Mazda 323F BG BP '93
Dawidoski napisał(a):Zapytam wprost.Będą jeszcze jakieś modyfikację N/A ?
Tak już wcześniej mówiłem:
Jacek176 napisał(a):Z przeróbek mechanicznych to jedyne co jeszcze chciałbym zrobić to wymienić kolektor wydechowy, który wciąż jest seryjny, na rurowy 4-1 oraz założyć chłodnicę oleju (to akurat nie zwiększy mocy ale przedłuży żywotność silnika).
Teraz czas żeby zając się trochę wyglądem Mazdy bo już nie mogę patrzeć na te połamane zderzaki![]()
piwo napisał(a):teraz isc w turbno to wywalnie wszystkeigo co do tej pory zostalo zrobione czyli totalna bzdura
No dokładnie. Aczkolwiek jak patrzę na auta Lukstera i Fiva, którzy uturbili silniki o dużym stopniu sprężania bez żadnego odprężania i "jakoś" im te auta jeżdżą
Moje zapędy najbardziej studzi sprawa skrzyni biegów. Nie mam ochoty co tydzień jej wymieniać.
A oto filmiki nagrane przez mojego synka i żonę:
Treningi przed zawodami. Ja kontra RX-7 1gen turbo (ile to ma koni? Bo jakoś tak bardzo z tyłu zostało jak na coś co ma turbo
<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/jSMXBfZWpXI&hl=pl&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/jSMXBfZWpXI&hl=pl&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
Eliminacje w klasie 1.8-2.2. Ja kontra MX-5 (chyba 1.8)
<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/-C66e9Tmha0&hl=pl&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/-C66e9Tmha0&hl=pl&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
Półfinał w klasie 1.8-2.2. Ja kontra Adaś (mój rekordowy czas reakcji: 0.009s
<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/3IUJfsR03B8&hl=pl&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/3IUJfsR03B8&hl=pl&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
Finał w klasie 1.8-2.2. Ja kontra MX-5 (podobno 2.0 160KM). Po czasie reakcji z półfinału, graniczącym z fallstartem, specjalnie wystartowałem z opóźnieniem żeby nie zawalić całych zawodów przez głupi fallstart. Poza tym czułem się bardzo pewny siebie bo myślałem, że ten MX ma 1.8 i 140KM
<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/LrMToZqWrAI&hl=pl&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/LrMToZqWrAI&hl=pl&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
Ostatnio edytowano 24 sie 2009, 12:56 przez Jacek176, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 12 wrz 2007, 18:42
- Posty: 2015
- Skąd: Sochaczew
- Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)
jacobs napisał(a):Jacek176 napisał(a):Treningi przed zawodami. Ja kontra RX-7 1gen turbo (ile to ma koni? Bo jakoś tak bardzo z tyłu zostało jak na coś co ma turbo )
SA nie ma silników z turbo...
To ten napis z przodu "turbo" to tylko wannabe?
- Od: 12 wrz 2007, 18:42
- Posty: 2015
- Skąd: Sochaczew
- Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)
no chyba dokładnie tak
+100 do respektu 
- Od: 24 cze 2006, 20:21
- Posty: 3953
- Skąd: Brodnica
- Auto: Toyota Yaris Hybrid '19
hmmm. cytat z wikipedii:
"Pierwszy model RX-7 był wyposażony w silnik o pojemności 1146 cm³ (2x573cm³) porównywalną z pojemnością 2292 cm³ silnika konwencjonalnego. Początkowo był on produkowany w dwóch wersjach silnikowych o mocy 95 KM i 105 KM. Od roku 1983 pojazd otrzymał nowy turbodoładowany silnik i elektroniczny system wtrysku paliwa. W roku 1985 pojawiła się druga generacja modelu RX-7 o pojemności 2x654 cm³ z turbodoładowaniem. Trzecia generacja tego modelu produkowana była od roku 1992."
Czyli jednak było turbo w 1gen
"Pierwszy model RX-7 był wyposażony w silnik o pojemności 1146 cm³ (2x573cm³) porównywalną z pojemnością 2292 cm³ silnika konwencjonalnego. Początkowo był on produkowany w dwóch wersjach silnikowych o mocy 95 KM i 105 KM. Od roku 1983 pojazd otrzymał nowy turbodoładowany silnik i elektroniczny system wtrysku paliwa. W roku 1985 pojawiła się druga generacja modelu RX-7 o pojemności 2x654 cm³ z turbodoładowaniem. Trzecia generacja tego modelu produkowana była od roku 1992."
Czyli jednak było turbo w 1gen
- Od: 12 wrz 2007, 18:42
- Posty: 2015
- Skąd: Sochaczew
- Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)
jacobs prosze nie gadać głupot, w SA/FB były silniki turbo baardzo mało sztuk ich było ale wystepował. 12a turbo non-intercooler
ex MSP
pinky napisał(a):jacobs prosze nie gadać głupot, w SA/FB były silniki turbo baardzo mało sztuk ich było ale wystepował. 12a turbo non-intercooler
Nawet nie wiedziałem
If you’re in control, you’re not going fast enough.
No, są już wyniki.
Wykręciłem 7-my czas zawodów, tylko 6 aut było szybszych
Odliczając auta turbodoładowane to byłbym trzeci, tylko dwa KL-ZE były szybsze: Badyla i Wronxa.
Wykręciłem 7-my czas zawodów, tylko 6 aut było szybszych
Odliczając auta turbodoładowane to byłbym trzeci, tylko dwa KL-ZE były szybsze: Badyla i Wronxa.
- Od: 12 wrz 2007, 18:42
- Posty: 2015
- Skąd: Sochaczew
- Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)
noucamp napisał(a):powiem szczerze że sie nie spodziewałem takiego wynikubrawo

