Mazda CX-7 – Porównanie z konkurencją

Pogaduchy motoryzacyjne.

Postprzez tery » 21 sie 2009, 01:25

Sevyoruum napisał(a):Pisz cos konstruktywnego, albo nie pisz wcale. Naprawde czytanie tych Twoich "gornolotnych" wpisow bylo fajne, ale do czasu...



Oczywiście wszystkie wpisy posiadaczy CX-7 i wielbicieli są obiektywne, konstruktywne, bardzo merytoryczne i przedstawiające PRAWDĘ, całą PRAWDĘ i tylko PRAWDĘ. Prześledź jeszcze raz od początku do końca wszystkie wątki a zrozumiesz genezę powstania tej dyskusji...Powiem tak, bo mam dość nadętego do niebotycznych rozmiarów balonika " Jakże Wspaniały CX-7 i beznadziejna Reszta Świata"...Brak Wam OBIEKTYWIZMU...i raczej się nie zanosi na to, aby coś się zmieniło. Mój przedostatni post był zamierzony i jestem w pełni świadom tego co napisałem...Za każdym razem sytuacja się powtarza. "Święta krowa CX-7"...i wszystko wiadomo...Na forum Hondy użytkownicy sporo piszą o CX-7 i CRV...ale starają się to czynić obiektywnie.

CX-7 nie nadaje się w teren,więc to żadne 4x4
CX-7 nie nadaje się do miasta, spala 15-17l tyle,że litr benzyny to 4,80.
Cx-7 przy większych gabarytach ma mniej miejsca wewnątrz niż CRV i inne marki.
Cx-7 jest przeciętnie wykończony, więc to żadna klasa Premium jak go reklamuje i sytuuje na siłę MAZDA
Ostatnio edytowano 21 sie 2009, 01:36 przez tery, łącznie edytowano 1 raz
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2009, 15:50
Posty: 240 (0/1)
Skąd: Pomorze

Postprzez Sevyoruum » 21 sie 2009, 01:33

Obraz sie:) zabierz zabawki, zmien piaskownice, bo dzieci w tej piaskownicy Cie nie lubia:)

Gdybys byl przede wszystkim obiektywny, to nie zapodalbys nam wersji XC60 za 133tys, ktora rozpedza sie katalogowo do setki w 10,2. Mazda katalogowo do setki ma 8sek. Pare postow temu marudziles, ze sekunda roznicy pomiedzy Twoja CRV, a dieslem mazdy to przepasc. Teraz jako argument podajesz mi auto z silnikiem, ktory rozpedza sie o ponad 2 sekundy gorzej, co tak de facto jest ponad 25% dluzej od mazdy. No to poszukajmy wersji, ktora dorowna CXowi. Diesel za 150tys. Ale ten sie rozpedza w 8,5- przepasc! Przepasc! Szukamy dalej, Benzyna, 285 koni, 7,5 do setki. O kurcze, lepsza od mojego CX'a. Kurde, jest lepszy! Musze znalezc cos, co pokaze, ze moj CX jest i tak lepszy. Hmmm, no tak, cena 190tys za gole volvo i spalanie na poziomie 12 litrow w cyklu mieszanym. Ja z 13tys km mam srednia z cyklu mieszanego 12,1. To chyba wielkiej roznicy nie robi?


W sumie skoro CX jest taki be, a my jestesmy banda kretynow to nie wiem po co Ty tutaj wciaz jestes i piszesz. Nie powinienes sie zachwycac swoim jakze wspanialym, idealnym i majestatycznym CRV na forum hondy?

Mam nadzieje, ze Ci sie bedzie dobrze jezdzic, moze wtedy choc troche zal od Ciebie odejdzie, ze nie kupiles tego CX'a.
Pozdrawiam
Forumowicz
 
Od: 16 sty 2009, 13:00
Posty: 89

Postprzez tery » 21 sie 2009, 01:47

Obiektywnie:
XC 60 205 KM 8,5 sek.do setki.Zużycie paliwa 6,9l /100km 149 000 PLN
XC 60 170KM 9,2 sek. do setki.Zużycie paliwa 6,0l/100km 133 000 PLN

a teraz nieobiektywnie:
CX-7 173 KM 11,3 sek.do setki 7,5l/100km 150 800PLN?
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2009, 15:50
Posty: 240 (0/1)
Skąd: Pomorze

Postprzez Sevyoruum » 21 sie 2009, 02:15

A Ty porownujesz to Volvo do diesla?

Opcje sa dwie. Albo ten diesel tylko bedzie slabo przyspieszal, a bedzie elastyczny przy wyprzedzaniu i w tym momencie bedzie to nawet niezla opcja dla rodziny. Badz tez bedzie i slabo przyspieszal i bedzie malo elastyczny, co sprowadzaloby go do diesla dla emerytow.

XC 60 w wersji 175 koni nie przyspiesza w 9,2 tylko w wersji ze skrzynia automatyczna 9,8.

Zeby nie bylo. Zrobilem sobie konfiguracje tego diesla XC 60, wybierajac wyposazenie takie jakie ma moja siodemka (zalozylem, ze diesel tez bedzie mial pelna opcje wyposazenia bez rozbijania na podklasy wyposazeniowe). Wyszlo mi 175tys. Jesli diesel mazdy bedzie mial pelne wyposazenie i bedzie kosztowal 150tys, to roznica wynosi 25tys. Nie wiem czy podana wartosc spalania w dieslu Mazdy to cykl mieszany czy miejski. Zalozmy, ze mieszany. Roznica wiec wynosi 1,5l/100km. Gdyby robic tym autem jakies 30tys. km rocznie, przy zalozeniu cenie za diesla 3,7/l to rocznie na mazde wydamy wiecej o 1665zl. Tak wiec kupujac Mazde rozncia w cenie zwrocilaby mi sie dopiero po ponad 15 stu latach. Roznica w przyspieszeniu wynosi 1,5 sekundy. Twoja CRV przyspiesza gorzej od mojej Siodemki o ponad 2 sekundy pomimo tego uwazasz, ze bardziej racjonalna jest CRV. Czy w takim wypadku bardziej racjonalny nie jest diesel siodemki?


Faktem jest, ze roznica w spalaniu miedzy Twoja CRV i moja Siodemka jest wieksza, a i cena benzyny na stacji jest wieksza. Ja mowie o srednim spalaniu na poziomie 12,1 litra, ale nie oszczedzajac mazdy. Takze jak Ty bys chcial poszalec to Twoje spalanie pewnie tez bedzie wieksze niz te zakladane w katalogu hondy.
Ostatnio edytowano 21 sie 2009, 02:18 przez Sevyoruum, łącznie edytowano 1 raz
Pozdrawiam
Forumowicz
 
Od: 16 sty 2009, 13:00
Posty: 89

Postprzez tery » 21 sie 2009, 02:17

Sevyoruum napisał(a):W sumie skoro CX jest taki be, a my jestesmy banda kretynow to nie wiem po co Ty tutaj wciaz jestes i piszesz. Nie powinienes sie zachwycac swoim jakze wspanialym, idealnym i majestatycznym CRV na forum hondy


Nigdy nie powiedziałem, że ktoś jest kretynem...nie przypisuj mi czegoś czego nie powiedziałem...nigdy też nie napisałem, że CRV jest wspaniały, idealny i majestatyczny.
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2009, 15:50
Posty: 240 (0/1)
Skąd: Pomorze

Postprzez tery » 21 sie 2009, 02:23

Dlaczego podałeś dane automatu?Z manualną 9,2 sek.do 100km/h
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2009, 15:50
Posty: 240 (0/1)
Skąd: Pomorze

Postprzez Sevyoruum » 21 sie 2009, 02:30

Mi na oficjalnej stronie volvo wyskakuje, ze w manualu przyspiesza w 10,2 wiec wzialem opcje z autmatem.

http://www.volvocars.com/pl/All-Cars/Vo ... hSpec.aspx

Poza tym to pali 6 litro w cyklu meiszanym ze skrzynia automatyczna, z manualem pali 6,9l.
Pozdrawiam
Forumowicz
 
Od: 16 sty 2009, 13:00
Posty: 89

Postprzez BEN » 21 sie 2009, 08:40

Tery czy Ty kiedykolwiek jeździłeś tym Volvo które tak wychwalasz?
Ja jak kupowałem cx7 jeździłem właśnie takim volvo i powiem Ci ze szalu nima. a podając ceny i spalanie to się całkowicie ośmieszasz <jelen> .jeśli myślisz ze to volvo będzie palić na poziomie 6-8 litrów to jesteś w głębokim błędzie. Auto testowe miało spalanie na poziomie 11 litrów . ceny które podajesz sa to auta całkowicie gole!!! jak koleś zrobił mi symulacje z tym droższym dieslem ( jak ja moglem w ogóle myśleć o klekocie <glupek2> <glupek2> ) i z wyposażeniem które sobie chciałem dołożyć to cena była bliska 200. wiec teraz sobie odejmij 200-130=70 tysi. i licząc dalej 70000/4,50(koszt litra paliwa)=15555 litrów benzyny. i licząc jeszcze dalej ze nawet jakby ten "chu..." cx palił nawet 15 litrów to wychodzi mi 15555/15=1000 setek kilometrów czyli mam wachę na ok 100000. i nadal wydaje Ci się ze tak bardzo chciałbyś mieć to volvo?
a na dodatek mówisz ze jesteś obiektywny!! buhahahahaha <jelen>
Kupiłeś sobie CRV to ciesz się CRV i przenieś się na forum hondy a nie trolujesz tutaj i "obrażasz" auto które nie spełniało Twoich kryteriów zakupu auta. Ja chciałem cx7 i tyle. Niestety jest to auto które posiada jakieś wady i ja tego jestem świadom i chętnie wypowiadam się o tym. I nie wstydzę się tego.
Na razie żaden z nas nie zna tego diesla z mazdy i nie możemy go z niczym porównywać wiec porównania lecą na benzynę która jak dla mnie nie daje się porównywać z dieslem.

PS
Posty Deniorka sa w stylu naszego ulubionego kolegi M.L. i nie zamierzam z nim dyskutować.
PS2
Chłopaki dajcie sobie na luz bo jak na razie to wieszacie tylko psy na autach a nie jak to ktoś napisał "obiektywnie oceniacie auto" którym żaden z nas nie jechał

PEACE



<ganja> <ganja>
Forumowicz
 
Od: 23 gru 2008, 12:10
Posty: 167
Auto: Mazda CX-7 EU, xsara 1,6 16V

Postprzez Globy » 21 sie 2009, 09:26

tery napisał(a):Jeszcze o nadżywaniu określenia "zoom-zoom" nie tylko w odniesieniu do CX-7 z sinikiem diesela, ale też do Mazdy6. To są kpiny jakieś...Cx-7 173KM lub M6 kombi 140KM przyśpieszjące w czasie ponad 11 sekund i mówienie o zoom-zoom. Jedno pasuje do drugiego jak świni siodło...O jakim zoom-zoom mowa??? A jeśli tak to inne marki mają dwukrotny zoooom-zoooom..

tery napisał(a):CX-7 nie nadaje się w teren,więc to żadne 4x4
CX-7 nie nadaje się do miasta, spala 15-17l tyle,że litr benzyny to 4,80.
Cx-7 przy większych gabarytach ma mniej miejsca wewnątrz niż CRV i inne marki.
Cx-7 jest przeciętnie wykończony, więc to żadna klasa Premium jak go reklamuje i sytuuje na siłę MAZDA

Przepraszam za szczerość, ale o ile Deniorek próbuje podejmować inteligentną polemikę, to wypowiedzi powyżej budzą śmiech i politowanie. Kto tu porównuje CX'a z terenówkami? Kto nim w ogóle jeździ taplać się w błocie? Czy CR-V jest taki przestronny? Czy wysokie zużycie paliwa dyskwalifikuje auto jako do jazdy w mieście? NIE, tylko trzeba mieć na to paliwo pieniądze. Czy to Mazda reklamuje CX'a jako auto klasy premium? Też nie, bo ani nie ma tam wielkiej listy opcji i szerokiej oferty silników, ani cena tego samochodu nie kwalifikuje go między Audi i Volvo. Mazda sama zrobiła auto, które w promocji – IMHO – daje dużo frajdy. Człowieku, odbierz tę Hondę i daj sobie spokój z dalszą dyskusją, bo ja nie widzę żadnych kompleksów wśród właścicieli CX-7, tylko raczej ich uprzejmość w odpowiadaniu na wzięte z kosmosu zarzuty.

Co do zoom-zoom, to być może nie jeździłeś "szóstką", ale ten samochód naprawdę fajnie się prowadzi i nie sądzę, żeby CR-V z silnikiem o tej samej mocy mu dorównała. No ale 140 koni Hondy i 140 koni Mazdy to pewnie inne jednostki miar. Nawet 6 1.8 potrafi wzbudzić banana na twarzy, choć to samo można powiedzieć np. o Mondeo <usmiech> Co do diesla, to prywatnie sądzę, że będzie miał w testach lepsze osiągi, a silnik 2.2 MZR-CD ma bardzo fajną, równą charakterystykę a la diesle BMW. Trzeba sobie tylko uświadomić, że diesel i benzyna na zawsze pozostaną różne z prostego względu – zakresu obrotów. Jeśli ktoś lubi orgię pod maską, za żadne skarby nie przesiądzie się na klekota, gdzie pierwsze 3 biegi trzeba zmienić w mgnieniu oka. Podniecać się można tylko tym, że 5. i 6. bieg pozwala wyprzedzać bez redukcji i nie wystawia słonego rachunku na stacji (co w erze DPF'ów i innych nie jest takie oczywiste). Dlatego w tej chwili benzynowe turbo jest najlepszym źródłem napędu.
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9891 (0/4)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez jancio68 » 21 sie 2009, 10:01

deniorek zaczynam myśleć, że to ty jednak masz jakiś problem z Cx-em. Jesteśmy posiadaczami Cx-a. Ty wpadasz tu "gościnnie" bo twoje doświadczenie z Cx-em jest parkingowe. Ale nam zarzucasz brak obiektywizmu i irytuje cię zachwalanie naszego autka jakby coś w tym złego było. Ja nie piszę w zakładce Rex-a, że to śmieszne auto i że trzeba było sobie kupić sportowe, że osiągi żenujące a wacha ucieka chyba wężem do Orlenu bo przecież nie w ten malutki silnik itd.
Masz fajną Toyotkę w dizelku jak przystało na rozsądnego i myślącego faceta. Nie dałeś się wpuścić w kanał i wcisnąć sobie przeciętnego, niewiele dającego Cx-a. Brawo! Daj sobie siana razem z tery, który nie może wysiąść z Cx-a, którego nie kupił i sprzedawca musi go nogą wypychać z salonu.

tery – anuluj CRV i bierz to Volvo. Będziesz miał prawdziwy terenowy samochód i mleko się nie rozleje. <lol>

Jeżdżę Cx-em ponad rok, zrobiłem ok. 30 tyś./km i jazda dalej sprawia ogromną przyjemność i sprawdza się. Jeździłem i wolno i szybko. W mieście i w terenie. W zimie i w lecie. Nigdy mnie nie zawiodła a wiele razy pozytywnie zaskoczyła i dalej jestem pod ogromnym wrażeniem. Dalej mi się podoba. Ludzie się dalej za nią oglądają i zagadują-miłe.
Nie wiedziałem, że nie nadaje się do miasta, tym bardziej w teren, że ciasne wnętrze, przeciętnie wykończony. Nie wiedziałem. Nie wiem jak sobie z tym poradzę.
Dzisiaj się okazuje, że mogłem kupić po prostu Verso i miałbym to samo lub CRV i byłoby rozsądniej. :(
Cx-7, 2.3 MZR Disi Turbo – 260KM Zoom-Zoom
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 cze 2008, 17:34
Posty: 264
Skąd: Warszawa
Auto: CX-7 Expression

Postprzez Globy » 21 sie 2009, 10:16

jancio68 napisał(a):Będziesz miał prawdziwy terenowy samochód i mleko się nie rozleje.

jancio68 napisał(a):Nie wiedziałem, że nie nadaje się do miasta, tym bardziej w teren, że ciasne wnętrze, przeciętnie wykończony. Nie wiedziałem. Nie wiem jak sobie z tym poradzę.

hahaha
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9891 (0/4)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez Cantore » 21 sie 2009, 10:43

Deniorek napisał(a):Rodzinny van z silnikiem diesela, którego nie daje się wyprzedzić turbo benzyną siódemki to jest coś co szybko sprowadza na ziemię.

Rozumiem, że masz inklinacje do dezawuowania Cx-7, ale warto zachować umiar, rozsądek i obiektywizm.
Forumowicz
 
Od: 24 maja 2008, 15:10
Posty: 166 (0/2)
Auto: Mazda 6 (2004 r.), benzyna 2.0

Postprzez Deniorek » 21 sie 2009, 11:36

jancio68 nie napisałem, że siódemka jest zła. Przeczytaj moje posty, od n-ty stron próbuję Wam napisać, że cieszę się iż macie to auto. Ja nie miałem tyle odwagi żeby je kupić. ;) To fajne autko, ale przegrało z innymi modelami w mojej klasyfikacji. Oto mi tylko chodzi. Jest gdzieś chociaż jeden post odbiegający od tej prawdy? :D Możesz nie szukać, nic na mnie na znajdziesz. ;) Bo od początku twierdzę tak jak twierdzę i po prostu irytuje mnie tak jak padło wyżej, że to taka piaskownica zrobiła się, gdzie dzieci mają zabawki i mówią, które są lepsze. Moje wypowiedzi na początku po posprzątaniu tematu wyglądają tak: "Fajne autko, tylko to spalanie DISI przy moich przebiegach trochę nierozsądne, diesel mnie zawiódł, liczyłem na coś więcej, kurde, musiałem znaleźć inne auto". Wtedy wyskakujesz m.in. Ty: "haha, nie stać cię na dolewki, czy co? a diesele to są w ogóle dla dziadów, turbobenzyna w CX-7 jest zoom-zoom i w ogóle jestem fajny". Chodziło mi o po prostu konkretną i obiektywną dyskusję, a nie przeciąganie liny. Nie róbmy tutaj piaskownicy. Jeśli cokolwiek złego powiedziałem na CX-7, a to mi zarzucasz, to chyba tylko to, że to auto nie na każdą kieszeń jeśli chodzi o spalanie (ciężko znaleźć "tak hojnie dolewającego paliwko do auta" właściciela cytując wypowiedź bliskiej mi osoby przyglądającej się tankowaniu Rexa). Teraz wszystko już jasne? Staram się zachowywać w tym temacie jak obserwator, nie mam niecnych zamiarów, żeby pojeździć Wam po nerwach. Ale jak widzę niektóre komentarze i agresję w nich to mi coś każe wmieszać się.

Cantore – może u próbuję dezawuowań do CX-7, ale zachowując "umiar, rozsądek i obiektywizm" tak właśnie mniej więcej jest. Po prostu jak ktoś jedzie mocnym autem i wyprzedza większość polskiej szarej jeszcze rzeczywistości to wydaje się mu, że jest panem szosy, trafia nawet na zbliżonego do siebie (nie koniecznie mocniejszego, nawet na ciut słabszego "zawodnika") schodzi na ziemię. Nie twierdzę, że już chciałbym stawać do 1/4 mili z CX-7. Po prostu wiele osób właścicieli CX-7 pisze, że kupiło to auto dla osiągów i za nie leje do niego nie zastanawiając się ile.

BTW: tery proszę Ciebie, żebyś też wrzucił na luz.

Dzięki, że jeszcze wytrzymujecie mnie tutaj. Po prostu zakończmy tą piaskownicę i zaczekajmy na bohatera głównego tego tematu. Diesela CX-7 z mocznikiem na pokładzie. Oczywiście właściciele szwelcwagenów od razu wyśmiali Japończyków, że nie ma jak to zgapić czyjś pomysł. Jak dobrze odpowiedział posiadacz japońskiego samochodu – "oni czekają po prostu jak Europejczyk coś wymyśli i robią coś lepszego". :D

Skoro to temat też o konkurencji:
http://moto.wp.pl/kat,23681,title,Hyund ... omosc.html
Na rynku robi się ciasno. Może to i Koreańczyk, ale ciśnienie wywrze niemałe na rynku. Czy na jego tyle widzi ktoś podobieństwo z Q5? :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lip 2008, 19:28
Posty: 664
Skąd: Poznań
Auto: RX-8 231KM [Lighting Yellow]

Postprzez Lucass » 21 sie 2009, 12:03

Kolego Deniorek i Tery , po przeczytaniu waszych ostatnich postów to niestety wy jestescie maksymalnie nieobiektywni i strasznie namąciliście cały temat robiac jakies dziwne i głupie porównania.
Deniorek wiem ze lubisz swoją Toyote Verso i proponuje Ci zasilić szeregi forumowiczów Toyoty ze swoimi super poglądami i tezami.
Prosze niewmawiaj nam uzytkownikom Cx-7 ze Verso daje tyle samo a nawet wiecej niż Cx-7.TO SA INNE AUTA ! Piszecie obydwaj że napęd w Cx-7 to nieporozumienie i nic niedaje , oczywiście niejest on taki jak w Nissan Patrol czy Mitsu Pajero ale z założenia niemiał byc taki.
Deniorek proponuję Ci porównanie twojego Verso do mojego Cx-7 w trudnych zimowych warunkach np. w tatrach czy tam w alpach a gwarantuje ci że tam gdzie ty bedziesz sie taplał i zakladał łancuchy przy nerwowych spojrzeniach rodziny to ja bede z uśmiechem na twarzy jechał dalej :) .
kolego Tery, co do opóznień załaczania się napędu 4x4 to akurat w Cx-7 jest ono błyskawiczne i nieodczuwalne tzn bez szarpnięć co akurat ma miejsce w Cr-v którą wczesniej jezdziłem ale w przeciwieństwie do Twojej super doswiadczonej osoby niepisze o Hondzie CRV że jest do bani itd bo nie jest i mam nadal sentyment do tego auta i nawet ten nerwowo załączajacy sie napęd 4x4 w CRV też dużo daje w porównaniu do Verso gdzie go niema.
Jeżeli chodzi o audi Q5 2.0 TFSI zgodze sie że gdzies tam osiągi sa porównywalne bo to przecież podobne silniki z lekka przewagą DISI na rzecz pojemności.Właśnie dlatego ze parametry sa porównywalne to spalanie tez jest podobne bo inaczej byc nie może.O ile 2.0 TFSI w np. Audi A3 bedzie oszczędniejszy to niestety w Q5 będzie bardziej paliwożerny i porównywalny do Cx-7 z wiadomych przyczyn ( waga,naped,opory) ale niestety cena auta jest juz nieporównywalna na niekorzyśc oczywiście AUDI.Jak bym chcial jezdzic Audi to bym kupił Q5 , wczesniej miałem Audi to teraz niemusze bo mam Cx-a który oferuje to samo za nieeebo lepsze pieniądze i w dodatku duzo bardziej mi sie podoba.Niepisze też tutaj że Q5 jest [tiiit]...w niektórych aspektach moze byc lepszy itd.
Volvo XC60 tez jak najbardziej może być alternatywa do CX-a ale mnie sie nie PODOBA i jak bym miał jezdzic autem które mnie się niepodoba za wieksze pieniądze niż Cx-7 to bym musiał byc albo głupcem albo maniakiem loga VOLVO.
Żeby było wszystko jasne to nie jestem jakimś zaślepionum wyznawcą marki Mazda i jestem jak najbardziej obiektywny, jeżdziłem wieloma markami , niektóre mnie trochę , bardziej lub w ogóle niezawiodły.Kupiłem Mazdę Cx-7 z kilku przyczyn i narazie jestem zadowolony , lubię nią jeżdzić bo daje sporo frajdy , jak (odpukać) miało by byc inaczej to chętnie o tym napisze i niebęde wcale bronił swojego Cx-a.
“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej – szaleniec”
(George Carlin)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2007, 10:43
Posty: 213
Skąd: Lodz
Auto: Była RX-8 , CX-7 2.3 jest
Cx-5 2.0 sky passion MY12
Subaru Outback H6 MY11

Postprzez jancio68 » 21 sie 2009, 12:15

Ech deniorek jak zwykle podpalasz stóg siana a później się dziwisz, że 3 jednostki przyjechały :]

