po wymianie uszczelniaczy mazda dymi cały czas???;/
witam, otóż tak jak w temacie po wymianie uszczelniaczy mazda zaczęła dymić cały czas... przed wymianą dymiła tylko rano chwilkę ok. 20sek. a teraz dymi cały czas:( Co może być przyczyną?? 323F 1.8 DOHC 16V 96r.
Poprawiłem temat. KyRy
Poprawiłem temat. KyRy
- Od: 7 maja 2008, 12:42
- Posty: 15
- Auto: Mazda 323f 1.8 16V 1996r
uszczelniacze kupiłem tej lepszej firmy i nie mogło być źle zrobione... hmm... pierścienie...
? nie wiem ale wcześniej dymił tylko rano i jak dałem ostro po garach to troszkę puściła... a teraz non stop wiec może jeszcze jakieś propozycje??
Ostatnio edytowano 9 cze 2009, 20:14 przez bialy125, łącznie edytowano 1 raz
323F 1.8 16V DOHC 1996r.
- Od: 7 maja 2008, 12:42
- Posty: 15
- Auto: Mazda 323f 1.8 16V 1996r
napewno przy tej robocie zciagales glowice,tak??bo istnieje mozliwosc wymiany uszczelniczy bez sciagania ale to jest duzo zabawy mniejsza wiekszosc.chodzi o to ze jak zrobiles ramont glowicy to teraz jest ona szczelna i cisnienie wydmuchuje olej w dol czyli przez pierscienie.napisz jak zostala przeprowadzona naprawa czy bylt docierane zawory itp
- Od: 16 kwi 2009, 00:01
- Posty: 9
- Skąd: Chorzów
- Auto: 323 F Ba 1.8 BP
wymianę uszczelniaczy zrobiłem bez zdejmowania głowicy... wymieniłem tylko uszczelniacze uszczelkę pod pokrywę i świece... nic więcej nie było wymieniane...
Ostatnio edytowano 9 cze 2009, 20:14 przez bialy125, łącznie edytowano 1 raz
323F 1.8 16V DOHC 1996r.
- Od: 7 maja 2008, 12:42
- Posty: 15
- Auto: Mazda 323f 1.8 16V 1996r
pomierz ciśnienie na cylindrach na sucho i z próbą olejową , może okazać się że po uszczelnieniu silnika dmucha ci olej poprzez pierścienie i spala razem z paliwem
Tatusiu czy ten samochód jest chory?
Nie synku to jest dizel.
Nie synku to jest dizel.
- Od: 8 maja 2009, 13:40
- Posty: 74
- Skąd: okolice Białej Podlaskiej
- Auto: mazda323f BG 1,6 16V
bialy125 popraw temat na zgodny z regulaminem forum
- Od: 4 sty 2007, 17:31
- Posty: 1509
- Skąd: Zielona Góra/Wrocław
bialy125 napisał(a):a może mi ktoś powiedzieć dlaczego mam poprawić temat?? co jest nie tak??
a czytałeś regulamin?
Winkle Kotliny http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewt ... 93#p490493
Jakie wrzuciłeś uszczelniacze bo ja wymieniałem dwa razy
.Jakiej były one marki i modelowo co to za uszczelniacze.Ile za nie dałeś.
Pozdrawiam.

Pozdrawiam.
Pierwsze Z5 Turbo na forum.Maniak Mazda from Hiroshima
- Od: 14 lis 2008, 13:03
- Posty: 282
- Skąd: Giżycko/Olsztyn
- Auto: 323 f ba 1996r 1.5 Z5
próba olejowa polega na tym że na tłok poprzez otwór świecy wstrzykujesz na tłok trochę oleju a nie olej miał być w silniku na sucho mierzy ci tylko kompresję górnych pierścieni przy próbie olejowej pokaże ci czy pierścienie olejowe są w porządku nie tylko górne ciśnieniowe
Tatusiu czy ten samochód jest chory?
Nie synku to jest dizel.
Nie synku to jest dizel.
- Od: 8 maja 2009, 13:40
- Posty: 74
- Skąd: okolice Białej Podlaskiej
- Auto: mazda323f BG 1,6 16V
gregorius 323 F napisał(a):Jakie wrzuciłeś uszczelniacze bo ja wymieniałem dwa razy.Jakiej były one marki i modelowo co to za uszczelniacze.Ile za nie dałeś.
Pozdrawiam.
– uszczelniacze Firmy JC zapłaciłem po 9zł ale jak odkręcę korek od wlewu oleju do mi lekko powietrze dmucha wiec myśle ze na bank pierścienie... kupie silnik drugi w ten już nie będę pchał kasy...
323F 1.8 16V DOHC 1996r.
- Od: 7 maja 2008, 12:42
- Posty: 15
- Auto: Mazda 323f 1.8 16V 1996r
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości