Przeróbka świateł amerykańskich

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez pseeast » 28 maja 2009, 11:59

Witam. Jestem nowym forumowiczem i od niedawna posiadaczem Mazdy 5 2.3 z USA. Auto sprawuję się O.K. lecz mam problem ze światełkami. I tu gorąca prośba o pomoc do wszystkich życzliwych. Poszukuję warsztatu, który przerabia światła zgodnie z wumogami EU. Pzdr.
Początkujący
 
Od: 28 maja 2009, 11:10
Posty: 18
Skąd: Radom

Postprzez Maciek-Piotrków Tryb » 2 cze 2009, 20:00

witaj na czym ta przerobka mialaby dotyczyc? pytam bo moja 5 plynie z USA i nie wiem czy starac sie kupic lampy w USA czy wstawic europejskie,bo mam nadzieje ze jakbyco to beda pasowaly? moja 5 jest po lifcie
a moze ktos ma dostep do czesci wlasnie do takiej wersji?
Początkujący
 
Od: 30 maja 2009, 14:49
Posty: 13
Skąd: Piotrkow Tryb.
Auto: MAZDA 6 2009 U.S.
VOLVO C30 T5 2009
VOLVO S80 3.2 2007 FOR SALE
VOLVO C70 T5 2009

Postprzez fcluki07 » 2 cze 2009, 21:22

hehe kolejna M5 w powiecie piotrkowskim?? heh bardzo dobrze :) nasza parkuje w gorzkowicach czyli 25km od piotrkkowa, jak juz bedzie daj znac :)
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 10 kwi 2007, 10:37
Posty: 17
Skąd: Gorzkowice
Auto: Mazda 5 2.0 MZR-CD Top 143KM

Postprzez mckoper » 2 cze 2009, 23:54

pseeast powiedz skąd jesteś?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 lut 2007, 23:22
Posty: 3957 (0/3)
Skąd: GDYNIA
Auto: CERVELO R5 Red eTape AXS

Postprzez atommy78 » 4 cze 2009, 23:06

Kupując w zeszłym roku 5-kę nie widziałem ich za dużo na ulicy, i każda zauważona wywoływała mój entuzjazm. W tym roku codziennie zdarza mi się widzieć przynajmniej jedną (Warszawa) i już zaczynają powszednieć. To chyba kwestia tego, że w zeszłym roku dużo osób sprowadziło samochody z zagranicy.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 wrz 2008, 20:33
Posty: 219
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 5 2.0 MZR-CD

Postprzez bojan76 » 22 wrz 2009, 22:38

ja mam 5-tke sciagnieta z USA. kupilem nowe lampy Xenony w Polsce i je zamontowalem. problem jest z instalacja spryskiwaczy, ktorej nie mialem bo w USA nie wymagają. Ale z tym sobie tez poradzilem. Nadmienie tylko, ze oryginalna z ASO jest baaardzo droga, takze sobie ta opcje odpuscilem :)

Mam pytanko przy okazji. Jak sie opiekowac skrzynia automatyczna w tym aucie. jak czesto przeglady? czy w ASO? czy sa jakies spejalistyczne czynności wykonywane, które tylko może zrobić ASO (programowanie skrzyni?). M.
Początkujący
 
Od: 21 sty 2008, 00:05
Posty: 4

Postprzez pseeast » 18 mar 2010, 12:04

"Mam pytanko przy okazji. Jak sie opiekowac skrzynia automatyczna w tym aucie. jak czesto przeglady? czy w ASO? czy sa jakies spejalistyczne czynności wykonywane, które tylko może zrobić ASO (programowanie skrzyni?)"
Dowiadywałem się w ASO, warsztatach etc. Są 2-a a w zasadzie 3 możliwości – (1). Nie wymieniać (tak podobno mówi instrukcja) (2). Wymieniać (warsztaty) po 30 tys. mil (dynamicznie), (3) – 40 tys. mil (grawitacyjnie) i po 10-15 tys. ponownie grawitacyjnie.
Początkujący
 
Od: 28 maja 2009, 11:10
Posty: 18
Skąd: Radom

Postprzez bojan76 » 18 mar 2010, 22:17

kurcze można o serwisowaniu tej skrzyni trochę jaśniej. nie znam się kompletnie na samochodach. czego nie wymieniać? całą skrzynie? :) bo jeśli chodzi o płyn to chyba kurcze w końcu trzeba wymienić tak na logikę. M.
Początkujący
 
Od: 21 sty 2008, 00:05
Posty: 4

Postprzez pseeast » 31 mar 2010, 09:38

"Jak sie opiekowac skrzynia automatyczna w tym aucie. Obok akumulatora – prawa strona, góra – pod maską jest bagnet.
Po przejechaniu kilku kilometrów np. do pracy szkoły, domu – nie wyłączając silnika, wyciągasz bagnet. Sprawdzasz olej pomiędzy min i max
to jest O.K. Kolor oleju – jasny miodowy, beżowy to jest O.K.

"Kurcze można o serwisowaniu tej skrzyni trochę jaśniej" – Jeżeli jeździsz ostro – sprawdzaj częściej stan i poziom oleju.

jak czesto przeglady? "
Jeśli chodzi o skrzynie – to możesz sam, możesz w ASO. Modele z USA nie mają w gwarancji – i tak płacisz i tak płacisz.

Po 30.000 mil (` 40 – 50 tys. km) zalecana jest wymiana oleju. Jedziesz do ASO po olej (czerwona etykieta) i wymieniasz.
Bądź do punktu gdzie mieli doczynienia z automatami (olej kupuj raczej zalecany przez Mazdą oryginalny, http://www.top1oil.com.pl/produkt/atf-mv/)
-wymiana taniej o ok. 60%.
Początkujący
 
Od: 28 maja 2009, 11:10
Posty: 18
Skąd: Radom

Postprzez Marmar » 5 kwi 2010, 19:14

To jest temat o przeróbce świateł, a Wy o automatycznej skrzyni biegów......
Zamierzam kupić 5-tkę z USA już zarejestrowaną w Polsce. Ma xenony już europejskie, czy musi mieć spryskiwacz (czy ma tego nie wiem), nie matylnego światła przeciwmgłowego i jest zarejestrowany. Właściciel mówi, że nie ma problemu z rejestracją, coś nie bardzo mu wierzę. Jak i gdzie takie światło dorobić, aby było ładnie? Pomóżcie.... M.
Marmar
 

Postprzez Duku666 » 5 kwi 2010, 20:38

Marmar, mam podobny problem.
Niedawno kupiłem M5 z USA, która była juz w kraju ponad rok, ale nie ma zamontowanego tylnego przeciwmgielnego, oraz posiada pomarańczowe pozycyjne z przodu (jeśli pojazd, który chcesz kupic miał zmienione całe reflektory, to ten problem masz akurat z głowy).
Zauważyłem , że niektóre "piątki" mają tylne przeciwmgielne pod zderzakiem z tyłu, na środku, nie wiem , czy jakies wersje przed liftingiem tak nie miały, wtedy wystarczyłoby kupić takie światło i pewnie trochę zmodyfikować zderzak.
Ja mam czas do następnego przeglądu rejestracyjnego,
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 mar 2010, 20:05
Posty: 38
Skąd: Warszawa
Auto: mazda 5, 2.3L

Postprzez atommy78 » 5 kwi 2010, 23:08

Wszystkie europejskie piątki sprzed liftu mają światło przeciwmgielne na środku, pod tylnym zderzakiem. Sam taką jeżdżę:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 wrz 2008, 20:33
Posty: 219
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 5 2.0 MZR-CD

Postprzez bojan76 » 6 kwi 2010, 06:35

atommy78 napisał(a):Wszystkie europejskie piątki sprzed liftu mają światło przeciwmgielne na środku, pod tylnym zderzakiem. Sam taką jeżdżę:)


ja mam z USA to musiałem przerobić z jednego światła cofania. M.
Początkujący
 
Od: 21 sty 2008, 00:05
Posty: 4

Postprzez qqpp » 12 kwi 2010, 18:39

Cześć mi przerobił znajomy w swoim zakładzie – nie ma pomarańczowych pozycyjnych są białe wmontowane w klosz, przeciwmgielne w lewym świetle cofania – i sprawa załatwiona .... co prawda pozostaje symetryczne oświetlenie drogowe, ale na to jak słyszałem (i przeżyłem) diagnosta przymknie oko.
Koszt – śmieszne pieniądze 300 zł w stosunku co do nowych lamp, albo chociażby jednej z ASO.
_______________________________________________

Pozdrawiam
Piotr
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2009, 21:38
Posty: 33 (0/1)
Skąd: Tarnów
Auto: Mazda 5 2.3L – 2008 r. – 153 KM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy 5 / Premacy