@Up: spoko poradzę sobie. Coś wymyślę.
T/C.
Nisko ciśnieniowe turbo
tommy88 każdy samochód sie da uturbić. Tylko pytanie czy jest to opłacalne czy nie.
bo żeby bawić sie jako tako to trzeba włożyć kupe pieniędzy a efekty mogą być znikome.
powiedz ile planujesz dmuchac albo jaka moc osiągnąć.
choć nie wiem czy nie było by bardziej opłacalne zakładanie silnika od GTX'a/GTR'a
BTW jest u nas uturbione BP które ma 245 kuca :–)
bo żeby bawić sie jako tako to trzeba włożyć kupe pieniędzy a efekty mogą być znikome.
powiedz ile planujesz dmuchac albo jaka moc osiągnąć.
choć nie wiem czy nie było by bardziej opłacalne zakładanie silnika od GTX'a/GTR'a
BTW jest u nas uturbione BP które ma 245 kuca :–)
People_Hate_Me napisał(a):tommy88 każdy samochód sie da uturbić. Tylko pytanie czy jest to opłacalne czy nie.
pracuje nad swoim trzecim projektem (pierwszy, ktory chce uturbic) i za kazdym razem koszt wychodzi mi podobnie:
za kazdy dodatkowy 1 KM wychodzi od 100 do 200zl*
* – licze wszystko od powrotu do serii ( tu wychodzi najdrozej) do efektu koncowego i pelnej satysfakcji (wlacznie z zawiasem i hamulcami)
a po co chcesz uturbic?:
1) do jazdy na co dzien? – nie kalkuluje sie
2) na 1/4? – nie ten silnik
3) do jazdy na torze? – nie ta kolejnosc – tu lepiej zaczac od zawiasa i hamolcownie dla sa
4) jedynie dla satysfakcji – patrz koszty
to nie honda z silnikiem serii D ktory sie uturbia dosc latwo i w miarę tanio, koles kotry sam wszystko robil w swoim civie kupil turbo z jakiegos saaba 1tys zl plus reszta gratow wszystko mu wyszlo ok 4 tys a auto naprawdę jedzie zacnie , ostatni czas na 400m to niskie 13
-
Pyton162
Pyton162 napisał(a):wszystko mu wyszlo ok 4 tys
a to juz polowa 323fba z5
soft to ok +30% x 88 (seria!) = ok 120KM czyli 133zl / 1 KM
i tak tanio gdzie musisz jeszcze policzyc duze prawdopodobienstwo splyniecia silnika przy pierwszej okazji
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Jedno juz bylo, zdrutowane przez bodajze Grabowskiego ?
chodzi Ci o taką zieloną? co pod maska wyglądała jak po wodowaniu? jak tak to było 1,8
lw36 napisał(a):dziękuje za porządne wyjaśnienie. Mam wrażenie że źle zrobiłem kupując ten samochód w 1.5L.
na pewno nie jest to rewelacja... ale jak nie chleje oliwy na potęgę to powinieneś się cieszyć, ładne autko z niezbyt trafionym silnikiem
ale jak dla początkującego kierowcy starczy. nie ma co się załamywać
edit:
wooow nie spojrzałem, że ten temat ma 3 strony
- Od: 12 cze 2007, 17:30
- Posty: 470
- Skąd: Reda/HH
- Auto: była 323BG| jest 626 GE 97 1,8
bartezm napisał(a):a po co chcesz uturbic?:
1) do jazdy na co dzien? – nie kalkuluje sie
2) na 1/4? – nie ten silnik
3) do jazdy na torze? – nie ta kolejnosc – tu lepiej zaczac od zawiasa i hamolcownie dla sa
4) jedynie dla satysfakcji – patrz koszty
Czyli nie warto podnosić moc?
Warto chociaż by dla tego:
bartezm napisał(a):4) jedynie dla satysfakcji
Pyton162 napisał(a):wyszlo ok 4 tys a auto naprawdę jedzie zacnie
Myślę że dołożysz 2tys. mając znajomego który by Ci poskładał wszystko do kupy, jakiegoś rozbitego GTX-a czy GTR-a i mógłbyś wszystko przenosić do swojej BA.
Taka Ba z silnikiem od GTR-a i masz respect za projekt.
Ale to b. dużo roboty.
Zresztą przy każdych przeróbkach jest jej dużo.
Pozdrawiam
Faja.
Zoom-Zoom!
bartezm nawet wiecej niż wyliczyłeś do tego samochodu :–) obstawiam zeby miec jakis konkret w BP albo Z5 to trza położyc około 10k
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje