Prędkość max, przyspieszenie 0-100, elastycznosc???
Równie dobrze stoperem to można wzwód penisa mierzyć
Sorki ale taka prawda
Rozumiem, ale wynik może być + – 1,5 sekundy w ta albo w tą, 
- Od: 26 gru 2007, 21:36
- Posty: 526
- Skąd: WROCŁAW
- Auto: Była efka 323F BG B6 J4 , Jest 323F BA Z5 , i FOCUS DWA ZERRRO ;]
marktds napisał(a):stoperem , każdą próbę 3 razy i wyniki były bardzo zbliżone najgorszy 0-100 to np 10,1s a najlepszy to 9,5 ale chyba troszke za poźno stoper włączyłem wybrałem te środkowe najbardziej prawdopodobne wyniki
to niezle Ci te testy wyszly jak na zajechany sprzeglo i silnik, bo litro oleju na 1000 to juz sporo. i jeszcze opony 15:) to super zwawa jeszcze jest! a i zeby osiagnac 100 musiales wbic 3
- Od: 27 mar 2009, 16:58
- Posty: 21
- Skąd: zduńska wola / londyn
- Auto: A4 B5 avant afn++
Ja niedawno zmierzyłem eFkę żony 1.6 + LPG G-techem dla jaj
Na 1/4 mili wyszło 18.5s. Może jakbym lepiej przyłożył się do startu to bym urwał jeszcze ze 0.2s
Jej V max to 175km/h
Na 1/4 mili wyszło 18.5s. Może jakbym lepiej przyłożył się do startu to bym urwał jeszcze ze 0.2s
Jej V max to 175km/h
- Od: 12 wrz 2007, 18:42
- Posty: 2015
- Skąd: Sochaczew
- Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)
marktds napisał(a):mierzyłem czasy na rozgrzanym silniku, jak wiadomo na zimnym lepiej idzie ale no cóż....
nie wydaje mi się, silnik ma pełną sprawność dopiero przy jego optymalnej temperaturze pracy.
- Od: 15 lut 2009, 18:00
- Posty: 1196
- Skąd: Katowice
- Auto: była 323F BA BP 95r.
jest Mondeo MK4
Jeździłeś 1.6 16v w bg ? Serio na zimnym lepiej idzie jak jeszcze na ssaniu. Mój silnik niby dość już zjechany ale kumpel ma z5 w ba w dobrym stanie i naprawdę jest wyraźna różnica na moja korzyść. Ja mam jeszcze wycięty kat nie wiem czy to coś dało ale raczej nie no i nie mam lpg a trójkę wbiłem bo na dwójce nawet do odcięcia 100 nie osiągnie i nie ma sensu tak wysoko ciągnąć a i co do mierzenia stoperem owszem z 0,5s błędu może wyniknąć a jeśli chodzi o gps to przecież żeby wykrył ruch to musi samochód ruszyć ze 2-3 metry no i gps trochę wariuje przy przyspieszaniu
- Od: 3 lis 2008, 19:31
- Posty: 108
- Skąd: Gostyniec
- Auto: 323f BG 1.6 16V 1992r
Dzis z ciekawosci sprawdzilem przyspieszenie 0-100...wynik nie jest najlepszy 11.7 s.
Ale u mnie jest cos nie tak....po przekroczeniu 3500-4000 obr/min powinno byc wyczuwalny wzrost przyspieszenia....a u mnie tego prawie niema. Owszem mialem tak kiedys ale coraz rzadziej to wystepowalo a teraz juz wcale to sie nie pojawia prawie.....co to moze byc ? cos z aparatem ?
p.s wczesniej to bylo bardzo mocno wyczywalne ...takie jakby szarpniecie ktorego nie sposob bylo nie zauwazyc......
Ale u mnie jest cos nie tak....po przekroczeniu 3500-4000 obr/min powinno byc wyczuwalny wzrost przyspieszenia....a u mnie tego prawie niema. Owszem mialem tak kiedys ale coraz rzadziej to wystepowalo a teraz juz wcale to sie nie pojawia prawie.....co to moze byc ? cos z aparatem ?
p.s wczesniej to bylo bardzo mocno wyczywalne ...takie jakby szarpniecie ktorego nie sposob bylo nie zauwazyc......
- Od: 18 mar 2008, 16:34
- Posty: 371
- Auto: Była Mazda 323F 1.8 , LPG Koltec
Teraz Honda Accord 2.4 190KM Benzyna+LPG i Mazda 3 2.0 benzyna
flashmaniac napisał(a):Dzis z ciekawosci sprawdzilem przyspieszenie 0-100...wynik nie jest najlepszy 11.7 s.
No to niezła padaczka. Przyczyn spadku mocy może być tysiące. Także ciężko stwierdzić to tak na szybko, zwłaszcza na odległość.
Te szarpnięcie o którym mówisz to może być VICS. Chociaż nie jestem pewien czy ten system był w 1.8 BA.
No i on się włącza przy 4800obr. a nie przy 3500-4000.
Poza tym sprawdź czy komputer nie ma pokazuje błędów, sprawdź zapłon, kompresję. To tak na dzień dobry.
- Od: 12 wrz 2007, 18:42
- Posty: 2015
- Skąd: Sochaczew
- Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)
VICS jest w BP ale otwiera sie przy 5200 obr/min a szarpniecie kiedys mialem duzo wczesniej ...okolo 3500-4000 obr/min.
Komputer raczej nie pokaze bledow bo na benzynie i na LPG zblizone wyniki.
Musze sprawdzic kompreche i zaplon.
Pozdr.
Komputer raczej nie pokaze bledow bo na benzynie i na LPG zblizone wyniki.
Musze sprawdzic kompreche i zaplon.
Pozdr.
- Od: 18 mar 2008, 16:34
- Posty: 371
- Auto: Była Mazda 323F 1.8 , LPG Koltec
Teraz Honda Accord 2.4 190KM Benzyna+LPG i Mazda 3 2.0 benzyna
zaden mikser
Instalacja holenderska Koltec EGI ( III generacja )
Instalacja holenderska Koltec EGI ( III generacja )
- Od: 18 mar 2008, 16:34
- Posty: 371
- Auto: Była Mazda 323F 1.8 , LPG Koltec
Teraz Honda Accord 2.4 190KM Benzyna+LPG i Mazda 3 2.0 benzyna
Co do moich czasow to mysle ze moglbym jeszcze cos urwac bo trace chociazby na kolach 4x 215R16
Ale nie oplaca mi sie ich zmieniac bo rakiety z Z5 nigdy nie zrobie a przynajmniej fajnie wyglada,ale moim zdaniem jak na Z5 to rewelka 
Moja Madzia: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... highlight= Komentujcie
Update str.1----> filmik 0-100km/h
0-100km/h 10,4s 1/4 mili 17,5s by G-TECH
Update str.1----> filmik 0-100km/h
0-100km/h 10,4s 1/4 mili 17,5s by G-TECH
- Od: 4 wrz 2007, 15:02
- Posty: 109
- Skąd: Bochnia
- Auto: Mazda 323f BA 1.5DOHC 1997r.
Witam! Ja swoją mx-3 .1.6 16v sohc 88 KM 132 nm poszedlem te 185 km/h licznikowo, nie wiem jak dalej bo bujalem ja jakies 4 km i droga mi sie skończyła. Co sądzicie o tym wyniku?
- Od: 23 maja 2009, 19:20
- Posty: 450
- Skąd: Włocławek/Konin
- Auto: było: Mazda MX-3 1.6 16v SOHC
jest: Honda Accord VII Sport
Dodam ze opony to 205/50/15
- Od: 23 maja 2009, 19:20
- Posty: 450
- Skąd: Włocławek/Konin
- Auto: było: Mazda MX-3 1.6 16v SOHC
jest: Honda Accord VII Sport
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 2 gości