Nowe paliwo Shell z dodatkiem gazu

Postprzez joshua79 » 5 cze 2009, 00:12

CezaR83 napisał(a):Co do Jakości... słoiczek stoi juz kilka godz i Nie zaobserwowałem żadnych zanieczyszczeń na dnie...


Czas poobserwować zwykły ON czy też nie wytrąca :)


woyt1 napisał(a):V-Power jest zawsze 20gr droższy od zwykłej Pb i ON


Właśnie – jeśli jest inaczej to już podejrzane coś.


woyt1 napisał(a):Nie wydaje mi się żeby ktoś pozwalał sobie na dolewki do zbiorników na stacji Shella


Też uważam że nie ma takiej opcji, ale zawsze 2 węże mogą ciągnąć z jednego zbiornika, albo cysterna zleje to samo do obu.


woyt1 napisał(a):Swego czasu (1996-1998) Shell brał paliwo od takich dostawców że szok


Dodatkowo lejąc do starych zbiorników przejętych po Texaco.

A co do Twojej mocy woyt1 to tak jak cytowałem Masters'a – jak masz DPF to tak może być.
Gimme Fuel, Gimme Fire,
Gimme That Which I Desire....
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2008, 22:50
Posty: 31
Skąd: Wrocław
Auto: 323 P (BA) 1,3 16V 1997 r.

Postprzez CezaR83 » 5 cze 2009, 00:32

joshua79 napisał(a):O jest – cytat z forum Masters Tunning (doświadczony tuner):

cyt.: Już pisałem że paliwo..... te drogie nie za bardzo się nadaje do nowych, modyfikowanych silników z DPF-ami. Seryjnymi można jeździć. Jeśli auto posiada DPF-a to znaczy że wydech jest naszpikowany czujnikami termicznymi. Gazy spalinowe powstałe wskutek spalenia sie paliwa np V-power mają wyższą temperaturę. Przy pełnym bucie temperatura wyznaczona limiterem jest szybciej osiągana i ECU tnie dawkę przez co spada moc w górnych partiach obrotów. Zauważyłem że na zwykłym ON silniki osiągają wyższą moc bo gazy salinowe sa chłodniejsze i ECU pozwala wtrysnąć większą dawkę paliwa. Mam gdzieś wykresy tych prób...ale teraz nie mam czasu bawić się z wklejaniem

Z treści wywnioskować można że tyczy się modyfikowanych aut, ale chu....go wie co autor miał do końca na myśli.

To by tłumaczyło brak problemu u mnie z DPF, bo wypala sie szybciej bo gazy cieplejsze i fakt ze mniej sie tez zapycha .

Czyli Diesle z DPF po chip-tuningu... odpadają!
jednak myślę ze raz na kilka tankowań warto zalać VP ON. Po zakończeniu z Shellem wezmę sie za BP testy!

OOoo Musze sie z Wami podzielic jeszcze jedna dość WAŻNĄ sprawą... kilka dni temu... zdarzyło mi sie cos takiego:
Wracając z pracy pod wieczór miałem sytuacje ze zaraz po uruchomieniu chciałem mocniej przyspieszyć ale.... o dziwo... miałem wrażenie ze ukradli mi turbo z silnika :) Ja but do deski, a tu obroty na poziomie maxymalnego momentu obrotowego [ok 2200] i dalej nie idzie... tak jakby Turbina nie chciała pracować... troche sie przestraszyłem ... zacząłem machac biegami myslalem ze na ktorymś z biegów załapie... no nic zatrzymałem sie wyłączyłem i załączyłem motor ponownie... i Turbo wróciło.... to wydarzyło sie pod koniec baku z GTL na poprzednich VP nic takiego nie występowało... :|

Dzis jak przeczytałem to o odcince w ECU od razu pomyślałem ze to pewnie sprawa paliwa... :) no ale... narazie jeździ...
Zawsze kiedy piszesz głupie posty, Bóg zabija Kotka!
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 lip 2008, 17:47
Posty: 2187 (71/17)
Skąd: 100lica
Auto: Była: M3 BK A+ 1.6 MZCD
Jest: BP eSkyX AT FWD Takumi

Postprzez krzych » 5 cze 2009, 02:07

CezaR83 napisał(a):to wydarzyło sie pod koniec baku z GTL

Ja mialem chwilowe wahanie podczas jazdy, ale samo przeszlo po ulamkach sekundy. Moze byc niezwiazane z paliwem, ale fakt, ze to byl jeden jedyny raz i wlasnie na GTL. Zadziwia mnie ten rynek paliwowy.
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2009, 16:16
Posty: 2874 (8/3)
Skąd: Warszawa
Auto: ex posiadacz M6 GY 2.0 CD 143 DPF – obecnie Mazdy brak

Postprzez jack7 » 5 cze 2009, 07:01

ZTCW to o czym piszecie jest efektem częstej zmiany biegów przy niskich obrotach (w mieście). Jest to raczej usterka turbo a nie wina paliwa.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 sty 2008, 21:58
Posty: 116
Skąd: Łódź
Auto: M6 GY'07 MZR-CD 143KM

Postprzez freshbratek » 5 cze 2009, 13:23

jack7 jaka usterka turbo???
Uważaj mam Mazde i nie zawaham się jej użyć !!!!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 lut 2008, 16:45
Posty: 351
Skąd: wawa
Auto: 323F BJ 2.0 TDVI 2001

Postprzez jack7 » 5 cze 2009, 14:07

W ostatnim motorze pisali:
Obrazek
Ostatnio edytowano 5 cze 2009, 16:42 przez jack7, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 sty 2008, 21:58
Posty: 116
Skąd: Łódź
Auto: M6 GY'07 MZR-CD 143KM

Postprzez Grucha » 5 cze 2009, 14:21

to tzw zwiecha turbiny wystepująca nagminnie w TDI(najczesciej turbawka jest do czyszczenia lub co gorzej regeneracji) ale jak to jest w Mazdzie to niech wypowiedzą sie fachowcy
Grucha
 

Postprzez CezaR83 » 18 cze 2009, 08:21

jack7 napisał(a):W ostatnim motorze pisali:
Obrazek

aha, czyli to nie wina Paliwa VP :) czyli nie mozna jeździć na za niskich obrotach ... :–) Ecodriving poszło w PiSss......... zapomnienie... :D
Zawsze kiedy piszesz głupie posty, Bóg zabija Kotka!
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 lip 2008, 17:47
Posty: 2187 (71/17)
Skąd: 100lica
Auto: Była: M3 BK A+ 1.6 MZCD
Jest: BP eSkyX AT FWD Takumi

Postprzez Lukano » 18 cze 2009, 09:43

CezaR83 napisał(a):Ecodriving poszło w PiSss......... zapomnienie... zeby

Aż tak to nie. raz na miesiąc wystarczy dać ostrego buta w celu przewietrzenia turbo ;)
Ja miałem tak, tylko w turbo benzynie. Kupiłem, był zamulony itp. Kilka miesięcy szukałem dziury w całym.
Wsiadł kumpel pyta się na jakich obrotach jeździsz, " no tak do 3 k bo słabo chodzi, strach żeby się nie rozleciał"
Dałem mu samochód na 20 minut, przyjechał, spod machy aż buchało gorącem ;) Stwierdził przedmuchany :P
Fura zapitala aż miło :P Co jakiś czas cisnę do 6 k bo tam mam czerwone.
Obrazek
Audi A8 4.2
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2006, 19:10
Posty: 4137 (0/1)
Skąd: Lublin/Radom
Auto: Hania civic X, A8 D3 a na lato Hania CRX del soll

Postprzez CezaR83 » 20 cze 2009, 15:38

Obrazek
Czerwona nakrętka – V-Power Diesel GTL
Biała nakrętka – DieselExtra
Oba paliwka z Shella na Łabiszyńskiej z P3

z zewnątrz niczym sie nie różnią jak jest ze składem...? potrzebujemy jakiegoś chemika co by zrobił pomiary/testy, Następne paliwka z ... ? no właśnie które chcecie bym znowu wam przedstawił....? :D
Ostatnio edytowano 20 kwi 2010, 15:40 przez CezaR83, łącznie edytowano 1 raz
Zawsze kiedy piszesz głupie posty, Bóg zabija Kotka!
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 lip 2008, 17:47
Posty: 2187 (71/17)
Skąd: 100lica
Auto: Była: M3 BK A+ 1.6 MZCD
Jest: BP eSkyX AT FWD Takumi

Postprzez ogien82 » 20 cze 2009, 23:02

CezaR83
Piękna robota, ale jak to zobaczyłem to mam teraz mieszane uczucia co do niby lepszych paliw...
Obrazek Jeśli coś potrzebne, napisz na PW lub zadzwoń 607 801 135 – przedstawiciel FORTE
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 maja 2008, 09:29
Posty: 273
Skąd: Poznań
Auto: 07r, M6 GG MZR-CD 143KM-ACTIVE

Postprzez Frykas » 20 cze 2009, 23:40

CezaR83 napisał(a):Czerwona nakrętka – V-Power Diesel GTL
Biała nakrętka – DieselExtra

Kolor nowego paliwa Shella nie przypomina tego z ulotki która go reklamuje.
Zaprzyjaźniony kolega ze stacji tego koncernu powiedział mi że paliwa serii V-Power 99+ i V-Power Diesel GTL dostarczane są bezpośrednio z Niemiec cysternami. Pozostałe paliwa z tego co mi wiadomo pochodzą z polskiego Orlena – tyczy się to też innych koncernów. Najbardziej kombinowane są tradycyjne paliwa jak Pb95 lub zwykły Diesel.
Pozdrawiam, Michał

"Jak masz mówić to mów prawdę, jak masz kłamać to lepiej milcz..."
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 paź 2008, 22:55
Posty: 147
Skąd: POZnan*
Auto: Mazda 6 2.0 CiTD (136KM)

Postprzez CezaR83 » 21 cze 2009, 11:52

Frykas napisał(a):Zaprzyjaźniony kolega ze stacji tego koncernu powiedział mi że paliwa serii V-Power 99+ i V-Power Diesel GTL

To kolega ma chyba złe informacje...
Tylko VP Racing jest z Niemiec o Dieslu nie słyszałem i nie czytałem by go wozili z Niemiec... :P
Zawsze kiedy piszesz głupie posty, Bóg zabija Kotka!
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 lip 2008, 17:47
Posty: 2187 (71/17)
Skąd: 100lica
Auto: Była: M3 BK A+ 1.6 MZCD
Jest: BP eSkyX AT FWD Takumi

Postprzez Frykas » 21 cze 2009, 12:45

CezaR83
Jeżeli chodzi o informacje każdy ma jakieś swoje źródło, a prawda najczęściej leży po środku. Myślę jednak że Shell po wprowadzeniu V-Power Diesel GTL nie pozwoliłby sobie na uszlachetnianie tego paliwa w Polsce, przynajmniej w pierwszych kilku miesiącach.
Pozdrawiam, Michał

"Jak masz mówić to mów prawdę, jak masz kłamać to lepiej milcz..."
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 paź 2008, 22:55
Posty: 147
Skąd: POZnan*
Auto: Mazda 6 2.0 CiTD (136KM)

Postprzez krzych » 21 cze 2009, 19:29

CezaR83 napisał(a):które chcecie bym znowu wam przedstawił....? zeby

BP Ultimate vs GTL vs Diesel BP :) (skoro moge wybierac :) ), ew vs Verva jeszcze ;) (zbieraj sloiki poki co, moze jakies wnioski sie uda wyciagnac :D)

PS. Gdzie to tyle miejsca do parkowania zrobili? :D Normalnie raj jakis :D
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2009, 16:16
Posty: 2874 (8/3)
Skąd: Warszawa
Auto: ex posiadacz M6 GY 2.0 CD 143 DPF – obecnie Mazdy brak

Postprzez ogien82 » 23 cze 2009, 10:03

CezaR83 napisał(a):Tylko VP Racing jest z Niemiec


Też o tym słyszałem, reszta jest podobno z POLSKI
Obrazek Jeśli coś potrzebne, napisz na PW lub zadzwoń 607 801 135 – przedstawiciel FORTE
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 maja 2008, 09:29
Posty: 273
Skąd: Poznań
Auto: 07r, M6 GG MZR-CD 143KM-ACTIVE

Postprzez michu200 » 23 cze 2009, 23:18

Co się tyczy zdjęcia tak zwanych słoików to na jego podstawie nic nie można powiedzieć, źle wykonane.Jak ktoś bawi się w takie porównania aby pokazać innym to powinien robić to w namiocie bezcieniowym lub przynajmniej w studiu.No i dwa identyczne słoiki lub inne identyczne naczynia, dekielki nieważne
Michu
Mazda 6 sedan 2004 r, 42PV60EH Panasonic TX-P46G15E,N, 1D Mark III do tego 70-200 L 2,8 IS 24-70 L 2,8 300 L 4 IS itd........
Aeroklub Kujawski- od 1992 Parashuting

Lista olanych cwaniaków- "Krzych"
Forumowicz
 
Od: 13 sie 2008, 00:08
Posty: 66
Skąd: Janikowo
Auto: Mazda 6

Postprzez CezaR83 » 24 cze 2009, 10:06

michu200 napisał(a):to powinien robić to w namiocie bezcieniowym lub przynajmniej w studiu.No i dwa identyczne słoiki lub inne identyczne naczynia

Myślisz ze byłaby jakaś większa różnica ??????? hahaha wszyscy wiemy by zbadać to profesjonalnie to trzeba by oddać do chemika , do laboratorium :D a nie w studio zdjęciami sie sugerować... <lol>
Zawsze kiedy piszesz głupie posty, Bóg zabija Kotka!
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 lip 2008, 17:47
Posty: 2187 (71/17)
Skąd: 100lica
Auto: Była: M3 BK A+ 1.6 MZCD
Jest: BP eSkyX AT FWD Takumi

Postprzez michu200 » 24 cze 2009, 22:22

I z czego się śmiejesz,napisałem wyraźnie jak chcesz robić pokazy to rób to dobrze, natomiast nic nie wspominałem o badaniach chemicznych.Wystarczy przeczytać tekst ze zrozumieniem.Sam sobie przeczysz sugerując się zdjęciami, inaczej byś ich nie wstawiał
Co do różnicy to była by i to spora i bardziej wiarygodna pod względem wizualnym!
Michu
Mazda 6 sedan 2004 r, 42PV60EH Panasonic TX-P46G15E,N, 1D Mark III do tego 70-200 L 2,8 IS 24-70 L 2,8 300 L 4 IS itd........
Aeroklub Kujawski- od 1992 Parashuting

Lista olanych cwaniaków- "Krzych"
Forumowicz
 
Od: 13 sie 2008, 00:08
Posty: 66
Skąd: Janikowo
Auto: Mazda 6

Postprzez CezaR83 » 24 cze 2009, 22:46

Ty nadal nie rozumiesz co było na celu robienie tych fotek poglądowych, i nie o jakość zdjęć tu chodziło wiec lepiej skończmy tą dyskusje. :P


Poza tym różnicy nie ma ŻADNEJ! Bo ja moge sobie te słoiczki oglądać pod każdym kątem i świetle :|
Zawsze kiedy piszesz głupie posty, Bóg zabija Kotka!
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 lip 2008, 17:47
Posty: 2187 (71/17)
Skąd: 100lica
Auto: Była: M3 BK A+ 1.6 MZCD
Jest: BP eSkyX AT FWD Takumi

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości

Moderator

Moderatorzy Opinie i Poradniki