wymieniony zawór od pompy oleju,wymienione popychacze i dalej silnik klekocze

Postprzez norbson » 14 sie 2009, 09:30

wpakowalem juz ok 2 tys same popychacze kosztowaly mnie 900zł ,mialem za małe cisnienie oleju,zostrał wymieniony zaworek przejechalem juz ok 300km i dalej klekocze ,co to moze być
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sty 2006, 19:45
Posty: 80
Skąd: szczecin
Auto: mazda mx 3 1.8 v6

Postprzez ROMAN-R87 » 14 sie 2009, 11:09

sprezynki na walkach rozrzadu , ewentualnie hydronapinacz rozrzadu
pozdrawiam ;)
-323 BF E3 jest x18xe
-323 BG B3+LPG jest JGC EVA 4,7V8
-323F BA KF auto naprawa tanie usługi mechaniczne 693447060
-byla C18NZ+LPG
-byla 323 BD E3
-była Z22XE+LPG
-była c14se +lpg
Forumowicz
 
Od: 10 maja 2007, 22:32
Posty: 976 (0/1)
Skąd: Olsztyn
Auto: ACTROS 2653 6x4
JGC V8

Postprzez /V6 » 14 sie 2009, 15:15

Mi również stuka ale poczekam aż Ty uporasz się z tym i zdasz relację co konkretnie było powodem stukania :p
Przyczyny stukania:
– popychacze zaworów
– zawór upustowy pompy oleju
– sprężynki na wałkach rozrządu
– hydronapinacz rozrządu (prawdopodobnie winowajca stukania w moim silniku – bo stukanie nie jest ciągłe a przerywa i są momenty kompletnej ciszy)

Ile wymieniłeś u siebie popychaczy zaworów??? Bo rozumiem, że nie wszystkie 24 jak tylko 900zł zapłaciłeś...

Zostało CI sprawdzenie sprężynek na wałkach rozrządu.
Nie są drogie ale ich wymiana zajmie sporo czasu...
Przy napływie gotówki, najpierw zajmę się sprężynkami i od razu rozrząd zrobię razem z hydronapinaczem.
Liczę, że całość wyjdzie mnie w granicach 1200zł
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 cze 2009, 16:46
Posty: 133
Skąd: Grodzisk Mazowiecki
Auto: MX-3 1.8 V6 94' – CRASH :(
MX-3 1.8 V6 92' – USE :)

Postprzez norbson » 15 sie 2009, 00:38

wymienilem 24 zawory,kupiłem zamienniki,policzyli mi troche taniej ze wzgledu na duzą ilosc,juz mam powoli dosyc,tego,ciagle u mechanikow ,poszlo kupe kasy a ciagle stuka,ale co zrobic,trzeba to zlikwidować
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sty 2006, 19:45
Posty: 80
Skąd: szczecin
Auto: mazda mx 3 1.8 v6

Postprzez /V6 » 15 sie 2009, 09:00

Hmmm <co?> W moim przypadku wymiana 24 popychaczy z opcją "Troszkę taniej" wyjdzie coś koło 2tyś.
Jednak na razie nie skupiam się na nich. Zacznę od rozrządu i sprężynek na wałkach :).
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 cze 2009, 16:46
Posty: 133
Skąd: Grodzisk Mazowiecki
Auto: MX-3 1.8 V6 94' – CRASH :(
MX-3 1.8 V6 92' – USE :)

Postprzez norbson » 15 sie 2009, 11:01

ale to co chcesz wymienic popychacze na orginalne?ja moglem sie wstrzymaćz tymi popchaczami i zacząć od czegoś łagodniejszego;p,narazie kasy brak,wymiana zaworka była konieczna bo za małe ciśnienie miałem w układzie
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sty 2006, 19:45
Posty: 80
Skąd: szczecin
Auto: mazda mx 3 1.8 v6

Postprzez /V6 » 15 sie 2009, 13:20

Nie planuje wymiany popychaczy (no chyba, że będzie to konieczność)... Wszędzie gdzie się pytałem o popychacze zaworów to koszt od 95-110zł za sztukę. Całość z rabatem od 10-15%. Dlatego dziwi mnie fakt, że za wszystkie dałeś tylko 900zł...
Ja przy najbliższej okazji zmienię rozrząd kompletny (bez pompy wody) no i od razu sprężynki na wałkach rozrządu, żeby się nie grzebać 2x.
Jak sprawdzali CI ciśnienie oleju??? Możliwe, że i od razu zaworek wymienię <co?>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 cze 2009, 16:46
Posty: 133
Skąd: Grodzisk Mazowiecki
Auto: MX-3 1.8 V6 94' – CRASH :(
MX-3 1.8 V6 92' – USE :)

Postprzez gavvel » 15 sie 2009, 16:43

jak klepia popychacze:

– na jakim oleju jezdzisz jak na pelnym syntetyku to zmien na pol syntetyk i przestana
– zaworek pompy oleju tez jest prawdopodobny ale Ty wymieniles
– czy jestes na 100% pewien ze to popychacze a nie np hydronapinacz rozrzadu??? kiedy wymieniales rozrzad i czy przy 200 tys byl wymieniany hydronapinacz
moga byc tez sprezynki na wlakach jak pisze /V6 lub masz po prostu za malu oleju w ukladzie bo Ci go spala;)
j. angielski – tłumaczenia, korepetycje, prace – kontakt PW
Moja Mazda
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 mar 2008, 20:34
Posty: 317
Skąd: Opole/Poznań
Auto: Mx-3 1.6 B6D '96r.

