Problem z ABS pod koniec hamowania

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez kupapolska » 8 lip 2009, 09:53

witam mam problem z moja MAZDA 626 KOMBI 99r 1800
problem jest następujący pod koniec hamowania włacza sie ABS i niewiem czego to jest przyczyna i na tablicy nawet nie zapala sie kontrolka od ABS.

prosze o szybką odpowiedz na mój temat
Początkujący
 
Od: 8 lip 2009, 09:42
Posty: 4

Postprzez PLaster » 8 lip 2009, 10:36

a czy czujesz jakby Ci się koła uślizgiwały pod koniec hamowania?
jak się zachowuje jak jedziesz bardzo wolno i hamujesz?

PS.
kupapolska napisał(a):prosze o szybką odpowiedz na mój temat

jak poprawisz temat i podtemat do o wiele szybciej otrzymasz odp
www.czelej.net
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 4 lut 2008, 02:41
Posty: 2352 (23/37)
Skąd: Marki k. Warszawy/Podlasie
Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW

Postprzez steven » 8 lip 2009, 10:37

mógłby jeszcze zmienić nicka <hahaha>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 cze 2008, 11:20
Posty: 755
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 626 GD FE3 89'

Postprzez motylek322 » 8 lip 2009, 11:48

kupapolska napisał(a):.........i na tablicy nawet nie zapala sie kontrolka od ABS.

czy mam rozumieć, że spodziewasz się zapalania kontrolki ABS gdy układ zadziała ? Pierwsze słyszę aby taki efekt miał występować.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 sty 2008, 11:41
Posty: 533 (1/15)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: 626 GW 1999 1,8 kat

Postprzez PLaster » 8 lip 2009, 12:01

motylek322 napisał(a):zapalania kontrolki ABS gdy układ zadziała

raczej nie działa
www.czelej.net
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 4 lut 2008, 02:41
Posty: 2352 (23/37)
Skąd: Marki k. Warszawy/Podlasie
Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW

Postprzez kupapolska » 8 lip 2009, 12:50

PLaster rzadnego uslizgu koł przy orędkości około 5km załancza sie abs
Początkujący
 
Od: 8 lip 2009, 09:42
Posty: 4

Postprzez kupapolska » 8 lip 2009, 12:55

motylek322 jest awaria abs to powinna zapalić sie kontrolka tak czy nie
Początkujący
 
Od: 8 lip 2009, 09:42
Posty: 4

Postprzez PLaster » 8 lip 2009, 15:02

kupapolska napisał(a):jest awaria abs to powinna zapalić sie kontrolka

no i się pewnie zapala
a jakieś błędy Ci komp wypikał?
www.czelej.net
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 4 lut 2008, 02:41
Posty: 2352 (23/37)
Skąd: Marki k. Warszawy/Podlasie
Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW

Postprzez kupapolska » 8 lip 2009, 17:24

to więc jest tak ze jak jade samochodem i jest prędkość gdzieć tak z 50km/h i hamuje to nic sie nie załącza ABS. ale jak juz jest prędkość mniejsza przed zatrzymaniem pojazdu to zaczyna sie pompa włączać od ABS'u i niewiem czego to przyczyna koła sie nie uślizgują jak by co
Początkujący
 
Od: 8 lip 2009, 09:42
Posty: 4

Postprzez marek12345 » 9 lip 2009, 18:48

witam szukam pomocy!
Kupilem mazde 626 i mam problem z abs
Na pierwszy rzut oka jest ok ale blokuja mi sie kola przy ostrym hamowaniu i zapala sie abs
marek12345
 

Postprzez steven » 10 lip 2009, 09:26

marek12345 masz popsuty ABS :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 cze 2008, 11:20
Posty: 755
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 626 GD FE3 89'

Postprzez kierownik » 12 lip 2009, 10:59

steven napisał(a):marek12345 masz popsuty ABS usmiech

skąd ta pewność?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Postprzez Edel » 12 lip 2009, 13:28

Sprawdź bieżnik opon, może po prostu są tak niebezpieczne już, że wprowadzają koła w poślizg, a ABS zachowuje się prawidłowo
Zacznij zarabiać prawdziwe pieniądze poprzez marketing sieciowy http://www.wellbiznes.info/edel

http://www.rozwoj-uwodzenie.pl
Forumowicz
 
Od: 24 mar 2009, 11:27
Posty: 92
Skąd: Wrocław
Auto: MAZDA 626 1.8 16V 97r GE FP

Postprzez steven » 13 lip 2009, 09:51

kierownik napisał(a):skąd ta pewność?

skoro mu blokuje koła, to znaczy, że nie działa, czyli, że ma popsuty :) jako, że napisał o jaką Mazdę chodzi i coś więcej chociaż o kontrolkach na desce... to nie wiem, co można więcej mu odpisać :|
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 cze 2008, 11:20
Posty: 755
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 626 GD FE3 89'

Postprzez maxim_wawa » 13 lip 2009, 11:50

zacząłbym od przeczyszczenia czujników ABS i obejrzenia koronek na piastach czy nie są wyszczerbione
NAPRAWA / POGOTOWIE KOMPUTEROWE

PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI

KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sie 2008, 15:28
Posty: 753 (0/1)
Skąd: Piaseczno
Auto: '03 VW Passat B5FL Vario 1.9 TDI 130KM Tiptronic Highline

Postprzez maniek7777 » 19 lip 2009, 12:46

Na 100% to wina pierścienia zębatego na przegubie. Ja miałem kiedyś pęknięty jeden – ciężko to wypatrzyć – wystarczy milimetrowa przerwa i będzie taki objaw. Może też być wyszczerbany jeden z zębów. Mi udało się zaspawać, oszlifować i działa tak do dziś.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 30 lip 2008, 22:55
Posty: 10
Skąd: Dębica
Auto: Xedos 6 CA KF

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6