Wyciek z uszczelniacza wałka rozrządu

Postprzez Enduro » 1 lip 2009, 10:54

51wuch4 napisał(a):ale mozliwe zeby zamiennik tak szybko zaczal przeciekac?

tak!
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez 51wuch4 » 1 lip 2009, 21:29

dzieki sprawdze na pewno
51wuch4
 

Postprzez xANDy » 1 lip 2009, 22:01

Zapchana odma rozwaliłaby Ci silnik od razu – w 10 minut miałbyś po silniku i wszystko zażygane olejem.
Uszczelniacz wałka rozrządu do wymiany na ORYGINALNY.
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 21:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Postprzez Enduro » 1 lip 2009, 22:50

xANDy napisał(a):Uszczelniacz wałka rozrządu do wymiany na ORYGINALNY.


święta prawda!
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez Xavier » 1 lip 2009, 23:11

Tak...
A co powiecie na mój przypadek (co prawda silnik benzynowy 2,0 FS).
Mam wyciek oleju spod wałka rozrządu (prawdopodobnie). Wszystkie uszczelki wymieniłem już ze trzy razy (pokrywy zaworów, wałków) – oczywiście na oryginalne. W trzech różnych warsztatach (nawet Jaksa próbował pomóc). Zmieniona pokrywa zaworów. I jak leciało tak leci...
Cały rozrząd upaprany olejem. Macie jakieś pomysły?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 maja 2005, 17:03
Posty: 535 (0/1)
Skąd: Lodz

Postprzez Enduro » 1 lip 2009, 23:21

Xavier napisał(a):Tak...
A co powiecie na mój przypadek (co prawda silnik benzynowy 2,0 FS).
Mam wyciek oleju spod wałka rozrządu (prawdopodobnie). Wszystkie uszczelki wymieniłem już ze trzy razy (pokrywy zaworów, wałków) – oczywiście na oryginalne. W trzech różnych warsztatach (nawet Jaksa próbował pomóc). Zmieniona pokrywa zaworów. I jak leciało tak leci...
Cały rozrząd upaprany olejem. Macie jakieś pomysły?

obejrzj czy gładż walka nie ma skaleczeń
nawe ninimalnych,
jesli ma-> to musisz je spolerować tak na błysk!
jeśli nie: ..
to obejrzyj obudowe/gniazdo simeringu!
a nastepne pytanie:
czy simmering zosał poprawnie wymieniony?!

E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez Xavier » 1 lip 2009, 23:33

Enduro napisał(a):czy simmering zosał poprawnie wymieniony?!


Nie wiem. Wymieniano go 3 razy w 3 różnych warsztatach (dobrych). Z rachunku prawdopodobieństwa wynika więc , że tak.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 maja 2005, 17:03
Posty: 535 (0/1)
Skąd: Lodz

Postprzez Enduro » 2 lip 2009, 09:50

mimo wszystko obejrzj
w okolicy tego miejsca gładż walka
czy nie ma skaleczeń
nawet ninimalnych,

E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez Xavier » 2 lip 2009, 09:57

Enduro napisał(a):mimo wszystko obejrzj
w okolicy tego miejsca gładż walka
czy nie ma skaleczeń
nawet ninimalnych,

Przy najbliższej okazji tak zrobię. Dzięki.

Słyszałem też taką teorię: " głowica w miejscach oparcia wałka jest wyrobiona co powoduje minimalne luzy . Wałek naciągnięty paskiem dociska uszczelniacz, tworząc szczelinę i tą drogą leci olej."

Jak myślicie? Technicznie możliwe?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 maja 2005, 17:03
Posty: 535 (0/1)
Skąd: Lodz

Postprzez Enduro » 2 lip 2009, 10:02

Xavier napisał(a):Słyszałem też taką teorię: " głowica w miejscach oparcia wałka jest wyrobiona co powoduje minimalne luzy . Wałek naciągnięty paskiem dociska uszczelniacz, tworząc szczelinę i tą drogą leci olej."Jak myślicie? Technicznie możliwe?

raczej mocno wątpliwe...
choć może to być powiązane np. z dużym przebiegiem,
i np. z za mocnym napieciem tego paska i to przez wiele km....
E.
Ostatnio edytowano 12 lip 2009, 01:17 przez Enduro, łącznie edytowano 1 raz
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez Sebas » 10 lip 2009, 22:57

Xavier napisał(a):Słyszałem też taką teorię: " głowica w miejscach oparcia wałka jest wyrobiona co powoduje minimalne luzy . Wałek naciągnięty paskiem dociska uszczelniacz, tworząc szczelinę i tą drogą leci olej."

gdyby powstał taki luz to by wałek pękł :P ten luz by musiał wynieść co najmniej 0,4mm to by było słychać klepanie wałka
Zdobywca strony 911 nie mylić z nr. informacji i 156
http://nasza-klasa.pl/school/179242/2
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 gru 2006, 21:31
Posty: 468
Skąd: Milin K. Konina
Auto: carisma

Postprzez Tytan-SC » 26 maja 2010, 23:49

Witam Serdecznie. Mam ten sam problem w Mazdzie 323F 1.8 16V 93'.
Poprzedni właściciel zbytnio się tym nie przejmował, bo twierdził że w tym miejscu "tylko się poci". I faktycznie. Ubytek oleju był minimalny ale jednak był.
Mnie to drażniło i:
Po wymianie całego rozrządu + pompa wodna wyciek z lewego uszczelniacza na wałku.
Trzykrotna wymiana uszczelniacza (ORYGINAŁ) nic nie dała. Po pewnym czasie znowu wyciek.
Obecnie mam mieć "przetoczony wałek" czy coś takiego. Nie znam się na tym.
Zobaczymy jak to będzie. Pozostaje nadzieja :)
Tytan-SC
 

Postprzez Enduro » 27 maja 2010, 13:20

Tytan-SC napisał(a):
Obecnie mam mieć "przetoczony wałek" czy coś takiego. Nie znam się na tym.
Zobaczymy jak to będzie. Pozostaje nadzieja :)

moze to niestety spowodowac odwrotny skutek niz oczekiwany,
gdyz zebranie materialu z walka spowoduje, ze simering moze byc za duzy...

powodz.
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez Tytan-SC » 20 cze 2010, 17:21

Witam ponownie. Autko zrobione. Na wałku były niewielkie rysy (prawdopodobnie spowodowane nieumiejętnym wyciąganiem uszczelniacza).
Rysy te zostały zeszlifowane bardzo drobnym papierem ściernym. Po takiej właśnie operacji ZERO wycieku z uszczelniacza. Z mojej strony pełna satysfakcja.
Pozdrawiam ;)
Tytan-SC
 

Postprzez vilkolak » 10 lip 2010, 22:26

witam,

problem polega na tym ze pluje mi z silnika po stronie rozrzadu, leje po paskach od alternatora i klimy i w ten sposob mam problem slizgania sie paska i wszystko pod maska schlapane olejem.

poz zdjeciu kola zebatego od walka rozrzadu okazuje sie ze to nie uszczelniacz bo tam suchutko :/

co tam jeszcze moze tak lac?
626.za.pl
NO MORE VOLKSWAGEN !!!
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lip 2009, 21:41
Posty: 149
Skąd: Hańczowa/Gorlice
Auto: była Mazda 626 GD 2.0 D
była Mazda 626 GE 2.0 D COMPREX
jest Mazda 626 GE 2.0i 16V 4WD

Postprzez zadra » 11 lip 2010, 23:30

Sprawdź odmę – może wąż jest uszkodzony.
Nie wiem dokładnie którędy odma przechodzi pod silnik, dziś już nie sprawdzę..
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548&start=140[/url]

staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
Forumowicz
 
Od: 27 cze 2007, 18:07
Posty: 3314 (41/88)
Skąd: z odmętów
Auto: HONDA civic VIII
1,8 Stoczterdzieścikuniów z maską gazową na pyskach ciągnących sedana :-P

Postprzez vilkolak » 12 lip 2010, 07:56

odma juz sprawdzona i weze wymienione lacznie z opaskami zaciskowymi bo troche kapalo, ale to dalej nie to :/
626.za.pl
NO MORE VOLKSWAGEN !!!
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lip 2009, 21:41
Posty: 149
Skąd: Hańczowa/Gorlice
Auto: była Mazda 626 GD 2.0 D
była Mazda 626 GE 2.0 D COMPREX
jest Mazda 626 GE 2.0i 16V 4WD

Postprzez zadra » 13 lip 2010, 21:28

hmmmmm...
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548&start=140[/url]

staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
Forumowicz
 
Od: 27 cze 2007, 18:07
Posty: 3314 (41/88)
Skąd: z odmętów
Auto: HONDA civic VIII
1,8 Stoczterdzieścikuniów z maską gazową na pyskach ciągnących sedana :-P

Postprzez vilkolak » 14 lip 2010, 18:24

problem rozwiazany,
poprzedni mechanik chcial mnie chyba na kase naciagnac i powiedzial ze trza silnik rozbierac :/

a to jednak uszczelniacz na walku

gdzie moge taki kupic bo w moim sklepie mowia ze niedostepny?
626.za.pl
NO MORE VOLKSWAGEN !!!
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lip 2009, 21:41
Posty: 149
Skąd: Hańczowa/Gorlice
Auto: była Mazda 626 GD 2.0 D
była Mazda 626 GE 2.0 D COMPREX
jest Mazda 626 GE 2.0i 16V 4WD

Postprzez astarot20 » 15 lip 2010, 21:09

jak niedostepny jak dzisiaj kupilem bo tez mi olej cieknie z tamtąd. tylko narazie w małej ilości
Forumowicz
 
Od: 20 sie 2009, 20:53
Posty: 112
Skąd: Jasło
Auto: Mazda 626, 2.0 Comprex, 96 rok

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6