Postprzez norbson » 17 sie 2009, 16:45

olej sprawdzili mi podpinając miernik gdzies koło miski,dzwoniłęm do serwisu mazdy spytalem sie o wymiane spreżynek na rozrządzie i nie wiedzieli o co chodzi,czy mozecie troche bardziej sprecyzować??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sty 2006, 19:45
Posty: 80
Skąd: szczecin
Auto: mazda mx 3 1.8 v6

Postprzez gavvel » 17 sie 2009, 22:56

uzyj szukajki, blo juz cos o tym na forum i to nie raz;) a ja upieram sie zebys napisal na jakim oleju jezdzi Twoja mazda
j. angielski – tłumaczenia, korepetycje, prace – kontakt PW
Moja Mazda
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 mar 2008, 20:34
Posty: 317
Skąd: Opole/Poznań
Auto: Mx-3 1.6 B6D '96r.

Postprzez norbson » 18 sie 2009, 16:34

pół syntetyk,10w40
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sty 2006, 19:45
Posty: 80
Skąd: szczecin
Auto: mazda mx 3 1.8 v6

Postprzez yasko » 21 sie 2009, 08:36

norbson napisał(a):pół syntetyk,10w40

W moim przypadku pomogła wymiana rozrządu wraz z napinaczem hydraulicznym.
Małe badziewnie a kosztuje tyle co 2 rolki i pasek.
Pozdrawiam
yasko
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 maja 2008, 22:06
Posty: 471 (5/6)
Skąd: GTC
Auto: było:
MX-3 V6, Premacy Sportive 2.0, RX-8 HP, Mazda 6 GY 2.0, Mazda 6 GH 2.5, RX-8 R3
jest: 5 Sport 2.0

Postprzez gavvel » 21 sie 2009, 14:22

norbson

http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... ronapinacz

tu masz podobny problem i jego rozwiazanie
j. angielski – tłumaczenia, korepetycje, prace – kontakt PW
Moja Mazda
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 mar 2008, 20:34
Posty: 317
Skąd: Opole/Poznań
Auto: Mx-3 1.6 B6D '96r.

Postprzez norbson » 22 sie 2009, 13:24

wiem czytałem juz,rozmawiałem z mechanikiem od mazdy,powiedział ze to nie jest hydronapinacz tylko wina hydropopychaczy zamienników jakie kupiłem,dzwiek z auta bardziej wydobywa sie z miejsca gdzie są tłoki,nie wiem kurde co robic
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sty 2006, 19:45
Posty: 80
Skąd: szczecin
Auto: mazda mx 3 1.8 v6

Postprzez /V6 » 22 sie 2009, 13:47

norbson
Dlatego u mnie koszt 24 popychaczy wynosi ok 2000zł a nie 900zł.
Mógł byś nagrać dżwięk z pod maski???
Chciał bym porównać z moim stukaniem :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 cze 2009, 16:46
Posty: 133
Skąd: Grodzisk Mazowiecki
Auto: MX-3 1.8 V6 94' – CRASH :(
MX-3 1.8 V6 92' – USE :)

Postprzez norbson » 22 sie 2009, 21:08

no tak ,ale skoro te zamienniki dalej stukają to musze je reklamować ,tak nie moze byc;pspoko nagram w poniedziałek bedzie ,jutro 12 godz w robocie wiec nie da rydy,a odnosnie stukania to przy dodaniu gazu coraz szybciej stuka
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sty 2006, 19:45
Posty: 80
Skąd: szczecin
Auto: mazda mx 3 1.8 v6

Postprzez shady » 22 sie 2009, 21:47

norbson napisał(a):no tak ,ale skoro te zamienniki dalej stukają to musze je reklamować ,tak nie moze byc;pspoko nagram w poniedziałek bedzie ,jutro 12 godz w robocie wiec nie da rydy,a odnosnie stukania to przy dodaniu gazu coraz szybciej stuka
coraz szybciej w wiekszosci rzeczy silnika bo obroty zwiekszasz ;) dzwiek ten nie ustaje po jakims czasie ??
jesli rzeczywiscie to popychacze to oczywiscie reklamacja
Hoobi Rally Team: http://www.hoobi-rt.pl
Mechanika pojazdowa ; Serwis opon. Zniżki dla mazdowiczów. http://www.h-rt-auto.firmy.net / 513 188 290
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lis 2004, 13:14
Posty: 900
Skąd: Szczecin\Gorzów
Auto: 323F GT; 121 Canvas-Top, Favorit Rally version, zielony Pickup

Postprzez norbson » 22 sie 2009, 22:33

nie ustaje,czy zimny czy cieply ciągle klekocze
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sty 2006, 19:45
Posty: 80
Skąd: szczecin
Auto: mazda mx 3 1.8 v6

Postprzez norbson » 1 wrz 2009, 16:03

http://odsiebie.com/pokaz/5216621---984c.html


o to dzwiek klekotania,przy otwartej masce
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sty 2006, 19:45
Posty: 80
Skąd: szczecin
Auto: mazda mx 3 1.8 v6

Postprzez Sebaaaaaaa7 » 2 wrz 2009, 10:50

Dolej oleju pod górną kreske na bagnecie,ten silnik ma hydrauliczne popychacze i lubi dużo oleju, jak jest mały stan i słabe ciśnienie oleju zawsze będzie klekotać,po dolaniu oleju przegazuj silnik.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 cze 2006, 10:26
Posty: 94
Skąd: Grodzisk Mazowiecki
Auto: Mazda 6 2.0 136KM 03r. Mazda 323f 1.8 96r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323