Nisko ciśnieniowe turbo

Postprzez lw36 » 16 wrz 2009, 09:19

@Up: spoko poradzę sobie. Coś wymyślę.

T/C.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 13 wrz 2009, 21:07
Posty: 18
Skąd: Łomża/Warszawa
Auto: Volvo S60 217KM/505Nm

Postprzez Hazu » 16 wrz 2009, 22:01

Ile byłbyś w stanie zapłacić za kompletny zestaw na swap (1,8 DOHC z mazdy 323 BG)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez tommy88 » 22 wrz 2009, 17:33

To teraz moje pytanie brzmi, da się uturbić mazdę 323f BA 1.8?
tommy88
 

Postprzez Hazu » 22 wrz 2009, 17:37

Wszystko się da uturbić.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez People_Hate_Me » 22 wrz 2009, 17:38

tommy88 każdy samochód sie da uturbić. Tylko pytanie czy jest to opłacalne czy nie.
bo żeby bawić sie jako tako to trzeba włożyć kupe pieniędzy a efekty mogą być znikome.
powiedz ile planujesz dmuchac albo jaka moc osiągnąć.

choć nie wiem czy nie było by bardziej opłacalne zakładanie silnika od GTX'a/GTR'a

BTW jest u nas uturbione BP które ma 245 kuca :–)
Psssssssssssssst
Klubowicz
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez Dawidoski » 22 wrz 2009, 18:01

People_Hate_Me napisał(a):[b]
BTW jest u nas uturbione BP które ma 245 kuca :–)

I można jeszcze więcej :D
Młody.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 mar 2008, 14:50
Posty: 860 (2/7)
Skąd: Pniewy
Auto: RX8!

Postprzez Barthez » 22 wrz 2009, 18:12

People_Hate_Me napisał(a):tommy88 każdy samochód sie da uturbić. Tylko pytanie czy jest to opłacalne czy nie.

pracuje nad swoim trzecim projektem (pierwszy, ktory chce uturbic) i za kazdym razem koszt wychodzi mi podobnie:
za kazdy dodatkowy 1 KM wychodzi od 100 do 200zl*

* – licze wszystko od powrotu do serii ( tu wychodzi najdrozej) do efektu koncowego i pelnej satysfakcji (wlacznie z zawiasem i hamulcami)

a po co chcesz uturbic?:
1) do jazdy na co dzien? – nie kalkuluje sie
2) na 1/4? – nie ten silnik
3) do jazdy na torze? – nie ta kolejnosc – tu lepiej zaczac od zawiasa i hamolcownie dla sa
4) jedynie dla satysfakcji – patrz koszty
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2005, 19:05
Posty: 3325 (0/5)
Skąd: Earth
Auto: Jest

Postprzez Pyton162 » 22 wrz 2009, 19:06

to nie honda z silnikiem serii D ktory sie uturbia dosc latwo i w miarę tanio, koles kotry sam wszystko robil w swoim civie kupil turbo z jakiegos saaba 1tys zl plus reszta gratow wszystko mu wyszlo ok 4 tys a auto naprawdę jedzie zacnie , ostatni czas na 400m to niskie 13
Pyton162
 

Postprzez Barthez » 22 wrz 2009, 19:44

Pyton162 napisał(a):wszystko mu wyszlo ok 4 tys

a to juz polowa 323fba z5 :P a i tak chyba bedzie drozej niz 100zl/1KM bo:

soft to ok +30% x 88 (seria!) = ok 120KM czyli 133zl / 1 KM :D

i tak tanio gdzie musisz jeszcze policzyc duze prawdopodobienstwo splyniecia silnika przy pierwszej okazji :]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2005, 19:05
Posty: 3325 (0/5)
Skąd: Earth
Auto: Jest

Postprzez Inte » 22 wrz 2009, 20:15

Jedno juz bylo, zdrutowane przez bodajze Grabowskiego ?

chodzi Ci o taką zieloną? co pod maska wyglądała jak po wodowaniu? jak tak to było 1,8

lw36 napisał(a):dziękuje za porządne wyjaśnienie. Mam wrażenie że źle zrobiłem kupując ten samochód w 1.5L.

na pewno nie jest to rewelacja... ale jak nie chleje oliwy na potęgę to powinieneś się cieszyć, ładne autko z niezbyt trafionym silnikiem :P
ale jak dla początkującego kierowcy starczy. nie ma co się załamywać ;)

edit:
wooow nie spojrzałem, że ten temat ma 3 strony :D
Obrazek
Bo tu kończy się rozsądek a zaczyna się Mazda ;)
IRC
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 cze 2007, 17:30
Posty: 470
Skąd: Reda/HH
Auto: była 323BG| jest 626 GE 97 1,8

Postprzez Faja » 22 wrz 2009, 20:35

bartezm napisał(a):a po co chcesz uturbic?:
1) do jazdy na co dzien? – nie kalkuluje sie
2) na 1/4? – nie ten silnik
3) do jazdy na torze? – nie ta kolejnosc – tu lepiej zaczac od zawiasa i hamolcownie dla sa
4) jedynie dla satysfakcji – patrz koszty

Czyli nie warto podnosić moc?
Warto chociaż by dla tego:
bartezm napisał(a):4) jedynie dla satysfakcji


Pyton162 napisał(a):wyszlo ok 4 tys a auto naprawdę jedzie zacnie

Myślę że dołożysz 2tys. mając znajomego który by Ci poskładał wszystko do kupy, jakiegoś rozbitego GTX-a czy GTR-a i mógłbyś wszystko przenosić do swojej BA.
Taka Ba z silnikiem od GTR-a i masz respect za projekt.
Ale to b. dużo roboty.
Zresztą przy każdych przeróbkach jest jej dużo.
Pozdrawiam
Faja.
Zoom-Zoom!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 maja 2006, 21:51
Posty: 1049 (7/4)
Skąd: Poznań
Auto: -6MPS -rx-7 FCT-xedos 9

Postprzez Bartg » 22 wrz 2009, 20:50

chodzi Ci o taką zieloną? co pod maska wyglądała jak po wodowaniu? jak tak to było 1,8

A no byc moze, nie pamietam dokladnie bo to jakis czas temu bylo ;)
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7832 (27/126)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez People_Hate_Me » 23 wrz 2009, 14:15

bartezm nawet wiecej niż wyliczyłeś do tego samochodu :–) obstawiam zeby miec jakis konkret w BP albo Z5 to trza położyc około 10k
Psssssssssssssst
Klubowicz
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje