Problemy z zamkiem centralnym

Postprzez chudy » 4 mar 2009, 22:32

Borysss, ja mimo wszystko postarał bym się zamontować uniwersalny. Na pewno nie będzie połączony z mechanizmem identycznie jak oryginalny, ale poświęcając nieco pracy zaoszczędzisz sobie czasu i nerwów przy szukaniu oryginału. A cena na pewno również znacznie niższa.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 sty 2005, 12:07
Posty: 1016
Skąd: Kościerzyna
Auto: Xedos CA KF i Pastuch B3 :)

Postprzez Belzee24 » 5 mar 2009, 14:03

Witam,
mam taki problem ,nie mogę otworzyć drzwi od strony kierowcy.Siłownik pracuje bo słychać (zdjąłem tapicerkę drzwi )otwiera z kluczyka i z pilota niestety po pociągnięciu za klamkę rygiel nie ustępuje z zewnątrz jak i od środka.
czy ktoś miał juz taki problem jeśli tak to proszę o help jak to otworzyć lub do kogo się udać na terenie warszawy
Mam mazde 6 z 2003
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 5 wrz 2008, 19:39
Posty: 18
Skąd: Oświęcim/Parzniew
Auto: MAZDA 5 2.0 143KM 2008

Postprzez Borys » 6 mar 2009, 17:15

chudy co racja to racja, 10zł, troche rzeźby, ale satysfakcja – bezcenna :D i pięknie działa :)
Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lip 2007, 00:00
Posty: 2063 (0/1)
Skąd: Łódź
Auto: Lancer

Postprzez Mytek » 22 mar 2009, 14:12

witam podpinam sie pod temat ,
mam pierwsze pytanie takie jak i które piny trzeba zerzeć zworkiem aby zaprogramowac pilota,,
drugie jest takie ze wymieniam centralke od centralnego i ... nic z tego nie poradziłem sobie , bo stara centralka ma 12 kabelkow ,
a nowa ma tylko 6 i tu jest problem jak sie podłaczyc aby było dobrze gdy stykam czerony z czerwonym , i czarny z czarnym dioda sie swieci , ale poza tym nic .
podaje kolory kabli ze starej centralki klejności :
1, czerwony
2, czarny
3, pomarańczowy
4, rózowy
5, czarno – biały
6, czarno – zółty
7, zółty
8, złołty
9, niebieskio-zólty
10 , niebiesko biały
11, zielono -żólty
12, zielono – biały

,a w nowej centralce (max-czs01) jest tylko 6 kabelków
1 czerw , 12v
2, czarny , masa
3, brazowy, zamknij
4, biały, otwórz
5, pomarańcz , syrena,
6, czarno – biały , wyłacznik krańcowy

prosze o jakąs podpowiedz, .. :D
Samochód jest BOGIEM !!!
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 12 paź 2008, 21:51
Posty: 26
Skąd: DENVER
Auto: Było :
Mazda 323f (BA) 1,5 95r

Postprzez Hvil » 28 kwi 2009, 23:51

Witam mam centralny zamek ale nie na pilota dokupilem sterownik noxona bo ma ladne piloty z bagnetami do mazdy t2p5. http://www.banki-24.pl/noxon_T2.pdf wedle tej instrukcji montuję ale mam pytanie: tam pisze ze brązowe do kierunków nie pisze ani czy to plusy czy minusy i do czego to wpiac? czy jeden do plusa drugi do minusa czy do oddzielnych kierunkow to wpinac? i kolejne pytanie na instrukcji nie ma kabelka zielonego. A jest:–) i pisze ze to jest negative power window output czy moge tym domnac szyberdach?
"Towarzysze pomożecie?"
"Pomożemy!! <jupi>"
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 kwi 2005, 13:25
Posty: 298
Skąd: Lublin
Auto: Mazda MX-3 93r 1.6 16v

Postprzez Marek 161BD081 » 29 kwi 2009, 07:01

Hvil – brązowe kable to ... wyjścia na oba kierunkowskazy – są to oczywiście "plusy".
Z tym zielonym kablem to nie wypowiem się – nie stosowałem czegoś takiego u siebie jak domykanie szyberdachu.
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Dział BA/BH
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 28 lut 2009, 23:05
Posty: 5019 (34/87)
Skąd: Chełm
Auto: RIP: 323F '95 & Xedos 9 '01

Postprzez Hvil » 29 kwi 2009, 11:41

czyli każdy mam podłączyć do innego kierunku?? to tylko dwa będą migać? a nie da się żeby wszystkie migały? gdzie mam podłączyć te kierunki?:–)
"Towarzysze pomożecie?"
"Pomożemy!! <jupi>"
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 kwi 2005, 13:25
Posty: 298
Skąd: Lublin
Auto: Mazda MX-3 93r 1.6 16v

Postprzez Marek 161BD081 » 29 kwi 2009, 14:15

Chyba nie czytałeś schematów instalacji autka.
CAŁA jedna strona jest wspólnie sterowana i jak podasz napięcie np. na lewy przedni kierunkowskaz to na pewno powinien zaświecić się lewy tylny i kontrolka lewa na desce rozdzielczej. :D
Z drugą stroną jest identycznie.
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Dział BA/BH
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 28 lut 2009, 23:05
Posty: 5019 (34/87)
Skąd: Chełm
Auto: RIP: 323F '95 & Xedos 9 '01

Postprzez Hvil » 29 kwi 2009, 22:15

ja średnio z tymi schematami:–/ skąd je skombinować? i czy może podłączyć się pod przycisk awaryjnych?? czy muszę ciągnąć aż pod błotniki kable?
"Towarzysze pomożecie?"
"Pomożemy!! <jupi>"
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 kwi 2005, 13:25
Posty: 298
Skąd: Lublin
Auto: Mazda MX-3 93r 1.6 16v

Postprzez Marek 161BD081 » 29 kwi 2009, 22:30

... jakbyś dobrze poszukał to ... znalazłbyś.
Ale wybór podłaczenia się przy przycisku od awaryjnych też może być.
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Dział BA/BH
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 28 lut 2009, 23:05
Posty: 5019 (34/87)
Skąd: Chełm
Auto: RIP: 323F '95 & Xedos 9 '01

Postprzez mahalnet » 26 maja 2009, 17:31

Witam wszystkich w tym temacie.
Ja mam taki problem http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... highlight= może zna ktoś odpowiedź
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 18 mar 2008, 03:07
Posty: 68
Skąd: wrocław
Auto: 626 2,0 diesel gw '98 zielony

Postprzez vipsoke » 30 maja 2009, 23:05

Ja mam pewien problem.Drzwi od strony pasażera nie otwierają sie ani nie zamykają z pilota.Z kluczyka można je zamknąć i otworzyć bez problemu.Po zamknięciu lub otworzeniu drzwi z kluczyka od strony pasażera wszystkie inne się prawidłowo zamykają/otwierają.Podejrzewam siłownik lecz mogę się mylić.Jak ewentualnie sprawdzić czy siłownik działa?Wydaje mi się ale nie jestem na 100% pewny że czasem pilot zamyka wszystkie zamki tudzież je otwiera.Ma ktoś inny pomysł niż siłownik?
Nic na siłę, lewy pas, gaz i płynę Obrazek
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 23 maja 2009, 17:53
Posty: 22
Skąd: Starachowice
Auto: Mazda 323 S BA 1.5 16V

Postprzez Hvil » 31 maja 2009, 11:03

Ja miałem to samo. Pasażera drzwi martwe. czasem zamykały się jak było naprawdę zimno ale żadko. pomogło poprawienie styków siłownika w drzwiach, przykręcenie cięgna mocniej bo się ślizgało, i styków przy centralce. Od marca ani razu nie zawiódł.
"Towarzysze pomożecie?"
"Pomożemy!! <jupi>"
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 kwi 2005, 13:25
Posty: 298
Skąd: Lublin
Auto: Mazda MX-3 93r 1.6 16v

Postprzez vipsoke » 31 maja 2009, 11:44

Dzięki posprawdzam w wolnym czasie...:)
Nic na siłę, lewy pas, gaz i płynę Obrazek
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 23 maja 2009, 17:53
Posty: 22
Skąd: Starachowice
Auto: Mazda 323 S BA 1.5 16V

Postprzez Hvil » 31 maja 2009, 13:39

i warto dostać się do przekaźnika tego co minusem steruje. i spróbuj ręcznie podawać minus jakimś kabelkiem ja to robiłem probówka z masy karoserii i odziwo wszystko działało wiec wina nie leżała w siłownikach tylko gdzieś w przekazie minusa. pogrzebałem po stykałem i oczyściłem pirytem styki na centralce i działa.
"Towarzysze pomożecie?"
"Pomożemy!! <jupi>"
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 kwi 2005, 13:25
Posty: 298
Skąd: Lublin
Auto: Mazda MX-3 93r 1.6 16v

Postprzez vipsoke » 31 maja 2009, 14:24

Jutro jak czas pozwoli wezmę się za to może faktycznie gdzieś nie ma styku.Dzięki za pomoc!
Nic na siłę, lewy pas, gaz i płynę Obrazek
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 23 maja 2009, 17:53
Posty: 22
Skąd: Starachowice
Auto: Mazda 323 S BA 1.5 16V

Postprzez mortek » 1 cze 2009, 20:01

witam, chciałbym sie dowiedziec dlaczego mój centralny inaczej pracuje niż opisany w instr. :gdy otwieram pilotem dwa razy jest sygnał oświetlenia lecz gdy zamykam niekiedy jest jeden sygnał niekidy dwa razy (inst. mówi o jednym razie) chcę dmuchac na zimne
Pozdr 2,0 136 KM
Początkujący
 
Od: 7 gru 2008, 11:06
Posty: 5
Auto: mazda 6 D 05' GG/GY 19R2

Postprzez Hvil » 1 cze 2009, 20:14

może za długo trzymasz:-D niektóre maja opcje, ze na dłuższe przytrzymanie co innego. Albo na zamknietym naciskasz zamknij wtedy miga inaczej albo masz zepsuty? ;P
"Towarzysze pomożecie?"
"Pomożemy!! <jupi>"
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 kwi 2005, 13:25
Posty: 298
Skąd: Lublin
Auto: Mazda MX-3 93r 1.6 16v

Postprzez Wojciecher » 16 sie 2009, 16:39

Witam, mam problem z zamkiem centralnym w mojej madzi 323f.
Problem w tym, że centralny czasami działa, a czasami nie...
dzisiaj zdjąłem panel z drzwi kierowcy, znalazłem kilka przewodów, kilka styków, poruszałem i... się rozsypało.
teraz muszę tylko dorwać lutownicę i polutować tą kostkę.

Interesuje mnie jednak to, jak załączyć centralny za pomocą kabelka. próbowałem pozwierać w kostce (tej przy drzwiach), ale nic nie drgnie...

są tam przewody: zielono-żółty, niebiesko-czerwony i zielono-pomarańczowy.


EDIT:

Jak by ktoś miał podobny problem – radzę sprawdzić najpierw tą kostkę. po wymianie na zwykłą seryjną (taką do instalacji elektrycznych) wszystko wróciło do normy ;]

btw. dzięki za pomoc <jelen>
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 27 lip 2009, 21:22
Posty: 14
Auto: Mazda 323f 1.8i 16v sohc BG

Postprzez koziorki » 23 wrz 2009, 10:28

Witam,

Proszę o pomoc, nabyłem wczoraj Mazda2 i mam problem z centralnym. Można zamknąć z pilota a otwieranie – cisza! z luczyka wszystko chodzi. W instrukcji znalazlem (chyba to ?!?) kodowanie pilota do centrali jednak instrukacja po włosku i "makaroni" z tego wychodzi hahaha
Może ktoś pomoże!!
Pozdrawiam
koziorki
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy Opinie i Poradniki