Odpala i gaśnie – brak paliwa ;) GD

Postprzez Waluś » 12 maja 2009, 20:07

andrewx85 czy wyjmowałeś kiedys pompę paliwa ze zbiornika ??
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez steven » 12 maja 2009, 20:58

a właśnie za niego zadam to pytanie: wiesz może jak ją zdjąć, jak poprzednio dla pewności uszczelnił ją masą uszczelniającą... albo czymś takim ;p

a wymieniał pompę ;p

już doszedłem do tego, że rezerwa też mu nie działa ;p
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 cze 2008, 11:20
Posty: 755
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 626 GD FE3 89'

Postprzez andrewx85 » 12 maja 2009, 22:45

dziex steven ;)
postawie piwo jak ktos wie jak mam sie pozbyc masy uszczelniajacej bez niszczenia pompy i zbiornika ;)
jak ktos chce to zrobie zdjecie :]
PS
ale mam pewnosc ze powietrze sie nie dostanie :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2008, 09:55
Posty: 376
Skąd: Olsztyn
Auto: 626 GD, 2.2i 88 /LPG 12.02.1988:)

Postprzez Waluś » 13 maja 2009, 19:47

andrewx85 napisał(a):jak mam sie pozbyc masy uszczelniajacej bez niszczenia pompy i zbiornika

jakiej masy ??

a jak pompa była kiedyś wyjmowana to pływak może sie podwieszać, bo jak ktoś ne wie o co biega to nie trafi pływakiem poza przegrodę i wtedy na pustym pokazuje np1/4 :P
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez andrewx85 » 14 maja 2009, 00:52

nie no napewno dobrze jest :P ze 30 razy wyjmowałem i wkladalem starą to nową jak kupilem to pryszcz ;)
a masa uszczelniajaca, taka co po spawach sie daje i na laczeniach elementow itp :) wyglada taka szara jak plastelina a potem twarda jak skała :]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2008, 09:55
Posty: 376
Skąd: Olsztyn
Auto: 626 GD, 2.2i 88 /LPG 12.02.1988:)

Postprzez Waluś » 14 maja 2009, 19:48

to tobie może się tak wydawać że dobrze siedzi, skoro staje ci na 1/4 lub od razu podnosi się do tego poziomu to znaczy że wadzi w zbiorniku pływak. Bez problemu założysz nie zauważając tego, ba nawet niczego nie uszkadzając pompę w niewłaściwy sposób. Musisz niestety sam dojść do tego w które dokładnie miejsce za przegroda musi on trafić, nie da się tego opisać przez net :P
U mnie wskaźnik jest b. dokładny i wiem że jak opada do ostatniego milimetra dolnej kreski to juz za chwile będzie szarpała z powodu kończącego sie paliwa.
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez andrewx85 » 15 maja 2009, 01:27

no ok o sie dowiemy jak wyjme pompe :P i wtedy bedzie wiadomo czy pokazuje dobrze czy nie,
a jakas propozycja na mase uszczelniajaca- czym mozna ja "zeskrobac" albo rozpuscic...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2008, 09:55
Posty: 376
Skąd: Olsztyn
Auto: 626 GD, 2.2i 88 /LPG 12.02.1988:)

Postprzez andrewx85 » 15 maja 2009, 10:43

http://www.novol.pl/strony/1/i/88.php o taka masa uszczelniajaca :]
Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej – szaleniec
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2008, 09:55
Posty: 376
Skąd: Olsztyn
Auto: 626 GD, 2.2i 88 /LPG 12.02.1988:)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6