Problem z grzejącymi się hamulcami
		
				Strona 1 z 1
			
	
	Witam!Zaczeło grzać mi się okrutnie kólko przednie.Mechancy zdjeli odciągneli, przesmarowali, zmienili płyn, odpowietrzyli i wszystko na podnośniku działoało idealnie.Ale wystarczyło się przejechać w realu i objawy powróciły.Na feldze można smażyc jajka!Cóż to może być takiego że jeden z hamulców blokuje kółko?
			
			freestyle
		A może po prostu masz do wymiany uszczelke pokrywającą cylinderek i to ona blokuje Ci koło. Właśnie to mam w Swoim Xedosiku. Wymieniłem ją i po problemie.
Pozdrawiam
			
			
		Pozdrawiam
 
- Od: 19 lut 2005, 11:48
- Posty: 30
- Skąd: Wadowice
- Auto: Mazda Xedos 6
Martin2382 napisał(a):uszczelke pokrywającą cylinderek
niesądze, aby osłona przeciwkurzowa blokowała hamulce, raczej jej uszkodzenie może by tego skutkiem a nie przyczyną
Jak zwykle obstawiam to co zwykle
szpynda napisał(a):Mechancy zdjeli odciągneli, przesmarowali,
Waluś napisał(a):Rozebrać, wymienić, wyczyścić, posmarować, poskładać,
 Ciekawe kto i gdzie popełnił bląd....Ja obstawiam tłok w zacisku a Ty Waluś?
 Ciekawe kto i gdzie popełnił bląd....Ja obstawiam tłok w zacisku a Ty Waluś?Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl  Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
		Jaksa napisał(a):wymienić, wyczyścić
w poprzedniej GD wystarczyło mi samo czyszczenie i smarowanie. W tej niestety kłania sie wymiana, bo smarowanie daje efekt na kilka tygodni a potem znowu gorące
 
Z tyłu udało mi sie zreanimować
 rozebrałem na czynniki pierwsze, papierek 1000 i czyszczenie tłoczka, poskładałem na starych gumach hyhy, tylko oring na uszczelnieniu ręcznego zmieniłem i chodzi piknie. Przodu jeszcze nie rozbierałem, (narazie tylko guimy i tuleje) ale zrobie tak jak mówisz Tłoczek
 rozebrałem na czynniki pierwsze, papierek 1000 i czyszczenie tłoczka, poskładałem na starych gumach hyhy, tylko oring na uszczelnieniu ręcznego zmieniłem i chodzi piknie. Przodu jeszcze nie rozbierałem, (narazie tylko guimy i tuleje) ale zrobie tak jak mówisz Tłoczek 
b2 napisał(a):przeczyścić to można zęby
 
 A to fakt.b2 napisał(a):gumki trzeba zmieniać
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl  Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
		b2 napisał(a):gumki trzeba zmieniać i tyle. od małego mi powtarzali oczko

Dzieki wielkie za porady.Zestaw naprawczy juz jest w drodze.Spawdzimy eorie w praktyce i dam znac jaki był tego skutek  Tymczasem muszę pęzić z piecem zamiast felgi!Pozdro!Mam nadzieję,że spotkamy się w Bydgoszczy 9-10 lipca.
Tymczasem muszę pęzić z piecem zamiast felgi!Pozdro!Mam nadzieję,że spotkamy się w Bydgoszczy 9-10 lipca.
			
			freestyle
		szpynda napisał(a):Tymczasem muszę pęzić z piecem zamiast felgi
ma to swoje zalety, zawsze masz pod ręką grila

u mnie zaciskanie tulei zacisku następuje z powodu
korozji ucha zacisku na zewnątrz gumy a nie samej tulei wewnątrz która jest nasmarowana pastą ATE i nie ma do niej dostępu woda
naprawa polega na wypchnięciu tulei ze środka osłony
odklejenie osłony od ucha zacisku i wyjęcie jej
usunięcie korozji z ucha zacisku pilnikiem okragłym
złożenie wszystkiego spowrotem
zakładam że tłok zacisku jest w dobrym stanie i lekko chodzi
wtedy zacisk moge bez większego wysiłku przesuwać ręką na tulejach
jedyny wyczuwalny opór jest z powodu płynu przepływającego przez pompę do zbiorniczka w momencie wciskania tłoka
niestety nie mam pomysłu na zabezpieczenie miejsca styku osłony tulei z uchem zacisku przed korozją
być może wystarczy to czymś zamalować
ale w miejscu gdzie moge to zrobić nie mam warunków na dobrze wysuszenie a tylko to gwarantuje sukces
poprostu musze zrobić i wrócić do domu
więc na razie poprzestaję na czyszczeniu
			
			korozji ucha zacisku na zewnątrz gumy a nie samej tulei wewnątrz która jest nasmarowana pastą ATE i nie ma do niej dostępu woda
naprawa polega na wypchnięciu tulei ze środka osłony
odklejenie osłony od ucha zacisku i wyjęcie jej
usunięcie korozji z ucha zacisku pilnikiem okragłym
złożenie wszystkiego spowrotem
zakładam że tłok zacisku jest w dobrym stanie i lekko chodzi
wtedy zacisk moge bez większego wysiłku przesuwać ręką na tulejach
jedyny wyczuwalny opór jest z powodu płynu przepływającego przez pompę do zbiorniczka w momencie wciskania tłoka
niestety nie mam pomysłu na zabezpieczenie miejsca styku osłony tulei z uchem zacisku przed korozją
być może wystarczy to czymś zamalować
ale w miejscu gdzie moge to zrobić nie mam warunków na dobrze wysuszenie a tylko to gwarantuje sukces
poprostu musze zrobić i wrócić do domu
więc na razie poprzestaję na czyszczeniu
Szukam kogoś kto zaopiekuje się GD GT 4WS
Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
		Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
 
- Od: 18 lis 2003, 15:56
- Posty: 774
- Skąd: wawa
- Auto: 626GD89 GT 4WS
		
				Strona 1 z 1
			
	
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6




 . Ja mam jedną taką z tyłu...
 . Ja mam jedną taką z tyłu...