Falujące wolne obroty – możliwa przyczyna
chodzi Ci o taka puszcze wielkosci 0,5L kufla do piwa, puszcza ta jest czarna i umocowana na tylnes scianie komory silnika? bo ja mam taki problem ze wisialo to u mnie w zlym miejscu i mechanik przewiesil na orginalne miejsce i od tamtej pory obroty mi wariuja i tak cos trzeszczy przy przyspieszaniu i nie wiem co to :/
pozdrawiam skorpek
Verstehen kann man das Leben rückwärts, leben muß man es aber vorwärts.
SWAP BA Z5 –> BP How-to BY–>Gadula
Verstehen kann man das Leben rückwärts, leben muß man es aber vorwärts.
SWAP BA Z5 –> BP How-to BY–>Gadula
- Od: 9 sie 2008, 21:35
- Posty: 2061
- Skąd: Łask
- Auto: śleć :-D
Skorpek pokazał który to rezonator na swoiej fotce . Ja juz zrobiłem zdięcie mojego rezystora po naprawie z widocznym zaklejeniem poksyliną , ale mam kłopod z dodaniem zdięcia do postu – nie potrafie tego zrobić
. Jeśli ktoś potrzebuje to moge wysłać na emaila .

- Od: 4 lip 2009, 16:32
- Posty: 10
- Skąd: Kraków
- Auto: 323 F BA 16V 1,5 97r
Niestety nie wiem czy jest i jak wygląda ten element w innych modelach i innych wersjach silnikowych mazdy , ale wystarczy poogladać swoje silniki i cos tam się pewnie wypatrzy . Ja jestem zadowolony jak cholera bo zdarzało mi się że madzia mi gasła np. na skrzyżowaniu , a do drżących lusterek i lewarka od biegów już zachynałem się przyzwyczajać .
- Od: 4 lip 2009, 16:32
- Posty: 10
- Skąd: Kraków
- Auto: 323 F BA 16V 1,5 97r
Mój problem jest nietypowy, bo auto na wolnych obrotach chodzi ok, ale jak dłużej pojeżdze i złapie temperaturę, zrobię dłuższy dystans np. 40 km, to potem obroty wieszają się na 1500-1900, trzeba przegazować, żeby spadły, ale spadają tak do 1100.
Jak autkiem jeżdzę po mieście i nawet jak jest zagrzane, to zazwyczaj spadają elegancko do 750, czasem tylko zostają na 1100. Ale na dłuższych dystansach problem jest spory.
Jak autkiem jeżdzę po mieście i nawet jak jest zagrzane, to zazwyczaj spadają elegancko do 750, czasem tylko zostają na 1100. Ale na dłuższych dystansach problem jest spory.
www.protarget.pl sklep paintballowy, wiatrówki, gazy pieprzowe, samoobrona
Pantas u Ciebie może być problem z kilkoma rzeczami... wyczyść aparat, kopułka, palec... sprawdź ustawienie TPS'a...
no raczej masz inny, ja już też mam BP ale nie mam problemów z obrotami. W Z5 nie miałem rezonatora bo poprzedni właściciel zrobił z niego jakąś puszkę anty strzałową do gazu
to nie moja fotka ale innej nie miałem żeby pokazać jak to wygląda
wyślij mi na maila arek_k1@wp.pl a ja wstawię
lesiux napisał(a):skorpek dzięki za objaśnienie oczko zobaczę jak to u mnie w BP wygląda ale obawiam się że inaczej bo cały kolektor mam inny.
no raczej masz inny, ja już też mam BP ale nie mam problemów z obrotami. W Z5 nie miałem rezonatora bo poprzedni właściciel zrobił z niego jakąś puszkę anty strzałową do gazu
tompsky napisał(a):Skorpek pokazał który to rezonator na swoiej fotce
to nie moja fotka ale innej nie miałem żeby pokazać jak to wygląda
tompsky napisał(a):ale mam kłopod z dodaniem zdięcia do postu – nie potrafie tego zrobić głupek .
wyślij mi na maila arek_k1@wp.pl a ja wstawię
pozdrawiam skorpek
Verstehen kann man das Leben rückwärts, leben muß man es aber vorwärts.
SWAP BA Z5 –> BP How-to BY–>Gadula
Verstehen kann man das Leben rückwärts, leben muß man es aber vorwärts.
SWAP BA Z5 –> BP How-to BY–>Gadula
- Od: 9 sie 2008, 21:35
- Posty: 2061
- Skąd: Łask
- Auto: śleć :-D
właśnie poleciałem z latarą oglądnąć te puche, mam pytanie jakie jest jej zadanie ?
- Od: 7 mar 2009, 13:32
- Posty: 200
- Skąd: Bytom
- Auto: było: Mazda 323F BA 1,5 DOHC 98' SE
znaczy się co zapchany był czy jak?pucha dziurawa?
ja u siebie poprawiłem sytuację podnosząc obroty śrubą baypasu, w trybie serwisowym silnik wogole nie chciał odpalać, odkręciłem śrubę tak żeby dało się go odpalić i miał te 750-800 obrotów i po wyjęciu zworki obroty na jałowym się uspokoiły.
ja u siebie poprawiłem sytuację podnosząc obroty śrubą baypasu, w trybie serwisowym silnik wogole nie chciał odpalać, odkręciłem śrubę tak żeby dało się go odpalić i miał te 750-800 obrotów i po wyjęciu zworki obroty na jałowym się uspokoiły.
- Od: 15 lut 2009, 18:00
- Posty: 1196
- Skąd: Katowice
- Auto: była 323F BA BP 95r.
jest Mondeo MK4
lesiux napisał(a):znaczy się co zapchany był czy jak?pucha dziurawa?
ja u siebie poprawiłem sytuację podnosząc obroty śrubą baypasu, w trybie serwisowym silnik wogole nie chciał odpalać, odkręciłem śrubę tak żeby dało się go odpalić i miał te 750-800 obrotów i po wyjęciu zworki obroty na jałowym się uspokoiły.
dokładnie tak samo 720-750 i ani drgnie
pozdrawiam skorpek
Verstehen kann man das Leben rückwärts, leben muß man es aber vorwärts.
SWAP BA Z5 –> BP How-to BY–>Gadula
Verstehen kann man das Leben rückwärts, leben muß man es aber vorwärts.
SWAP BA Z5 –> BP How-to BY–>Gadula
- Od: 9 sie 2008, 21:35
- Posty: 2061
- Skąd: Łask
- Auto: śleć :-D
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości