Mazda 323F BJ FP 1998
Bardzo ładna i zadbana BJ-ka. Gratuluję!
Pozdrawiam!
Pozdrawiam!
NBR napisał(a):na wiosnę klamki będą
i już są zamontowane... wszystkie cztery:
Riki napisał(a):Norbert auto nie tylko "wychuchane" ale jak widać.. także mocne gratulacje świetna eFka... ze zdrowym sercem co się rzadko zdarza.
Siwus napisał(a):Bardzo ładna i zadbana BJ-ka. Gratuluję!
dzięki
dodatkowo zmieniłem podświetlenie zegarów na białe
tak wyglądają zegary temperatury i paliwa od drugiej strony – już częściowo bez farby:
generalnie wygląda całkiem nie źle choć nie jest idealnie... podświetlenie nie jest do końca równomierne, podejrzewam że zmyta farba ma to do siebie że rozprowadza światło...
Pozdrawiam,
Norbert
- Od: 13 lis 2006, 21:46
- Posty: 492
- Skąd: W-Wa | Izabelin
- Auto: M323F/BJ/FP
Czemu wszyscy ten zielony kolor likwidują, mnie się podoba Sam wymieniam żarówki na ledy ale zostaje przy zielonym bo pasuje mi do radia, z resztą podświetlenie nóg i schowka też mam zielone Zieleń jest piękna
W końcu klameczki widzę u mnie już dawno, ale przyznaje, że ściągałem temat od ciebie, jak je kiedys pokazałeś po zakupie Dwa razy kupowałem na allegro, bo raz nie dotarły, ale może i dobrze bo drugi komplecik już duzo taniej załatwiłem
Jakieś grubsze plany na lato? Bo ja myśle co by tu jeszcze, ale nie wiem.....
W końcu klameczki widzę u mnie już dawno, ale przyznaje, że ściągałem temat od ciebie, jak je kiedys pokazałeś po zakupie Dwa razy kupowałem na allegro, bo raz nie dotarły, ale może i dobrze bo drugi komplecik już duzo taniej załatwiłem
Jakieś grubsze plany na lato? Bo ja myśle co by tu jeszcze, ale nie wiem.....
zielone podświetlenie nie jest złe, zawsze mogę wrócić jak mi się znudzi białe... ale teraz jestem zadowolony z obecnego wyglądu... inna jazda w nocy
podświetlenie konsoli też zmienię na białe – z czasem... zielone pozostanie tylko podświetlenie panelu radia i wyświetlacz przejechanych kilometrów...
co dalej? myślę że przyciemnię szyby tak ok 60% bez przedniej i przednich bocznych, a dalej zobaczymy może nowe felgi... chyba że uda mi się uzyskać ładny efekt po spolerowaniu obecnych – po zimie zrobiły się wżery...
trzeba sobie pomagać i tak każda Mazda jest inna...
Pozdrawiam,
Norbert
podświetlenie konsoli też zmienię na białe – z czasem... zielone pozostanie tylko podświetlenie panelu radia i wyświetlacz przejechanych kilometrów...
co dalej? myślę że przyciemnię szyby tak ok 60% bez przedniej i przednich bocznych, a dalej zobaczymy może nowe felgi... chyba że uda mi się uzyskać ładny efekt po spolerowaniu obecnych – po zimie zrobiły się wżery...
Borys napisał(a):W końcu klameczki widzę zeby u mnie już dawno, ale przyznaje, że ściągałem temat od ciebie, jak je kiedys pokazałeś po zakupie
trzeba sobie pomagać i tak każda Mazda jest inna...
Pozdrawiam,
Norbert
- Od: 13 lis 2006, 21:46
- Posty: 492
- Skąd: W-Wa | Izabelin
- Auto: M323F/BJ/FP
NBR napisał(a):po zimie zrobiły się wżery...
Znam to polerka łatwo idzie, więc się nie zastanawiaj. Efekt ładny, bo narazie nie padało Miałem nowe felgi w planach (16"), ale stwierdzilem, że dobije opony te co mam w tym sezonie a na przyszly felgi i oponki nowe (może do tego sprężyny -30mm). Felgi już wybrałem, ale cenowo nie wyrobie z nimi teraz
NBR napisał(a):Borys napisał:
W końcu klameczki widzę zeby u mnie już dawno, ale przyznaje, że ściągałem temat od ciebie, jak je kiedys pokazałeś po zakupie
trzeba sobie pomagać i tak każda Mazda jest inna...
No inna inna, klameczki nie są złe, ale brakuje innych elementów, do których mogą pasować, dlatego chyba zapoluje na gałkę biegów od M6
zanim zacznę polerować muszę jeszcze stalowe 15 zakupić na zmianę żebym nie polerował na aucie – zresztą przydadzą się też na zimę
ja z kolei poluję na oryginalną skórzana gałkę od BJ/GF/GW bo mi się trochę wytarła... a klamki pasują do srebrnych ramek
Pozdrawiam,
Norbert
ja z kolei poluję na oryginalną skórzana gałkę od BJ/GF/GW bo mi się trochę wytarła... a klamki pasują do srebrnych ramek
Pozdrawiam,
Norbert
- Od: 13 lis 2006, 21:46
- Posty: 492
- Skąd: W-Wa | Izabelin
- Auto: M323F/BJ/FP
NBR napisał(a):ja z kolei poluję na oryginalną skórzana gałkę od BJ/GF/GW bo mi się trochę wytarła... a klamki pasują do srebrnych ramek
poliftowa z BJ jest na alledrogo ale drogo a skórzaną jak kupie coś do siebie to będę miał na zbyciu
NBR napisał(a):zanim zacznę polerować muszę jeszcze stalowe 15 zakupić na zmianę żebym nie polerował na aucie – zresztą przydadzą się też na zimę
Ja pożyczyłem zapas od mamy i wziąłem też swój, robiłem parami przy okazji zmiany na letnie, dwa popołudnia i gotowe. Tylko trzeba mieć dwa popołudnia wolne
Borys napisał(a):polerka łatwo idzie, więc się nie zastanawiaj. Efekt ładny, bo narazie nie padało język
nie no ja sie meczylem troche z polerka.
a co do deszczu to u mnie juz padalo i nadal wygladaja tak samo ladnie jak wczesniej.
- Od: 2 wrz 2008, 18:41
- Posty: 133
- Skąd: okolice Zamościa
- Auto: Mazda 323F BJ 1.8 16v
Pięknie utrzymany egzemplarz z nadwyżką mocy – czego chcieć więcej
PS. ja jednak nie pogardził bym nagraniem przyspieszenia 0-100 ... chętnie porównam ze swoim, w końcu tym samym silnikiem o tej samej mocy (nie kłócąc się o te 1.8KM)
PS. ja jednak nie pogardził bym nagraniem przyspieszenia 0-100 ... chętnie porównam ze swoim, w końcu tym samym silnikiem o tej samej mocy (nie kłócąc się o te 1.8KM)
kupię stalówki i będę polerował – podobnie jak Borys: papier, gąbeczka, pasta...
dziękuję, a przydały by się jeszcze drogi bez dziur
dzięki, zgadza się – można porównać – http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... 444#895444 – filmik prawie sprzed roku ale się nie wiele działo...
Lukas007 – patrzyłem na Twój wypad po bułki i wychodzi mi że ok 1 sek jest różnicy na Twoją korzyść (mierzone stoperem) – podejrzewam że gdybyś się "spiął" to zszedłbyś poniżej 8 sek – zresztą Ty swoją konkretnie zmieniasz
niebawem postaram się wrzucić jakiś nowy filmik i aktualne zdjęcia...
Pozdrawiam,
Norbert
Lukas007 napisał(a):Pięknie utrzymany egzemplarz z nadwyżką mocy – czego chcieć więcej
dziękuję, a przydały by się jeszcze drogi bez dziur
Lukas007 napisał(a):PS. ja jednak nie pogardził bym nagraniem przyspieszenia 0-100 ... chętnie porównam ze swoim, w końcu tym samym silnikiem o tej samej mocy (nie kłócąc się o te 1.8KM) oczko
wertopser napisał(a):no ja tez z checia bym zobaczyl jak pryspiesza 1.8 16v z podwyzszona moca
Borys napisał(a):Panowie, na 5 str. jest filmik, chyba, że prosicie o coś świeżego
dzięki, zgadza się – można porównać – http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... 444#895444 – filmik prawie sprzed roku ale się nie wiele działo...
Lukas007 – patrzyłem na Twój wypad po bułki i wychodzi mi że ok 1 sek jest różnicy na Twoją korzyść (mierzone stoperem) – podejrzewam że gdybyś się "spiął" to zszedłbyś poniżej 8 sek – zresztą Ty swoją konkretnie zmieniasz
niebawem postaram się wrzucić jakiś nowy filmik i aktualne zdjęcia...
Pozdrawiam,
Norbert
- Od: 13 lis 2006, 21:46
- Posty: 492
- Skąd: W-Wa | Izabelin
- Auto: M323F/BJ/FP
Lukas007 napisał(a):ja jednak nie pogardził bym nagraniem przyspieszenia 0-100
wertopser napisał(a):no ja tez z checia bym zobaczyl jak pryspiesza 1.8
Jacekm_ napisał(a):To ja też przyłączam się do prośby o aktualny filmik
załączam filmik – trochę przeciągnąłem ją na 1 i 2 ale ogólnie nie jest źle jednak myślę że udało by się deczko szybciej pojechać...
W porównaniu do poprzedniego filmu chyba jest szybciej
http://www.wrzuta.pl/wrzuta.swf?file_key=1Z8NCoDR0yo
wkrótce zmiana świeczek, oleju i filtrów – może będzie jeszcze lepiej...
Pozdrawiam,
Norbert
Ostatnio edytowano 13 mar 2011, 18:25 przez NBR, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 13 lis 2006, 21:46
- Posty: 492
- Skąd: W-Wa | Izabelin
- Auto: M323F/BJ/FP
Jest bardzo dobrze. Z tego co widzę, do 100 na dwójce nie dochodzi (max do ok. 96km/h, czyli okolice 60mph). Licząc z tego samego stopera co u mnie ... wychodzi Ci 0-100 w 8.75s
Plus za dobry start bez zmulenia, u mnie strzał z 3500rpm kończy się spadkiem obrotów na 2000rpm, co w konsekwencji daje stosunkowo słabe czasy (8.6-8.8 do licznikowych 100km/h). W moim przypadku czas przy dobrym starcie (bez straty przyczepności), na obecnych, letnich kołach to 8.25s (ale na zimówkach 185/65R14 da się zejść poniżej 8s*)
* – licznikowych oczywiście
Plus za dobry start bez zmulenia, u mnie strzał z 3500rpm kończy się spadkiem obrotów na 2000rpm, co w konsekwencji daje stosunkowo słabe czasy (8.6-8.8 do licznikowych 100km/h). W moim przypadku czas przy dobrym starcie (bez straty przyczepności), na obecnych, letnich kołach to 8.25s (ale na zimówkach 185/65R14 da się zejść poniżej 8s*)
* – licznikowych oczywiście
Borys napisał(a):Wydaje mi się, że moja ma odcięcie dokładnie przy 100 km/h, u ciebie też byś dociągnął.
sądzę że do 100 na II by nie doszło chyba że wypiął bieg i siłą rozpędu...
Tak jak napisałem wcześniej przeciągnąłem trochę na I i II nawet słychać "odcięcie" gdyby to wykluczyć czas byłby pewnie lepszy.
U mnie kółka są standardowe 195/55/15 więc przekłamań na liczniku nie powinno być – opony letnie – swoją drogą odzwierciedlenie tych kilometrów licznikowych w rzeczywistości.
Sprawdzałem kiedyś z GPS TomTom to powyżej 120 tolerancja do 5 km/h poniżej 120 było w miarę równo... zrobię jeszcze filmik licznik vs. GPS zobaczymy jak teraz będzie...
Lukas007 Twoje auto 6 lat starsze a wygląda bardzo zadbanie zarówno na zewnątrz, wewnątrz jak i w samym sercu – czasy lepsze a Mazda sporo cięższa
Borys napisał(a):Zapitala ta twoja maszynka usmiech ciekawe jak moja by się spisała
Borys po wykresie na hamowni wyszła Tobie seria więc pewnie koło 9s będzie – nagraj filmik to porównamy
Borys napisał(a):A co to za choineczka (TCS)?
Lewy tylny czujnik się zmęczył trzeba go zastąpić nowym...
Pozdrawiam i dzięki panowie za opinie...
- Od: 13 lis 2006, 21:46
- Posty: 492
- Skąd: W-Wa | Izabelin
- Auto: M323F/BJ/FP
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości