Korek wlewu paliwa

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez tomekr » 23 kwi 2009, 20:58

Czy będzie pasował korek wlewu paliwa od europejskich 3 w wersjach benzynowych do 3 sedan wyprodukowanej w 2007 roku na rynek amerykański?

Z góry dziękuje za informacje.
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 6 kwi 2005, 16:50
Posty: 54
Skąd: Białystok
Auto: 3 LF

Postprzez DeadlY » 8 maja 2009, 00:32

teoretycznie bedzie pasowal. mozesz porownac zdjecia obu i bedziesz znal odp.
btw takie spalanie masz w mieszanej jezdzie?
WINNING BLUE MICA
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 kwi 2008, 11:35
Posty: 552
Skąd: 3miasto
Auto: Mazda 3 BK LF było....

Postprzez tomekr » 8 maja 2009, 10:03

DeadlY, porównywanie zdjęć nic nie da... Tymczasowo miałem założony korek od innego japońca, i było ok przez jakieś 150 km od momentu pełnego zatankowania. Później wywaliło błąd P0455.
Idąc tym tropem, tam musi być jakiś zawór regulujący ciśnienie w baku.
ASO nie zna odpowiedzi na moje pytanie – trzeba by było spróbować. Myślałem, że może ktoś z forum ma już takie doświadczenie

A co do spalania to kliknij na obrazek w stopce
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 6 kwi 2005, 16:50
Posty: 54
Skąd: Białystok
Auto: 3 LF

Postprzez DeadlY » 8 maja 2009, 21:41

z tego co wiem bak musi miec odpowietrznik bo z paliw paruje takze nadmiar cisnienia gdzies musi uchodzic. w lato jak sie odkreca korek to jest sapniecie schodzacego gazu ale tylko troszke nie ma efektu potrzesionej coli ;) ten zawor to zapewne odpowietrznik. u mnie korek to jest takie platikowe cos co wyglada jak uniwersaly badziew :P szczerze to nie slyszalem zeby cisnienie w baku bylo pod kontrola komputera ale w sumie to moge sie mylic. a zdiagnozowales dokladnie co znaczy ten blad?
WINNING BLUE MICA
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 kwi 2008, 11:35
Posty: 552
Skąd: 3miasto
Auto: Mazda 3 BK LF było....

Postprzez tomekr » 8 maja 2009, 22:51

Czy w tym coś, co przypomina uniwersalny badziew ;), widzisz metalową sprężynkę? Rozumiem, że Twoja Mazda to europejski hatchback. Z którego roku?
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 6 kwi 2005, 16:50
Posty: 54
Skąd: Białystok
Auto: 3 LF

Postprzez curro » 9 maja 2009, 13:37

Witam wszystkich miłośników mazdy, bo to mój debiut. Kolego Tomekr miałem podobny problem, po przejechaniu ok. 200 km znowu wywalało błąd PO455, zakupiłem na alledrogo korek do mazdy 3 europa za 50 zł i okazało się, że wlew ma w wersjach USA inny kształt "ślimaka" no i korek do wyrzucenia. Siostra z USA przysłała mi taki korek za ok 95 zł, w Polsce chcieli 350.
Początkujący
 
Od: 9 maja 2009, 13:29
Posty: 7
Skąd: jarocin
Auto: mazda 3 2,0 sedan 150 KM USA

Postprzez tomekr » 9 maja 2009, 18:29

Wygląda na to, że trzeba sprowadzić. Będzie najpewniej.
Dzieki
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 6 kwi 2005, 16:50
Posty: 54
Skąd: Białystok
Auto: 3 LF

Postprzez DeadlY » 11 maja 2009, 19:23

Moja to EU 2004. Sprezynek nie widzialem ;) ale ma zabezpieczenie zeby nie przekrecic gwintu albo zeby za mocno nie dokrecic. Wyglada na to ze faktycznie masz jakis czujnik :) daj znac czy u Cibie to tez poskutkuje jak u kolegi bo az mnie to zaintrygowalo :)
WINNING BLUE MICA
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 kwi 2008, 11:35
Posty: 552
Skąd: 3miasto
Auto: Mazda 3 BK LF było....

Postprzez marcpol » 11 maja 2009, 19:45

tomekr jak coś to mam korek od 626/ probe dokładnie taki http://www.allegro.pl/item630520134_kor ... mazda.html, oddam za piwo jak odbierzesz osobiście. Być może pasuje do 3.
Regeneracja wtryskiwaczy

http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=80&t=140109
Początkujący
 
Od: 2 maja 2009, 12:34
Posty: 20

Postprzez tomekr » 13 maja 2009, 08:26

marcpol niestety, ale nie wydaje mi się aby pasował ...
DeadlY na błąd P0455 w moim przypadku poskutkuje na 100%
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 6 kwi 2005, 16:50
Posty: 54
Skąd: Białystok
Auto: 3 LF

Postprzez curro » 13 maja 2009, 16:27

zanim ostatni eletromechanik doszedł do tego , że to może być korek, 3 razy fachmani od elektryki kasowali błędy i na tym ich znajomość tematu się kończyła, jeden chciał nawet rozbierać pół auta aby dojść do zbiornika(zresztą ten najdroższy od "Boscha"). Wniosek następujący- nie wystarczy mieć komputer i sczytywać błędy-czasami warto ruszyć mózgownicą. Korek musi być do wersji USA z centralnym zamkiem.
Początkujący
 
Od: 9 maja 2009, 13:29
Posty: 7
Skąd: jarocin
Auto: mazda 3 2,0 sedan 150 KM USA

Postprzez tomekr » 13 maja 2009, 23:41

Współczuje...
Pierwszą czynnością po sprawdzeniu "komputerkiem", jaką opisuje manual, to sprawdzenie korka paliwa.
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 6 kwi 2005, 16:50
Posty: 54
Skąd: Białystok
Auto: 3 LF

Postprzez szafa » 20 lis 2009, 19:47

tomekr Czy załatwiłeś korek – gdzie kupiłeś – w mojej M6 ten sam błąd i mam nadzieje ze to ta sama przyczyna.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 16 lis 2009, 06:53
Posty: 16
Auto: M6 GG L3 2.3 16V '08

Postprzez tomekr » 23 lis 2009, 10:00

Trochę późno odpowiadam, przepraszam. Korek zakupiony został w ASO. Jak dobrze pamiętam 260 zł, wyprodukowany w Czechach.
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 6 kwi 2005, 16:50
Posty: 54
Skąd: Białystok
Auto: 3 LF

Postprzez szafa » 23 lis 2009, 19:59

Dzieki za info ja swój nabyłem na allegro ale niestety gwint nie pasuje – zapytam w ASO

Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 16 lis 2009, 06:53
Posty: 16
Auto: M6 GG L3 2.3 16V '08

Postprzez newuser » 6 gru 2009, 09:38

I jak koledzy wymiana korków na nowe załatwiła u wszystkich sprawę i zniknął na zawsze check engine ? :]
Forumowicz
 
Od: 28 maja 2008, 01:08
Posty: 167 (0/2)
Auto: mazda 3S 2,3 2006

Postprzez Scotty » 13 lip 2010, 11:03

Witam

Kto ma mozliwosc sprowadzenia takiego korka z USA? Zle wkrecilem i nie moglem juz odkrecic, no i sie polamal przy silowym odkrecaniu:) Prosze o info gdzie moge taki nabyc ewentualnie kto moze mi przyslac z USA.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 lip 2010, 20:01
Posty: 40
Skąd: lubelskie
Auto: 3 BK 2009 Sedan 2.0 AT USA

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323