Diagnostyka ECU
Edit: Jako że fotorelacja przestała działać poniżej zamieszczamy link do diagnostyki ECU ze strony klubowej http://www.mazdaspeed.pl
Odczyt kodów błędów (samochody z interfejsem OBD-I)
Odczyt kodów błędów (samochody z interfejsem OBD-I)
MÓJ WARSZTACIK DOBRYCH CEN :) www.mstechnik.dbv.pl
WWW.MSTECHNIK.DBV.PL
WWW.MSTECHNIK.DBV.PL
- Od: 10 gru 2003, 17:02
- Posty: 641
- Skąd: Warszawa - Włochy
- Auto: M323BG, Rover 200si 1.4l 103HP
A ja mam "check engine" na obrotomierzu i diode i rezystory mam z bańki
Waluś napisał(a):A ja mam "check engine" na obrotomierzu i diode i rezystory mam z bańki
to znaczy że błędy można odczytać z kontrolki "check engine" ????????
Po Madzi 323 BJ DitD pozostało juz tylko wspomnienie
- Od: 27 kwi 2005, 17:53
- Posty: 40
- Skąd: Dolnośląskie
- Auto: Mazda 626 GE FP (LPG- NL)
J23 napisał(a):to znaczy że błędy można odczytać z kontrolki "check engine"
dokładnie. Zakładam mostek w kostce, potem wygodnie zasiadam w fotelu za kierownicą, załączam zapłon i licze :D
czytaj uważnie!!!! jest jedno mrygnięcie oznaczające zapłon ! jak niebedzie potem w krotkim okresie czasu mrygać to wszystko jest ok = elektronika wporządku !
MÓJ WARSZTACIK DOBRYCH CEN :) www.mstechnik.dbv.pl
WWW.MSTECHNIK.DBV.PL
WWW.MSTECHNIK.DBV.PL
- Od: 10 gru 2003, 17:02
- Posty: 641
- Skąd: Warszawa - Włochy
- Auto: M323BG, Rover 200si 1.4l 103HP
jak długo trwa ten test?? tzn czy po sprawdzeniu wszystkich el. dioda znowu mrygnie, a jezeli tak to po jakim mniej wiecej czasie ?
- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
jak skończy mrygać to zaczyna od nowa i tak w kółko aż rozłączysz
ok tylko chodzi o to że po włączeniu silnika niemrugnęło ani razu i teraz niewiem czy to ozncza ze wszystko jest ok czy tez moze za szybko rozłączyłem;/. Stąd moje pytanie czy po sprawdzeniu wszystkich el jest jakis sygnał ze to jest koniec testu
- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
Po włączeniu zapłonu zapali się na kilka sekund, poczym zgaśnie i od tego momentu zaczyna mrugać. Jeśli nie mruga to jest gites
okej, juz zrobilem badanie.
3 krotkie blyski,co oznaczaloby padniety czujnik polozenia walu. Czy to mozliwe jesli na LPG chodzi bardzo dobrze? Czy czujnik jest w aparacie zaplonowym ?
dzieki za odp.
3 krotkie blyski,co oznaczaloby padniety czujnik polozenia walu. Czy to mozliwe jesli na LPG chodzi bardzo dobrze? Czy czujnik jest w aparacie zaplonowym ?
dzieki za odp.
rada : zamiast dzielić , mnóż przez odwrotność
- Od: 14 maja 2006, 23:32
- Posty: 129
- Skąd: wrocław
- Auto: BMW 318Ti Compact '98r [140KM]
ja właśnie przed chwilą przetestowałem swojego Xedosika. Wynik: kod 17 i kod 15 (15 to lambda, ale 17... mam się bać?)? Czy 17 to coś poważnego/kosztownego?
Pozdrawiam!
Edit: poczytałem o 17 – hehe, wyjaśnia ogromny apetyt Madzi na benzynę (15 litrów/100 przy stylu kapelusznika w mieście...). Pytranie tylko czy spowodowała to padnięta lambda czy coś innego. A, i jeszcze jedno, przy teście ABS nic mi się nie zapalało. To znaczy, że wszystko ok, czy coś źle podłączałem?
Pozdrawiam!
Edit: poczytałem o 17 – hehe, wyjaśnia ogromny apetyt Madzi na benzynę (15 litrów/100 przy stylu kapelusznika w mieście...). Pytranie tylko czy spowodowała to padnięta lambda czy coś innego. A, i jeszcze jedno, przy teście ABS nic mi się nie zapalało. To znaczy, że wszystko ok, czy coś źle podłączałem?
Wczoraj nie istnieje, dziś dobiega końca, jutro niszczy nadzieję.
- Od: 11 sty 2006, 22:33
- Posty: 47
- Skąd: Toruń
- Auto: Był Xedos CA KF
Jest 6 MPS
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy Opinie i Poradniki