Z tym twoim obiektywizmem nie do końca się zgadzam tak jak i z tym, że śmiałem się, z tego że kogoś nie stać na dolewki (z takich rzeczy nie żartuję) ani nie kojarzę aby ktoś twierdził, że Cx jest do wyścigów. Jak twierdziliśmy, że Cx to crossover to się śmiałeś, że twój SX-4 też. I prawda tyle, że Cx-7 to crossover Suv-a i samochodu sportowego a SX-4 to crossover kompaktu z Suv-em. Kilkakrotnie pisałem i inni prawdę o rzeczywistym spalaniu a nie mity i kity, że jeździ na wodę z 2 kroplami benzyny. I o tym, że trzeba być tego świadomym i akceptować to a nie zastanawiać się później na którym bazarze kupić tańszą benzynę ze wschodu i jęczeć, że w katalogu podawali mniej. Z mocą tak samo. Liczby mówią same za siebie i pisałem, że jak dla mnie Cx ma potężne depnięcie, ale ty wtedy, że to tak samo jak Verso lub prawie a inne samochody podobnie. A jak Cx lepszy to już nie ten segment. A w ogóle nie dla ciebie bo ty praktyczne auto potrzebujesz. I taka to dyskusja. My o zupie a ty o d... <jelen>

pozdrawiam
Cx-7, 2.3 MZR Disi Turbo – 260KM Zoom-Zoom
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 cze 2008, 17:34
Posty: 264
Skąd: Warszawa
Auto: CX-7 Expression

Postprzez Deniorek » 21 sie 2009, 12:41

No to luzujemy i koniec dyskusji. ;) Wszyscy powiedzieli zdecydowanie tyle, ile trzeba było. Każdy ma swoje winy i prawdy.

A zaczęło się od diesela zaprezentowanego w Genewie. <lol> Mało jest tematów na tym forum, które budziłyby takie "zainteresowanie".
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lip 2008, 19:28
Posty: 664
Skąd: Poznań
Auto: RX-8 231KM [Lighting Yellow]

Postprzez Globy » 21 sie 2009, 13:29

Szkoda, że tylko nasze... Ale może to i dobrze <lol>
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9891 (0/4)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez Deniorek » 21 sie 2009, 13:55

Globy napisał(a):Szkoda, że tylko nasze... Ale może to i dobrze <lol>


Piasek przemokł, naleciała burza, mamuśki zawołały do domu. <lol>

Teraz chyba zacznie się poważna dyskusja. :D Oby. :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lip 2008, 19:28
Posty: 664
Skąd: Poznań
Auto: RX-8 231KM [Lighting Yellow]

Postprzez gari » 21 sie 2009, 15:19

Czytajac ten topik musze sie zgodzic poniekad z tym co pisze Deniorek...posiadacze CX-7 w tym topiku bardzo nerwowo reaguja na jakiekolwiek slowa krytyki tego poajzdu, szybko spinaja posladki i sprowadzaj dyskusje do poziomu piaskownicy :P Auto jest jakie jest (generalnie jest dobre :) ) ale nie kazdemu musialo podpasowac takze warto bylo by uszanowac to iz komus odpowiada cos innego i nie wysmiewac codzych upodoban :P

POZDR
Toyota Corolla / Nissan Murano + Infiniti G20
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2006, 18:25
Posty: 291
Skąd: 3miasto/Richmond,VA
Auto: Corolla/ Murano+InfinitiG20

Postprzez BEN » 21 sie 2009, 15:26

gari napisał(a):Czytajac ten topik musze sie zgodzic poniekad z tym co pisze Deniorek...posiadacze CX-7 w tym topiku bardzo nerwowo reaguja na jakiekolwiek slowa krytyki tego poajzdu, szybko spinaja posladki i sprowadzaj dyskusje do poziomu piaskownicy :P Auto jest jakie jest (generalnie jest dobre :) ) ale nie kazdemu musialo podpasowac takze warto bylo by uszanowac to iz komus odpowiada cos innego i nie wysmiewac codzych upodoban :P

POZDR


Nikt nie wysmiewa. wszyscy (tak mi sie wydaje) jak i Deniorkowi tak i Teremu życzą aby ich auta sprawowały sie jak najlepiej i rozumiemy ich decyzje. tylko dlaczego Oni chcą nas przekonać ze ta auta to złoooooooooo

:P :P
Forumowicz
 
Od: 23 gru 2008, 12:10
Posty: 167
Auto: Mazda CX-7 EU, xsara 1,6 16V

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy Moto