Silnik bierze olej. Co zrobić? Zalac Doctorka czy minerał? Sprzedać czy zmienic motor?
To może inaczej co mam zrobic
hehe
Rzeczy do Wymiany:
Rozrząd – 15 września 2009 rok po 202.000 km wymieniłem pasek rozrządu
Filtr Powietrza – 21 września 2009 rok po 200.243 km wymieniony
Rozrząd – 15 września 2009 rok po 202.000 km wymieniłem pasek rozrządu
Filtr Powietrza – 21 września 2009 rok po 200.243 km wymieniony
- Od: 13 lis 2008, 22:45
- Posty: 55
- Skąd: Osielsko/Bydgoszcz/Poznań
- Auto: Mazda 323c 1,5
Ja już po remoncie,na razie tylko 400km ale nie dymi w ogóle(spalinami można oddychać,tylko zapach benzyny z rana)a nie smród
,Pierścienie olejowe zapieczone reszta ok,wymieniłem uszczelniacze i pierścienie i super jak na razie,,POZDRAWIAM
- Od: 20 maja 2007, 10:25
- Posty: 111
- Skąd: Gorzów Wlkp..
- Auto: Mazda 323F 1997r 1,8/16v BA
Mazda 6 2006r 2,0/16v CITD GG/GH
To życze koledze aby wszystko było jak nalezy po remoncie 
- Od: 5 sty 2007, 18:46
- Posty: 1146
- Skąd: Gliwice
- Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)
zieba1982 napisał(a):Ja już po remoncie,na razie tylko 400km ale nie dymi w ogóle(spalinami można oddychać,tylko zapach benzyny z rana)a nie smród,Pierścienie olejowe zapieczone reszta ok,wymieniłem uszczelniacze i pierścienie i super jak na razie,,POZDRAWIAM
wymieniales tylko same pierscienie olejowe (zgarniajace) ? pierscieni uszczelniajacych nie wymieniales ?
- Od: 18 mar 2008, 16:34
- Posty: 371
- Auto: Była Mazda 323F 1.8 , LPG Koltec
Teraz Honda Accord 2.4 190KM Benzyna+LPG i Mazda 3 2.0 benzyna
No tylko sie cieszyc. Mechanik zrobil mi remont silnika (pierscienie, uszczelniacze zaworow, gniazda zaworowe bo czesc sie wypalila, panewki). Silnik jak bral olej tak bieze dalej (1l/100km) a do tego osiagi samochodu sa zenujace. Jakby mial 33KM a nie 133KM. Jakbym mial wybierac pomiedzy swapem silnika a remontem na 100% zrobilbym swapa. Ale Polak madry po szkodzie 
- Od: 22 sie 2008, 19:04
- Posty: 111
- Skąd: Kielce
- Auto: MX-3 1.8 V6 24V
Ja tam bym juz tez sie w remont nie bawił a juz tym bardziej w swapa. Potem kombinacje alpejskie itd.. Poprostu dolewac i jezdzic a sie nie przejmowac. Za jakis czas bede testował nowy specyfik i opisze w temacie co jest wart
Bo Motodoctory nie zdały za bardzo egzaminu
- Od: 5 sty 2007, 18:46
- Posty: 1146
- Skąd: Gliwice
- Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)
Jak czytam wsze posty az zimny pot mnie zalewa. Ja w moim z5 mam 190 tys przebiegu i nie bierze mi ani grama oleju. Nigdy nie dolewalem, a kontroluje dosc czesto. Chyba akurat moja madzia byla dobrze traktowana przez jakiegos niemca. Pozdrawiam i zycze bezawaryjnosci.
- Od: 23 paź 2007, 23:43
- Posty: 18
- Skąd: Poznań
- Auto: MX-5 NA, 1,6 92r, Demio DW 1,3 00r
Ja sie podłącze z pytaniem.Niestety moje Z5 ma 213000 przebiegu i wczoraj rano jak odpalilem pojawil sie on....niebieski dymek,ubytek oleju rzędu 0,8l na 1500km.Oznacza to ze przyszedl czas na zaobrączkowanie tłoków i wymiana uszczelniaczy.Pytanie moje brzmi: Jakie sa przyblizone koszty czesci pierscieni (RIK) i dobrych uszczelniaczy + koszta robocizny?? Pozdro 
- Od: 22 maja 2009, 07:02
- Posty: 76
- Skąd: Poznań
- Auto: Była 323F 95' (Z5),jest 3 BK (Y6) 05'
carlo napisał(a):Ja w moim z5 mam 190 tys przebiegu i nie bierze mi ani grama oleju. Nigdy nie dolewalem, a kontroluje dosc czesto.
Zauważ, że co drugi z przebiegiem 130k km miał cofnięty licznik
www.forum.323-klub.pl/
zapraszam na forum ;)
zapraszam na forum ;)
- Od: 15 wrz 2008, 11:10
- Posty: 283
- Skąd: Katowice
- Auto: M3 BL `12
Dawno nie zaglądałem do tego działu i teraz wpadł mi w oko ten temat – mam odpowiedź na postawione w nim pytanie:
Trzeba jechać do mechanika i zrobić remont silnika
Debatowanie i zmienianie olejów nic nie da jak silnik swoje już przejechał. Najwyżej można całą operację odciągnąć w czasie ale nic więcej.
Silnik bierze olej. Co zrobić? Zalac Doctorka czy minerał? Sprzedać czy zmienic motor?
Trzeba jechać do mechanika i zrobić remont silnika
Debatowanie i zmienianie olejów nic nie da jak silnik swoje już przejechał. Najwyżej można całą operację odciągnąć w czasie ale nic więcej.
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
novell napisał(a):...powiedzmy sobie szczerze 323f ba nie jeździły spokojne dziadki...
Owszem jeździły
świeżak napisał(a):Hehe no pewnie tak było, ale powiem Ci, że widziałem już kilku starszych panów za kółkiem 323F BA
No jasne mój ojciec się do takich zalicza

- Od: 20 cze 2009, 19:03
- Posty: 15
- Skąd: Piotrków Tryb.
- Auto: mazda 323f BA 1.5 16v
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości