Mazda 323F BG BP '93
Jak przeglądam posty posiadaczy 323F BG 1.8 to odnoszę wrażenie, że wszyscy po kolei mają kompleks V6tek w BA 
K8 czy KF w serii też szału nie robią... W gruncie rzeczy zdrowe silniki, czy to K8, czy KF czy BP w budzie BG dają dość zbliżone osiągi, więc całe to gadanie kto kogo objedzie to przechwalanie się gimnazjalistów który ma dłuższego.
Kibicuję temu projektowi, bardzo jestem ciekaw ile można wycisnąć z BP, przy okazji nadal pozostawiając to auto jako pojazd mogący spokojnie służyć na co dzień.
Kibicuję temu projektowi, bardzo jestem ciekaw ile można wycisnąć z BP, przy okazji nadal pozostawiając to auto jako pojazd mogący spokojnie służyć na co dzień.
dziś Jacek był u mnie, coś jest w planach pomodzić, posiadacze V'ek bójcie się 

'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
- Od: 28 wrz 2005, 07:23
- Posty: 1181
- Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
- Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI
xXx napisał(a):lukster napisał(a):posiadacze V'ek bójcie się
Już się boję.....
Bac sie nie musisz, bo przeciez nikomu jaj obcinac nie bedziemy. Po prostu sprawdzimy, kto ma szybsze auto
Co tu sie dzieje?!
Raz go objechałem ale nic nie wiem żebym miał jakieś porachunki z tego powodu
Ale za to jak czytam takie teksty:
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
No to wsadziłeś kij w mrowiskojackkpl napisał(a):koncu trzeba pokazac tym V6-kowiczom, kto tu rzadzi

Ale o co chodzi?piwo napisał(a):jacek ma porachunki z xxx
Raz go objechałem ale nic nie wiem żebym miał jakieś porachunki z tego powodu
Nie wiem jak inni ale ja żadnych kompleksów nie mam.Adaś napisał(a):Jak przeglądam posty posiadaczy 323F BG 1.8 to odnoszę wrażenie, że wszyscy po kolei mają kompleks V6tek w BA
Ale za to jak czytam takie teksty:
To mam wrażenie, że niektórzy miłośnicy V-6tek mają kompleks BP DOHCKoKo napisał(a):Danisz w BG 3d która była zdrowa jechała jak trolla K8, a F jest cięzsze i na pewno nie szybsze. Jak czytam niektorych to śmiać mi sie chce. Posiadacze BP DOHC są tacy szybcy tylko chyba zaden nie dojechal jeszcze na zlot bo nie przypominam sobie by byla dyskusja o objechaniu V6 przez BP na zlocie.

Tak dla wyjaśnienia: to nie o mnie chodzilukster napisał(a):dziś Jacek był u mnie, coś jest w planach pomodzić, posiadacze V'ek bójcie się
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
- Od: 12 wrz 2007, 18:42
- Posty: 2015
- Skąd: Sochaczew
- Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)
wyjazd na drogi
!

Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
No niestety, na 90% nic nie wyjdzie z mojego startu w Sochaczewie. W Mazdzie coś się zp...ło i od tygodnia nie mogę dojść co się stało. Jak dodaje gazu to silnik się dusi, przerywa, czasem strzela w wydech, kopci na czarno. Ewidentnie coś przerywa bo za pierwszym razem jak tak się stało to pogrzebałem pod maską, posprawdzałem wszystkie wtyczki i wszystko wróciło do normy. Pojeździłem jeden dzień i znowu się schrzaniło, potem psuło się coraz częściej aż teraz zrąbało się na dobre i nic jej nie pomaga. Wogóle cos głupieje, np. zawór VICS potrafi sam z siebie zamykać się i otwierać na wolnych obrotach, czasami też mrygnie migaczami
Co ciekawe nawet diagnostyka nie działa. Jak zmostkuje TEN i GND i pod FEN i +B podłącze diodę to po włączeniu zapłonu dioda świeci się cały czas
Co ciekawe nawet diagnostyka nie działa. Jak zmostkuje TEN i GND i pod FEN i +B podłącze diodę to po włączeniu zapłonu dioda świeci się cały czas
- Od: 12 wrz 2007, 18:42
- Posty: 2015
- Skąd: Sochaczew
- Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)
Jacek176 napisał(a):No niestety, na 90% nic nie wyjdzie z mojego startu w Sochaczewie. W Mazdzie coś się zp...ło i od tygodnia nie mogę dojść co się stało. Jak dodaje gazu to silnik się dusi, przerywa, czasem strzela w wydech, kopci na czarno. Ewidentnie coś przerywa bo za pierwszym razem jak tak się stało to pogrzebałem pod maską, posprawdzałem wszystkie wtyczki i wszystko wróciło do normy. Pojeździłem jeden dzień i znowu się schrzaniło, potem psuło się coraz częściej aż teraz zrąbało się na dobre i nic jej nie pomaga. Wogóle cos głupieje, np. zawór VICS potrafi sam z siebie zamykać się i otwierać na wolnych obrotach, czasami też mrygnie migaczami![]()
Co ciekawe nawet diagnostyka nie działa. Jak zmostkuje TEN i GND i pod FEN i +B podłącze diodę to po włączeniu zapłonu dioda świeci się cały czas
Musisz dac rade. Tyle sie nagadalismy na forum, ktore GT szybsze (BA czy BG), a ty nie zjawiajaca sie na zlocie dajesz po prostu walkowera
Kolejne dni minęły na próbie zlokalizowania usterki. Niestety bez sukcesu.
Raz jest dobrze, raz jest źle. Jeżeli jest źle to auto chodzi jak traktor, strzela w wydech i kopci na czarno. Elektrozawór sterujący VICS głupieje- otwiera i zamyka go, czasami migacze włączają się same, obrotomierz głupieje – wskazówka potrafi opaść o 1500obr. i natychmiast podnieść się spowrotem
Dzisiaj podmienisliśmy aparat zapłonowy, cewkę zapłonową, po trzy razy sprawdziliśmy podłączenia wszystkich mas... i już nam się wydawało, że jest OK. Na wolnych obrotach wszystko chodziło jak należy, nic nie głupiało. Niestety po przejechaniu ok. 10m wszystko znowu wróciło.
Także ja już odpadam z wyścigów w Sochaczewie
Jakby ktoś chciał zając moje miejsce to mogę odstąpić.
Raz jest dobrze, raz jest źle. Jeżeli jest źle to auto chodzi jak traktor, strzela w wydech i kopci na czarno. Elektrozawór sterujący VICS głupieje- otwiera i zamyka go, czasami migacze włączają się same, obrotomierz głupieje – wskazówka potrafi opaść o 1500obr. i natychmiast podnieść się spowrotem
Dzisiaj podmienisliśmy aparat zapłonowy, cewkę zapłonową, po trzy razy sprawdziliśmy podłączenia wszystkich mas... i już nam się wydawało, że jest OK. Na wolnych obrotach wszystko chodziło jak należy, nic nie głupiało. Niestety po przejechaniu ok. 10m wszystko znowu wróciło.
Także ja już odpadam z wyścigów w Sochaczewie
- Od: 12 wrz 2007, 18:42
- Posty: 2015
- Skąd: Sochaczew
- Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)
No wreszcie!
Usterka znaleziona. Całe zamieszanie spowodował kiepsko przylutowany kwarc taktujący procesorem w ECU.
W poniedziałek dzwonię umawiać się na strojenie. Jeżeli uda się wystroić auto przed zlotem to startuje w wyścigach (chyba, że coś nowego się zj.....)


Usterka znaleziona. Całe zamieszanie spowodował kiepsko przylutowany kwarc taktujący procesorem w ECU.
W poniedziałek dzwonię umawiać się na strojenie. Jeżeli uda się wystroić auto przed zlotem to startuje w wyścigach (chyba, że coś nowego się zj.....)
- Od: 12 wrz 2007, 18:42
- Posty: 2015
- Skąd: Sochaczew
- Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)
kamilgt napisał(a):już dotarta ?
Zastosowałem docieranie "na ostro" także to była krótka piłka
W poniedziałek zmieniam olej już na docelowy (Valvoline), dokręcimy głowicę no i zmierzymy kompresję. Zobaczymy ile wyjdzie.
Spostrzeżenia po 300km: zero ubytku oleju, olej na bagnecie czyściutki i przeźroczysty (wcześniej, już po przejechaniu kilku km po zalaniu nowego oleju był on czarny jak smoła).
- Od: 12 wrz 2007, 18:42
- Posty: 2015
- Skąd: Sochaczew
- Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość