Mazda 323F BG BP '93
Na tym asfalciku trzeba było deko poćwiczyć żeby dobrze wyjść z kreski, świetnie kleił skubaniec i tutaj faktycznie "przyjaranie laczka" wychodziło in plus
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
- Od: 28 wrz 2005, 07:23
- Posty: 1181
- Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
- Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI
brii napisał(a):Jacek176 – gratuluję rewelacyjnej maszynki – baaaardzo zdrowa sztuka, zdrowsza niż ustawa przewiduje
Dzięki. Napewno nie było to najszybsze auto zlotu ale chyba było największym zaskoczeniem dla wielu
lukster napisał(a):Na tym asfalciku trzeba było deko poćwiczyć żeby dobrze wyjść z kreski, świetnie kleił skubaniec i tutaj faktycznie "przyjaranie laczka" wychodziło in plus
Ja przed zlotem tronowałem na zwykłej ulicy i tam też wychodziło na to, że lepiej jest "przyjarać laczka"
- Od: 12 wrz 2007, 18:42
- Posty: 2015
- Skąd: Sochaczew
- Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)
Wczoraj zrobiłem testy z innym ciśnieniem w oponach. Napompowałem tak jak lukster w czasie rekordowego przejazdu
czyli 1.8 z przodu i 2.6 z tyłu. Ale nie zrobiło to żadnej różnicy. Na G-techu robiłem 15.25-15.34 dokładnie tyle samo jak wcześniej. Wygląda na to, że przy takiej małej mocy ciśnienie w oponach nie ma zbyt dużego znaczenia.
- Od: 12 wrz 2007, 18:42
- Posty: 2015
- Skąd: Sochaczew
- Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)
u mnie przekłada się to na trakcję na 1 biegu, wiadomo ze generuje potem starty z tytułu oporów toczenia dlatego trzeba znaleźć optymalne ciśnienie dla swojego auta 
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
- Od: 28 wrz 2005, 07:23
- Posty: 1181
- Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
- Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI
Wnętrze już zamontowane. Teraz byle Subaru Impreza pewnie mnie objedzie
Piwo już ogarnął swój silnik także nie długo cieszyłem się tytułem najszybszej eFki BG w Polsce
Teraz będę musiał dodawać najszybsza WOLNOSSĄCA
Piwo już ogarnął swój silnik także nie długo cieszyłem się tytułem najszybszej eFki BG w Polsce
Teraz będę musiał dodawać najszybsza WOLNOSSĄCA
- Od: 12 wrz 2007, 18:42
- Posty: 2015
- Skąd: Sochaczew
- Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)
Jacek176 napisał(a):Piwo już ogarnął swój silnik także nie długo cieszyłem się tytułem najszybszej eFki BG w Polsce
Ciekawe jakby to wyglądało w pojedynku scigacz323f vs. piwo
- Od: 24 cze 2006, 20:21
- Posty: 3953
- Skąd: Brodnica
- Auto: Toyota Yaris Hybrid '19
No właśnie apropos scigacza323f. Czy gdzieś można obejrzeć jego wykres z hamowni albo jakieś osiągi? Chociażby z G-techa? Bo czasami mam wrażenie, że z jego eFką turbo jest jak z Yeti: wszyscy o nim mówią ale nikt go nie widział 
- Od: 12 wrz 2007, 18:42
- Posty: 2015
- Skąd: Sochaczew
- Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)
Nie wiem czy ma jakiś wykres... ale jeśli chodzi o silnik to ten uturbiony BP był z niej wyjęty
i na jego miejsce wjechał ori silnik z GTRki
Rzadko nią jeździł/jeździ i jakiś czas temu nawet chyba wystawiał ją na sprzedaż, ale czy sprzedał tego nie wiem – bo po co auto które z braku czasu musi więcej stać i tylko od czasu do czasu było odpalane i jeżdżone
Generalnie na uturbionym BP z GT robił czasy KL-ZE na jesienno-zimowych Rykach, więc źle nie było
Generalnie na uturbionym BP z GT robił czasy KL-ZE na jesienno-zimowych Rykach, więc źle nie było
- Od: 24 cze 2006, 20:21
- Posty: 3953
- Skąd: Brodnica
- Auto: Toyota Yaris Hybrid '19
Weź pod uwagę śliską nawierzchnię (zaczął padać śnieg
).
Generalnie na silniku z GTRki Fun ma większy ale przy upalaniu z baku też znika więcej (podobno 2 razy niż na uturbionym przez niego BP )
No i miał jakieś większe turbo zakładać
Może krzynio z Burrym coś wiedzą, jak tam efka teraz wygląda i jeździ
Bo wiem, że Ścigacz miał słaby dostęp do neta.
Generalnie na silniku z GTRki Fun ma większy ale przy upalaniu z baku też znika więcej (podobno 2 razy niż na uturbionym przez niego BP )
- Od: 24 cze 2006, 20:21
- Posty: 3953
- Skąd: Brodnica
- Auto: Toyota Yaris Hybrid '19
A ja gdzieś czytałem właśnie że to nie jest do końca cały osprzęt od GTRki u scigacza. Coś jest od GTR, coś od GTX a coś od GT
A jak takie kombinacje wychodzą to najlepiej może powiedzieć Piwo, który już 2 lata się buja przez takie właśnie rzeźby.
- Od: 12 wrz 2007, 18:42
- Posty: 2015
- Skąd: Sochaczew
- Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)
Niby teraz wkładał wszystko z GTRki – z tego co mi wiadomo miał na części GTR... A wcześniej to była składanka jakich mało a i tak dawało radę
Generalnie teraz możemy gdybać dopóki sam zainteresowany się nie wypowie Sam/ lub przez kogoś
Generalnie teraz możemy gdybać dopóki sam zainteresowany się nie wypowie Sam/ lub przez kogoś
- Od: 24 cze 2006, 20:21
- Posty: 3953
- Skąd: Brodnica
- Auto: Toyota Yaris Hybrid '19
check napisał(a):Jacek176 napisał(a):Wnętrze już zamontowane. Teraz byle Subaru Impreza pewnie mnie objedzie
masz czasy na 1/4 z gtech'a ze srodkiem
Przed zlotem robiłem.
Wychodziły o ok. 0.4s gorsze niż po wybebeszeniu.
- Od: 12 wrz 2007, 18:42
- Posty: 2015
- Skąd: Sochaczew
- Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)
xXx napisał(a):Jacek176 napisał(a):phiii, czasy KL-ZE to ja robię bez turbo
Zastanawiam się, jak Ci się udaje pisać bez byków trzymając jedną rękę w majtkach![]()
![]()
Na to, że masz jakieś chore fantazje na temat moich majtek to już nic nie poradzę ale dobrze, że się ujawniłeś. Przynajmniej wiadomo do kogo nie można odwracać się tyłem na zlotach



- Od: 12 wrz 2007, 18:42
- Posty: 2015
- Skąd: Sochaczew
- Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)
Jacek176 napisał(a):xXx napisał(a):Jacek176 napisał(a):phiii, czasy KL-ZE to ja robię bez turbo
Zastanawiam się, jak Ci się udaje pisać bez byków trzymając jedną rękę w majtkach![]()
![]()
Na to, że masz jakieś chore fantazje na temat moich majtek to już nic nie poradzę ale dobrze, że się ujawniłeś. Przynajmniej wiadomo do kogo nie można odwracać się tyłem na zlotach![]()
![]()
Niby nick mowi sam za siebie, a ty dopiero teraz kojarzysz pewne fakty
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości