Problem ze wspomaganiem i komputerem.
Strona 1 z 1
Witam wczoraj stałem się mam nadzieje że, szczęśliwym posiadaczem Mazdy 6 . Mam parę problemów.
1. Komputer tuż po odpaleniu działa normalnie po jakimś czasie znikają pewne ikony. Postaram się w najbliższym czasie wkleić zdjęcie jak to wygląda bo cieżko go opisać.
2. Ten problem ujawnił się dopiero gdy dojechałem do domu (przejechałem ok. 400km) Wspomaganie kierownicy przy skręcaniu na postoju ciężko huczy. Intensywność wspomagania również zmalała. Co to może być ?
Jutro chcę pojechać do serwisu Mazdy w Słupsku miał ktoś z nim do czynienia? Ile kosztuje zrobienie przeglądu w celu wykrycia tych usterek.
Pozdrawiam Michał Kulczycki
1. Komputer tuż po odpaleniu działa normalnie po jakimś czasie znikają pewne ikony. Postaram się w najbliższym czasie wkleić zdjęcie jak to wygląda bo cieżko go opisać.
2. Ten problem ujawnił się dopiero gdy dojechałem do domu (przejechałem ok. 400km) Wspomaganie kierownicy przy skręcaniu na postoju ciężko huczy. Intensywność wspomagania również zmalała. Co to może być ?
Jutro chcę pojechać do serwisu Mazdy w Słupsku miał ktoś z nim do czynienia? Ile kosztuje zrobienie przeglądu w celu wykrycia tych usterek.
Pozdrawiam Michał Kulczycki
"My nazwaliśmy to doznanie "ZOOM ZOOM" i żyjemy zgodnie z jego duchem. To kwintesencja Mazdy. Zoom zoom rozpala duszę każdego samochodu, którzy tworzymy... bije w sercu każdego kto nim jeździ"
- Od: 9 lut 2007, 22:50
- Posty: 40
- Skąd: Ustka
- Auto: Mazda 6 2.0 MZR-CD 121 KM 04r.
Kluczi napisał(a):po jakimś czasie znikają pewne ikony.
To raczej dobrze...
Kluczi napisał(a):Wspomaganie kierownicy przy skręcaniu na postoju ciężko huczy
Masz płyn w układzie?
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Wspomaganie kierownicy przy skręcaniu na postoju ciężko huczy
Przeciera sie wężyk (rurka) od wspomagania- mozna wymienic lub polutowac...i oczywiscie uzupełnic płyn od wspomagania- na to była chyba nawet akcja serwisowa
po jakimś czasie znikają pewne ikony
to raczej niedobrze.... prawdopodobnie znaczy to, ze było grzebane w kompie..pewnie ktos spuscił pare km.... a ze zrobił to niefachowo to i taki objaw...
Mazda 6
Piterx napisał(a):Przeciera sie wężyk (rurka) od wspomagania- mozna wymienic lub polutowac
możesz podpowiedzieć w którym miejscu? Ostatnio też i u mnie chyba zaczęło buczeć wspomaganie....
hmm zapomniałem
własnie jak kupiłem auto to tak miałem, na samej gorze pod pokrywą..(tą plastikową-silnika) delikatnie przepuszcza...ona chyba dotykała elementu silnika i dlatego sie przecierała... dolałem chyba z 2 l zanim mechnik wyłapał ze ona jest przytarta... na oko nie bylo widac dopiero na warsztacie gosc nacisnął na hamulec i wyłapali....mysleli ze gdzieś na łączeniu-ale nie, ona była przytarta gdzieś na srodku...mi mechanik polutował i jeżdze juz 1,5 r.

Mazda 6
Płynu faktycznie jest za mało co polecacie serwis czy jakiegoś pana Józka? Autko kupiłem z przebiegiem 216000 na drzwiach zobaczyłem dzisiaj plakietke z serwisu z napisanym przebiegiem 221000 w marcu tego roku. 
"My nazwaliśmy to doznanie "ZOOM ZOOM" i żyjemy zgodnie z jego duchem. To kwintesencja Mazdy. Zoom zoom rozpala duszę każdego samochodu, którzy tworzymy... bije w sercu każdego kto nim jeździ"
- Od: 9 lut 2007, 22:50
- Posty: 40
- Skąd: Ustka
- Auto: Mazda 6 2.0 MZR-CD 121 KM 04r.
Kluczi napisał(a):Autko kupiłem z przebiegiem 216000 na drzwiach zobaczyłem dzisiaj plakietke z serwisu z napisanym przebiegiem 221000 w marcu tego roku
bezsensowne żeby ktoś cofał tak mało licznik. To jest prawdopodobnie przebieg przy którym autko powinno pojawić się w serwisie po raz kolejny.
No cóż jutro melduje się w serwisie:D Jak myślicie ile może to kosztować?
"My nazwaliśmy to doznanie "ZOOM ZOOM" i żyjemy zgodnie z jego duchem. To kwintesencja Mazdy. Zoom zoom rozpala duszę każdego samochodu, którzy tworzymy... bije w sercu każdego kto nim jeździ"
- Od: 9 lut 2007, 22:50
- Posty: 40
- Skąd: Ustka
- Auto: Mazda 6 2.0 MZR-CD 121 KM 04r.
loknołem – sciagniecie ,lutowanie, złozenie 70zł, przeglad CAŁEGO AUTA z wymiana płynów- wszystkich 850zł
a do kompa to poszukaj porzadnego speca z IDS..oj ciezko o takich....cięzko... a najlepiej własnie jabys zaczał od speca z komputerem.. na stacjach aso np bosch czy innych pokaze ze brak połaczenia z komputerem.. a jakbys pojechał do speca który ma odpowiedni sprzet... to przejrzałby ostanie błedy i wiedziałbys na co patrzec 

Mazda 6
70 zł w ASO ?!
"My nazwaliśmy to doznanie "ZOOM ZOOM" i żyjemy zgodnie z jego duchem. To kwintesencja Mazdy. Zoom zoom rozpala duszę każdego samochodu, którzy tworzymy... bije w sercu każdego kto nim jeździ"
- Od: 9 lut 2007, 22:50
- Posty: 40
- Skąd: Ustka
- Auto: Mazda 6 2.0 MZR-CD 121 KM 04r.
ehhh. A juz sie cieszylemPiterx napisał(a):nie.......... u znajomego mechanika
"My nazwaliśmy to doznanie "ZOOM ZOOM" i żyjemy zgodnie z jego duchem. To kwintesencja Mazdy. Zoom zoom rozpala duszę każdego samochodu, którzy tworzymy... bije w sercu każdego kto nim jeździ"
- Od: 9 lut 2007, 22:50
- Posty: 40
- Skąd: Ustka
- Auto: Mazda 6 2.0 MZR-CD 121 KM 04r.
Kluczi napisał(a):. Mam parę problemów.
1. Komputer tuż po odpaleniu działa normalnie po jakimś czasie znikają pewne ikony. Wspomaganie kierownicy przy skręcaniu na postoju ciężko huczy. Intensywność wspomagania również zmalała. Co to może być ?
są przypadki że wyświetlacz kompa pokladowego
po prostu psuje się i jest do wymiany,
i nie ma to absolutnie nic wspólnego z licznikem, przebiegiem i ewentualnym jego cofaniem
co do serva to, sprawdz stan plynu hydraulicznego..
mozesz go tez wymienić, jeśli chcesz no i jesli nie ucieka..
Piterx napisał(a):jak kupiłem auto to tak miałem, na samej gorze pod pokrywą..(tą plastikową-silnika) delikatnie przepuszcza...ona chyba dotykała elementu silnika i dlatego sie przecierała... dolałem chyba z 2 l zanim mechnik wyłapał ze ona jest przytarta... na oko nie bylo widac dopiero na warsztacie gosc nacisnął na hamulec i wyłapali....
płyn hydrauliczny i płyn hamulcowy nie maja ze sobą nic wspólnego,
wręcz przeciwnie i nic nie da duszenie na hamulec,
w celu sprawdzenia sytemu wspomagania!
należy odpalić motor i pokręcić kierownicą w jedną i drugą strone,
do oporu, i wtedy sprawdzic stan plynu w zbiorniczku!
musi być miedzy min. a max. ! a najlepiej przy max.
(ale nie powyżej!) i jesli dalej servo jęczy, to można jeszcze wymienić płyn (originalny jest zalecany!)
a jeżeli i to nie pomoże, to znaczy, że raczej pompa servo jest mizerna...!
pozdr.
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Grzyby i co przetarła ci sie???
Enduro
oj ma ma nawet na forum o tym pisali...poprostu nieumiejetna( lub brak prawidłowego softu) ingerencja w komputer daje dakie objawy... zadzwon do geko w poznaniu to ci powiedza...
Enduro
są przypadki że wyświetlacz kompa pokladowego
po prostu psuje się i jest do wymiany,
i nie ma to absolutnie nic wspólnego z licznikem, przebiegiem i ewentualnym jego cofaniem
oj ma ma nawet na forum o tym pisali...poprostu nieumiejetna( lub brak prawidłowego softu) ingerencja w komputer daje dakie objawy... zadzwon do geko w poznaniu to ci powiedza...
Mazda 6
Piterx napisał(a):Endurosą przypadki że wyświetlacz kompa pokladowego
po prostu psuje się i jest do wymiany,
i nie ma to absolutnie nic wspólnego z licznikem, przebiegiem i ewentualnym jego cofaniem
oj ma ma nawet na forum o tym pisali...poprostu nieumiejetna( lub brak prawidłowego softu) ingerencja w komputer daje takie objawy...
jasne,
spindolic ....idzie wszystko....
bez wyjątku!
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Komputer czasem działa aż miło a czasem nie(ma kaprys
). Może da się go jakoś zresetować?
"My nazwaliśmy to doznanie "ZOOM ZOOM" i żyjemy zgodnie z jego duchem. To kwintesencja Mazdy. Zoom zoom rozpala duszę każdego samochodu, którzy tworzymy... bije w sercu każdego kto nim jeździ"
- Od: 9 lut 2007, 22:50
- Posty: 40
- Skąd: Ustka
- Auto: Mazda 6 2.0 MZR-CD 121 KM 04r.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6