Mazda CX-7 – Porównanie z konkurencją

Pogaduchy motoryzacyjne.

Postprzez Lucass » 22 lip 2009, 21:35

tery napisał(a): Ta Honda taka zła kurcze a miałeś 3 a narzeczona ma kolejną... ;)


Ja nigdy niepowiedziałem że Honda jest zła a wręcz przeciwnie bo to bardzo dobre auta.Accord wg mnie jest rewelka ale z benzyną 2.4 , narzeczona wybrała diesela bo sam wiesz chyba dlaczego ale niestety jest rozczarowana dużym zużyciem paliwa.
Ja chciałem SUV-a ale niestety Crv w konfrontacji z Cx-em niema żadnych szans i wygląda conajmniej śmiesznie.Dlatego kupiłem Mazde.

tery napisał(a):Profanację to właściciele CX-7 przeżywają na stacji benzynowej...gdzie ich auto spala średnio 13,5 l


Ja przynajmniej profanacji żadnej nieczuje , mnie pali 12l średnio . Honda CRV 2.0 150KM paliła mi 11l średnio , różnica w spalaniu to tylko 1l a osiągi i przyjemność z jazdy to 10 lat świetlnych na korzyść Mazdy Cx-7 oczywiście.
Tak jak wczesniej wspominałem japoniec z dieselem a zwłaszcza Honda i Mazda u mnie w ogóle niema szans.Jak będe chciał diesela to kupię VW lub Audi tak jak to zrobiłem mając przed Cx-em Audi A4 TDI.

tery napisał(a):Myślę, że im tak wyszło "zabawkowo" , ale raczej tego nie chcieli...


Mnie akurat się podoba , nie jest nudno jak w CRV , kierownica z legendarnego roadstera Mazdy jest fajna i wygodna w koncu ma być "Zoom-Zoom".Materiały są dobre ale nie jest to najwyższa półka oczywiście , są rewelacyjnie spasowane (made in japan)
Można dyskutowac w jakim stopniu Honda w CRV zastosowała lepsze materiały , jeśli w ogóle to by sie potwierdziło to jest to różnica minimalna i nieznacząca a już napewno w Cx-ie nadrabia tym wspaniały system Bose.

Wybrałes Honde CRV i napewno to dobre bezawaryjne auto, dla mnie niestety jest za nudny i przeciętny pod kazdym względem zwłaszcza jeśli chodzi o silniki tzn. brak mocnej benzyny.
“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej – szaleniec”
(George Carlin)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2007, 10:43
Posty: 213
Skąd: Lodz
Auto: Była RX-8 , CX-7 2.3 jest
Cx-5 2.0 sky passion MY12
Subaru Outback H6 MY11

Postprzez Mateusz L » 22 lip 2009, 22:04

Lucass napisał(a):japoniec z dieselem a zwłaszcza Honda i Mazda u mnie w ogóle niema szans

MZR-CD nie jest gorszy od 2.0TDI CR, a jeśli 2.2 jednak spełni oczekiwania w nim pokładane to będzie w ogóle bat na TDI :)
Forumowicz
 
Od: 25 gru 2007, 14:29
Posty: 567 (0/2)
Skąd: Mazowsze
Auto: Lexus

Postprzez Lucass » 22 lip 2009, 22:59

Mateusz L napisał(a):
Lucass napisał(a):japoniec z dieselem a zwłaszcza Honda i Mazda u mnie w ogóle niema szans

MZR-CD nie jest gorszy od 2.0TDI CR, a jeśli 2.2 jednak spełni oczekiwania w nim pokładane to będzie w ogóle bat na TDI :)


Niechodzi mi do końca o parametry dieselów japońskich oraz niemieckich.
Benzynowe silniki japońskie np Hondowskie V-tec to wręcz ikona wytrzymałości , bezawaryjności.Jeżdżąc kiedyś Civic-em 1.8 Vtec to wiem ile on może znieść , chłopaki w BMW zarzynali już silnik zanim mój się dotarł.
Mazda też zawsze sie specjalizowała w benzynie,popisem technologii jest Rx-8 przeciez ze swoim Wanklem.Diesel w Mazdzie lub Hondzie niepasuje mi tak samo jak np. diesel w Alfie (to dopiero profanacja jest) .Tak mi już zostało że Honda czy Mazda to muszą być wysokie obroty itd.
“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej – szaleniec”
(George Carlin)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2007, 10:43
Posty: 213
Skąd: Lodz
Auto: Była RX-8 , CX-7 2.3 jest
Cx-5 2.0 sky passion MY12
Subaru Outback H6 MY11

Postprzez Deniorek » 22 lip 2009, 23:10

Japoniec i diesel – kiedyś ludziom te dwa słowa nie pasowały. Niemców uważano za koneserów tych silników. Ale to było kiedyś. Teraz sami Niemcy przyznają z zaskoczeniem, że Japońcy podobno już im nie ustępują.

Co do klas samochodów to wydaje mi się, że CRV i CX-7 to ta sama klasa? ;) Więc jak CX-7 może myć wyższy w klasie?

Wykonanie (plastiki): Mazda = Toyota. Ostatnio kilka miesięcy temu w Accordzie posiedziałem. Wydawało mi się podobne. Czas pokazuje co jest lepsze. Zaczyna skrzypieć, zmienia kolor i takie tam. Rexa kupiłem czteroletniego i plastiki jak nówki dotychczas (ale samochód ma 60 tysięcy przebiegu dopiero, przy zakupie trochę ponad 40 tysięcy). W Toyotce po 175 tysiącach i 4 latach eksploatacji samochód został sprzedany w stanie idealnym (dywanik kierowcy przetarł się w okolicy gazu :P). Domyślam się, że wszystkie te samochody mają podobne wykonanie.

A diesel nadchodzi wielkimi krokami, już niedługo pierwsze egzemplarze wydają z fabryki, później krótka droga do właściwych państw i klientów. Pierwsze testy i... okaże się, że CX-7 z dieselem będzie wadzić bratu DISI. CX-7 DISI ze swoimi osiągami ma to coś, diesel wydaje się, że to coś straci. CX-7 w dieselu = auto dla emerytów (zza zachodniej granicy)? To się okaże już wkrótce...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lip 2008, 19:28
Posty: 664
Skąd: Poznań
Auto: RX-8 231KM [Lighting Yellow]

Postprzez tery » 23 lip 2009, 00:33

Lucass napisał(a):jest rozczarowana dużym zużyciem paliwa.


Dużym, czyli...? Możesz podać ile pali średnio, procentowo ile jeździ w mieście, ile trasy?
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2009, 15:50
Posty: 240 (0/1)
Skąd: Pomorze

Postprzez tery » 23 lip 2009, 00:51

Lucass napisał(a):Crv w konfrontacji z Cx-em niema żadnych szans



Porównując silniki diesla jest wręcz odwrotnie raczej a przypominam Ci, że Mazda ma mieć ponoć 173KM (silnik 2.2MZR-CD 185 KM) a Honda ma "aż" 140KM, jak podniosę moc swojej Hondy do porównywalnego poziomu a planuję do 180 KM to piękny CX-7 będzie oglądał brzydki tył CR-V regularnie...2 sekundy to chyba sporo co? ;)
Ostatnio edytowano 23 lip 2009, 13:39 przez tery, łącznie edytowano 1 raz
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2009, 15:50
Posty: 240 (0/1)
Skąd: Pomorze

Postprzez lukaszstamford » 23 lip 2009, 04:35

Jak ktos sie mnie pyta co to za auto, to odpowiadam ze to jest lexus dla ubogich!

Ale kiedy kupowalem swoja mazde zwiedzilem duzo salonow, nie mialem okreslonej marki na poczatku, wiedzialem ze chce aby mial 4x4, navi, automat, skore, ksenony i klime to bylo dla mnie wazne. To wszystko dostalem w mazdzie w super cenie. Jezeli chodzi o jakosc plastikow, mam taki swoj poglad na to, czyli wole miec cos wiecej z wyposazenia niz lepszy plastik na dole dzrzwi czy gdzies tam ktorego nie dotykam i nie widze, to tyle.

Na spalanie nigdy nie zwracalem uwagi gdyz w usa paliwo tanie jest
Początkujący
 
Od: 17 wrz 2008, 19:47
Posty: 19
Skąd: Stamford CT
Auto: Mazda CX-7 AWD GT

Postprzez pc131 » 23 lip 2009, 08:08

tery napisał(a):
Lucass napisał(a):Zresztą Honda diesel to zawsze będzie profanacja i tyle, zresztą dotyczy to też Mazdy


Profanację to właściciele CX-7 przeżywają na stacji benzynowej...gdzie ich auto spala średnio 13,5 l a benzyna jest o złotówkę droższa od ON. Dajmy na to, że przemierzam rocznie 30 000-35 000 km. To rzeczywiście jest profanacja...i to jaka <lol>

Myślę, że im tak wyszło "zabawkowo" , ale raczej tego nie chcieli...


Gościu trochę przesadzasz, stać mnie na paliwo, nawet jakby CX palił go średnio 20 i na stacji benzynowej nic nie przeżywam, daj sobie na luz. Jak zamierzasz jeździć ekologicznie, palić 9 (już to widzę....) kopcić i klekotać to nie obrażaj ludzi, którzy mają CX-7. Boisz się dużego spalania benzyny? OK. Kup diesla. Może się da zamontować w tej hondzie jeszcze kratkę z tyłu, będzie ciężarówka. Ale nie popadaj w taki samozachwyt :)

CRV jest dużo brzydszy od CX-7 i ja dlatego kupiłem Mazdę. CRV to takie auto dla pana po 50tce. No i takich widuję za kierownicą CRV. Podobał mi się jeszcze Outlander (szczególnie z przodu), ale Mazda wygrała linią boczną. Może nie każdy kupuje samochód po to, żeby mu spalał minimalne ilości paliwa przy maksymalne mocy.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 paź 2008, 23:06
Posty: 173
Skąd: Warszawa
Auto: 2007 CX-7 US

Postprzez BEN » 23 lip 2009, 09:32

tery napisał(a):
BEN napisał(a):mi mazda pali 12 litrów


Dobrze...dobrze...pali tyle na trasie, bo 10-11 to spala, ale przy jakiej prędkości (90km-100km), nieustannie jesteś zmuszony kontrolować i uważać na nie, aby te 12l osiągnąć...Zresztą realne średnie spalanie przy normalnej jeździe z danych użytkowników Autocentrum to 13-13,5 litra a nie żadne 12l. Też mam znajomych i u nich takie jest. W mieście pali Ci 15 albo i lepiej. Jest zresztą tak jak pisze Deniorek...co 350-400km jesteście zmuszeni rozglądać się za stacją.Tankowanie 2 razy w tygodniu a jak ktoś dużo jeździ to częściej. Na trasie 1200-1500km jaką przewagę zyskasz nade mną...? Nawet jeśli...to stracisz ją, będąc zmuszonym 3-4 krotnie zjechać do Shella czy Orlenu. :P Ceny z dziś ON- 3.89 PB 98 -4.80 ;P


Wiesz co znaczy średnio? średnio znaczy miasto/trasa w przeróżnych proporcjach!! TO JEST ŚREDNIO! jak skasuje licznik i będę cisnął cały czas to będzie palił nawet 20 ale mam to w .....!! takie auto musi tyle palić! Kto mówi że chce mieć przewagę nad Tobą??to nie jest auto do wyścigów!jakbym chcial wyścigówkę to kupił bym rexa!! tylko powiedz mi jak się jedzie ta crv z prędkością 200 km/h (oczywiście po autobanie) ja mam wtedy na 6 biegu 4 tys obrotów Ty pewnie będziesz miał tyle samo tyle ze w dieslu a wtedy różnica jest na pewno hałasie i nie jest to 65 db!

tery napisał(a):W porównaniu z Cx-7 MZR-CD to nawet bardzo żwawy, statystyka nie kłamie. Oczywiście nie jest to może demon prędkości, dlatego też mam zamiar podnieść jego moc do 180 KM.


kiedy to zrobisz? a gwarancja? a myślisz ze tu Cie honda nie zwodzi?

lucass napisał(a):Wybrałes Honde CRV i napewno to dobre bezawaryjne auto, dla mnie niestety jest za nudny i przeciętny pod kazdym względem zwłaszcza jeśli chodzi o silniki tzn. brak mocnej benzyny.


pc131 napisał(a):CRV jest dużo brzydszy od CX-7 i ja dlatego kupiłem Mazdę. CRV to takie auto dla pana po 50tce. No i takich widuję za kierownicą CRV. Podobał mi się jeszcze Outlander (szczególnie z przodu), ale Mazda wygrała linią boczną. Może nie każdy kupuje samochód po to, żeby mu spalał minimalne ilości paliwa przy maksymalne mocy.


zgadzam się całkowicie z wypowiedziami!!

pc131 napisał(a):
tery napisał(a):
Lucass napisał(a):Zresztą Honda diesel to zawsze będzie profanacja i tyle, zresztą dotyczy to też Mazdy


Profanację to właściciele CX-7 przeżywają na stacji benzynowej...gdzie ich auto spala średnio 13,5 l a benzyna jest o złotówkę droższa od ON. Dajmy na to, że przemierzam rocznie 30 000-35 000 km. To rzeczywiście jest profanacja...i to jaka <lol>

Myślę, że im tak wyszło "zabawkowo" , ale raczej tego nie chcieli...


Gościu trochę przesadzasz, stać mnie na paliwo, nawet jakby CX palił go średnio 20 i na stacji benzynowej nic nie przeżywam, daj sobie na luz. Jak zamierzasz jeździć ekologicznie, palić 9 (już to widzę....) kopcić i klekotać to nie obrażaj ludzi, którzy mają CX-7. Boisz się dużego spalania benzyny? OK. Kup diesla. Może się da zamontować w tej hondzie jeszcze kratkę z tyłu, będzie ciężarówka. Ale nie popadaj w taki samozachwyt :)


Tery w Tej wypowiedzi co jest tu zacytowana a pokazałeś całego siebie i nie mow mi ze ja emocjonalnie podchodze a kolega pc131 bardzo dobrze podsumował Twoja wypowiedz i powtórzę top raz jeszcze!!!!
pc131 napisał(a):Może nie każdy kupuje samochód po to, żeby mu spalał minimalne ilości paliwa przy maksymalne mocy.


I mowie jeszcze raz czy tak trudno jest edytować swoje posty albo zastanowić się co chce się napisać i siąść na dłuższa chwile i napisać? trzeba pisać 10 postów jeden po drugim?
Pozdro
Forumowicz
 
Od: 23 gru 2008, 12:10
Posty: 167
Auto: Mazda CX-7 EU, xsara 1,6 16V

Postprzez Lucass » 23 lip 2009, 09:48

tery napisał(a):

Porównując silniki diesla jest wręcz odwrotnie raczej a przypominam Ci, że Mazda ma mieć ponoć 173KM (silnik 2.2MZR-CD 185 KM) a Honda 140KM, jak podniosę moc swojej Hondy do porównywalnego poziomu a planuję do 180 KM to piękny CX-7 będzie oglądał brzydki tył CR-V regularnie...2 sekundy to chyba sporo co? ;)


Kupiłes diesla żeby się z kimś ścigać i coś sobie udowadniać ? Sam przyznaj bo to totalnie nielogiczne. Kupiłes go żeby oszczędzac i tyle. Spróbuj popałowac twojego CRV a sie zdziwisz ile potrafi ten silnik spalic.
Jak chcesz to podnieś sobie moc , o ile dla silnika to niepowinno być problemu to niestety uważaj na przeguby , sprzęgło , zawiechę itd bo wątpię czy CRV bezboleśnie to zniesie na dłuższą metę.Nie jest on przystosowany do tych mocy , momentu itd.Oczywiscie chłopaki czyli spece od tuningu powiedzą że bedzie super , cool, cud ,miód a póżniej będą cię mieli w d.... :)
Mazda Cx-7 MZR CD to auto dla ludzi którym się podoba to auto ale nie z silnikiem DISI z różnych względów , a osiągi to sprawa drugorzędna.Myśle ze tak jak ty możesz podnieść moc w 2.2 CTDI to również bez problemu można będzie w 2.2MZR ale JAKI TO SENS ??????????
“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej – szaleniec”
(George Carlin)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2007, 10:43
Posty: 213
Skąd: Lodz
Auto: Była RX-8 , CX-7 2.3 jest
Cx-5 2.0 sky passion MY12
Subaru Outback H6 MY11

Postprzez pc131 » 23 lip 2009, 10:26

Honda CR-V jest zbudowana na płycie podłogowej CIVICA?

