MX-3 EC KL-ZE/DE Turbo
Cuś nie tak z tym pomiarem – wychodzi na to, że masz napełnienie cylindrów rzędu 105%, przy doładowaniu bezwględnym 1,5bar 
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Brii, prośba wielka abyś przełożył to na język polski
A do magików z Bydgoszczy prośba o opinię nt wykresu. Wydaje mi się że afr coś rozbujany, to norma czy walczyć o bardziej liniowy przebieg ?


A do magików z Bydgoszczy prośba o opinię nt wykresu. Wydaje mi się że afr coś rozbujany, to norma czy walczyć o bardziej liniowy przebieg ?

'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
- Od: 28 wrz 2005, 07:23
- Posty: 1181
- Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
- Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI
lukster przeslij mi na maila log'a
5(MaUpA)witam.net
generalnei wygalda to na leki szum, to jest wykres na czworce? Masz mase LM-1/MS w tym samym punkcie? Czy wposminal ci ktos ze jestes hardcorem ze masz 20 stopnie wyprzedzenia przy full boostcie?
Krazysz wokol granicy wydajnosci wtryskow, mozliwe ze na 0,6 bara juz byly powyzej 80%
generalnei wygalda to na leki szum, to jest wykres na czworce? Masz mase LM-1/MS w tym samym punkcie? Czy wposminal ci ktos ze jestes hardcorem ze masz 20 stopnie wyprzedzenia przy full boostcie?
Less roof, more fun


Fiveopac napisał(a):lukster przeslij mi na maila log'a usmiech 5(MaUpA)witam.net
Prześlę Ci po środowych poprawkach, teraz muszę się zająć białym złomem zawalającym mi garaż
Fiveopac napisał(a):generalnei wygalda to na leki szum, to jest wykres na czworce? Masz mase LM-1/MS w tym samym punkcie?
Masa z tego samego miejsca, bieg 4
Fiveopac napisał(a):Czy wposminal ci ktos ze jestes hardcorem ze masz 20 stopnie wyprzedzenia przy full boostcie?
Tak wiem, jestem
22-24 stopnie

Fiveopac napisał(a):Krazysz wokol granicy wydajnosci wtryskow, mozliwe ze na 0,6 bara juz byly powyzej 80%
na 80% jest jeden mały "piczek" zaraz przed odcinką, bywam tam tylko podczas strojenia
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
- Od: 28 wrz 2005, 07:23
- Posty: 1181
- Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
- Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI
lukster napisał(a):Prześlę Ci po środowych poprawkach, teraz muszę się zająć białym złomem zawalającym mi garaż oczko
A myslalem ze jzu go na czesci opchnales?
lukster napisał(a):Tak wiem, jestem zeby
22-24 stopnie oczko
Z drugiej strony to tyko 0,5 bara, przerazilem sie bo u mnie pod koniec skali mialbym juz koncert kowalów pod maską

lukster napisał(a):W pozostałej części 64-74% jest git
No to jaaazda na 0,6
Sonde gdzie masz wpietą? Gdzies w srodku wydechu czy w rurce wsadzonej w "odbyt"?
Less roof, more fun


Fiveopac napisał(a):przy 17 st na obrotach jalowych lepiej reaguje na gaz, jak sie bedziesz nudzil zobacz jak klze na to reaguje
Ale to faktycznie jak juz będę się nudził bo klozet żwawo reaguje na pedał gazu
Fiveopac napisał(a):No to jaaazda na 0,6 zeby
Sonde gdzie masz wpietą? Gdzies w srodku wydechu czy w rurce wsadzonej w "odbyt"?
w środku, przed środkowym, a 0,6 pełne mnie przeraża
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
- Od: 28 wrz 2005, 07:23
- Posty: 1181
- Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
- Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI
no nice nice
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
Łosz w morde – spojrzałem sobie na wartość średnią momentu i zinterpretowałem jako max
Lukster – respekt
Szkoda, że ZE nie zniesie bardziej spłaszczonego przebiegu momentu (fajnie by było wyrównać dolny zakres obrotów z górnym jeśli idzie o Nm
)...
Obstawiam, że trójka z przodu się szybko pojawi

Lukster – respekt

Szkoda, że ZE nie zniesie bardziej spłaszczonego przebiegu momentu (fajnie by było wyrównać dolny zakres obrotów z górnym jeśli idzie o Nm
Obstawiam, że trójka z przodu się szybko pojawi
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
brii napisał(a):Obstawiam, że trójka z przodu się szybko pojawi
Albo dziura w bloku
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
- Od: 28 wrz 2005, 07:23
- Posty: 1181
- Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
- Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI
Eeeetam – 10KM by mial blok nie zdzierzyc?? Przeciez nie jestes taki cykor jak ja

Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
A tak serio to mocna trójka już jest
ale po cyfry nie jade, szkoda $ ![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
- Od: 28 wrz 2005, 07:23
- Posty: 1181
- Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
- Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI
lukster napisał(a):A tak serio to mocna trójka już jestale po cyfry nie jade, szkoda $

Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
290km i czas 12.8 daje mi do myslenia
szperex robi swoje,
daje wiare w wysokie 12 takze mojej mazdy,mam nadzieje ze bedzie czas i finanse na dlubanie
jeszcze raz gratuluje wyniku
12.5 juz niedlugo
powodzenia
szperex robi swoje,
daje wiare w wysokie 12 takze mojej mazdy,mam nadzieje ze bedzie czas i finanse na dlubanie
jeszcze raz gratuluje wyniku
lukster napisał(a):mocna trójka już jest
12.5 juz niedlugo
powodzenia
- Od: 22 maja 2006, 23:35
- Posty: 827
- Skąd: UK
- Auto: Jest
A ja tak się zastanawiam... Być może odpowiedź była już na tym forum ale ja nie znalazłem.
Jaki stopień sprężania ma KL-ZE? Rozumiem, lukster, że ty nie odprężałeś silnika?
Czy do uturbienia nie lepszy byłby zwykły KL-DE? Ma mniejszy stopień sprężania i można by więcej dmuchnąć
Jaki stopień sprężania ma KL-ZE? Rozumiem, lukster, że ty nie odprężałeś silnika?
Czy do uturbienia nie lepszy byłby zwykły KL-DE? Ma mniejszy stopień sprężania i można by więcej dmuchnąć
- Od: 12 wrz 2007, 18:42
- Posty: 2015
- Skąd: Sochaczew
- Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)
10.1:1
Odprężanie to tylko sposób na zmniejszenie szans na spalanie stukowe, a przy tym pogroszenie możliwości końcowych silnika... Lepiej nie odprężać a w inny sposób oszukać stuki
Odprężanie to tylko sposób na zmniejszenie szans na spalanie stukowe, a przy tym pogroszenie możliwości końcowych silnika... Lepiej nie odprężać a w inny sposób oszukać stuki
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Fiveopac napisał(a):Lepiej miec wiekszy stopien sprezania i mniej dmuchac.
Efekt ten sam mniejszym nakladem srodkow.
hmmm... to po co ludzie wydają tyle kasy żeby odprężyć silnik przed uturbieniem?
Muszę się doedukować.
Czyli mój silnik (stopień sprężania ok. 11:1) też można by uturbić bez odprężania?
- Od: 12 wrz 2007, 18:42
- Posty: 2015
- Skąd: Sochaczew
- Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)
Jacek176 napisał(a):hmmm... to po co ludzie wydają tyle kasy żeby odprężyć silnik przed uturbieniem? ysz
Bo wierzą w smoki, inteligencje dody oraz magnetyzery. brii wrzucil swego czasu fajny artykul na forum o odprezaniu, poszperaj
Less roof, more fun


Stąd takie ładne efekty przy tak niskim doładowaniu, a stuków jeszcze jakoś nie słychać 
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
- Od: 28 wrz 2005, 07:23
- Posty: 1181
- Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
- Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI
Jacek176 napisał(a):Czyli mój silnik (stopień sprężania ok. 11:1) też można by uturbić bez odprężania?
Tak, da się, ludzie dmuchają nawet w silniki o sprężaniu 12.5:1.
Efekt jest taki, że przy Twoim silniku dmuchnięcie 0.25bar da efekt lepszy niż 0.75bar przy sprężaniu 8.5:1
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości