Aktualne ceny Pb/ON/LPG w Waszym mieście?

Pogaduchy motoryzacyjne.

Postprzez widmo82 » 25 maja 2009, 03:17

mam kumpla co jezdzi benzyniakiem i twierdzi ze gaz to jest do balonow :)

rano na Lukoil pod dworcem PKP w Radomiu:
ON: 3.56
Ostatnio edytowano 25 maja 2009, 13:51 przez widmo82, łącznie edytowano 2 razy
Moderator "3BK" -Paweł
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 26 paź 2008, 10:23
Posty: 3601 (81/142)
Skąd: Radom
Auto: Mazda3 BK
była: 1,6 Y6 109KM 12.2006
jest: 2.0 LF 150KM 06.2008

Postprzez Lukano » 25 maja 2009, 07:36

Albo niektórzy twierdzą, że gaz to jest do kuchenek.
I bardzo dobrze, ktoś musi wyjeździć benzynę, żeby gaz był tani :P
Obrazek
Audi A8 4.2
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2006, 19:10
Posty: 4137 (0/1)
Skąd: Lublin/Radom
Auto: Hania civic X, A8 D3 a na lato Hania CRX del soll

Postprzez Shadar » 25 maja 2009, 07:49

Wczoraj tankowałem We Wrocławiu na Kamiennej na Shellu pb95 po 4,21.. chlip, a kilka miesięcy temu po 3,60 nawet tam było.. wolę nie myśleć co będzie w wakacje..
Początkujący
 
Od: 3 kwi 2009, 19:18
Posty: 4
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda 323 P '97 1.4 benzyna

Postprzez Puhcio » 25 maja 2009, 09:07

Jak to mówią, nawet dobre zapalniczki są na benzynę <lol>

Ja też zaczynam poważnie myśleć o LPG, jak kupiłem auto w styczniu to pełen bak kosztował 200 PLN, teraz to już blisko 280 PLN ...
Pozdrawiam,
Paweł
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 sty 2005, 17:08
Posty: 2553
Skąd: Katowice
Auto: Volvo S70 2.5 A/T LPG

Postprzez Lukano » 25 maja 2009, 10:45

Nie ma to jak pełny bak za 56 złotych ;)
Choć szybciej się kończy niż PB.
Obrazek
Audi A8 4.2
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2006, 19:10
Posty: 4137 (0/1)
Skąd: Lublin/Radom
Auto: Hania civic X, A8 D3 a na lato Hania CRX del soll

Postprzez Puhcio » 25 maja 2009, 11:52

Bardzo mały bak masz, jaki zasięg – 300 km ? :)
Pozdrawiam,
Paweł
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 sty 2005, 17:08
Posty: 2553
Skąd: Katowice
Auto: Volvo S70 2.5 A/T LPG

Postprzez brii » 25 maja 2009, 12:08

Puhcio napisał(a):zasięg – 300 km

Taki zasięg jest trochę bez sera – duży udział procentowy w zasięgu mają wtedy dojazdy do stacji benzynowej ;) :P
Na motocyklu zasięg 200km jest jeszcze do przyjęcia, bo się plecy rozporostuje i kask na chwilę zdejmie, ale w samochodzie tankować co 2-3h to trochę średnio...
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez Puhcio » 25 maja 2009, 12:11

brii napisał(a):Taki zasięg jest trochę bez sera – duży udział procentowy w zasięgu mają wtedy dojazdy do stacji benzynowej


Miałem taki w poprzednim Volvo, 280 – 350 km. Na autostradzie masakra.

Teraz na benzynie, przy autostradowej jeździe, mam około 700 km. Tak w sam raz ;)
Pozdrawiam,
Paweł
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 sty 2005, 17:08
Posty: 2553
Skąd: Katowice
Auto: Volvo S70 2.5 A/T LPG

Postprzez Lukano » 25 maja 2009, 12:31

Puhcio napisał(a):Bardzo mały bak masz, jaki zasięg – 300 km ? usmiech

Trochę źle napisałem. Miało być " bak do pełna" Nigdy nie jeżdżę do końca. Ale od całkowicie pustego nie wiele więcej.
Bak mam 48, wchodzi około 40. Ostatnie tankowanie 56 PLN / 1,5 litr= 37,3333 litra
brii napisał(a):Taki zasięg jest trochę bez sera – duży udział procentowy w zasięgu mają wtedy dojazdy do stacji benzynowej

Trochę się nudzi częste tankowanie. Ale stacji nie brakuje więc specjalnie do nich nie trzeba jeździć, tylko po drodze się tankuje ;)
Na trasie butla starcza na jakieś 400 km, mnie starczy. na mieście bez znaczenia.
brii napisał(a):samochodzie tankować co 2-3h to trochę średnio...

Wiele tras nie robię więc. A na mieście średnio raz w tygodniu.
O autostradzie nie wspomnę :P W Lublinie ich brak, a w Niemczech bywam nie częściej niż raz w roku.
Obrazek
Audi A8 4.2
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2006, 19:10
Posty: 4137 (0/1)
Skąd: Lublin/Radom
Auto: Hania civic X, A8 D3 a na lato Hania CRX del soll

Postprzez CezaR83 » 25 maja 2009, 12:36

Lukano napisał(a):Wiele tras nie robię więc.

wiec... po co gazowac fure...? :|
---------
sq2jul napisał(a):
CezaR83 napisał(a):
Lukano napisał(a):Wiele tras nie robię więc.

wiec... po co gazowac fure...? :|


bo gaz jest tani? <jelen> bo sie to oplaca? <jelen>

Wyobraź sobie ze sie domyśliłem ze chodzi o taniość... ale bez przesady... na malych dystansach oszczędzać na paliwie...?
Najbardziej śmieszy mnie gazowanie duzych silników... od 2.0 Jak ktos cial miec sporą pojemność a teraz go nie stac na jeżdżenie to dziw bierze.... jak chciałem miec oszczędne auto to kupiłem na początku 1.2 w benz i tego tez nigdy nie chcialem gazować, ale rozumiem tych co mimo tego gazują małe silniki, bo szukają oszczędności dalej... ale tych "dużych" nigdy nie pojme... :P
Ostatnio edytowano 25 maja 2009, 13:43 przez CezaR83, łącznie edytowano 3 razy
Zawsze kiedy piszesz głupie posty, Bóg zabija Kotka!
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 lip 2008, 17:47
Posty: 2188 (73/17)
Skąd: 100lica
Auto: Była: M3 BK A+ 1.6 MZCD
Jest: BP eSkyX AT FWD Takumi

Postprzez sq2jul » 25 maja 2009, 13:27

CezaR83 napisał(a):
Lukano napisał(a):Wiele tras nie robię więc.

wiec... po co gazowac fure...? :|


bo gaz jest tani? <jelen> bo sie to oplaca? <jelen>
Smoki i gołe baby
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2007, 21:15
Posty: 6700 (241/160)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: gnojarz & bezdasznik

Postprzez Sokool » 25 maja 2009, 13:50

brii napisał(a):ale w samochodzie tankować co 2-3h to trochę średnio...

Ale biorąc pod uwagę że po tych dwóch tankowaniach co 3 godziny zostaje ci na 2 kraty browara, to już nie jest tak średnio (i nie wyjeżdżaj z dieslem :P ).
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2004, 18:10
Posty: 2737 (1/10)
Skąd: Tychy
Auto: na gaz

Postprzez Lukano » 25 maja 2009, 14:22

CezaR83 napisał(a):na malych dystansach oszczędzać na paliwie...?

Robię około 15-20 tysięcy. Nie wiem czy to jest mało ;)
CezaR83 napisał(a):Najbardziej śmieszy mnie gazowanie duzych silników.

A mnie śmieszy takie podejście ;)
CezaR83 napisał(a):Jak ktos cial miec sporą pojemność a teraz go nie stac na jeżdżenie

A skąd te przypuszczenia ? mam 2,3 turbo, pierwszy rok na Pb i stac mnie było ;)
CezaR83 napisał(a):ak chciałem miec oszczędne auto to kupiłem na początku 1.2 w benz

1,2 to jest silnik ? To jest zaliczka na silnik :P
mam silnik, mocny, szybki i do tego oszczędny. idealne połączenie.
CezaR83 napisał(a):ale tych "dużych" nigdy nie pojme... język

Ktoś chce miec duży silnik, w kosztach utrzymania małego. Proste jak budowa cepa. Co tu rozumieć, kto jeździ 2,3 nigdy nie wsiadzie do 1,2.
ja na przykład nie rozumiem kupowania nowego Diesla. A potem jazda 15-20 kkm rocznie po mieście. tego samochodu nie można gasić, żeby większy koszt się zwrócił, a gdzie tu zarobki.
Sokool napisał(a):(i nie wyjeżdżaj z dieslem język ).

Bo na nim wiele się nie zaoszczędzi ;)
Ale może już byśmy wrócili do tematu, bo raczej nikt nikogo nie przekona.
Obrazek
Audi A8 4.2
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2006, 19:10
Posty: 4137 (0/1)
Skąd: Lublin/Radom
Auto: Hania civic X, A8 D3 a na lato Hania CRX del soll

Postprzez Siw-y » 25 maja 2009, 14:25

CezaR83 napisał(a):ale tych "dużych" nigdy nie pojme...

Użytkownik "dizla" nigdy tego nie pojmie :P

Chodzi o to, że mając duży silnik ma się pewien komfort i dynamikę a dlaczego nie połączyć tego z oszczędnością ?
Obrazek
¼ – 16,851s
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2006, 13:36
Posty: 9625 (2/42)
Skąd: Warszawa
Auto: présidentiel

Postprzez Speed » 25 maja 2009, 14:34

Siw-y napisał(a):dlaczego nie połączyć tego z oszczędnością ?


ostatnio taniej bylo Ci jezdzic na benzynie :D ;P
Radek
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 1
CUP 2013 miejsce 1
 
Od: 16 kwi 2008, 23:05
Posty: 1778 (18/27)
Skąd: Warszawa
Auto: Renault, VW , Citroen, Mazda .

Postprzez brii » 25 maja 2009, 14:53

Lukano napisał(a):Trochę się nudzi częste tankowanie. Ale stacji nie brakuje więc specjalnie do nich nie trzeba jeździć, tylko po drodze się tankuje
Na trasie butla starcza na jakieś 400 km, mnie starczy. na mieście bez znaczenia.

W sumie 400km to już do zniesienia, ale mimo to na stacjach zazwyczaj jest jeden dystrybutor z gazem i kolejka do niego na kilka samochodów – znajomy często czeka masakrycznie długo...

Sokool napisał(a):Ale biorąc pod uwagę że po tych dwóch tankowaniach co 3 godziny zostaje ci na 2 kraty browara, to już nie jest tak średnio

To jest zarąbista sprawa :)

Sokool napisał(a):(i nie wyjeżdżaj z dieslem ).

:P ;)
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez sq2jul » 25 maja 2009, 14:58

CezaR83 napisał(a):
Lukano napisał(a):Wiele tras nie robię więc.

wiec... po co gazowac fure...? :|
---------
sq2jul napisał(a):
CezaR83 napisał(a):
Lukano napisał(a):Wiele tras nie robię więc.

wiec... po co gazowac fure...? :|


bo gaz jest tani? <jelen> bo sie to oplaca? <jelen>

Wyobraź sobie ze sie domyśliłem ze chodzi o taniość... ale bez przesady... na malych dystansach oszczędzać na paliwie...?


Jasne, ze tak – przy obecnych cenach pb95 wystarczy okolo 15k km, aby zwrocila sie instalacja gazowa.

CezaR83 napisał(a):Najbardziej śmieszy mnie gazowanie duzych silników... od 2.0 Jak ktos cial miec sporą pojemność a teraz go nie stac na jeżdżenie to dziw bierze....


stac mnie – po zakupie xedosa zrobilem 17k km przez 8 miesiecy na pb95 i jedyne co zauwazylem to to, ze jestem biedniejszy o kilka tysiecy zlotych, ktore z powodzeniem moglbym przeznaczyc na inne cele. Pluje sobie w brode, ze nie zalozylem instalacji LPG zaraz po zakupie auta, bo w obecnej chwili juz bym na tym zarabial. No ale Ciebie stac na pb i lubisz rozrzucac pieniadze na ulicy... <jelen>

CezaR83 napisał(a):jak chciałem miec oszczędne auto to kupiłem na początku 1.2 w benz i tego tez nigdy nie chcialem gazować, ale rozumiem tych co mimo tego gazują małe silniki, bo szukają oszczędności dalej... ale tych "dużych" nigdy nie pojme... :P


a ja chcialem miec auto z w miare przyzwoitymi osiagami – i mam. Jednak dalej nie zmienia to faktu, ze mozna jezdzic tak samo na LPG jak i PB – bez szkody dla silnika, miec te same osiagi i placic ponad polowe mniej. Wiec po co przeplacac? Ale Ty widze, wolisz wyjsc na ulice i rozrzucac pieniadze do okola siebie ;) Ok, skoro tak lubisz – Twoj biznes. Tylko nie pisz mi prosze, ze skoro chce zalozyc instalacje gazowa to nie stać mnie na jazde na benzynie.
Smoki i gołe baby
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2007, 21:15
Posty: 6700 (241/160)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: gnojarz & bezdasznik

Postprzez krzych » 25 maja 2009, 15:00

Dajcie spokoj, znow temat gaz/benzyna/diesel – przeciez wiadomo i tak ze diesel najlepsiejszy :P Skonczcie z tym OT :P
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2009, 16:16
Posty: 2874 (8/3)
Skąd: Warszawa
Auto: ex posiadacz M6 GY 2.0 CD 143 DPF – obecnie Mazdy brak

Postprzez CezaR83 » 25 maja 2009, 15:28

Spoko juz kłócił sie nie bede.... nawet nie zacząłem to było tylko moje stanowisko w tej sprawie.
sq2jul napisał(a):Jednak dalej nie zmienia to faktu, ze mozna jezdzic tak samo na LPG jak i PB – bez szkody dla silnika

jakby tak było to juz dawno producenci ze spalinówek przeszliby na silniki gazowe (jesli ktokolwiek podjąłby sie tworzenia takiego silnika), jednak wybrali elektryke ktora teraz wchodzi...
Poza tym juz koniec OT :P
Ostatnio edytowano 25 maja 2009, 15:34 przez CezaR83, łącznie edytowano 2 razy
Zawsze kiedy piszesz głupie posty, Bóg zabija Kotka!
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 lip 2008, 17:47
Posty: 2188 (73/17)
Skąd: 100lica
Auto: Była: M3 BK A+ 1.6 MZCD
Jest: BP eSkyX AT FWD Takumi

Postprzez krzych » 25 maja 2009, 15:32

Najbardziej ekonomiczna jest energia JĄDROWA z energii dostepnych w poruszajacych sie jednostkach (okrety podwodne, lodolamacze itp), zeby juz definitywnie zakonczyc glupie przekomarzanie sie :P
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2009, 16:16
Posty: 2874 (8/3)
Skąd: Warszawa
Auto: ex posiadacz M6 GY 2.0 CD 143 DPF – obecnie Mazdy brak

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy Moto