Brak iskry

Postprzez Beny » 16 wrz 2009, 20:36

Wiotki skad mieszkasz,uzupełnił bys profil.

Wyciag aparat i wyslij do Yakuzy do torunia,przegladna ci go,jesli bedzie walniety wymienia cewke i po sprawie.
Ewentualnie pogadaj z kimś i zrób podmianke z innego auta.To tak najprosciej,bo fachowo to nie wiem jak go sprawdzic.
Obrazek
Przemek...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 wrz 2006, 16:22
Posty: 8676 (86/82)
Skąd: KCH
Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT

Postprzez Wiotki » 17 wrz 2009, 06:29

Profil uzupełniony , mieszkam w Lublinie.

Czy ktoś za flaszke mógłby podmienić aparat i sterownik ? Oczywiście podjade z tym gdzie trzeba :(

Wczoraj zdemontowałem sterownik i zaniosłem do znajomego elektryka , ma sprawdzić czy diody są OK .
Wiotki
 

Postprzez bazyl wspaniały » 17 wrz 2009, 07:40

Wiotki napisał(a):Czy ktoś za flaszke mógłby podmienić aparat i sterownik ? Oczywiście podjade z tym gdzie trzeba

Dawaj więc do STW, mój sobie wrzucisz żeby sprawdzić. Bez flaszki też możesz ;)
Obrazek
"... prędkość była ok, to zakręt był za wąski..."
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 mar 2006, 19:10
Posty: 3713 (0/2)
Skąd: stalowa wola
Auto: ś.p 626 GE FP
ś.p 626 GE KL
ś.p XEDOS9 KF
ś.p Fiesta 1,3
Grand Caravan 3.3LPG :D
Virago 535

Postprzez DamianMX6 » 17 wrz 2009, 22:27

Sterownik mam na podmiankę do sprawdzenia.

Niemniej sądzę że to pewnie cewka padła w aparacie zapłonowym (tak było u mnie).
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 mar 2008, 14:43
Posty: 998 (0/1)
Auto: MX6 MAZDASPEED

Postprzez Wiotki » 19 wrz 2009, 09:16

Dzięki DamianMX6 za przyjazd i pomoc .

Dzis sprawdziłem , przy kręceniu nie jest podawane paliwo na listwe wtryskową , do wtryskiwaczy nie jest podawany żaden impuls (sprawdzałem tą kostkę 4 pinową przy wtryskach) .

Sprawdzałem też jakie impulsy dochodzą do kostek przy aparacie zapłonowym.

Do modułu impuls dochodzi do 1 i 5 pinu , a do cewki do żadnego :(
Wiotki
 

Postprzez Wiotki » 24 wrz 2009, 19:51

W sterowniku wypalone były 3 diody , wlutowałem od escorta 1.8 jednak silnik nie dawał znaku życia , kupiłem sterownik od kolegii DamianMX6 i mazda dała głos :)

Ile powinien wynosić kąt wyprzedzenia zapłonu dla 2.5 ?
Wiotki
 

Postprzez pawelc » 25 wrz 2009, 08:24

9-11 stopni
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sie 2005, 07:39
Posty: 1101 (2/0)
Skąd: Drawno
Auto: RX8 z z32se

Postprzez Wiotki » 26 wrz 2009, 19:28

Zczytałem w końcu błędy komputera (wcześniej nie działały) , komp pokazuje tylko błąd 5 (czujnik spalania stukowego) , czy może on mieć wpływ na niemiłosiernego muła ? Po dodaniu gazu silnik praktycznie nie reaguje , przy próbie ustawienia na słuch podczas kręceniem aparatu zapłonowego silnik praktycznie nie reagował ! Nie mam lampy więc podjade gdzieś do warsztatu w poniedziałek .

Czy możliwe jest to ,że przepływomierz jest zepsuty a komp nie pokazuje błędu ? Da się go jakoś sprawdzić ?
Wiotki
 

Postprzez pawelc » 26 wrz 2009, 19:56

raczej nie będzie miał on wpływu na pracę silnika w takim stopniu ,kręcenie aparatem tylko w trybie serwisowym i bez stroboskopu się nie obejdzie
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sie 2005, 07:39
Posty: 1101 (2/0)
Skąd: Drawno
Auto: RX8 z z32se

Postprzez Wiotki » 3 paź 2009, 17:41

Byłem w warsztacie , ustawili mi zapłon na 9 stopni , znacznej różnicy nie odczułem , jedynie komp nie pokazuje błędu czujnika spalania stukowego.
Wiotki
 

Postprzez Mysza » 12 gru 2009, 20:42

Moja MX-6 też rzuciła palenie, zmieniłem aparat i zagaiła od razu. Jutro sobie ustawię zapłon bo mam lampę, tylko niech ktoś podpowie jak wejść w tryb serwisowy?
Forumowicz
 
Od: 7 cze 2015, 16:38
Posty: 134
Skąd: Płock
Auto: Mazda 626 GE 2.0 16v + LPG

Postprzez steven » 13 gru 2009, 14:04

łączysz piny tak jak do czytania błędów, ale nie musisz popinać didy, wystarczy zmowstkować dwa piny, więcej masz w linku parę postów wyżej ;)

Wiotki to, że poleciał Ci sterownik po sprawa tego, że miałęś spięcie, wypadałoby jeszcze posprawdzać resztę podzespołów, bo nie wiadomo co jeszcze poleciało lub zy zwarcie zostało usunięte...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 cze 2008, 11:20
Posty: 755
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 626 GD FE3 89'

Postprzez Mysza » 13 gru 2009, 14:45

Dobra, juz ustawiłem. TEN do GND, obroty 750, potem zapłon na 10, korekta obrotów i znów zapłon na 10. Po wyjęciu zwory przestawił się na jakieś 4 stopnie, a przy dodawaniu gazu wychodzi za skale wiec chyba OK. No i zaczeła normalnie opalać i jeździć. Tak więc po problemie. Teraz tylko czekać aż kolejny aparat padnie :P
Forumowicz
 
Od: 7 cze 2015, 16:38
Posty: 134
Skąd: Płock
Auto: Mazda 626 GE 2.0 16v + LPG

Postprzez steven » 14 gru 2009, 17:52

Mysza napisał(a):Dobra, juz ustawiłem. TEN do GND, obroty 750, potem zapłon na 10, korekta obrotów i znów zapłon na 10. Po wyjęciu zwory przestawił się na jakieś 4 stopnie, a przy dodawaniu gazu wychodzi za skale wiec chyba OK

więc na pewno OK :) a przy dużych obrotach (5000-7000) powinno nawet być poza skalą :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 cze 2008, 11:20
Posty: 755
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 626 GD FE3 89'

Postprzez bigoneo » 28 gru 2009, 12:16

odświeżam:
Mazda MX-6 2.5i V6 auto nie chciało zapalić, wkońcu zaskoczyła po przejechaniu odcinka ok. 20 km na postoju (wolne obroty) wskazówka obrotomierza zaczęła falować i auto zgasło, już nie zapaliło, z tego co mechanik mówił prąd dochodzi do aparatu zapłonowego ale już z niego nie wychodzi na kable, co może być przyczyną ??
1/4 Piotrków Trybunalski`10- 16,54
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 kwi 2009, 22:20
Posty: 422
Skąd: Namysłów / Opolskie
Auto: MX-6 GE KL

Postprzez Mysza » 28 gru 2009, 14:26

To co w każdej... padnięty aparat. To skomplikowane urządzenie, ma w sobie palec, kopulke, moduł, cewkę, czujnik wzbudzeniowy... Wymienić na drugie z jeżdżącej, pol godziny roboty z PNB.
Forumowicz
 
Od: 7 cze 2015, 16:38
Posty: 134
Skąd: Płock
Auto: Mazda 626 GE 2.0 16v + LPG

Postprzez Beny » 28 gru 2009, 15:42

Mysza napisał(a):Wymienić na drugie z jeżdżącej

z tym że niewiadomo ile sie pojeździ ;) a w cenie używki można zregenerować stary z gwarancja.
Obrazek
Przemek...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 wrz 2006, 16:22
Posty: 8676 (86/82)
Skąd: KCH
Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT

Postprzez pawelc » 28 gru 2009, 16:32

bigoneo – jakby co to mam jeden na zbyciu :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sie 2005, 07:39
Posty: 1101 (2/0)
Skąd: Drawno
Auto: RX8 z z32se

Postprzez Mysza » 28 gru 2009, 20:35

A regenerowane są wieczne?
Forumowicz
 
Od: 7 cze 2015, 16:38
Posty: 134
Skąd: Płock
Auto: Mazda 626 GE 2.0 16v + LPG

Postprzez Beny » 28 gru 2009, 23:24

Mysza napisał(a):A regenerowane są wieczne?

jak od Tadziola to raczej tak,jak z Yakuzy to roznie bywa ale przynajmniej jest jakas gwarancja w porównaniu do używki od handlarza z allegro.
Obrazek
Przemek...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 wrz 2006, 16:22
Posty: 8676 (86/82)
Skąd: KCH
Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6