tery napisał(a):Odnośnie osiągów CX-7 2.2 MZR-CD , podobno (tak twierdzą sprzedawcy) to ma być faktycznie ten sam silnik co w M6 Sport kombi a więc te 173KM podane w Genewie są mocno dyskusyjne.
To żadna to niespodzianka, że silnik jest taki sam jak w 6tce, bo niby jaki miałby być..
Mazda będzie miała od tej pory jeden jedyny 'swój' silnik diesela, o pojemnosci 2,2 w różnej konfiguracji. Będzie wystepował w modelu 3, 6, Cx-7. Aktualny 2,0 diesel tylko do końca roku w 6tce. Nie wiem jak z 5tką będzie (aktualnie diesel 2.0 z 6ki GG)..
W Cx-7 diesel będzie miał około 400NM, czyli wariant najmocniejszy. A czy będzie miał 173, 175 , 180 czy 185 KM nie ma znaczenia, będzie 400Niutonóf i to jest najważniejsze w dieselu! Przebieg krzywej momentu może być troche inny jak 6tce Sport, przynajmniej powinien.. Auto ma więcej do dźwigania i opory większe. Moment powinien przebiegać niżej.
CX-7 diesel nie otrzyma kratki, a kosztował będzie tyle co benzyna DISI. Tyle z newsów.