Przeróbka świateł amerykańskich
Strona 1 z 1
Witam. Jestem nowym forumowiczem i od niedawna posiadaczem Mazdy 5 2.3 z USA. Auto sprawuję się O.K. lecz mam problem ze światełkami. I tu gorąca prośba o pomoc do wszystkich życzliwych. Poszukuję warsztatu, który przerabia światła zgodnie z wumogami EU. Pzdr.
- Od: 28 maja 2009, 11:10
- Posty: 18
- Skąd: Radom
witaj na czym ta przerobka mialaby dotyczyc? pytam bo moja 5 plynie z USA i nie wiem czy starac sie kupic lampy w USA czy wstawic europejskie,bo mam nadzieje ze jakbyco to beda pasowaly? moja 5 jest po lifcie
a moze ktos ma dostep do czesci wlasnie do takiej wersji?
a moze ktos ma dostep do czesci wlasnie do takiej wersji?
- Od: 30 maja 2009, 14:49
- Posty: 13
- Skąd: Piotrkow Tryb.
- Auto: MAZDA 6 2009 U.S.
VOLVO C30 T5 2009
VOLVO S80 3.2 2007 FOR SALE
VOLVO C70 T5 2009
pseeast powiedz skąd jesteś?
Kupując w zeszłym roku 5-kę nie widziałem ich za dużo na ulicy, i każda zauważona wywoływała mój entuzjazm. W tym roku codziennie zdarza mi się widzieć przynajmniej jedną (Warszawa) i już zaczynają powszednieć. To chyba kwestia tego, że w zeszłym roku dużo osób sprowadziło samochody z zagranicy.
- Od: 2 wrz 2008, 20:33
- Posty: 219
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 5 2.0 MZR-CD
ja mam 5-tke sciagnieta z USA. kupilem nowe lampy Xenony w Polsce i je zamontowalem. problem jest z instalacja spryskiwaczy, ktorej nie mialem bo w USA nie wymagają. Ale z tym sobie tez poradzilem. Nadmienie tylko, ze oryginalna z ASO jest baaardzo droga, takze sobie ta opcje odpuscilem
Mam pytanko przy okazji. Jak sie opiekowac skrzynia automatyczna w tym aucie. jak czesto przeglady? czy w ASO? czy sa jakies spejalistyczne czynności wykonywane, które tylko może zrobić ASO (programowanie skrzyni?). M.
Mam pytanko przy okazji. Jak sie opiekowac skrzynia automatyczna w tym aucie. jak czesto przeglady? czy w ASO? czy sa jakies spejalistyczne czynności wykonywane, które tylko może zrobić ASO (programowanie skrzyni?). M.
- Od: 21 sty 2008, 00:05
- Posty: 4
"Mam pytanko przy okazji. Jak sie opiekowac skrzynia automatyczna w tym aucie. jak czesto przeglady? czy w ASO? czy sa jakies spejalistyczne czynności wykonywane, które tylko może zrobić ASO (programowanie skrzyni?)"
Dowiadywałem się w ASO, warsztatach etc. Są 2-a a w zasadzie 3 możliwości – (1). Nie wymieniać (tak podobno mówi instrukcja) (2). Wymieniać (warsztaty) po 30 tys. mil (dynamicznie), (3) – 40 tys. mil (grawitacyjnie) i po 10-15 tys. ponownie grawitacyjnie.
Dowiadywałem się w ASO, warsztatach etc. Są 2-a a w zasadzie 3 możliwości – (1). Nie wymieniać (tak podobno mówi instrukcja) (2). Wymieniać (warsztaty) po 30 tys. mil (dynamicznie), (3) – 40 tys. mil (grawitacyjnie) i po 10-15 tys. ponownie grawitacyjnie.
- Od: 28 maja 2009, 11:10
- Posty: 18
- Skąd: Radom
"Jak sie opiekowac skrzynia automatyczna w tym aucie. Obok akumulatora – prawa strona, góra – pod maską jest bagnet.
Po przejechaniu kilku kilometrów np. do pracy szkoły, domu – nie wyłączając silnika, wyciągasz bagnet. Sprawdzasz olej pomiędzy min i max
to jest O.K. Kolor oleju – jasny miodowy, beżowy to jest O.K.
"Kurcze można o serwisowaniu tej skrzyni trochę jaśniej" – Jeżeli jeździsz ostro – sprawdzaj częściej stan i poziom oleju.
jak czesto przeglady? "
Jeśli chodzi o skrzynie – to możesz sam, możesz w ASO. Modele z USA nie mają w gwarancji – i tak płacisz i tak płacisz.
Po 30.000 mil (` 40 – 50 tys. km) zalecana jest wymiana oleju. Jedziesz do ASO po olej (czerwona etykieta) i wymieniasz.
Bądź do punktu gdzie mieli doczynienia z automatami (olej kupuj raczej zalecany przez Mazdą oryginalny, http://www.top1oil.com.pl/produkt/atf-mv/)
-wymiana taniej o ok. 60%.
Po przejechaniu kilku kilometrów np. do pracy szkoły, domu – nie wyłączając silnika, wyciągasz bagnet. Sprawdzasz olej pomiędzy min i max
to jest O.K. Kolor oleju – jasny miodowy, beżowy to jest O.K.
"Kurcze można o serwisowaniu tej skrzyni trochę jaśniej" – Jeżeli jeździsz ostro – sprawdzaj częściej stan i poziom oleju.
jak czesto przeglady? "
Jeśli chodzi o skrzynie – to możesz sam, możesz w ASO. Modele z USA nie mają w gwarancji – i tak płacisz i tak płacisz.
Po 30.000 mil (` 40 – 50 tys. km) zalecana jest wymiana oleju. Jedziesz do ASO po olej (czerwona etykieta) i wymieniasz.
Bądź do punktu gdzie mieli doczynienia z automatami (olej kupuj raczej zalecany przez Mazdą oryginalny, http://www.top1oil.com.pl/produkt/atf-mv/)
-wymiana taniej o ok. 60%.
- Od: 28 maja 2009, 11:10
- Posty: 18
- Skąd: Radom
To jest temat o przeróbce świateł, a Wy o automatycznej skrzyni biegów......
Zamierzam kupić 5-tkę z USA już zarejestrowaną w Polsce. Ma xenony już europejskie, czy musi mieć spryskiwacz (czy ma tego nie wiem), nie matylnego światła przeciwmgłowego i jest zarejestrowany. Właściciel mówi, że nie ma problemu z rejestracją, coś nie bardzo mu wierzę. Jak i gdzie takie światło dorobić, aby było ładnie? Pomóżcie.... M.
Zamierzam kupić 5-tkę z USA już zarejestrowaną w Polsce. Ma xenony już europejskie, czy musi mieć spryskiwacz (czy ma tego nie wiem), nie matylnego światła przeciwmgłowego i jest zarejestrowany. Właściciel mówi, że nie ma problemu z rejestracją, coś nie bardzo mu wierzę. Jak i gdzie takie światło dorobić, aby było ładnie? Pomóżcie.... M.
-
Marmar
Marmar, mam podobny problem.
Niedawno kupiłem M5 z USA, która była juz w kraju ponad rok, ale nie ma zamontowanego tylnego przeciwmgielnego, oraz posiada pomarańczowe pozycyjne z przodu (jeśli pojazd, który chcesz kupic miał zmienione całe reflektory, to ten problem masz akurat z głowy).
Zauważyłem , że niektóre "piątki" mają tylne przeciwmgielne pod zderzakiem z tyłu, na środku, nie wiem , czy jakies wersje przed liftingiem tak nie miały, wtedy wystarczyłoby kupić takie światło i pewnie trochę zmodyfikować zderzak.
Ja mam czas do następnego przeglądu rejestracyjnego,
Niedawno kupiłem M5 z USA, która była juz w kraju ponad rok, ale nie ma zamontowanego tylnego przeciwmgielnego, oraz posiada pomarańczowe pozycyjne z przodu (jeśli pojazd, który chcesz kupic miał zmienione całe reflektory, to ten problem masz akurat z głowy).
Zauważyłem , że niektóre "piątki" mają tylne przeciwmgielne pod zderzakiem z tyłu, na środku, nie wiem , czy jakies wersje przed liftingiem tak nie miały, wtedy wystarczyłoby kupić takie światło i pewnie trochę zmodyfikować zderzak.
Ja mam czas do następnego przeglądu rejestracyjnego,
- Od: 12 mar 2010, 20:05
- Posty: 38
- Skąd: Warszawa
- Auto: mazda 5, 2.3L
Cześć mi przerobił znajomy w swoim zakładzie – nie ma pomarańczowych pozycyjnych są białe wmontowane w klosz, przeciwmgielne w lewym świetle cofania – i sprawa załatwiona .... co prawda pozostaje symetryczne oświetlenie drogowe, ale na to jak słyszałem (i przeżyłem) diagnosta przymknie oko.
Koszt – śmieszne pieniądze 300 zł w stosunku co do nowych lamp, albo chociażby jednej z ASO.
Koszt – śmieszne pieniądze 300 zł w stosunku co do nowych lamp, albo chociażby jednej z ASO.
_______________________________________________
Pozdrawiam
Piotr
Pozdrawiam
Piotr
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości