Mazda 323F BG BP '93

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez Adaś » 20 lip 2009, 21:25

Jak przeglądam posty posiadaczy 323F BG 1.8 to odnoszę wrażenie, że wszyscy po kolei mają kompleks V6tek w BA :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Gared » 20 lip 2009, 21:25

K8 czy KF w serii też szału nie robią... W gruncie rzeczy zdrowe silniki, czy to K8, czy KF czy BP w budzie BG dają dość zbliżone osiągi, więc całe to gadanie kto kogo objedzie to przechwalanie się gimnazjalistów który ma dłuższego.

Kibicuję temu projektowi, bardzo jestem ciekaw ile można wycisnąć z BP, przy okazji nadal pozostawiając to auto jako pojazd mogący spokojnie służyć na co dzień.
Obrazek
Miód jest dla mięczaków. Prawdziwi mężczyźni nie jedzą miodu. Prawdziwi mężczyźni żują pszczoły.
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2008, 19:25
Posty: 861 (0/4)
Skąd: Pruszcz Gdański
Auto: Było:
323f bg B6
mx-3 K8
mx-3 KL
323f BA GT KL
Jest:
Saab 9-5@270KM

Postprzez lukster » 20 lip 2009, 21:31

dziś Jacek był u mnie, coś jest w planach pomodzić, posiadacze V'ek bójcie się hahaha
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez KoKo » 20 lip 2009, 22:18

Ja tam sie nikogo nie boje. Raz sie wygra raz sie zbierze :D A Szybkie BG GT jest jak Yetti.. Każdy o tym słyszał i gada ale nikt jeszcze nie widział :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 mar 2009, 14:10
Posty: 219
Skąd: Łódzkie
Auto: Volvo S40

Postprzez xXx » 20 lip 2009, 22:25

lukster napisał(a):posiadacze V'ek bójcie się



Już się boję..... <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez jackkpl » 20 lip 2009, 23:15

xXx napisał(a):
lukster napisał(a):posiadacze V'ek bójcie się



Już się boję..... <lol>


Bac sie nie musisz, bo przeciez nikomu jaj obcinac nie bedziemy. Po prostu sprawdzimy, kto ma szybsze auto :). Sam jestem ciekaw, jak ma sie lekko modzona K8 do lekko modzonej BP. Masy podobne, osiagi na papierze tez.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2007, 21:04
Posty: 748 (2/9)
Skąd: Gdańsk
Auto: RX8

Postprzez Jacek176 » 21 lip 2009, 09:50

Co tu sie dzieje?! <wow>

jackkpl napisał(a):koncu trzeba pokazac tym V6-kowiczom, kto tu rzadzi
No to wsadziłeś kij w mrowisko <lol>

piwo napisał(a):jacek ma porachunki z xxx
Ale o co chodzi?
Raz go objechałem ale nic nie wiem żebym miał jakieś porachunki z tego powodu :|

Adaś napisał(a):Jak przeglądam posty posiadaczy 323F BG 1.8 to odnoszę wrażenie, że wszyscy po kolei mają kompleks V6tek w BA
Nie wiem jak inni ale ja żadnych kompleksów nie mam.
Ale za to jak czytam takie teksty:
KoKo napisał(a):Danisz w BG 3d która była zdrowa jechała jak trolla K8, a F jest cięzsze i na pewno nie szybsze. Jak czytam niektorych to śmiać mi sie chce. Posiadacze BP DOHC są tacy szybcy tylko chyba zaden nie dojechal jeszcze na zlot bo nie przypominam sobie by byla dyskusja o objechaniu V6 przez BP na zlocie.
To mam wrażenie, że niektórzy miłośnicy V-6tek mają kompleks BP DOHC hahaha

lukster napisał(a):dziś Jacek był u mnie, coś jest w planach pomodzić, posiadacze V'ek bójcie się
Tak dla wyjaśnienia: to nie o mnie chodzi :]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez piwo » 21 lip 2009, 09:55

wyjazd na drogi !!!
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4883 (270/146)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez Jacek176 » 29 lip 2009, 18:01

No niestety, na 90% nic nie wyjdzie z mojego startu w Sochaczewie. W Mazdzie coś się zp...ło i od tygodnia nie mogę dojść co się stało. Jak dodaje gazu to silnik się dusi, przerywa, czasem strzela w wydech, kopci na czarno. Ewidentnie coś przerywa bo za pierwszym razem jak tak się stało to pogrzebałem pod maską, posprawdzałem wszystkie wtyczki i wszystko wróciło do normy. Pojeździłem jeden dzień i znowu się schrzaniło, potem psuło się coraz częściej aż teraz zrąbało się na dobre i nic jej nie pomaga. Wogóle cos głupieje, np. zawór VICS potrafi sam z siebie zamykać się i otwierać na wolnych obrotach, czasami też mrygnie migaczami :|
Co ciekawe nawet diagnostyka nie działa. Jak zmostkuje TEN i GND i pod FEN i +B podłącze diodę to po włączeniu zapłonu dioda świeci się cały czas :|
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez jackkpl » 29 lip 2009, 19:24

Jacek176 napisał(a):No niestety, na 90% nic nie wyjdzie z mojego startu w Sochaczewie. W Mazdzie coś się zp...ło i od tygodnia nie mogę dojść co się stało. Jak dodaje gazu to silnik się dusi, przerywa, czasem strzela w wydech, kopci na czarno. Ewidentnie coś przerywa bo za pierwszym razem jak tak się stało to pogrzebałem pod maską, posprawdzałem wszystkie wtyczki i wszystko wróciło do normy. Pojeździłem jeden dzień i znowu się schrzaniło, potem psuło się coraz częściej aż teraz zrąbało się na dobre i nic jej nie pomaga. Wogóle cos głupieje, np. zawór VICS potrafi sam z siebie zamykać się i otwierać na wolnych obrotach, czasami też mrygnie migaczami :|
Co ciekawe nawet diagnostyka nie działa. Jak zmostkuje TEN i GND i pod FEN i +B podłącze diodę to po włączeniu zapłonu dioda świeci się cały czas :|


Musisz dac rade. Tyle sie nagadalismy na forum, ktore GT szybsze (BA czy BG), a ty nie zjawiajaca sie na zlocie dajesz po prostu walkowera ;).
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2007, 21:04
Posty: 748 (2/9)
Skąd: Gdańsk
Auto: RX8

Postprzez Jacek176 » 31 lip 2009, 13:10

Kolejne dni minęły na próbie zlokalizowania usterki. Niestety bez sukcesu.
Raz jest dobrze, raz jest źle. Jeżeli jest źle to auto chodzi jak traktor, strzela w wydech i kopci na czarno. Elektrozawór sterujący VICS głupieje- otwiera i zamyka go, czasami migacze włączają się same, obrotomierz głupieje – wskazówka potrafi opaść o 1500obr. i natychmiast podnieść się spowrotem :|
Dzisiaj podmienisliśmy aparat zapłonowy, cewkę zapłonową, po trzy razy sprawdziliśmy podłączenia wszystkich mas... i już nam się wydawało, że jest OK. Na wolnych obrotach wszystko chodziło jak należy, nic nie głupiało. Niestety po przejechaniu ok. 10m wszystko znowu wróciło.
Także ja już odpadam z wyścigów w Sochaczewie :( Jakby ktoś chciał zając moje miejsce to mogę odstąpić.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez seba323f » 31 lip 2009, 13:29

Trzymaj się Jacek! Musisz dać rade ... ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 wrz 2006, 18:24
Posty: 1235 (0/5)
Skąd: Piaseczno
Auto: 323F BJ Sportive FS-DE '01
323F BG GT BP '92
MS Protege FS-DET '03

Postprzez Lukas007 » 31 lip 2009, 21:39

Dokladnie tak jak pisze seba – musisz. Nie mysl nawet o odpuszczaniu sobie zlotu tylko szukaj przyczyny. I nie pisz, ze nie dasz rady ...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez Jacek176 » 1 sie 2009, 13:52

No wreszcie! <jupi> <jupi>
Usterka znaleziona. Całe zamieszanie spowodował kiepsko przylutowany kwarc taktujący procesorem w ECU.
W poniedziałek dzwonię umawiać się na strojenie. Jeżeli uda się wystroić auto przed zlotem to startuje w wyścigach (chyba, że coś nowego się zj.....)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez 8dyb8 » 1 sie 2009, 14:46

<spoko>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lip 2008, 15:26
Posty: 164
Skąd: WWA
Auto: Ford Probe 2.0 // Pralka IV

Postprzez check » 1 sie 2009, 15:17

już dotarta ? :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2006, 14:29
Posty: 753

Postprzez Jacek176 » 1 sie 2009, 17:16

kamilgt napisał(a):już dotarta ?

Zastosowałem docieranie "na ostro" także to była krótka piłka :D
W poniedziałek zmieniam olej już na docelowy (Valvoline), dokręcimy głowicę no i zmierzymy kompresję. Zobaczymy ile wyjdzie.
Spostrzeżenia po 300km: zero ubytku oleju, olej na bagnecie czyściutki i przeźroczysty (wcześniej, już po przejechaniu kilku km po zalaniu nowego oleju był on czarny jak smoła).
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez check » 1 sie 2009, 17:44

to kiedy można spodziewać się pierwszego pomiaru na hamowni ? :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2006, 14:29
Posty: 753

Postprzez radekkm » 1 sie 2009, 18:21

Trzymam kciuki,pokaz tym v6 gdzie raki zimuja :D
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2006, 23:35
Posty: 827
Skąd: UK
Auto: Jest

Postprzez Jacek176 » 1 sie 2009, 23:07

kamilgt napisał(a):to kiedy można spodziewać się pierwszego pomiaru na hamowni ?

Po zlocie :P
Pozostawię konkurencję w nieświadomości <diabełek>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy