Prędkość max, przyspieszenie 0-100, elastycznosc???

Mazda 323 1994–1998

Postprzez Radek89 » 28 kwi 2009, 22:00

Równie dobrze stoperem to można wzwód penisa mierzyć ;) Sorki ale taka prawda ;) Rozumiem, ale wynik może być + – 1,5 sekundy w ta albo w tą, :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 gru 2007, 21:36
Posty: 526
Skąd: WROCŁAW
Auto: Była efka 323F BG B6 J4 , Jest 323F BA Z5 , i FOCUS DWA ZERRRO ;]

Postprzez DominicoUK » 28 kwi 2009, 22:02

marktds napisał(a):stoperem , każdą próbę 3 razy i wyniki były bardzo zbliżone najgorszy 0-100 to np 10,1s a najlepszy to 9,5 ale chyba troszke za poźno stoper włączyłem wybrałem te środkowe najbardziej prawdopodobne wyniki




to niezle Ci te testy wyszly jak na zajechany sprzeglo i silnik, bo litro oleju na 1000 to juz sporo. i jeszcze opony 15:) to super zwawa jeszcze jest! a i zeby osiagnac 100 musiales wbic 3 ?? a i jeszcze jedno: lpg??
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 27 mar 2009, 16:58
Posty: 21
Skąd: zduńska wola / londyn
Auto: A4 B5 avant afn++

Postprzez Jacek176 » 28 kwi 2009, 22:28

Ja niedawno zmierzyłem eFkę żony 1.6 + LPG G-techem dla jaj ;)
Na 1/4 mili wyszło 18.5s. Może jakbym lepiej przyłożył się do startu to bym urwał jeszcze ze 0.2s
Jej V max to 175km/h
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez lesiux » 29 kwi 2009, 12:02

marktds napisał(a):mierzyłem czasy na rozgrzanym silniku, jak wiadomo na zimnym lepiej idzie ale no cóż....


nie wydaje mi się, silnik ma pełną sprawność dopiero przy jego optymalnej temperaturze pracy.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 lut 2009, 18:00
Posty: 1196
Skąd: Katowice
Auto: była 323F BA BP 95r.
jest Mondeo MK4

Postprzez marktds » 29 kwi 2009, 12:44

Jeździłeś 1.6 16v w bg ? Serio na zimnym lepiej idzie jak jeszcze na ssaniu. Mój silnik niby dość już zjechany ale kumpel ma z5 w ba w dobrym stanie i naprawdę jest wyraźna różnica na moja korzyść. Ja mam jeszcze wycięty kat nie wiem czy to coś dało ale raczej nie no i nie mam lpg a trójkę wbiłem bo na dwójce nawet do odcięcia 100 nie osiągnie i nie ma sensu tak wysoko ciągnąć a i co do mierzenia stoperem owszem z 0,5s błędu może wyniknąć a jeśli chodzi o gps to przecież żeby wykrył ruch to musi samochód ruszyć ze 2-3 metry no i gps trochę wariuje przy przyspieszaniu
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lis 2008, 19:31
Posty: 108
Skąd: Gostyniec
Auto: 323f BG 1.6 16V 1992r

Postprzez flashmaniac » 29 kwi 2009, 20:43

Dzis z ciekawosci sprawdzilem przyspieszenie 0-100...wynik nie jest najlepszy 11.7 s.
Ale u mnie jest cos nie tak....po przekroczeniu 3500-4000 obr/min powinno byc wyczuwalny wzrost przyspieszenia....a u mnie tego prawie niema. Owszem mialem tak kiedys ale coraz rzadziej to wystepowalo a teraz juz wcale to sie nie pojawia prawie.....co to moze byc ? cos z aparatem ?

p.s wczesniej to bylo bardzo mocno wyczywalne ...takie jakby szarpniecie ktorego nie sposob bylo nie zauwazyc......
Forumowicz
 
Od: 18 mar 2008, 16:34
Posty: 371
Auto: Była Mazda 323F 1.8 , LPG Koltec
Teraz Honda Accord 2.4 190KM Benzyna+LPG i Mazda 3 2.0 benzyna

Postprzez Jacek176 » 29 kwi 2009, 20:53

flashmaniac napisał(a):Dzis z ciekawosci sprawdzilem przyspieszenie 0-100...wynik nie jest najlepszy 11.7 s.

No to niezła padaczka. Przyczyn spadku mocy może być tysiące. Także ciężko stwierdzić to tak na szybko, zwłaszcza na odległość.
Te szarpnięcie o którym mówisz to może być VICS. Chociaż nie jestem pewien czy ten system był w 1.8 BA.
No i on się włącza przy 4800obr. a nie przy 3500-4000.
Poza tym sprawdź czy komputer nie ma pokazuje błędów, sprawdź zapłon, kompresję. To tak na dzień dobry.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez flashmaniac » 29 kwi 2009, 21:01

VICS jest w BP ale otwiera sie przy 5200 obr/min a szarpniecie kiedys mialem duzo wczesniej ...okolo 3500-4000 obr/min.
Komputer raczej nie pokaze bledow bo na benzynie i na LPG zblizone wyniki.
Musze sprawdzic kompreche i zaplon.

Pozdr.
Forumowicz
 
Od: 18 mar 2008, 16:34
Posty: 371
Auto: Była Mazda 323F 1.8 , LPG Koltec
Teraz Honda Accord 2.4 190KM Benzyna+LPG i Mazda 3 2.0 benzyna

Postprzez Jacek176 » 29 kwi 2009, 21:09

flashmaniac napisał(a):Komputer raczej nie pokaze bledow bo na benzynie i na LPG zblizone wyniki.

Aaaa to jest LPG. Z mikserem? W takim razie to raczej normalny wynik ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez flashmaniac » 29 kwi 2009, 21:14

zaden mikser :)
Instalacja holenderska Koltec EGI ( III generacja )
Forumowicz
 
Od: 18 mar 2008, 16:34
Posty: 371
Auto: Była Mazda 323F 1.8 , LPG Koltec
Teraz Honda Accord 2.4 190KM Benzyna+LPG i Mazda 3 2.0 benzyna

Postprzez maciekkm » 2 maja 2009, 10:55

Co do moich czasow to mysle ze moglbym jeszcze cos urwac bo trace chociazby na kolach 4x 215R16 :( Ale nie oplaca mi sie ich zmieniac bo rakiety z Z5 nigdy nie zrobie a przynajmniej fajnie wyglada,ale moim zdaniem jak na Z5 to rewelka :)
Moja Madzia: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... highlight= Komentujcie :)
Update str.1----> filmik 0-100km/h
0-100km/h 10,4s 1/4 mili 17,5s by G-TECH
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 wrz 2007, 15:02
Posty: 109
Skąd: Bochnia
Auto: Mazda 323f BA 1.5DOHC 1997r.

Postprzez __1__łuki » 2 wrz 2009, 18:34

pioteg 25 pierw kup i sprawdz anie strzelasz z dupska ze 2.0 v6 ma 9.4 ja mam tako i mieżłem ost i wyiełem 8.6 do setki
i jak ci 1.8 niema startu
Początkujący
 
Od: 5 mar 2006, 20:16
Posty: 14

Postprzez /V6 » 2 wrz 2009, 18:43

Ale odkop :)
Przy mnie i tak zostajesz w tyle :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 cze 2009, 16:46
Posty: 133
Skąd: Grodzisk Mazowiecki
Auto: MX-3 1.8 V6 94' – CRASH :(
MX-3 1.8 V6 92' – USE :)

Postprzez mario1616 » 21 wrz 2009, 19:57

Ja tez odkopie :P orientujecie sie ile zdrowe z5 ma do setki (mierzone gpsem) ? Zgadza sie z katalogiem?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lip 2009, 14:18
Posty: 160
Skąd: KNW/Gliwice
Auto: 323f BA Z5 97r (byla) // VW golf 4

Postprzez __1__łuki » 25 wrz 2009, 19:31

ja swoją wykrencam 8.6 do setki 9.4 to tylko dane producenta pozdrawiam wszystkie 2.0v6 MADE IN JAPAN
Początkujący
 
Od: 5 mar 2006, 20:16
Posty: 14

Postprzez marktds » 25 wrz 2009, 22:50

Zdrowa bg gt objeżdża 2.0 v6 w ba
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lis 2008, 19:31
Posty: 108
Skąd: Gostyniec
Auto: 323f BG 1.6 16V 1992r

Postprzez kubik » 15 lut 2010, 12:07

Witam! Ja swoją mx-3 .1.6 16v sohc 88 KM 132 nm poszedlem te 185 km/h licznikowo, nie wiem jak dalej bo bujalem ja jakies 4 km i droga mi sie skończyła. Co sądzicie o tym wyniku?
Moja czarna strzała MX-3
91 KM@5500 i 128Nm@4800

Forum Mazdy MX-3 --> MX_# DRIVERS
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 maja 2009, 19:20
Posty: 450
Skąd: Włocławek/Konin
Auto: było: Mazda MX-3 1.6 16v SOHC
jest: Honda Accord VII Sport

Postprzez kubik » 15 lut 2010, 12:08

Dodam ze opony to 205/50/15
Moja czarna strzała MX-3
91 KM@5500 i 128Nm@4800

Forum Mazdy MX-3 --> MX_# DRIVERS
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 maja 2009, 19:20
Posty: 450
Skąd: Włocławek/Konin
Auto: było: Mazda MX-3 1.6 16v SOHC
jest: Honda Accord VII Sport

Postprzez TR4PSTAR » 15 lut 2010, 17:07

Ja swoją (1.8 DOHC 114 KM) jechalem 190 km/h na oponkach 195/50/15 w dwie osoby :) Myślę, że poszłaby wiecej ale zakręty się zaczęły więc przystopowałem... :)
Śmierć jeździ szybko ... Bądź szybszy xD
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 paź 2008, 11:51
Posty: 435
Skąd: Tuchów
Auto: 323F (BA) 2.5 V6 KL-ZE

Postprzez lesiux » 15 lut 2010, 18:54

moja licznikowo poszła 200km/h, gps pokazywał 190
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 lut 2009, 18:00
Posty: 1196
Skąd: Katowice
Auto: była 323F BA BP 95r.
jest Mondeo MK4

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323