instalacja gazowa stag 4

Dział poświęcony użytkowaniu aut z instalacjami gazowymi przeznaczonymi do zasilania silników z wtryskiem pośrednim paliwa.

Postprzez maly01 » 16 cze 2009, 18:29

witam chcialbym zagazowac swoja madzie 323f1.5 ba bylem u gazownika i zaproponowal mi stag 4.co o tym myslicie?
maly01
 

Postprzez gadula » 16 cze 2009, 18:36

Poszukaj w tym dziale opinii zadowolonych użytkowników STAGa 300 i jego nowszej wersji STAG-4 :) Nie trzeba głęboko nawet szukać :D
Tylko jedź do renomowanych gaziarzy, którzy znają się na rzeczy, a nie do chałupników, a na pewno nie będziesz zawiedziony.
I nie żebym swoje chwalił :P
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Podlasia
 
Od: 10 lip 2006, 23:30
Posty: 2910 (3/26)
Skąd: Białystok
Auto: GE6 KL, RF7J

Postprzez jarusiek » 16 cze 2009, 23:52

gadula napisał(a):Poszukaj w tym dziale opinii zadowolonych użytkowników STAGa 300 i jego nowszej wersji STAG-4 :) Nie trzeba głęboko nawet szukać :D
Tylko jedź do renomowanych gaziarzy, którzy znają się na rzeczy, a nie do chałupników, a na pewno nie będziesz zawiedziony.
I nie żebym swoje chwalił :P
Najnowszą wersją STAGa 300 nie jest Stag 4 :P tylko STAG 300+ . Wystarczy popatrzeć na cenę ;)
Wiecej o STAGu można poczytać na lpg.info lub https://www1.ac.com.pl/autogaz/forum/
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 gru 2007, 16:48
Posty: 748
Skąd: Limanowa/Nowy Sącz
Auto: Peugeot 307 HDI 90@120/270
Sprinter 313CDI Sprintshift &
Sprinter 312D :)

Postprzez gadula » 17 cze 2009, 15:02

jarusiek napisał(a):Najnowszą wersją STAGa 300 nie jest Stag 4 tylko STAG 300+

STAG 4, to zminiaturyzowana wersja STAGA 300+ :]
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Podlasia
 
Od: 10 lip 2006, 23:30
Posty: 2910 (3/26)
Skąd: Białystok
Auto: GE6 KL, RF7J

Postprzez Bartek1986 » 17 cze 2009, 20:04

Ja jak narazie przelatałem 4500km na stagu 4 i zero problemów :D a jeździ się za darmo hehehe
ja za instalke z montażem zapłaciłem 1950zł.. więc w niecałe pół roku się zwróci :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 13:44
Posty: 1814 (45/48)
Skąd: Lublin
Auto: Impreza GF8 GT
Impreza GF8 GT
Impreza GC8 GT Nardi Torino
Impreza GF8 STi
Impreza GC8 STi +++
Volvo S80 V8

Postprzez hbo » 17 cze 2009, 23:30

Bartek1986 napisał(a):Ja jak narazie przelatałem 4500km na stagu 4 i zero problemów zeby a jeździ się za darmo hehehe
ja za instalke z montażem zapłaciłem 1950zł

Dobra cena. Ja jeszcze się zastanawiam, ale chyba założę żeby zobaczyć jak to jest zatankować te wyśmiewane przez wszystkich paliwo dla biedaków i żebraków <lol> i na pewno będzie to stag 4 także jak się zdecyduje to gadula odezwę się do Ciebie, a Ty pracujesz może na 27 Lipca ? W jakiej cenie teraz u Was stag 4? może być na PW:P
Forumowicz
 
Od: 15 cze 2007, 01:09
Posty: 166
Skąd: gdzieś na wschodzie
Auto: M6 '02 2.0 Benzin

Postprzez Lukano » 18 cze 2009, 09:50

gadula napisał(a):STAG 4, to zminiaturyzowana wersja STAGA 300+ krzywy

No właśnie. gadula wie co mówi.
mam od 1 kwietnia ;) Przejechałem już prawie 5 kkm. Po wakacjach się zwróci w 100%
polecam. tylko STAG, ale u dobrego gazownika.
Obrazek
Audi A8 4.2
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2006, 19:10
Posty: 4137 (0/1)
Skąd: Lublin/Radom
Auto: Hania civic X, A8 D3 a na lato Hania CRX del soll

Postprzez PaAaWwWeL » 18 cze 2009, 10:21

posiadam instalacje stag 300 w wersji 4 od miesiaca w swojej 323f 1,5 zrobilem na niej juz kilka tys km i wszystko dziala bez zarzutow wiec jaka najbardziej polecam przy aktualnych cenach paliwa :D
PaAaWwWeL
 

Postprzez maly01 » 19 cze 2009, 17:26

dzieki za pomoc. zdecydowalem sie i na srode umuwilem sie z gazownikiem.napisze jak to bedzie sie sprawowac i ewentualnie polece gazownika z woj.lodzkiego. pozdrawiam.
maly01
 

Postprzez Hazu » 21 cze 2009, 21:11

Lukano napisał(a):gadula napisał:
STAG 4, to zminiaturyzowana wersja STAGA 300+ krzywy

No właśnie. gadula wie co mówi.


A wlaśnie ze nie wie
Najbardziej zaawansowany jest stag 300 plus, można mapę wtrysku ustawiać w trzech wymiaracch a w stag 4 tylko w dwóch tak jak w stag 300, stag 200
stag 4 to zmniaturyzowana wersja stag 300.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez Venoruto » 21 cze 2009, 21:32

stag + scorpion + matrix
Bedziesz zadowolony
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 13 sty 2009, 22:19
Posty: 21
Skąd: Verdun Francja
Auto: Mazda 626 Gf , 2.0 FS 85kw

Postprzez Hazu » 21 cze 2009, 21:38

zamiast matrix plani jet aby było równie dobrze a taniej w ekspluatacji
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez gadula » 22 cze 2009, 19:40

Hazu napisał(a):Najbardziej zaawansowany jest stag 300 plus, można mapę wtrysku ustawiać w trzech wymiaracch a w stag 4 tylko w dwóch tak jak w stag 300, stag 200
stag 4 to zmniaturyzowana wersja stag 300.

To zależy czy patrzymy na soft, czy hardware :]
Jeśli chodzi o soft, to wszystko się zgadza :)
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Podlasia
 
Od: 10 lip 2006, 23:30
Posty: 2910 (3/26)
Skąd: Białystok
Auto: GE6 KL, RF7J

Postprzez jarusiek » 23 cze 2009, 08:37

więc jednak się nie myliłem :P Kto by kupował droższego 300 Plus skoro w tańszym 4 jest to samo :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 gru 2007, 16:48
Posty: 748
Skąd: Limanowa/Nowy Sącz
Auto: Peugeot 307 HDI 90@120/270
Sprinter 313CDI Sprintshift &
Sprinter 312D :)

Postprzez gadula » 23 cze 2009, 15:04

jarusiek napisał(a):więc jednak się nie myliłem Kto by kupował droższego 300 Plus skoro w tańszym 4 jest to samo

Prawdę mówiąc, to jest to samo ;) Większości opcji i tak nie wykorzystasz, np tych map 3D :]
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Podlasia
 
Od: 10 lip 2006, 23:30
Posty: 2910 (3/26)
Skąd: Białystok
Auto: GE6 KL, RF7J

Postprzez jarusiek » 23 cze 2009, 18:14

gadula napisał(a):
jarusiek napisał(a):więc jednak się nie myliłem Kto by kupował droższego 300 Plus skoro w tańszym 4 jest to samo

Prawdę mówiąc, to jest to samo ;) Większości opcji i tak nie wykorzystasz, np tych map 3D :]
Warto zaznaczyć że STAG4 został stworzony głównie z myślą o silnikach 4 cylindrowych ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 gru 2007, 16:48
Posty: 748
Skąd: Limanowa/Nowy Sącz
Auto: Peugeot 307 HDI 90@120/270
Sprinter 313CDI Sprintshift &
Sprinter 312D :)

Postprzez Hazu » 23 cze 2009, 21:49

gadula napisał(a):jarusiek napisał:
więc jednak się nie myliłem Kto by kupował droższego 300 Plus skoro w tańszym 4 jest to samo

Prawdę mówiąc, to jest to samo Większości opcji i tak nie wykorzystasz, np tych map 3D

Spoko
Nie chce mi sie czegokolwiek udowadniać.
Ja do R4 będę montował Stag-300 plus :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez hopek » 24 cze 2009, 16:50

czyli stag 300plus lespszy jest do ustawiania czy jak?? spadki mocy mniejsze ??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2009, 00:56
Posty: 362
Skąd: tu i tam :)
Auto: mx3

Postprzez szkrabik1988 » 24 cze 2009, 17:34

gdy osprzęt dobry nie zauważysz spadków mocy na sekwencji
Początkujący
 
Od: 9 gru 2008, 16:44
Posty: 4
Skąd: Nysa
Auto: MAZDA 323F BA Z5 1998r

Postprzez LemJohny » 2 lip 2009, 13:32

U mnie zamontowany jest Stag 300 Plus, Stag 300 nie dawał sobie rady i szarpało przy zmianach biegow, nie można bylo osiągnąć wysokich obrotów, świecil sie chek, teraz jest super. Zamontowali 300+ i wszystko gra ( poszło prawdopodobnie o wyliczanie czsu wtrysku w kompie i inne algorytmy przystosowane do Mazdy)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 cze 2008, 10:29
Posty: 109
Auto: Mazda 3 2,3l

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy LPG