wymieniony zawór od pompy oleju,wymienione popychacze i dalej silnik klekocze
1, 2
sprezynki na walkach rozrzadu , ewentualnie hydronapinacz rozrzadu
pozdrawiam
pozdrawiam
-323 BF E3 jest x18xe
-323 BG B3+LPG jest JGC EVA 4,7V8
-323F BA KF auto naprawa tanie usługi mechaniczne 693447060
-byla C18NZ+LPG
-byla 323 BD E3
-była Z22XE+LPG
-była c14se +lpg
-323 BG B3+LPG jest JGC EVA 4,7V8
-323F BA KF auto naprawa tanie usługi mechaniczne 693447060
-byla C18NZ+LPG
-byla 323 BD E3
-była Z22XE+LPG
-była c14se +lpg
Mi również stuka ale poczekam aż Ty uporasz się z tym i zdasz relację co konkretnie było powodem stukania :p
Przyczyny stukania:
– popychacze zaworów
– zawór upustowy pompy oleju
– sprężynki na wałkach rozrządu
– hydronapinacz rozrządu (prawdopodobnie winowajca stukania w moim silniku – bo stukanie nie jest ciągłe a przerywa i są momenty kompletnej ciszy)
Ile wymieniłeś u siebie popychaczy zaworów??? Bo rozumiem, że nie wszystkie 24 jak tylko 900zł zapłaciłeś...
Zostało CI sprawdzenie sprężynek na wałkach rozrządu.
Nie są drogie ale ich wymiana zajmie sporo czasu...
Przy napływie gotówki, najpierw zajmę się sprężynkami i od razu rozrząd zrobię razem z hydronapinaczem.
Liczę, że całość wyjdzie mnie w granicach 1200zł
Przyczyny stukania:
– popychacze zaworów
– zawór upustowy pompy oleju
– sprężynki na wałkach rozrządu
– hydronapinacz rozrządu (prawdopodobnie winowajca stukania w moim silniku – bo stukanie nie jest ciągłe a przerywa i są momenty kompletnej ciszy)
Ile wymieniłeś u siebie popychaczy zaworów??? Bo rozumiem, że nie wszystkie 24 jak tylko 900zł zapłaciłeś...
Zostało CI sprawdzenie sprężynek na wałkach rozrządu.
Nie są drogie ale ich wymiana zajmie sporo czasu...
Przy napływie gotówki, najpierw zajmę się sprężynkami i od razu rozrząd zrobię razem z hydronapinaczem.
Liczę, że całość wyjdzie mnie w granicach 1200zł
- Od: 2 cze 2009, 16:46
- Posty: 133
- Skąd: Grodzisk Mazowiecki
- Auto: MX-3 1.8 V6 94' – CRASH :(
MX-3 1.8 V6 92' – USE :)
Hmmm
W moim przypadku wymiana 24 popychaczy z opcją "Troszkę taniej" wyjdzie coś koło 2tyś.
Jednak na razie nie skupiam się na nich. Zacznę od rozrządu i sprężynek na wałkach
.

Jednak na razie nie skupiam się na nich. Zacznę od rozrządu i sprężynek na wałkach
- Od: 2 cze 2009, 16:46
- Posty: 133
- Skąd: Grodzisk Mazowiecki
- Auto: MX-3 1.8 V6 94' – CRASH :(
MX-3 1.8 V6 92' – USE :)
ale to co chcesz wymienic popychacze na orginalne?ja moglem sie wstrzymaćz tymi popchaczami i zacząć od czegoś łagodniejszego;p,narazie kasy brak,wymiana zaworka była konieczna bo za małe ciśnienie miałem w układzie
- Od: 31 sty 2006, 19:45
- Posty: 80
- Skąd: szczecin
- Auto: mazda mx 3 1.8 v6
Nie planuje wymiany popychaczy (no chyba, że będzie to konieczność)... Wszędzie gdzie się pytałem o popychacze zaworów to koszt od 95-110zł za sztukę. Całość z rabatem od 10-15%. Dlatego dziwi mnie fakt, że za wszystkie dałeś tylko 900zł...
Ja przy najbliższej okazji zmienię rozrząd kompletny (bez pompy wody) no i od razu sprężynki na wałkach rozrządu, żeby się nie grzebać 2x.
Jak sprawdzali CI ciśnienie oleju??? Możliwe, że i od razu zaworek wymienię
Ja przy najbliższej okazji zmienię rozrząd kompletny (bez pompy wody) no i od razu sprężynki na wałkach rozrządu, żeby się nie grzebać 2x.
Jak sprawdzali CI ciśnienie oleju??? Możliwe, że i od razu zaworek wymienię

- Od: 2 cze 2009, 16:46
- Posty: 133
- Skąd: Grodzisk Mazowiecki
- Auto: MX-3 1.8 V6 94' – CRASH :(
MX-3 1.8 V6 92' – USE :)
jak klepia popychacze:
– na jakim oleju jezdzisz jak na pelnym syntetyku to zmien na pol syntetyk i przestana
– zaworek pompy oleju tez jest prawdopodobny ale Ty wymieniles
– czy jestes na 100% pewien ze to popychacze a nie np hydronapinacz rozrzadu??? kiedy wymieniales rozrzad i czy przy 200 tys byl wymieniany hydronapinacz
moga byc tez sprezynki na wlakach jak pisze /V6 lub masz po prostu za malu oleju w ukladzie bo Ci go spala;)
– na jakim oleju jezdzisz jak na pelnym syntetyku to zmien na pol syntetyk i przestana
– zaworek pompy oleju tez jest prawdopodobny ale Ty wymieniles
– czy jestes na 100% pewien ze to popychacze a nie np hydronapinacz rozrzadu??? kiedy wymieniales rozrzad i czy przy 200 tys byl wymieniany hydronapinacz
moga byc tez sprezynki na wlakach jak pisze /V6 lub masz po prostu za malu oleju w ukladzie bo Ci go spala;)
j. angielski – tłumaczenia, korepetycje, prace – kontakt PW
Moja Mazda
Moja Mazda
- Od: 11 mar 2008, 20:34
- Posty: 317
- Skąd: Opole/Poznań
- Auto: Mx-3 1.6 B6D '96r.
uzyj szukajki, blo juz cos o tym na forum i to nie raz;) a ja upieram sie zebys napisal na jakim oleju jezdzi Twoja mazda
j. angielski – tłumaczenia, korepetycje, prace – kontakt PW
Moja Mazda
Moja Mazda
- Od: 11 mar 2008, 20:34
- Posty: 317
- Skąd: Opole/Poznań
- Auto: Mx-3 1.6 B6D '96r.
norbson napisał(a):pół syntetyk,10w40
W moim przypadku pomogła wymiana rozrządu wraz z napinaczem hydraulicznym.
Małe badziewnie a kosztuje tyle co 2 rolki i pasek.
Pozdrawiam
yasko
yasko
norbson
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... ronapinacz
tu masz podobny problem i jego rozwiazanie
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... ronapinacz
tu masz podobny problem i jego rozwiazanie
j. angielski – tłumaczenia, korepetycje, prace – kontakt PW
Moja Mazda
Moja Mazda
- Od: 11 mar 2008, 20:34
- Posty: 317
- Skąd: Opole/Poznań
- Auto: Mx-3 1.6 B6D '96r.
wiem czytałem juz,rozmawiałem z mechanikiem od mazdy,powiedział ze to nie jest hydronapinacz tylko wina hydropopychaczy zamienników jakie kupiłem,dzwiek z auta bardziej wydobywa sie z miejsca gdzie są tłoki,nie wiem kurde co robic
- Od: 31 sty 2006, 19:45
- Posty: 80
- Skąd: szczecin
- Auto: mazda mx 3 1.8 v6
no tak ,ale skoro te zamienniki dalej stukają to musze je reklamować ,tak nie moze byc;pspoko nagram w poniedziałek bedzie ,jutro 12 godz w robocie wiec nie da rydy,a odnosnie stukania to przy dodaniu gazu coraz szybciej stuka
- Od: 31 sty 2006, 19:45
- Posty: 80
- Skąd: szczecin
- Auto: mazda mx 3 1.8 v6
coraz szybciej w wiekszosci rzeczy silnika bo obroty zwiekszasznorbson napisał(a):no tak ,ale skoro te zamienniki dalej stukają to musze je reklamować ,tak nie moze byc;pspoko nagram w poniedziałek bedzie ,jutro 12 godz w robocie wiec nie da rydy,a odnosnie stukania to przy dodaniu gazu coraz szybciej stuka
jesli rzeczywiscie to popychacze to oczywiscie reklamacja
Hoobi Rally Team: http://www.hoobi-rt.pl
Mechanika pojazdowa ; Serwis opon. Zniżki dla mazdowiczów. http://www.h-rt-auto.firmy.net / 513 188 290
Mechanika pojazdowa ; Serwis opon. Zniżki dla mazdowiczów. http://www.h-rt-auto.firmy.net / 513 188 290
- Od: 23 lis 2004, 13:14
- Posty: 900
- Skąd: Szczecin\Gorzów
- Auto: 323F GT; 121 Canvas-Top, Favorit Rally version, zielony Pickup
- Od: 31 sty 2006, 19:45
- Posty: 80
- Skąd: szczecin
- Auto: mazda mx 3 1.8 v6
Dolej oleju pod górną kreske na bagnecie,ten silnik ma hydrauliczne popychacze i lubi dużo oleju, jak jest mały stan i słabe ciśnienie oleju zawsze będzie klekotać,po dolaniu oleju przegazuj silnik.
- Od: 25 cze 2006, 10:26
- Posty: 94
- Skąd: Grodzisk Mazowiecki
- Auto: Mazda 6 2.0 136KM 03r. Mazda 323f 1.8 96r.
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości