Swap z 1.6 –>1.8 v6 –>2.5 v6 + biturbo + megasquirt 2

Postprzez gadula » 30 sie 2009, 20:15

Trochę OT
BratCukierka napisał(a):Od czasu jak kupiliśmy od nich GTX'a jeszcze jakoś ciągną interes?

Ostatnio przejeżdżałem obok, i jakieś auto widziałem na warsztacie, więc chyba jeszcze ciągną.
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Podlasia
 
Od: 10 lip 2006, 23:30
Posty: 2910 (3/26)
Skąd: Białystok
Auto: GE6 KL, RF7J

Postprzez realski » 31 sie 2009, 02:40

jak juz kupowales to juz dawno nas tam nie bylo .. :) dawno to spadlo na PSY ^^
niech sie dziadek bawi .. jak ktos jest zielony :)

Pozdrawiam
Forumowicz
 
Od: 5 lis 2004, 20:47
Posty: 232 (0/1)
Skąd: Białystok

Postprzez Orzech » 24 paź 2009, 16:11

Pozwolę sobie troszkę odświeżyć topić co by nowego nie zakładać. Rozumiem że wrzucałeś do mazdy 1,6 16V silnik V6 i mocowania silnika pasowały plug'n'play ? Mam MX3 1,6 B6 i zastanawiam się jaki najmocniejszy silnik można tam wrzucić. I czy ew. można go uturbić?
Odrazu napisze że w temacie mazd jej oznaczeń itp itd dopiero raczkuje.
Forumowicz
 
Od: 24 paź 2009, 15:05
Posty: 73
Skąd: Warszawa
Auto: MX3 1,6 16V SOHC B6 92r

Postprzez realski » 24 paź 2009, 19:16

Witam w zupelnosci styknie 2.5 KL i zawiecha od mx3
Forumowicz
 
Od: 5 lis 2004, 20:47
Posty: 232 (0/1)
Skąd: Białystok

Postprzez Grzyby » 25 paź 2009, 01:37

Orzech napisał(a):I czy ew. można go uturbić?

ewentualnie można, pytanie czy Cię na to stać.
Bo to nie jest kwestia 2 czy 3 kzł.
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez bazyl wspaniały » 25 paź 2009, 16:07

Grzyby napisał(a):Bo to nie jest kwestia 2 czy 3 kzł.

Właśnie realski, zapodaj jakiś wstępny kosztorys, może bym się na kredycik szarpnoł :D <lol> :D . Jakby to było w rozsądnej (sam nie wiem jaka to by była)kwocie to może by cóś:D
Obrazek
"... prędkość była ok, to zakręt był za wąski..."
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 mar 2006, 19:10
Posty: 3713 (0/2)
Skąd: stalowa wola
Auto: ś.p 626 GE FP
ś.p 626 GE KL
ś.p XEDOS9 KF
ś.p Fiesta 1,3
Grand Caravan 3.3LPG :D
Virago 535

Postprzez Orzech » 25 paź 2009, 16:14

Grzyby napisał(a):ewentualnie można, pytanie czy Cię na to stać.
Bo to nie jest kwestia 2 czy 3 kzł.


Wiem zdaje sobie z tego sprawę. Jeśli nie wrzucać turbiny to kompresor w miejsce sprężarki od klimy(jeśli jest taka opcja). W każdym razie nie wiem na chwile obecna jaki najmocniejszy silnik tam wejdzie plug'n'play? Wiem że wejdzie 1,8 DOHC od 323F GT ale czy da sie coś mocniejszego tam upchnąć bez dłubania przy mocowaniach silnika?
Forumowicz
 
Od: 24 paź 2009, 15:05
Posty: 73
Skąd: Warszawa
Auto: MX3 1,6 16V SOHC B6 92r

Postprzez realski » 25 paź 2009, 17:21

jeszcze nie liczylem :) ale tak mniejwiecej to na 100% peknie 12000zl jedno mnie cieszy ze wszystko co robie w 323 bede mial jak szybko przesniesc do 323F ^^
Forumowicz
 
Od: 5 lis 2004, 20:47
Posty: 232 (0/1)
Skąd: Białystok

Postprzez jacobs » 25 paź 2009, 17:48

Orzech napisał(a):Wiem zdaje sobie z tego sprawę. Jeśli nie wrzucać turbiny to kompresor w miejsce sprężarki od klimy(jeśli jest taka opcja). W każdym razie nie wiem na chwile obecna jaki najmocniejszy silnik tam wejdzie plug'n'play? Wiem że wejdzie 1,8 DOHC od 323F GT ale czy da sie coś mocniejszego tam upchnąć bez dłubania przy mocowaniach silnika?

bpt z 323 gtr.
If you’re in control, you’re not going fast enough.
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2005, 13:31
Posty: 3108 (6/27)
Skąd: WWA

Postprzez Orzech » 25 paź 2009, 18:57

Tak dokopałem sie już do tego. Ale z tego co szukam to ciężko znaleźć ten silnik... Po za tym nie wiem jeszcze jaka skrzynia do tego, jakie półosie i czy zwrotnice też trzeba przerzucać. Wogule ktoś już wrzucał ten silnik do MX3 albo BPT-D?
Forumowicz
 
Od: 24 paź 2009, 15:05
Posty: 73
Skąd: Warszawa
Auto: MX3 1,6 16V SOHC B6 92r

Postprzez Jacek176 » 25 paź 2009, 21:10

Były na forum conajmniej dwa takie projekty. Jeden z silnikiem z GTR w trakcie realizacji. Drugi z silnikiem z GTX już jeżdżący.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez Hazu » 25 paź 2009, 21:45

Orzech jak byś potrzebował
to mam całą 323F GT (1,8 DOHC)
lub cały swap w cenie całego auta (900zł)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez Orzech » 27 paź 2009, 00:26

Jacek176
Dzienki za cynk. Znalazłem jak narzie tylko projekt dawidoff82 z BPT od GTX w trakcie realizacji, dosyć powolnej z reszta bo ma jakieś problemy z przepływką. O GTR już zakończonym nic nie znalazłem niestety. Może źle szukałem... Wiesz może chociaż czyj to był upgrade?


Hazu
DZX. Narazie szukam tylko informacji. Jak już skompletuje encyklopedie wiedzy na temat tego swapa dopiero będę się rozglądał za gratami. Do tego czasu dużo wody w rzece upłynie :P Ale dzięki za info ;)
Forumowicz
 
Od: 24 paź 2009, 15:05
Posty: 73
Skąd: Warszawa
Auto: MX3 1,6 16V SOHC B6 92r

Postprzez PLaster » 27 paź 2009, 02:14

Orzech a czy liczysz się z kosztami
Orzech napisał(a):silnik V6

Orzech napisał(a):BPT od GTX

czy inne wynalazki ;)
to nie jest takie łatwe i tanie, no chyba ze
Hazu napisał(a):323F GT (1,8 DOHC)
lub cały swap w cenie całego auta (900zł)

ale te 900 zł wyjedzie drugie tyle
www.czelej.net
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 4 lut 2008, 02:41
Posty: 2352 (23/37)
Skąd: Marki k. Warszawy/Podlasie
Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW

Postprzez Orzech » 27 paź 2009, 23:10

To że podczas wymiany silnika trzeba przerzucić wiązkę, ECU i inne graty to wiem. Co jest w tym takiego "nie łatwego"?
Forumowicz
 
Od: 24 paź 2009, 15:05
Posty: 73
Skąd: Warszawa
Auto: MX3 1,6 16V SOHC B6 92r

Postprzez Hazu » 27 paź 2009, 23:16

Co jest w tym takiego "nie łatwego"?


Wszystko jest proste jak masz wszystkie potrzebne i sprawne części ;)

Więc jeżeli coś chcesz wrzucic pod maskę to kupujesz całe auto na chodzie lub sam przód, wtedy to przekładka jest prosta i szybka.

Jeżli kupujesz silnik i graty już wymontowane to problemy masz murowane. :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez Marcin1mazda » 28 paź 2009, 04:49

Orzech napisał(a):Znalazłem jak narzie tylko projekt dawidoff82 z BPT od GTX

To akurat swap z B6 Dohc Na GTR :)

Orzech napisał(a):O GTR już zakończonym nic nie znalazłem niestety.

A to Akurat nie GTR tylko GTX juz jeździ na forum w budzie mx3 ;) Kolega pestek Jest Jego Posiadaczem ;) Zagadaj do niego, udzieli Ci Wszelkich informacji :) (np. Że Potrzebny Ci worek kasy, w h*j czasu i w h*j nerwów :P )
Czy ciemno, czy jasno leci GTX przez miasto..
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 paź 2007, 21:14
Posty: 1091
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 323 BF GTX

Postprzez realski » 12 gru 2009, 20:45

Pozwole sobie dodac pewny link z postepu prac wolnych ale ida ^^
http://realski.web-album.org/
Forumowicz
 
Od: 5 lis 2004, 20:47
Posty: 232 (0/1)
Skąd: Białystok

Postprzez jacki15 » 31 gru 2009, 17:37

napisałbyś coś więcej na temat hamulców, tzn jaka średnica tarcz, z czego zaciski i ilu tłoczkowe, i z czego w ogóle są te piasty, bo widzę tam 5 śrub, czyżby z BA gt?
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 maja 2008, 22:40
Posty: 87
Skąd: Jaworzno
Auto: Mazda 323f '91 1.8 SOHC 16V

Postprzez realski » 16 sty 2010, 06:44

Witam
pierwsza partia gratow z USA pomalu idzie do PL bebechy do silnika glownie koszt kolo 2000$
kucizna panewki pompy itp
bedzie mozna zaczynac pomalu szlifowac blok i zaczac skladac :)
Flansze pod kolektory zrobione
czekam na 1 sztuke turbiny od audi 2.7 biturbo i bede wstepnie pasowac do innego bloku kolektory i turbinki :)
Forumowicz
 
Od: 5 lis 2004, 20:47
Posty: 232 (0/1)
Skąd: Białystok

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje