Naprawa sygnału dźwiękowego – od czego zacząć
Strona 1 z 1
Nie działa mi sygnał dźwiękowy Mazde mam od niedawna i tylko jak kupiłem to juz go nie było Jak naprawić ten problem?
- Od: 12 kwi 2009, 10:55
- Posty: 1380 (0/1)
- Skąd: Chełm
- Auto: 323F BJ 2.0 RF4F DiTD '01 Classic Red
najpierw sprawdź wsuwki na klaksonie czy siedzą na swoim miejscu i czy styki nie zaśniedziały. Podobnie w kierownicy.
- Od: 26 paź 2008, 20:55
- Posty: 599
- Skąd: Włocławek
- Auto: 323c BA 1,5 16v DOHC 95r
Nie wiem gdzie u mnie jest umiejscowiony klakson Gdzie go szukać?
- Od: 12 kwi 2009, 10:55
- Posty: 1380 (0/1)
- Skąd: Chełm
- Auto: 323F BJ 2.0 RF4F DiTD '01 Classic Red
Dzesia1988 napisał(a):Nie wiem gdzie u mnie jest umiejscowiony klakson Gdzie go szukać?
Klaksony (2szt.) umiejscowione są pomiędzy zderzakiem przednim, a chłodnica po jednym na każda stronę.
Tutaj masz rysunek/schemat gdzie one są i jak wyglądają
http://www.japancars.ru/cat/mazda/index.php?cat=AEBM02&_grp=Y1&blk=6620
Pozdrawiam
CrEsco
CrEsco
- Od: 28 kwi 2007, 14:57
- Posty: 300
podłącz żarówkę i sprawdź czy po naciśnięciu klaksona się świeci-jeśli tak to zepsuty klakson, jeśli nie to może nie zwierać przy kierownicy lub gdzieś przewody mogą być przetarte. Warto byłoby sprawdzić bezpieczniki
SPRZEDAM CZĘŚCI MAZDA 323F BA Z5-pytać przez PW
日 产 自动 车 株式会社
日 产 自动 车 株式会社
- Od: 15 paź 2008, 17:14
- Posty: 19
- Skąd: CLI
- Auto: Była 323F BA
Jest Almera 1.4 S 87KM 96r
TEŻ JAPONIEC:)
No słychać ale u mnie kolo chłodnicy nie ma klaksonu
- Od: 12 kwi 2009, 10:55
- Posty: 1380 (0/1)
- Skąd: Chełm
- Auto: 323F BJ 2.0 RF4F DiTD '01 Classic Red
A jakbym chciał podłączyć nowy to skąd podłączyć kable Moze jakiś schemat ktos ma?
- Od: 12 kwi 2009, 10:55
- Posty: 1380 (0/1)
- Skąd: Chełm
- Auto: 323F BJ 2.0 RF4F DiTD '01 Classic Red
Ten niby Przekaźnik jest w takim miejscu ze tam nie ma jak ręki włożyć nawet
- Od: 12 kwi 2009, 10:55
- Posty: 1380 (0/1)
- Skąd: Chełm
- Auto: 323F BJ 2.0 RF4F DiTD '01 Classic Red
no jakoś będziesz musiał się do niego dostać ale może poszukaj gdzieś jakieś przewody od tego klaksonu powinny być przy silniku może są urwane po prostu a klakson ktoś wyjął bo on powinien być przy zderzaku a jak nie ma to może krasnoludki zabrały 
- Od: 31 maja 2009, 22:47
- Posty: 12
- Skąd: Radom/Siedlce/Warszawa
- Auto: mazda 626 GE 1.8 105KM 94r
Moze i zabrały;)
A jakbym chciał na nowo podłączyć instalację to jak to zrobic? Co do czego podłączyć?
A jakbym chciał na nowo podłączyć instalację to jak to zrobic? Co do czego podłączyć?
- Od: 12 kwi 2009, 10:55
- Posty: 1380 (0/1)
- Skąd: Chełm
- Auto: 323F BJ 2.0 RF4F DiTD '01 Classic Red
skoro stuka przekaźnik to najlepiej do niego się jakoś dobierz może nawet jak zobaczysz te przewody to już będziesz wiedział co i jak
ale jak nie to tam są 4 przewody dochodzące do przekaźnika jak się pofarci to i mały schemacik będzie na boku przekaźnika albo chociaż będą opisane końcówki wystarczy zamontować klakson gdzieś przy zderzaku i puścić z niego 2 przewody jeden połączyć do masy a drugi pociągnąć do przekaźnika i podłączyć do styku 87 na 30 powinien być plus musisz to sprawdzić kontrolką jeśli jest to bezpiecznik od twojego nowego klaksonu będzie ten sam co od starego a jeśli nie to już musisz tam dać plusa i na tym kablu założyć bezpiecznik (szeregowo oczywiście
) no i klakson powinien działać tylko na samym początku sprawdź czy ten przekaźnik jest sprawny
- Od: 31 maja 2009, 22:47
- Posty: 12
- Skąd: Radom/Siedlce/Warszawa
- Auto: mazda 626 GE 1.8 105KM 94r
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości