Naprawa sygnału dźwiękowego – od czego zacząć

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez Don Gregorio » 1 maja 2009, 12:45

Nie działa mi sygnał dźwiękowy Mazde mam od niedawna i tylko jak kupiłem to juz go nie było Jak naprawić ten problem?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 kwi 2009, 10:55
Posty: 1380 (0/1)
Skąd: Chełm
Auto: 323F BJ 2.0 RF4F DiTD '01 Classic Red

Postprzez waldez » 1 maja 2009, 12:59

najpierw sprawdź wsuwki na klaksonie czy siedzą na swoim miejscu i czy styki nie zaśniedziały. Podobnie w kierownicy.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2008, 20:55
Posty: 599
Skąd: Włocławek
Auto: 323c BA 1,5 16v DOHC 95r

Postprzez Don Gregorio » 1 maja 2009, 19:17

Nie wiem gdzie u mnie jest umiejscowiony klakson Gdzie go szukać?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 kwi 2009, 10:55
Posty: 1380 (0/1)
Skąd: Chełm
Auto: 323F BJ 2.0 RF4F DiTD '01 Classic Red

Postprzez CrEsco » 4 maja 2009, 17:37

Dzesia1988 napisał(a):Nie wiem gdzie u mnie jest umiejscowiony klakson Gdzie go szukać?


Klaksony (2szt.) umiejscowione są pomiędzy zderzakiem przednim, a chłodnica po jednym na każda stronę.

Tutaj masz rysunek/schemat gdzie one są i jak wyglądają ;) :
http://www.japancars.ru/cat/mazda/index.php?cat=AEBM02&_grp=Y1&blk=6620
Pozdrawiam
CrEsco
Forumowicz
 
Od: 28 kwi 2007, 14:57
Posty: 300

Postprzez Marcinek209 » 6 maja 2009, 17:06

podłącz żarówkę i sprawdź czy po naciśnięciu klaksona się świeci-jeśli tak to zepsuty klakson, jeśli nie to może nie zwierać przy kierownicy lub gdzieś przewody mogą być przetarte. Warto byłoby sprawdzić bezpieczniki
SPRZEDAM CZĘŚCI MAZDA 323F BA Z5-pytać przez PW

日 产 自动 车 株式会社
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 15 paź 2008, 17:14
Posty: 19
Skąd: CLI
Auto: Była 323F BA
Jest Almera 1.4 S 87KM 96r
TEŻ JAPONIEC:)

Postprzez gadula » 7 maja 2009, 00:33

A chociaż słychać cykanie przekaźnika pod deską przy przyciskaniu przycisków?
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Podlasia
 
Od: 10 lip 2006, 23:30
Posty: 2910 (3/26)
Skąd: Białystok
Auto: GE6 KL, RF7J

Postprzez Don Gregorio » 9 maja 2009, 19:28

No słychać ale u mnie kolo chłodnicy nie ma klaksonu
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 kwi 2009, 10:55
Posty: 1380 (0/1)
Skąd: Chełm
Auto: 323F BJ 2.0 RF4F DiTD '01 Classic Red

Postprzez Don Gregorio » 30 maja 2009, 16:21

A jakbym chciał podłączyć nowy to skąd podłączyć kable Moze jakiś schemat ktos ma?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 kwi 2009, 10:55
Posty: 1380 (0/1)
Skąd: Chełm
Auto: 323F BJ 2.0 RF4F DiTD '01 Classic Red

Postprzez elbooro » 31 maja 2009, 22:49

znajdz ten przekaźnik który stuka kiedy się włącza klakson i do niego się można podpiąć
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 31 maja 2009, 22:47
Posty: 12
Skąd: Radom/Siedlce/Warszawa
Auto: mazda 626 GE 1.8 105KM 94r

Postprzez Don Gregorio » 1 cze 2009, 07:19

Ten niby Przekaźnik jest w takim miejscu ze tam nie ma jak ręki włożyć nawet
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 kwi 2009, 10:55
Posty: 1380 (0/1)
Skąd: Chełm
Auto: 323F BJ 2.0 RF4F DiTD '01 Classic Red

Postprzez elbooro » 1 cze 2009, 07:34

no jakoś będziesz musiał się do niego dostać ale może poszukaj gdzieś jakieś przewody od tego klaksonu powinny być przy silniku może są urwane po prostu a klakson ktoś wyjął bo on powinien być przy zderzaku a jak nie ma to może krasnoludki zabrały :)
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 31 maja 2009, 22:47
Posty: 12
Skąd: Radom/Siedlce/Warszawa
Auto: mazda 626 GE 1.8 105KM 94r

Postprzez Don Gregorio » 1 cze 2009, 09:00

Moze i zabrały;)
A jakbym chciał na nowo podłączyć instalację to jak to zrobic? Co do czego podłączyć?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 kwi 2009, 10:55
Posty: 1380 (0/1)
Skąd: Chełm
Auto: 323F BJ 2.0 RF4F DiTD '01 Classic Red

Postprzez elbooro » 1 cze 2009, 15:51

skoro stuka przekaźnik to najlepiej do niego się jakoś dobierz może nawet jak zobaczysz te przewody to już będziesz wiedział co i jak :) ale jak nie to tam są 4 przewody dochodzące do przekaźnika jak się pofarci to i mały schemacik będzie na boku przekaźnika albo chociaż będą opisane końcówki wystarczy zamontować klakson gdzieś przy zderzaku i puścić z niego 2 przewody jeden połączyć do masy a drugi pociągnąć do przekaźnika i podłączyć do styku 87 na 30 powinien być plus musisz to sprawdzić kontrolką jeśli jest to bezpiecznik od twojego nowego klaksonu będzie ten sam co od starego a jeśli nie to już musisz tam dać plusa i na tym kablu założyć bezpiecznik (szeregowo oczywiście :P) no i klakson powinien działać tylko na samym początku sprawdź czy ten przekaźnik jest sprawny
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 31 maja 2009, 22:47
Posty: 12
Skąd: Radom/Siedlce/Warszawa
Auto: mazda 626 GE 1.8 105KM 94r

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323