G-tech Warszawa

Pogaduchy motoryzacyjne.

Postprzez PLaster » 18 cze 2009, 14:55

Gibsong napisał(a):PLaster nie wierzę że to napisałeś.

ale o co chodzi??
Taki z Ciebie niedowiarek??
www.czelej.net
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 4 lut 2008, 02:41
Posty: 2352 (23/37)
Skąd: Marki k. Warszawy/Podlasie
Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW

Postprzez Troll Bagienny » 18 cze 2009, 14:57

Gibsong napisał(a):Adaś doszła paczka z gtechem?

Zdrowo bym się zdziwił jak by juz doszła, bo dopiero dzisiaj wysłałem :P Niestety przez sesję i kilka innych spraw nie miałem czasu zrobić tego wcześniej. W każdym razie już nadana priorytetem więc niedługo powinna być na miejscu :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 sty 2007, 17:31
Posty: 1509
Skąd: Zielona Góra/Wrocław

Postprzez Gib » 18 cze 2009, 15:09

PLaster nauczyłeś się już startować, nie szkoda Ci opon, zakręcisz silnik ponad 5000 obr? w innym wypadku bez sensu mierzyć, nie ma tu sarkazmu, tylko obserwacje.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez krzych » 18 cze 2009, 15:18

Gibsong napisał(a):PLaster nauczyłeś się już startować, nie szkoda Ci opon, zakręcisz silnik ponad 5000 obr?

Ze niby szybciej ruszy jak zerwie tarcie statyczne? Jakas nowa fizyka?
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2009, 16:16
Posty: 2874 (8/3)
Skąd: Warszawa
Auto: ex posiadacz M6 GY 2.0 CD 143 DPF – obecnie Mazdy brak

Postprzez Riki » 18 cze 2009, 16:22

zaczyna sie.... <lol>

czekamy na paczkę.. <faja> ;)
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Troll Bagienny » 18 cze 2009, 16:28

A właśnie, co do pudełka w którym jest Gtech... Adaś, nie bierz tego do siebie, po prostu tylko takie znalazłem w mieszkaniu <lol> ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 sty 2007, 17:31
Posty: 1509
Skąd: Zielona Góra/Wrocław

Postprzez Gib » 18 cze 2009, 16:42

krzych napisał(a):Ze niby szybciej ruszy jak zerwie tarcie statyczne? Jakas nowa fizyka?


nie chodziło o to żeby ruszać z 5000 tys tylko przed wrzuceniem kolejnego biegu dokręcić trochę silnik.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez PLaster » 18 cze 2009, 16:51

Gibsong napisał(a):PLaster nauczyłeś się już startować, nie szkoda Ci opon, zakręcisz silnik ponad 5000 obr? w innym wypadku bez sensu mierzyć, nie ma tu sarkazmu, tylko obserwacje.

hmmm... z tego co piszesz można by się czegoś nauczyć hahaha
"nauczyłeś się już startować" –> nie wiem, ale mogę sprawdzić
"nie szkoda Ci opon" –> szkoda, ale czasami jednak trzeba je wyrównać i nie od razy je spalić
"zakręcisz silnik ponad 5000 obr" –> to on do tylu się kręci??

"w innym wypadku bez sensu mierzyć"
bez sensu to jest zarzynać auto i silnik, jak się go to tego nie przygotowało, a przynajmniej się wie czy kilka prób wytrzyma!!

Gibsong i nie chodzi tu o sarkazm ;), a obserwować to mogę ludzie katują auta a potem płaczą, że im silnik olejem pluje :P

to wszystko nie zmienia fakty, by sprawdzić jak się 20stoletnie auto odpycha :D
www.czelej.net
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 4 lut 2008, 02:41
Posty: 2352 (23/37)
Skąd: Marki k. Warszawy/Podlasie
Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW

Postprzez Gib » 18 cze 2009, 16:55

Wszystko rozumiem, do zobaczenia na G-tech spocie :)
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez krzych » 18 cze 2009, 18:59

Gibsong napisał(a):nie chodziło o to żeby ruszać z 5000 tys tylko przed wrzuceniem kolejnego biegu dokręcić trochę silnik.

No ale to wlasnie trzeba z czuciem robic tak zeby jak najmniej piszczec :) Notabene, u mnie to ni eprzechodzi, bo po kilk razach polsprzegla, zaczyna sie sprzeglo slizgac jak sie spoci. Dziwne troche, nie zaobserwowalem tego w innych wozach, czyzby to zuzyte sprzeglo juz bylo?
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2009, 16:16
Posty: 2874 (8/3)
Skąd: Warszawa
Auto: ex posiadacz M6 GY 2.0 CD 143 DPF – obecnie Mazdy brak

Postprzez Gib » 18 cze 2009, 19:16

krzych różnie bywa, to co się sprawdza w jednym aucie nie daje nic w drugim. Trzeba technikę startu doskonalić. Ja ruszając z małym piskiem mazdą wykręciłem 11 do setki, ruszając z 4000 obr 10,4.
Co to za wykresy w podpisie?
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Adaś » 18 cze 2009, 19:42

krzych napisał(a):No ale to wlasnie trzeba z czuciem robic tak zeby jak najmniej piszczec

niekoniecznie, ja wole spalić lekko opony, ale żeby obroty silnik trzymał, a nie po starcie zbiera się ruski rok do otwarcia 1 vrisa :P

Zresztą sprawdzone już w Borsku podczas 11 prób startowych w różnej konfiguracji obrotowej <lol2>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez marcinkosky » 18 cze 2009, 19:46

Gibsong napisał(a):krzych różnie bywa, to co się sprawdza w jednym aucie nie daje nic w drugim. Trzeba technikę startu doskonalić. Ja ruszając z małym piskiem mazdą wykręciłem 11 do setki, ruszając z 4000 obr 10,4.


tia widzialem kiedys w mazdzie 121 Kubutka ze im bardziej buksowal na starcie to lepszy czas byl...
V40 dCi – TATUSIOWOZ :) – było
Mondeo mk IV TDCI KOMBI :) – było
Focus mk2 TDCI sedan :) – było
Auris TS HSD :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2005, 15:14
Posty: 1462
Skąd: Warszawa
Auto: Prius P2

Postprzez krzych » 18 cze 2009, 21:09

Gibsong napisał(a):Co to za wykresy w podpisie?

Mojej 6. Masz opisy :)

Adaś napisał(a):nie po starcie zbiera się ruski rok

No wlasnie dlatego polsprzeglo – obroty trzymasz, ale puszczasz na tyle zeby nie zerwac tarcia (ku...wsko trudne w mojej 6 i jak mowie, sprzeglo w koncu sie slizga :()
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2009, 16:16
Posty: 2874 (8/3)
Skąd: Warszawa
Auto: ex posiadacz M6 GY 2.0 CD 143 DPF – obecnie Mazdy brak

Postprzez Gib » 18 cze 2009, 21:23

W naszych benzynach N/A strzelamy ze sprzęgła, wolę smażyć opony jak sprzęgło, takie moje zdanie. To że te opisy to są M6 CITD to się domyśliłem ale czym robione wykresy.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez krzych » 18 cze 2009, 21:29

Gibsong napisał(a):To że te opisy to są M6 CITD to się domyśliłem ale czym robione wykresy.

No mnie uswiadamiano dopiero ze CiTD to nie to samo co moj RF, ale ja juz nie kumam, olac.

Wykresy robione za pomoca Gnumeric'a (Excel) i jak napisalem wyzej zrodlem danych byla Nokia N95 8GB + program RaceChrono ktory nie dosc ze sam je robi i pokazuje i w ogole ma sporo opcji to jeszcze umie eksportowac na PC do pliku CSV (stad Excel).
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2009, 16:16
Posty: 2874 (8/3)
Skąd: Warszawa
Auto: ex posiadacz M6 GY 2.0 CD 143 DPF – obecnie Mazdy brak

Postprzez marcinkosky » 18 cze 2009, 21:59

Gibsong napisał(a):W naszych benzynach N/A strzelamy ze sprzęgła, wolę smażyć opony jak sprzęgło, takie moje zdanie. To że te opisy to są M6 CITD to się domyśliłem ale czym robione wykresy.


wydaje mi sie ze i Twoja 626 FS i Sierra nie sa na tyle mocnymi autami ;)
to nie sa wyscigowki a ze tak powiem leciwe "dupowozy" (czyt. wygodne)
V40 dCi – TATUSIOWOZ :) – było
Mondeo mk IV TDCI KOMBI :) – było
Focus mk2 TDCI sedan :) – było
Auris TS HSD :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2005, 15:14
Posty: 1462
Skąd: Warszawa
Auto: Prius P2

Postprzez krzych » 18 cze 2009, 22:15

Moj tez dupowoz, choc niby mocniejszy. Wyscigowki to od Porsche wzwyz ;)
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2009, 16:16
Posty: 2874 (8/3)
Skąd: Warszawa
Auto: ex posiadacz M6 GY 2.0 CD 143 DPF – obecnie Mazdy brak

Postprzez marcinkosky » 18 cze 2009, 22:17

jezdzilem 626 z 2.0... chodzi fajnie :) ale wyscigowka to to napewno nie jest... tak samo sierra.... dobra zabawa bo RWD i tyle w temacie
V40 dCi – TATUSIOWOZ :) – było
Mondeo mk IV TDCI KOMBI :) – było
Focus mk2 TDCI sedan :) – było
Auris TS HSD :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2005, 15:14
Posty: 1462
Skąd: Warszawa
Auto: Prius P2

Postprzez Gib » 18 cze 2009, 22:50

marcinkosky tak najlepiej to motorem śmigać albo corvettą. Nie każdy żeby się dobrze bawić musi strzelać dwunastki na ćwiarę. A jak śmiga sierka to się g-tech albo najlepiej sochaczew wypowie.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości

Moderator

Moderatorzy Moto