Nie byłbym sobą jakbym tego nie wyciągnął
Pyton162 napisał(a):choc w twojej klasie i tak troll swoja toyotą wszystkich zje
Tak patrze na wyniki i z tym zjadaniem to nie byłoby tak hop siup. Musiałby wybebeszyć się conajmniej tak jak ja żeby wogóle myśleć o zjadaniu
- Od: 12 wrz 2007, 18:42
- Posty: 2015
- Skąd: Sochaczew
- Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)
Jacek176 twoje auto mnie poprostu zabiło. Rewelacyjne czasy
! Mega gratulacje 

People_Hate_Me napisał(a):Jacek176 twoje auto mnie poprostu zabiło. Rewelacyjne czasyMega gratulacje
seba323f napisał(a):Zbiera to się nieziemsko...

seba323f napisał(a):Powiedz mi Jacek z jakich Ty obrotów startujesz?
Z 6000obr.
Robiłem testy przed zawodami i startując z takich obrotów uzyskiwałem najlepsze czasy. Pomimo, ze koła przez jakiś czas mielą w miejscu to czasy są lepsze niż jak wystartuje z niższych obrotów i nie miele kołami.
- Od: 12 wrz 2007, 18:42
- Posty: 2015
- Skąd: Sochaczew
- Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)
myślałem ze troll zrobi podobny czas do ciebie , widac co znaczy niska masa auta i to ze nie ma sie żadnego kagańca w postaci kontroli trakcji itd, dlatego stare auta sa fajne do 400m bo sa lekkie i nie naszpikowane tym dziadostwem
ciekaw jestem jak bys wypadl np z honda IV gen tzw zelazko z silnikiem o takiej samej mocy , moze next sezon sie taka przyturlam to sie ustawimy
ciekaw jestem jak bys wypadl np z honda IV gen tzw zelazko z silnikiem o takiej samej mocy , moze next sezon sie taka przyturlam to sie ustawimy
-
Pyton162
Jacek176 – gratuluję rewelacyjnej maszynki – baaaardzo zdrowa sztuka, zdrowsza niż ustawa przewiduje 
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Jacek176 napisał(a):Robiłem testy przed zawodami i startując z takich obrotów uzyskiwałem najlepsze czasy. Pomimo, ze koła przez jakiś czas mielą w miejscu to czasy są lepsze niż jak wystartuje z niższych obrotów i nie miele kołami.
Dokładnie, koła trochę pomielą, ale silnik wskakuje po złapaniu trakcji w optymalne obroty i nie trzeba czekać, aż się obudzi
Aczkolwiek mi się udało najlepszy czas wykręcić z ~3150 rpm, a moje auto się zbiera konkretnie od 5krpm dopiero, co widac zresztą na wykrecie
Panowie dlatego tez warto pojechać na hamownię, żeby sobie wykres obejrzeć – wtedy wiadomo jakie obroty są użyteczne i kiedy machać biegami
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość