Konkurs – Sochaczew 2009 – wyścigi równoległe na 400m

Postprzez lukster » 14 cze 2009, 12:34

xXx napisał(a):Bajki to Tuwima...

;)

Mam nadzieję, że będziesz w Sochaczewie ? Sprawdziłbym czy Nismo odpycha się jako tako ;P
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez Lulka » 14 cze 2009, 12:41

Speed napisał(a):FS potrafi KF objechac język

xXx napisał(a):Czytam to czasem i płaczę... Stań na kresce ze zdrowym KF-em a nie takim który stracił 30 KM po wyjezdzi z fabryki ze względu na zaniedbania ownerów a wtedy pogadamy..


dla niedowiarków sa zrobione filmiki z konina .. :]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 lut 2008, 01:19
Posty: 2749
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 323 BJ B3 '98
Mazda mx5 NB FL '02

Postprzez Speed » 14 cze 2009, 12:44

xXx napisał(a):

Czytam to czasem i płaczę... Stań na kresce ze zdrowym KF-em a nie takim który stracił 30 KM po wyjezdzi z fabryki ze względu na zaniedbania ownerów a wtedy pogadamy...

Bajki to Tuwima...


trzeba bylo byc w koninie , ale np BA pewnie inna skrzynie juz ma i FS niema co startować :]

Gibsong napisał(a): Mazdarek ma dość zdrowego (blisko 140 KM) tylko nie pamiętam czy jechał w koninie, trzeba go namówić na ściganko małe.


jechal zemna tylko mowil ze na koncu odpuścił

Mam nadzieje ze uda mi sie wtryski naprawic na Sochaczew
Radek
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 1
CUP 2013 miejsce 1
 
Od: 16 kwi 2008, 23:05
Posty: 1778 (18/27)
Skąd: Warszawa
Auto: Renault, VW , Citroen, Mazda .

Postprzez Hazu » 14 cze 2009, 12:49

Speed napisał(a):ale np BA pewnie inna skrzynie juz ma

tak w przypadku CA KF i BA KF o porównywalnej mocy CA zawsze pod koniec 400m wysiada mimo że na początku lepiej ciągnie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez Speed » 14 cze 2009, 12:53

dokladnie tak sie dzieje , ale bardziej niemoge sie doczekac jazdy po zakretach niz po prostej <diabełek>
Radek
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 1
CUP 2013 miejsce 1
 
Od: 16 kwi 2008, 23:05
Posty: 1778 (18/27)
Skąd: Warszawa
Auto: Renault, VW , Citroen, Mazda .

Postprzez Don Corleone » 14 cze 2009, 13:16

Speed napisał(a):bardziej niemoge sie doczekac jazdy po zakretach niz po prostej

Popieram <spoko>
Padre
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2007, 11:14
Posty: 1442
Skąd: Pruszków
Auto: BA KF->NB BP->FE 13B

Postprzez ravo » 14 cze 2009, 13:19

lukster napisał(a):Mam nadzieję, że będziesz w Sochaczewie ? Sprawdziłbym czy Nismo odpycha się jako tako

ja tez ja tez :)
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez Adaś » 14 cze 2009, 13:20

Hazu napisał(a):
Speed napisał(a):ale np BA pewnie inna skrzynie juz ma

tak w przypadku CA KF i BA KF o porównywalnej mocy CA zawsze pod koniec 400m wysiada mimo że na początku lepiej ciągnie.

Jeszcze nie spotkałem CA KF, która chociaż na chwilę by się do przodu wysunęła.

A ponoć CA jest lżejsze z uwagi na wzmocnioną konstrukcję BA (szyby bez ramek)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Don Corleone » 14 cze 2009, 13:22

Na Wikipedii waga CA jest podana 1140–1296kg, więc górna granica jest wyższa niż w BA gdzie z tego co wiem to 1240kg.
Padre
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2007, 11:14
Posty: 1442
Skąd: Pruszków
Auto: BA KF->NB BP->FE 13B

Postprzez Adaś » 14 cze 2009, 13:25

1210
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez strOOs » 14 cze 2009, 13:25

Don Corleone skrzynia tez sie liczy, niezaleznie od masy :) Wspolczynnik oporu, rozmiar opon, przyczepnosc bieznika itd itp...

Mozna gledzic caly dzien a wyniki sprawdzi sie na kresce.
"The object of war is not to die for your country, but to make the other bastard die for his."
www.zacharow.info – portfolio
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lis 2005, 00:24
Posty: 1884
Skąd: Łódź
Auto: 323F BJ FP LPG

Postprzez Don Corleone » 14 cze 2009, 13:28

strOOs ależ absolutnie się zgadzam. A najbardziej liczy się kierowca. A już szczególnie gdy się nie jeździ tylko na wprost ;)

Walka widzę będzie zażarta :D
Padre
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2007, 11:14
Posty: 1442
Skąd: Pruszków
Auto: BA KF->NB BP->FE 13B

Postprzez Hazu » 14 cze 2009, 13:30

Moja szara CA z z szyberdach em waży 1210kg bez klimatyzacji.
(to chyba najlżejsza odmiana CA KF)
a CA B6 z szyberdachem waży 1145 kg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez Mev » 14 cze 2009, 14:03

Ja w Koninie miałem jeden (wolny) przejazd z MX6 FS i różnica była znaczna na mecie :P Ale być może MX był zajechany, nie wiem ;) Nawet nie pamiętam kogo to auto było... :)

Wiem tylko, że nie działa(ł) mi pierwszy VRIS i chyba przez to mam po hamowni tylko 130km i koła, które znacznie obniżają sprawność tego auta na ćwiartce (215/45/R17), a mimo to byłem pierwszy :P

Ale czy to ważne... ;) To tylko rodzinny samochód o ładnym wyglądzie :P
f*ck
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2005, 14:16
Posty: 5791 (0/3)
Skąd: Piła
Auto: Mercedes CLS '18
Range Rover Sport
Fiat 500

Postprzez Speed » 14 cze 2009, 17:38

Mev a jaki kolor ? :D

bo takie roznice byly miedzy FS a FS :P

http://www.youtube.com/watch?v=KNnwDYiGkXI
Radek
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 1
CUP 2013 miejsce 1
 
Od: 16 kwi 2008, 23:05
Posty: 1778 (18/27)
Skąd: Warszawa
Auto: Renault, VW , Citroen, Mazda .

Postprzez xXx » 14 cze 2009, 22:10

Ja nie mam do nikogo pretensji...



Bandyta ma 144 KM, seryjną skrzynię, dolot zimnego powietrza oraz odprężony lekko wydech końcowy i jest to w tym momencie najszybszy KF po Adasiowym...


Badyl miał tylko dolot, reszta pozostała seryjna, a jezdził szybciej niż KF Bandyty, no chyba że ja siedziałem za kierownicą Bandytowozu...


Mysle, ze tego typu komentarze w tym temacie są zbędne, ponieważ chodzi tutaj o co innego, jednak jeżeli moderatorzy nie mają obiekcji niech się dzieje co chce...


Co do Sochaczewka, to będę Nissanem, może Smirnoff będzie naszym drugim autem, ale to jeszcze kwestia czasu...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez Adaś » 14 cze 2009, 22:14

pssst pssst pssst :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez xXx » 14 cze 2009, 22:19

Bez przesady..................



Temat turbo w mazdzie N/A dla mnie nigdy nie będzie rozpoczęty, no chyba że kasy będzie jak lodu i będzie można testować różne koncepcje...


O wiele bardziej bezstresowo można bawić się seryjnym SR20DET, ewentualnie przekładka na RB...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez Waluś » 14 cze 2009, 22:53

xXx napisał(a):może Smirnoff będzie naszym drugim autem, ale to jeszcze kwestia czasu

ooo to jakieś stare dobre małżeństwo <lol>
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez Hazu » 14 cze 2009, 22:54

Waluś nie wiedziałeś
podobno dnia bez siebie nie mogą wytrzymać :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość