51wuch4 napisał(a):ale mozliwe zeby zamiennik tak szybko zaczal przeciekac?
tak!
E.
www.mazdaspeed.pl
51wuch4 napisał(a):ale mozliwe zeby zamiennik tak szybko zaczal przeciekac?
xANDy napisał(a):Uszczelniacz wałka rozrządu do wymiany na ORYGINALNY.
Xavier napisał(a):Tak...
A co powiecie na mój przypadek (co prawda silnik benzynowy 2,0 FS).
Mam wyciek oleju spod wałka rozrządu (prawdopodobnie). Wszystkie uszczelki wymieniłem już ze trzy razy (pokrywy zaworów, wałków) – oczywiście na oryginalne. W trzech różnych warsztatach (nawet Jaksa próbował pomóc). Zmieniona pokrywa zaworów. I jak leciało tak leci...
Cały rozrząd upaprany olejem. Macie jakieś pomysły?
Enduro napisał(a):mimo wszystko obejrzj
w okolicy tego miejsca gładż walka
czy nie ma skaleczeń
nawet ninimalnych,
Xavier napisał(a):Słyszałem też taką teorię: " głowica w miejscach oparcia wałka jest wyrobiona co powoduje minimalne luzy . Wałek naciągnięty paskiem dociska uszczelniacz, tworząc szczelinę i tą drogą leci olej."Jak myślicie? Technicznie możliwe?
Xavier napisał(a):Słyszałem też taką teorię: " głowica w miejscach oparcia wałka jest wyrobiona co powoduje minimalne luzy . Wałek naciągnięty paskiem dociska uszczelniacz, tworząc szczelinę i tą drogą leci olej."
Tytan-SC napisał(a):
Obecnie mam mieć "przetoczony wałek" czy coś takiego. Nie znam się na tym.
Zobaczymy jak to będzie. Pozostaje nadzieja
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6