Obrazek

To chyba klasę niżej niż CX-7.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 paź 2008, 23:06
Posty: 173
Skąd: Warszawa
Auto: 2007 CX-7 US

Postprzez tery » 23 lip 2009, 10:28

pc131 napisał(a):Gościu trochę przesadzasz, stać mnie na paliwo, nawet jakby CX palił go średnio 20 i na stacji benzynowej nic nie przeżywam, daj sobie na luz. Jak zamierzasz jeździć ekologicznie, palić 9 (już to widzę....) kopcić i klekotać to nie obrażaj ludzi, którzy mają CX-7. Boisz się dużego spalania benzyny? OK. Kup diesla. Może się da zamontować w tej hondzie jeszcze kratkę z tyłu, będzie ciężarówka. Ale nie popadaj w taki samozachwyt


Po pierwsze "gościu" nikogo nie obraziłem, piszę jak jest i nie owijajcie w bawełnę. Przeczytałem wszystkie Wasze posty i ciekaw jestem skąd ten gejzer emocji...coś musi być na rzeczy...i wyhamujcie trochę...mam znajomych i wiem jak jeżdżą Cx-ami na dupościsku z pomarszczoną d... bo komputer pokazuje spalanie powyżej 15 litrów. Deniorek miał zresztą podobną sytuację i przeprawę jak wybierał Toyotę Verso i bardzo dobrze zrobił...tak na marginesie.

BEN napisał(a):Tery w Tej wypowiedzi co jest tu zacytowana a pokazałeś całego siebie i nie mow mi ze ja emocjonalnie podchodze


Nie znasz mnie i nie oceniaj ludzi po jednej wypowiedzi...a skoro tak robisz to gratuluję. Oczywiście, że emocjonalnie...zresztą nie Ty jeden...


pc131 napisał(a):CRV jest dużo brzydszy od CX-7 i ja dlatego kupiłem Mazdę


Wolę brzydszą CR-V niż plastikową piękną CX-7 2.2 MZR-CD...


BEN napisał(a):kiedy to zrobisz? a gwarancja? a myślisz ze tu Cie honda nie zwodzi?


Nie jest to proste, ale mam możliwość...już pisałem, półoficjalnie. Nie od razu, trochę muszę odczekać.

lukaszstamford napisał(a):Jezeli chodzi o jakosc plastikow, mam taki swoj poglad na to, czyli wole miec cos wiecej z wyposazenia niz lepszy plastik na dole dzrzwi czy gdzies tam ktorego nie dotykam i nie widze, to tyle.


Skoro tak piszesz to po co takie brednie, że CRV brzydka. Brzydka, ale daje mi to czego nie ma piękna CX-7 2.2 MZR-CD. Podążając za Waszym tokiem rozumowania...Po co mi ta piękność skoro nic z niej nie wynika bo to muł na czterech kołach o zdecydowanie gorszych parametrach i mniej bezpieczne auto.
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2009, 15:50
Posty: 240 (0/1)
Skąd: Pomorze

Postprzez pc131 » 23 lip 2009, 10:41

tery napisał(a):
pc131 napisał(a):Gościu trochę przesadzasz, stać mnie na paliwo, nawet jakby CX palił go średnio 20 i na stacji benzynowej nic nie przeżywam, daj sobie na luz. Jak zamierzasz jeździć ekologicznie, palić 9 (już to widzę....) kopcić i klekotać to nie obrażaj ludzi, którzy mają CX-7. Boisz się dużego spalania benzyny? OK. Kup diesla. Może się da zamontować w tej hondzie jeszcze kratkę z tyłu, będzie ciężarówka. Ale nie popadaj w taki samozachwyt


Po pierwsze "gościu" nikogo nie obraziłem, piszę jak jest i nie owijajcie w bawełnę. Przeczytałem wszystkie Wasze posty i ciekaw jestem skąd ten gejzer emocji...coś musi być na rzeczy...i wyhamujcie trochę...mam znajomych i wiem jak jeżdżą Cx-ami na dupościsku z pomarszczoną d... bo komputer pokazuje spalanie powyżej 15 litrów. Deniorek miał zresztą podobną sytuację i przeprawę jak wybierał Toyotę Verso i bardzo dobrze zrobił...tak na marginesie.


Dlaczego porównujesz auta innej klasy? Verso to rozdęta Avensis, takie zaadoptowane na vana kombi. I też brzydkie jak CR-V. Powtarzam po raz kolejny dla mnie spalanie nie jest żadnym mankamentem. Gdybym chciał mógłbym spalać 9 w trasie 12 w mieście (2.3 benzyna turbo) ale szkoda życia – jeżdżę jak mi się podoba. Plastiki nie są najwyższych lotów, ale jak jeżdżę to nie myślę o tym, tylko o komforcie jaki daje CX-7 (auto płynie), ciszy wewnątrz i o mocy jaką ma. No i jest to auto nietuzinkowe z wyglądu. Sam się za nią oglądałem jak głupi :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 paź 2008, 23:06
Posty: 173
Skąd: Warszawa
Auto: 2007 CX-7 US

Postprzez tery » 23 lip 2009, 10:44

lukaszstamford napisał(a):Jak ktos sie mnie pyta co to za auto, to odpowiadam ze to jest lexus dla ubogich!


Bez komentarza...
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2009, 15:50
Posty: 240 (0/1)
Skąd: Pomorze

Postprzez BEN » 23 lip 2009, 10:57

tery napisał(a):mniej bezpieczne auto.


poprzyj testami!!!a nie pisz głupot!

tery napisał(a):Po pierwsze "gościu" nikogo nie obraziłem, piszę jak jest i nie owijajcie w bawełnę. Przeczytałem wszystkie Wasze posty i ciekaw jestem skąd ten gejzer emocji...coś musi być na rzeczy...i wyhamujcie trochę...mam znajomych i wiem jak jeżdżą Cx-ami na dupościsku z pomarszczoną d... bo komputer pokazuje spalanie powyżej 15 litrów. Deniorek miał zresztą podobną sytuację i przeprawę jak wybierał Toyotę Verso i bardzo dobrze zrobił...tak na marginesie.


masz znajomych? a ja mam swoja i mi pali 12 bez zbytniego oszczędzania. na trasie polska Słowenia z tempomatem ustawionym na 140 spaliła mi 11,2 i co teraz Ty masz duposcisk?
A nie przypominaj sytuacji Deniorka bo wybrał bardziej rozsądne auto które spełniało postawione warunki czyli ma być to auto rodzinne i oszczędne. ale Deniorek ma już wóz do lansu/nieekonomicznej jazdy wiec o czym ta gadka?


tery napisał(a):Nie jest to proste, ale mam możliwość...już pisałem, półoficjalnie. Nie od razu, trochę muszę odczekać.


Wydaje mi sie ze gwarancje na bank stracisz. nikt nie podłoży swojej pracy po to abyś Ty jedyny w Polsce miał 180 km. a po 2 nie wiem jak silnik i reszta podzespołów zniesie taki nagły przyrost mocy i momentu. A po 3 to wtedy na pewno nie bedzie palił mniej tylko więcej!

tery napisał(a):Wolę brzydszą CR-V niż plastikową piękną CX-7 2.2 MZR-CD...


Kolego a czy raczka do zamykania drzwi w hondzie jest taka piękna? bo z tego co pamiętam to jest to tandetny szary plastik. jak dla mnie mazda nie jest wcale bardziej plastikowa od hondy ale jak się chcesz czepiać to zawsze coś znajdziesz. ja nie mam nic do Twojego wyboru. jak chcesz jeździć honda to spoko ja sie ciesze z Twojego szczęscia i życze Ci zeby autko sprawowalo sie jak najlepiej i zrobilo miliony KM
ale wydaje mi się ze nie ma czego porównywać oczywiście chodzi mi o mazde z benzyna.
Ale to wszytsko jest off topem bo ten temat dotyczy mazdy z dieslem!!!

tery napisał(a):Skoro tak piszesz to po co takie brednie, że CRV brzydka. Brzydka, ale daje mi to czego nie ma piękna CX-7 2.2 MZR-CD. Podążając za Waszym tokiem rozumowania...Po co mi ta piękność skoro nic z niej nie wynika bo to muł na czterech kołach o zdecydowanie gorszych parametrach i mniej bezpieczne auto.


Kolego tak naprawdę to NIKT NIGDY nie jechał tą mazda z dieslem wiec mówienie o mule jest chyba przesada!!!

Choć dla mnie diesel poniżej 3 litrów to zawsze będzie muł i klekot! ;P ;P
Forumowicz
 
Od: 23 gru 2008, 12:10
Posty: 167
Auto: Mazda CX-7 EU, xsara 1,6 16V

Postprzez tery » 23 lip 2009, 11:05

pc131 napisał(a):No i jest to auto nietuzinkowe z wyglądu. Sam się za nią oglądałem jak głupi


Nigdy tego nie negowałem, że to auto nietuzinkowe i nie neguję. Też się oglądam za Cx-7 jak ją widzę. Ma wiele zalet, ale ma też wady...i spalanie rzędu 13 litrów nie jest jedyną wadą. Brakuje mi w niej jakości wykończenia i paru rzeczy. Auto kosztuje niemało 150 800 PLN a pożałowali z kilkoma detalami. Dziwne jest np.że w Maździe 6 dają więcej opcji niż w topowej CX-7. Zaoszczędzają na kilku lampkach w drzwiach i z tyłu, elektryce siedzeń, automatycznie ściemnianym lusterku, wygodnej, eleganckiej i wentylowanej tapicerce odpowiedniej jakości, braku schowków. W testach bezpieczeństwa wypada też tak sobie, jak na takie auto, powinni to poprawić.
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2009, 15:50
Posty: 240 (0/1)
Skąd: Pomorze

Postprzez jancio68 » 23 lip 2009, 11:07

Trochę nie rozumiem po co ta nagła krytyka CX-7 tylko dlatego, że się wybrało inny model. Jeżeli wybraliście inny świadomie to znaczy, że Cx nie był dla was. Nie takiego samochodu potrzebowaliście. I tyle. Po co się obrażać na sprzedawców, na markę, na samochód i jeszcze na nas.
Po co stawiać sprawę na ostrzu noża, że kupię: jak dadzą rabat 40% jak w Lidlu, jak będzie palił 8 litrów, jak będzie kratka i odpis VAT, jak będzie przyspieszał poniżej 10s. (MZR-CD).
Dajcie sobie spokój (zwłaszcza -tery) cieszcie się tym co kupiliście, napisz o aucie jak będziesz już jeździł. Będziemy się cieszyć z tobą. Póki co próbujesz zepsuć nam krew a poprawić sobie samopoczucie bo nie kupiłeś CX-a
Cx-7 diesel to nie mój faworyt i nie cieszę się z jego pojawienia. Z kratką przybyło by wielu "przedsiębiorczych" Cx-ów. To nie taki samochód, nie ta idea.
Ale diesla jeszcze nie ma a wielu chciałoby go już przekreślić. Spokojnie-dajcie mu szansę.
Cx-ów jest naprawdę mało. Jeżdżę po Wawie i kraju. Jeżeli ktoś ich widzi dużo to mu się już namnażają w oczach. Oczywiście przybywa ale wiadomo ile więcej konkurencji (już nie będę wymieniał). I niech tak zostanie. Niech nie dodają: kratki, haka, przyczepki -gratis i nie sprzedają za 99 tyś. po rabacie.
Oulandera w dieslu kupił znajomy, zapłacił ok. 140 tyś. Po pół roku wypruli samochód, zubożyli, produkują poza Japonią i kosztuje ok. 90 tyś.
To samo ze spalaniem. Niech każdy pilnuje swojej kieszeni. Jak chce diesla to niech kupuje diesla a nie świruje, że podoba mu się DISI, ale gdyby palił do 9.l/100.
A propos: diesel po tuningu nie będzie palił 8l. <faja> Będzie palił ok. 10-12l. Oczywiście tego ci nie powiedzą!

pozdrawiam
Cx-7, 2.3 MZR Disi Turbo – 260KM Zoom-Zoom
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 cze 2008, 17:34
Posty: 264
Skąd: Warszawa
Auto: CX-7 Expression

Postprzez Lucass » 23 lip 2009, 11:08

tery napisał(a):
Skoro tak piszesz to po co takie brednie, że CRV brzydka. Brzydka, ale daje mi to czego nie ma piękna CX-7 2.2 MZR-CD. Podążając za Waszym tokiem rozumowania...Po co mi ta piękność skoro nic z niej nie wynika bo to muł na czterech kołach o zdecydowanie gorszych parametrach i mniej bezpieczne auto.


Stary tutaj to już bredzisz.Ja naprawdę rozumiem że jesteś zauroczony twoim autem , i bardzo dobrze bo przecież zainwestowałes niemałe pieniądze.Jeżdzij bezawaryjnie jak najdłużej Hondą ja ci tego naprawdę żyze.
Powiedz co ci ten CRV daje takiego czego niedaje "piekna" Cx-7 ?????????? <jelen>
Kierownica ładniejsza w CRV , nitka bardziej trendy na siedzeniach , wskaznik prędkościomierza bardziej elegancki ???????no NIEROZUMIEM
Tobie sie podoba wnętrze CRV bardziej i jest w twoim guście to rozumiem ale co do jakości użytych materiałow to jeśli jest różnica to minimalna. Liczy tu się bardziej jakość a to pokaże proces starzenia się tych detali.
Jeśli chodzi o różnice w osiągach Cx-7 MZR i CRV CTDI to czy "KATALOGOWA" różnica niecałej sekundy ma znaczenie ?????????Ludzie !!! Nie o to chodzi w tych autach z silnikiem klekota ! Nie bez znaczenia pisałem "KATALOGOWA" duża literą ponieważ napewno mierzona w testach będzie inna a wtedy niewiadomo na korzyść którego auta.
Cx-7 niebezpieczny , CRV bezpieczniejszy , gdzies ty to wyczytał , chyba spece z salonu Hondy musieli cie uswiadamiac a ty im bezgranicznie uwierzyłes hahaha
ty widziałes Cx-a po wypadku porządnym ??? ja widziałem , laska na zakręcie wyleciała do lasu przy prędkości ok. 140 km/h , przeszarżowała mocno i wiesz co ??? I dziekowała że jechała tym autem bo po jednodniowej obserwacji wypuścili ją ze szpitala.
Oglądałem wtedy tego Cx-a u w serwisie , auto było raczej do kasacji ale klatka czyli wnętrze nienaruszone oraz wszystkie poduchy wystrzelone.
Prosze cie CRV to nie Infiniti , Lexus , Audi żeby pisać bzdury że wykończenie wnętrza jest super jest super. Ot poprostu tobie sie podoba i tyle.
“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej – szaleniec”
(George Carlin)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2007, 10:43
Posty: 213
Skąd: Lodz
Auto: Była RX-8 , CX-7 2.3 jest
Cx-5 2.0 sky passion MY12
Subaru Outback H6 MY11

Postprzez BEN » 23 lip 2009, 11:13

tery napisał(a):
pc131 napisał(a):No i jest to auto nietuzinkowe z wyglądu. Sam się za nią oglądałem jak głupi


Nigdy tego nie negowałem, że to auto nietuzinkowe i nie neguję. Też się oglądam za Cx-7 jak ją widzę. Ma wiele zalet, ale ma też wady...i spalanie rzędu 13 litrów nie jest jedyną wadą. Brakuje mi w niej jakości wykończenia i paru rzeczy. Auto kosztuje niemało 150 800 PLN a pożałowali z kilkoma detalami. Dziwne jest np.że w Maździe 6 dają więcej opcji niż w topowej CX-7. Zaoszczędzają na kilku lampkach w drzwiach i z tyłu, elektryce siedzeń, automatycznie ściemnianym lusterku, wygodnej, eleganckiej i wentylowanej tapicerce odpowiedniej jakości, braku schowków. W testach bezpieczeństwa wypada też tak sobie, jak na takie auto, powinni to poprawić.


I widzisz kolego Ty już zdecydowałeś i w tym momencie czepiasz się głupot. Ja tez bardzo bym chciał kilka z tych dodatków ale nie mam i jakoś sobie daje rade bez nich a spalanie nie jest takie złe bo liczyłem się z 15 litrami a pali mi 12. i nie pisz o cenie 150800 bo ja kupiłem za 130 i nie żałuje!!
a co do testów bezpieczeństwa to już mówiłem poprzyj jakimiś testami bo jak chcesz to mogę Ci kilka linków podesłać z crash-testów. na dodatek znam osobę która skasowała cx i kupiła 2 bo auto okazało się bezpieczne. tez gdzieś opisana ta sytuacja jest w necie.

A Lucass podsumował moja myśl a właściwie ukradł mi to co chciałem napisać!! Kradzioch ;P ;P ;P
Forumowicz
 
Od: 23 gru 2008, 12:10
Posty: 167
Auto: Mazda CX-7 EU, xsara 1,6 16V

Postprzez tery » 23 lip 2009, 11:25

BEN napisał(a):wydaje mi się ze nie ma czego porównywać oczywiście chodzi mi o mazde z benzyna.


Masz rację nie porównujmy w ten sposób...Porównajmy silniki diesla obu marek :parametry, osiągi, ceny aut (ma być zbliżona do ceny DISI , czyli rzeczone 150 000PLN). Porównajmy co oferuje klientowi Honda a co ma do zaoferowania Mazda. Porównaj proszę 140 KM CDT-i ze 140 KM MZR-CD, ale można też porównać CR-V 140 KM z CX-7 173KM...proszę bardzo, nie ma sprawy :P
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2009, 15:50
Posty: 240 (0/1)
Skąd: Pomorze

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości

Moderator

Moderatorzy Moto