Większe tarcze hamulcowe oraz zaciski hamulców przednich
Jak każdy wie, MX-3 niestety nie cieszy się dobrą opinią jeżeli chodzi o hamulce. Zestaw który jest standardowo zamontowany niestety daje radę przy próbach zatrzymania z prędkości około 100km/h, wtedy wychodzi to całkiem sprawie, jednak czegoś brakuje.
Pytanie do posiadaczy MX-3 brzmi, czy znajdą się osoby zainteresowane zestawem poprawiającym skuteczność hamowania owego wynalazku.
W skład takiego zestawu wchodzą:
– Tarcze hamulcowe 274-280mm
– Zaciski hamulcowe z większym klockiem hamulcowym mazda(jednotłoczkowe).
– Adaptery służące do zamontowania większego zacisku do zwrotnicy
– Klocki hamulcowe przystosowane do większego zacisku oraz tarczy(mazda)
Zaciski przednie po regeneracji, wypiaskowane oraz pomalowane proszkowo na kolor czarny lub czerwony...
Adaptery pomalowane proszkowo na kolor czarny lub czerwony...
W sytuacji, gdy temat wzbudzi zainteresowanie przedstawię więcej szczegółów danej operacji...
Pytanie do posiadaczy MX-3 brzmi, czy znajdą się osoby zainteresowane zestawem poprawiającym skuteczność hamowania owego wynalazku.
W skład takiego zestawu wchodzą:
– Tarcze hamulcowe 274-280mm
– Zaciski hamulcowe z większym klockiem hamulcowym mazda(jednotłoczkowe).
– Adaptery służące do zamontowania większego zacisku do zwrotnicy
– Klocki hamulcowe przystosowane do większego zacisku oraz tarczy(mazda)
Zaciski przednie po regeneracji, wypiaskowane oraz pomalowane proszkowo na kolor czarny lub czerwony...
Adaptery pomalowane proszkowo na kolor czarny lub czerwony...
W sytuacji, gdy temat wzbudzi zainteresowanie przedstawię więcej szczegółów danej operacji...
Ostatnio edytowano 1 cze 2009, 22:07 przez xXx, łącznie edytowano 2 razy
Łukasz, zestaw ofertowany przeze mnie nie będzie kosztował 2000 PLN, a dużo dużo mniej, nie piszę na razie ile dokładnie, ponieważ jest kilka opcji i była by to jedna wielka dywagacja.
Niebawem taki zestaw zagości w MX-3 którą posiadam, zrobimy testy przed oraz testy po, informował będę na bieżąco...
Niebawem taki zestaw zagości w MX-3 którą posiadam, zrobimy testy przed oraz testy po, informował będę na bieżąco...
Do zestawu o którym mysle wybralem tarcze łatwo dostepne, dobre, tanie oraz sprawdzone, tak samo zaciski oraz klocki....
Inna sprawa, ze tarcza 274-280mm miesci się wraz z zaciskiem pod koło 15"...
Jezeli beda zainteresowani tematem, jestem w stanie zaproponowac zestaw czterotłoczkowy również w bardziej dobrej cenie...
Inna sprawa, ze tarcza 274-280mm miesci się wraz z zaciskiem pod koło 15"...
Jezeli beda zainteresowani tematem, jestem w stanie zaproponowac zestaw czterotłoczkowy również w bardziej dobrej cenie...
Panie Patryku, wstępnie bym się na to pisał. Jeszcze bardziej bym się podniecił, jakby tarcze były nacinane i nawiercane. Pozdrawiam.
mt4l
- Od: 1 lut 2009, 19:59
- Posty: 23
- Skąd: gda
- Auto: mazda mx3 1.6
Mev napisał(a):muaythai14 napisał:
Jeszcze bardziej bym się podniecił, jakby tarcze były nacinane i nawiercane
Nie wiem jak to skomentować, ale nacinane tarcze to nie problem. Będzie kilka opcji od tarcz standardowych po nacinane oraz nawiercane takie jak Brembo Maxx oraz EBC TurboGroove...
xXx napisał(a):Mev napisał(a):muaythai14 napisał:
Jeszcze bardziej bym się podniecił, jakby tarcze były nacinane i nawiercane
Nie wiem jak to skomentować, ale nacinane tarcze to nie problem. Będzie kilka opcji od tarcz standardowych po nacinane oraz nawiercane takie jak Brembo Maxx oraz EBC TurboGroove...
No to baja, na coś takiego właśnie czekałem. Komentarz chyba raczej Cię nie uraził (...) podniecony bo coś takiego mi się zawsze podobało. Jestem heteroseksualny "pjona"
A tak jak już nawiązał się dialog, to bez zbędnego cukrowania, jestem pełen uznania dla twojej wiedzy kolego i tego co robisz, do tego dodam, że jakbym miał swapować coś w swoim aucie to chciałbym oddać auto w twoje ręce, albo tego druciarza z pruszcza. Czekam, aż temat się dalej rozwinie. Pozdrawiam.
mt4l
- Od: 1 lut 2009, 19:59
- Posty: 23
- Skąd: gda
- Auto: mazda mx3 1.6
Pati a co do BA GT zaproponujesz ?
Albo lepiej nie proponuj, ja się teraz blacharką zajmuję
Albo lepiej nie proponuj, ja się teraz blacharką zajmuję

Adaś sam sobie takie coś dorób, wystarczy że dobierzesz sobie właściwą tarczę do standartowych zacisów a do tego trzeba dorobić adapter u ślisarza.
a tak wogóle to do BA powinny pasować hamulce od M6 wiec po co kombinować.
a tak wogóle to do BA powinny pasować hamulce od M6 wiec po co kombinować.
Hazu napisał(a):a tak wogóle to do BA powinny pasować hamulce od M6 wiec po co kombinować.
tylko do jednej wersji BA, KF GT czy jakoś tak, nie jestem biegły w oznaczeniach 323. ale ręki za to nie dam sobie obciąć

"... prędkość była ok, to zakręt był za wąski..."
Hazu napisał(a):a tak wogóle to do BA powinny pasować hamulce od M6 wiec po co kombinować.
Ja nie wiem czy BA KF nie ma większych tarcz niż w M6
edit.
jednak nie, BA ma 274mm a M6 GG 283mm, ale i tak jest to więcej niz np. MX-6 KL lub X6 KF (258mm)
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje