Mazda 323F BG BP '93

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez lukster » 24 sie 2009, 20:45

Na tym asfalciku trzeba było deko poćwiczyć żeby dobrze wyjść z kreski, świetnie kleił skubaniec i tutaj faktycznie "przyjaranie laczka" wychodziło in plus
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez Jacek176 » 25 sie 2009, 09:43

brii napisał(a):Jacek176 – gratuluję rewelacyjnej maszynki – baaaardzo zdrowa sztuka, zdrowsza niż ustawa przewiduje ;)

Dzięki. Napewno nie było to najszybsze auto zlotu ale chyba było największym zaskoczeniem dla wielu :P

lukster napisał(a):Na tym asfalciku trzeba było deko poćwiczyć żeby dobrze wyjść z kreski, świetnie kleił skubaniec i tutaj faktycznie "przyjaranie laczka" wychodziło in plus

Ja przed zlotem tronowałem na zwykłej ulicy i tam też wychodziło na to, że lepiej jest "przyjarać laczka" :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez Jacek176 » 27 sie 2009, 09:56

Wczoraj zrobiłem testy z innym ciśnieniem w oponach. Napompowałem tak jak lukster w czasie rekordowego przejazdu :D czyli 1.8 z przodu i 2.6 z tyłu. Ale nie zrobiło to żadnej różnicy. Na G-techu robiłem 15.25-15.34 dokładnie tyle samo jak wcześniej. Wygląda na to, że przy takiej małej mocy ciśnienie w oponach nie ma zbyt dużego znaczenia.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez check » 27 sie 2009, 10:21

Jacek176 napisał(a):Na G-techu robiłem 15.25-15.34 dokładnie tyle samo jak wcześniej.

z pelnym wnetrzem juz ? :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2006, 14:29
Posty: 753

Postprzez Jacek176 » 27 sie 2009, 10:24

Jeszcze wypruty.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez lukster » 27 sie 2009, 12:05

u mnie przekłada się to na trakcję na 1 biegu, wiadomo ze generuje potem starty z tytułu oporów toczenia dlatego trzeba znaleźć optymalne ciśnienie dla swojego auta ;)
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez Jacek176 » 28 sie 2009, 20:38

Wnętrze już zamontowane. Teraz byle Subaru Impreza pewnie mnie objedzie ;)
Piwo już ogarnął swój silnik także nie długo cieszyłem się tytułem najszybszej eFki BG w Polsce ;)
Teraz będę musiał dodawać najszybsza WOLNOSSĄCA :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez BratCukierka » 28 sie 2009, 20:44

Jacek176 napisał(a):Piwo już ogarnął swój silnik także nie długo cieszyłem się tytułem najszybszej eFki BG w Polsce


Ciekawe jakby to wyglądało w pojedynku scigacz323f vs. piwo :D
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2006, 20:21
Posty: 3953
Skąd: Brodnica
Auto: Toyota Yaris Hybrid '19

Postprzez Jacek176 » 28 sie 2009, 20:53

No właśnie apropos scigacza323f. Czy gdzieś można obejrzeć jego wykres z hamowni albo jakieś osiągi? Chociażby z G-techa? Bo czasami mam wrażenie, że z jego eFką turbo jest jak z Yeti: wszyscy o nim mówią ale nikt go nie widział :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez BratCukierka » 28 sie 2009, 20:58

Nie wiem czy ma jakiś wykres... ale jeśli chodzi o silnik to ten uturbiony BP był z niej wyjęty :D i na jego miejsce wjechał ori silnik z GTRki :D Rzadko nią jeździł/jeździ i jakiś czas temu nawet chyba wystawiał ją na sprzedaż, ale czy sprzedał tego nie wiem – bo po co auto które z braku czasu musi więcej stać i tylko od czasu do czasu było odpalane i jeżdżone

Generalnie na uturbionym BP z GT robił czasy KL-ZE na jesienno-zimowych Rykach, więc źle nie było :D
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2006, 20:21
Posty: 3953
Skąd: Brodnica
Auto: Toyota Yaris Hybrid '19

Postprzez Jacek176 » 28 sie 2009, 21:02

BratCukierka napisał(a):Generalnie na uturbionym BP z GT robił czasy KL-ZE na jesienno-zimowych Rykach

phiii, czasy KL-ZE to ja robię bez turbo :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez BratCukierka » 28 sie 2009, 21:09

Weź pod uwagę śliską nawierzchnię (zaczął padać śnieg :P).

Generalnie na silniku z GTRki Fun ma większy ale przy upalaniu z baku też znika więcej (podobno 2 razy niż na uturbionym przez niego BP ) :D No i miał jakieś większe turbo zakładać :D Może krzynio z Burrym coś wiedzą, jak tam efka teraz wygląda i jeździ :D Bo wiem, że Ścigacz miał słaby dostęp do neta.
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2006, 20:21
Posty: 3953
Skąd: Brodnica
Auto: Toyota Yaris Hybrid '19

Postprzez Jacek176 » 28 sie 2009, 21:18

A ja gdzieś czytałem właśnie że to nie jest do końca cały osprzęt od GTRki u scigacza. Coś jest od GTR, coś od GTX a coś od GT :P A jak takie kombinacje wychodzą to najlepiej może powiedzieć Piwo, który już 2 lata się buja przez takie właśnie rzeźby.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez BratCukierka » 28 sie 2009, 21:22

Niby teraz wkładał wszystko z GTRki – z tego co mi wiadomo miał na części GTR... A wcześniej to była składanka jakich mało a i tak dawało radę :D

Generalnie teraz możemy gdybać dopóki sam zainteresowany się nie wypowie Sam/ lub przez kogoś :P
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2006, 20:21
Posty: 3953
Skąd: Brodnica
Auto: Toyota Yaris Hybrid '19

Postprzez check » 28 sie 2009, 22:11

Jacek176 napisał(a):Wnętrze już zamontowane. Teraz byle Subaru Impreza pewnie mnie objedzie

masz czasy na 1/4 z gtech'a ze srodkiem :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2006, 14:29
Posty: 753

Postprzez Jacek176 » 28 sie 2009, 22:14

check napisał(a):
Jacek176 napisał(a):Wnętrze już zamontowane. Teraz byle Subaru Impreza pewnie mnie objedzie

masz czasy na 1/4 z gtech'a ze srodkiem :P

Przed zlotem robiłem.
Wychodziły o ok. 0.4s gorsze niż po wybebeszeniu.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez xXx » 30 sie 2009, 13:10

Jacek176 napisał(a):phiii, czasy KL-ZE to ja robię bez turbo



Zastanawiam się, jak Ci się udaje pisać bez byków trzymając jedną rękę w majtkach <lol> <lol> <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez Jacek176 » 30 sie 2009, 21:32

xXx napisał(a):
Jacek176 napisał(a):phiii, czasy KL-ZE to ja robię bez turbo

Zastanawiam się, jak Ci się udaje pisać bez byków trzymając jedną rękę w majtkach <lol> <lol> <lol>

Na to, że masz jakieś chore fantazje na temat moich majtek to już nic nie poradzę ale dobrze, że się ujawniłeś. Przynajmniej wiadomo do kogo nie można odwracać się tyłem na zlotach <lol> <lol> <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez jackkpl » 31 sie 2009, 15:56

Jacek176 napisał(a):
xXx napisał(a):
Jacek176 napisał(a):phiii, czasy KL-ZE to ja robię bez turbo

Zastanawiam się, jak Ci się udaje pisać bez byków trzymając jedną rękę w majtkach <lol> <lol> <lol>

Na to, że masz jakieś chore fantazje na temat moich majtek to już nic nie poradzę ale dobrze, że się ujawniłeś. Przynajmniej wiadomo do kogo nie można odwracać się tyłem na zlotach <lol> <lol> <lol>



Niby nick mowi sam za siebie, a ty dopiero teraz kojarzysz pewne fakty ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2007, 21:04
Posty: 748 (2/9)
Skąd: Gdańsk
Auto: RX8

Postprzez iiyama » 31 sie 2009, 17:30

Oj chłopaki za mało czytacie to forum
Obrazek
:) mx-3, 323F BA, M6 GG ASpec, Seat Ibiza
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2005, 10:20
Posty: 437 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: ASZ+

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy