
no to pora wrócić do Rodziny MAZDASPEED
na pokładzie w mojej madzi znajduje sie:
-el. szyby x2
-el. lusterka (podgrzewane)
-poduszka powietrzna x4
-abs i tcs
-klimatyzacja
– centralny zamek sterowany z pilota
– alarm
– mżawkowe dysze spryskiwaczy
– radio cd
– dodatkowe zabezpieczenie
– dzielona i suwana tylna kanapa
– relingi dachowe ori mazda
– lpg
Tuning:
-zawieszenie obniżone i utwardzone elementami z polki H&R
-felgi czarna stal 14 – wersja zima
– short air intake home made
-zaciski pomalowane na zloto
– polerka pokrywy zaworów oraz kolektora dolotowego
-naklejki klub mazdaspeed
– chlapacze ori przod i tyl pomalowane w kolor nadwozia
auto zaraz po kupnie od klubowicza Mako w maju 2009r i pierwsze mody środki felg na czarno i ranty w polerkę

Po jakimś czasie silnik przeszedł polerke i wleciał wkład filtra pipercrossa

Następnie wleciało pare gratów z wersji protage z nowym dolotem oraz
rozpórka na kielichy, do srodka auta nakladki na progi z napisem mazda oraz skorzana gałka zniany biegów


Foty z czaplinka 2012


Mazda w lutym 2012 została zagazowana na podzespołach stage 4+ i wtryskach Hana2000 , butla w miejscu koła zapasowego
W Mazdzie kiedyś przez Niemca zostały poszerzone przednie i tylne błotniki oraz tylny zderzak w celu zmieszczenia alufelg 17. Z biegiem lat błotniki te wyglądały coraz gorzej i we wrześniu 2012 zostały wspawane nowe oryginalne reperaturki na tył oraz zostały zakupione oryginalne przednie błotniki i mazda wróciła do seryjnego wyglądu. Przy okazji została wyczyszczona i zakonserwowana cała podłoga oraz usunięto pęcherze na tylnej klapie. Alusy niestety zostały sprzedana gdyż nie mieszczą sie pod seryjne błotniki
foty listopad 2012








