Problemy z zamkiem centralnym
Borysss, ja mimo wszystko postarał bym się zamontować uniwersalny. Na pewno nie będzie połączony z mechanizmem identycznie jak oryginalny, ale poświęcając nieco pracy zaoszczędzisz sobie czasu i nerwów przy szukaniu oryginału. A cena na pewno również znacznie niższa.
- Od: 30 sty 2005, 12:07
- Posty: 1016
- Skąd: Kościerzyna
- Auto: Xedos CA KF i Pastuch B3 :)
Witam,
mam taki problem ,nie mogę otworzyć drzwi od strony kierowcy.Siłownik pracuje bo słychać (zdjąłem tapicerkę drzwi )otwiera z kluczyka i z pilota niestety po pociągnięciu za klamkę rygiel nie ustępuje z zewnątrz jak i od środka.
czy ktoś miał juz taki problem jeśli tak to proszę o help jak to otworzyć lub do kogo się udać na terenie warszawy
Mam mazde 6 z 2003
mam taki problem ,nie mogę otworzyć drzwi od strony kierowcy.Siłownik pracuje bo słychać (zdjąłem tapicerkę drzwi )otwiera z kluczyka i z pilota niestety po pociągnięciu za klamkę rygiel nie ustępuje z zewnątrz jak i od środka.
czy ktoś miał juz taki problem jeśli tak to proszę o help jak to otworzyć lub do kogo się udać na terenie warszawy
Mam mazde 6 z 2003
- Od: 5 wrz 2008, 19:39
- Posty: 18
- Skąd: Oświęcim/Parzniew
- Auto: MAZDA 5 2.0 143KM 2008
witam podpinam sie pod temat ,
mam pierwsze pytanie takie jak i które piny trzeba zerzeć zworkiem aby zaprogramowac pilota,,
drugie jest takie ze wymieniam centralke od centralnego i ... nic z tego nie poradziłem sobie , bo stara centralka ma 12 kabelkow ,
a nowa ma tylko 6 i tu jest problem jak sie podłaczyc aby było dobrze gdy stykam czerony z czerwonym , i czarny z czarnym dioda sie swieci , ale poza tym nic .
podaje kolory kabli ze starej centralki klejności :
1, czerwony
2, czarny
3, pomarańczowy
4, rózowy
5, czarno – biały
6, czarno – zółty
7, zółty
8, złołty
9, niebieskio-zólty
10 , niebiesko biały
11, zielono -żólty
12, zielono – biały
,a w nowej centralce (max-czs01) jest tylko 6 kabelków
1 czerw , 12v
2, czarny , masa
3, brazowy, zamknij
4, biały, otwórz
5, pomarańcz , syrena,
6, czarno – biały , wyłacznik krańcowy
prosze o jakąs podpowiedz, ..
mam pierwsze pytanie takie jak i które piny trzeba zerzeć zworkiem aby zaprogramowac pilota,,
drugie jest takie ze wymieniam centralke od centralnego i ... nic z tego nie poradziłem sobie , bo stara centralka ma 12 kabelkow ,
a nowa ma tylko 6 i tu jest problem jak sie podłaczyc aby było dobrze gdy stykam czerony z czerwonym , i czarny z czarnym dioda sie swieci , ale poza tym nic .
podaje kolory kabli ze starej centralki klejności :
1, czerwony
2, czarny
3, pomarańczowy
4, rózowy
5, czarno – biały
6, czarno – zółty
7, zółty
8, złołty
9, niebieskio-zólty
10 , niebiesko biały
11, zielono -żólty
12, zielono – biały
,a w nowej centralce (max-czs01) jest tylko 6 kabelków
1 czerw , 12v
2, czarny , masa
3, brazowy, zamknij
4, biały, otwórz
5, pomarańcz , syrena,
6, czarno – biały , wyłacznik krańcowy
prosze o jakąs podpowiedz, ..
Samochód jest BOGIEM !!!
- Od: 12 paź 2008, 21:51
- Posty: 26
- Skąd: DENVER
- Auto: Było :
Mazda 323f (BA) 1,5 95r
Witam mam centralny zamek ale nie na pilota dokupilem sterownik noxona bo ma ladne piloty z bagnetami do mazdy t2p5. http://www.banki-24.pl/noxon_T2.pdf wedle tej instrukcji montuję ale mam pytanie: tam pisze ze brązowe do kierunków nie pisze ani czy to plusy czy minusy i do czego to wpiac? czy jeden do plusa drugi do minusa czy do oddzielnych kierunkow to wpinac? i kolejne pytanie na instrukcji nie ma kabelka zielonego. A jest:–) i pisze ze to jest negative power window output czy moge tym domnac szyberdach?
"Towarzysze pomożecie?"
"Pomożemy!!
"
"Pomożemy!!

- Od: 9 kwi 2005, 13:25
- Posty: 298
- Skąd: Lublin
- Auto: Mazda MX-3 93r 1.6 16v
Hvil – brązowe kable to ... wyjścia na oba kierunkowskazy – są to oczywiście "plusy".
Z tym zielonym kablem to nie wypowiem się – nie stosowałem czegoś takiego u siebie jak domykanie szyberdachu.
Z tym zielonym kablem to nie wypowiem się – nie stosowałem czegoś takiego u siebie jak domykanie szyberdachu.
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Chyba nie czytałeś schematów instalacji autka.
CAŁA jedna strona jest wspólnie sterowana i jak podasz napięcie np. na lewy przedni kierunkowskaz to na pewno powinien zaświecić się lewy tylny i kontrolka lewa na desce rozdzielczej.
Z drugą stroną jest identycznie.
CAŁA jedna strona jest wspólnie sterowana i jak podasz napięcie np. na lewy przedni kierunkowskaz to na pewno powinien zaświecić się lewy tylny i kontrolka lewa na desce rozdzielczej.
Z drugą stroną jest identycznie.
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
... jakbyś dobrze poszukał to ... znalazłbyś.
Ale wybór podłaczenia się przy przycisku od awaryjnych też może być.
Ale wybór podłaczenia się przy przycisku od awaryjnych też może być.
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Witam wszystkich w tym temacie.
Ja mam taki problem http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... highlight= może zna ktoś odpowiedź
Ja mam taki problem http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... highlight= może zna ktoś odpowiedź

- Od: 18 mar 2008, 03:07
- Posty: 68
- Skąd: wrocław
- Auto: 626 2,0 diesel gw '98 zielony
Ja mam pewien problem.Drzwi od strony pasażera nie otwierają sie ani nie zamykają z pilota.Z kluczyka można je zamknąć i otworzyć bez problemu.Po zamknięciu lub otworzeniu drzwi z kluczyka od strony pasażera wszystkie inne się prawidłowo zamykają/otwierają.Podejrzewam siłownik lecz mogę się mylić.Jak ewentualnie sprawdzić czy siłownik działa?Wydaje mi się ale nie jestem na 100% pewny że czasem pilot zamyka wszystkie zamki tudzież je otwiera.Ma ktoś inny pomysł niż siłownik?
Nic na siłę, lewy pas, gaz i płynę 
- Od: 23 maja 2009, 17:53
- Posty: 22
- Skąd: Starachowice
- Auto: Mazda 323 S BA 1.5 16V
Ja miałem to samo. Pasażera drzwi martwe. czasem zamykały się jak było naprawdę zimno ale żadko. pomogło poprawienie styków siłownika w drzwiach, przykręcenie cięgna mocniej bo się ślizgało, i styków przy centralce. Od marca ani razu nie zawiódł.
"Towarzysze pomożecie?"
"Pomożemy!!
"
"Pomożemy!!

- Od: 9 kwi 2005, 13:25
- Posty: 298
- Skąd: Lublin
- Auto: Mazda MX-3 93r 1.6 16v
i warto dostać się do przekaźnika tego co minusem steruje. i spróbuj ręcznie podawać minus jakimś kabelkiem ja to robiłem probówka z masy karoserii i odziwo wszystko działało wiec wina nie leżała w siłownikach tylko gdzieś w przekazie minusa. pogrzebałem po stykałem i oczyściłem pirytem styki na centralce i działa.
"Towarzysze pomożecie?"
"Pomożemy!!
"
"Pomożemy!!

- Od: 9 kwi 2005, 13:25
- Posty: 298
- Skąd: Lublin
- Auto: Mazda MX-3 93r 1.6 16v
witam, chciałbym sie dowiedziec dlaczego mój centralny inaczej pracuje niż opisany w instr. :gdy otwieram pilotem dwa razy jest sygnał oświetlenia lecz gdy zamykam niekiedy jest jeden sygnał niekidy dwa razy (inst. mówi o jednym razie) chcę dmuchac na zimne
Pozdr 2,0 136 KM
- Od: 7 gru 2008, 11:06
- Posty: 5
- Auto: mazda 6 D 05' GG/GY 19R2
Witam, mam problem z zamkiem centralnym w mojej madzi 323f.
Problem w tym, że centralny czasami działa, a czasami nie...
dzisiaj zdjąłem panel z drzwi kierowcy, znalazłem kilka przewodów, kilka styków, poruszałem i... się rozsypało.
teraz muszę tylko dorwać lutownicę i polutować tą kostkę.
Interesuje mnie jednak to, jak załączyć centralny za pomocą kabelka. próbowałem pozwierać w kostce (tej przy drzwiach), ale nic nie drgnie...
są tam przewody: zielono-żółty, niebiesko-czerwony i zielono-pomarańczowy.
EDIT:
Jak by ktoś miał podobny problem – radzę sprawdzić najpierw tą kostkę. po wymianie na zwykłą seryjną (taką do instalacji elektrycznych) wszystko wróciło do normy ;]
btw. dzięki za pomoc
Problem w tym, że centralny czasami działa, a czasami nie...
dzisiaj zdjąłem panel z drzwi kierowcy, znalazłem kilka przewodów, kilka styków, poruszałem i... się rozsypało.
teraz muszę tylko dorwać lutownicę i polutować tą kostkę.
Interesuje mnie jednak to, jak załączyć centralny za pomocą kabelka. próbowałem pozwierać w kostce (tej przy drzwiach), ale nic nie drgnie...
są tam przewody: zielono-żółty, niebiesko-czerwony i zielono-pomarańczowy.
EDIT:
Jak by ktoś miał podobny problem – radzę sprawdzić najpierw tą kostkę. po wymianie na zwykłą seryjną (taką do instalacji elektrycznych) wszystko wróciło do normy ;]
btw. dzięki za pomoc

- Od: 27 lip 2009, 21:22
- Posty: 14
- Auto: Mazda 323f 1.8i 16v sohc BG
Witam,
Proszę o pomoc, nabyłem wczoraj Mazda2 i mam problem z centralnym. Można zamknąć z pilota a otwieranie – cisza! z luczyka wszystko chodzi. W instrukcji znalazlem (chyba to ?!?) kodowanie pilota do centrali jednak instrukacja po włosku i "makaroni" z tego wychodzi
Może ktoś pomoże!!
Pozdrawiam
Proszę o pomoc, nabyłem wczoraj Mazda2 i mam problem z centralnym. Można zamknąć z pilota a otwieranie – cisza! z luczyka wszystko chodzi. W instrukcji znalazlem (chyba to ?!?) kodowanie pilota do centrali jednak instrukacja po włosku i "makaroni" z tego wychodzi

Może ktoś pomoże!!
Pozdrawiam
-
koziorki
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości
Moderator
Moderatorzy Opinie i Poradniki