Auto wpada w drgania i bicie kierownicy przy hamowaniu – krzywe tarcze hamulcowe

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez sq2jul » 3 lip 2009, 12:38

Bimbak napisał(a):
sq2jul napisał(a):pindolicie, ze tarcze

pindolisz że koła :P
Jak by to były koła to by biły cały czas, a nie TYLKO przy hamowaniu. Tarcze!


ok men – przejezdziles moim autem 20k km i wiesz lepiej :|
Smoki i gołe baby
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2007, 21:15
Posty: 6700 (241/160)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: gnojarz & bezdasznik

Postprzez młody122 » 6 lip 2009, 14:20

Witam proponuje sprawdzić tarcze hamulcowe.Mój brat miał podobną sytuacje w Mietku zaraz po zakupie, szedł prost i nic gdy nacisną na hamulec słychać było tak by to abysy dziłałały, takie bicie pulsacyjne.Z początku myśleliśmy, że ma abs lecz ten Mercedes ich nie miał.Tarcze niby było ok.lecz po ich wymianie zniknoł problem.
Mazda 626 1997 GE 1,8
Początkujący
 
Od: 25 sty 2008, 15:45
Posty: 7
Skąd: Kołobrzeg

Postprzez młody122 » 6 lip 2009, 14:21

Witam proponuje sprawdzić tarcze hamulcowe.Mój brat miał podobną sytuacje w Mietku zaraz po zakupie, szedł prost i nic gdy nacisną na hamulec słychać było tak by to abysy dziłałały, takie bicie pulsacyjne.Z początku myśleliśmy, że ma abs lecz ten Mercedes ich nie miał.Tarcze niby było ok.lecz po ich wymianie zniknoł problem.
Mazda 626 1997 GE 1,8
Początkujący
 
Od: 25 sty 2008, 15:45
Posty: 7
Skąd: Kołobrzeg

Postprzez -=[BuBu]=- » 6 lip 2009, 20:10

miałem to samo... przetoczyłem obie tarcze i odrazu 0 bicia... stawiam na tarcze :)
The history of my cars:
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 lut 2009, 14:30
Posty: 65
Skąd: Tarnów
Auto: Mazda 626 GF 99'

Postprzez kargo20 » 1 sie 2009, 22:53

Nie dawno kupiłem Mazde 626 1997r wszystko byłoby ok tylko przy hamowaniu z dużej prędkości czuć trzęsienie które przenosi się na cały samochód,kierownicę,pedał hamulca.Odkręciłem koło no i...tarcze hamulcowe na pierwszy rzut oka ok ale od WEWNĄTRZ ZUŻYTA TYLKO POŁOWA SZEROKOŚCI TARCZY lewa tarcza i prawa to samo.Przetoczyłem wyrównałem klocki.Po kliku set kilometrach sprawdziłem i znowu to samo wewnętrzny klocek nie pracuje na całej powierzchni.

Może ktoś już przerabiał ten problem?Co może być przyczyną?[/b]
kargo20
 

Postprzez Beny » 1 sie 2009, 22:56

skoro klocek nie jest docisniety równo do tarczy,to pewnie masz zapieczony kołek w zacisku.Dlatego nie bierze ci rowno i niszczy tarcze.
Przed kolejnym przetoczeniem zmierz zeby sie nie okazało ze masz za cienka tarcze niz zaleca producent.
Obrazek
Przemek...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 wrz 2006, 16:22
Posty: 8674 (86/80)
Skąd: KCH
Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT

Postprzez MazDarek » 2 sie 2009, 08:25

kargo20, łączę z podobnym tematem.
Proszę o zapoznanie się z regulaminem forum –> http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=34301
Pozdrawiam,
Darek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 gru 2004, 15:35
Posty: 1331 (0/1)
Skąd: Mazdowsze
Auto: DE ZJ

Postprzez misiek@07 » 3 sie 2009, 16:50

Słaby zacisk. To mój typ.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 kwi 2009, 09:46
Posty: 77
Skąd: Warszawa- Bródno
Auto: 626 1.8 16V GE "96 Hatchback

Postprzez Andrzejw » 11 sie 2009, 12:19

Panowie podczepiam sie pod temat – co myślicie o tym zestawie – potrzebuję szybkiej odpowiedzi – dziś muszę zamówić sprzęt

moja mazda to 1997r GE 1.8 z przodu tarcze z tyłu bębny.
Auto wariuje przy hamowaniu wstrzasy całej budy i drgania pedału hamulca – muszę szybko to wymienić.

Dodatkowo będę wymieniał tylne przewody hamulcowe ( pordzewiały ) wiecie mniej więcej jaki jest koszt takiej wymiany wraz z odpowietrzeniem itd.. ?

pozdrawiam i czekam na odpowiedź.
Forumowicz
 
Od: 24 wrz 2008, 23:29
Posty: 150
Skąd: Olsztyn
Auto: Xedos V6, wcześniej 626 GE 97

Postprzez Jaksa » 11 sie 2009, 15:09

Andrzejw napisał(a):moja mazda to 1997r GE 1.8 z przodu tarcze z tyłu bębny.
Jedyne GE ktore widziałem na bebnie jest Cronos 2.0

P.S. Ciekawa stronka :)
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez Andrzejw » 11 sie 2009, 16:16

dzieki :) – powaznie mam bębny .
Forumowicz
 
Od: 24 wrz 2008, 23:29
Posty: 150
Skąd: Olsztyn
Auto: Xedos V6, wcześniej 626 GE 97

Postprzez Jaksa » 11 sie 2009, 21:53

Andrzejw napisał(a):powaznie mam bębny
W takim razie nie miałem nigdy w obsłudze 1,8 GE na bebnie , podaj mi VIN na PW z ciekawosci sprawdze :) a zdjecia na stronie ciekawe ( coś innego niz motoryzacja <lol> )
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez Andrzejw » 12 sie 2009, 13:41

jmzge14b201504237 :) proszę
Forumowicz
 
Od: 24 wrz 2008, 23:29
Posty: 150
Skąd: Olsztyn
Auto: Xedos V6, wcześniej 626 GE 97

Postprzez Jaksa » 12 sie 2009, 13:55

Faktycznie masz bębny <szok> tak jak pisałem wyzej nie miałem w obsłudze takiej wersji GE
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6