Większe tarcze hamulcowe oraz zaciski hamulców przednich

Postprzez xXx » 30 kwi 2009, 18:07

Jak każdy wie, MX-3 niestety nie cieszy się dobrą opinią jeżeli chodzi o hamulce. Zestaw który jest standardowo zamontowany niestety daje radę przy próbach zatrzymania z prędkości około 100km/h, wtedy wychodzi to całkiem sprawie, jednak czegoś brakuje.

Pytanie do posiadaczy MX-3 brzmi, czy znajdą się osoby zainteresowane zestawem poprawiającym skuteczność hamowania owego wynalazku.


W skład takiego zestawu wchodzą:

– Tarcze hamulcowe 274-280mm
– Zaciski hamulcowe z większym klockiem hamulcowym mazda(jednotłoczkowe).
– Adaptery służące do zamontowania większego zacisku do zwrotnicy
– Klocki hamulcowe przystosowane do większego zacisku oraz tarczy(mazda)

Zaciski przednie po regeneracji, wypiaskowane oraz pomalowane proszkowo na kolor czarny lub czerwony...

Adaptery pomalowane proszkowo na kolor czarny lub czerwony...


W sytuacji, gdy temat wzbudzi zainteresowanie przedstawię więcej szczegółów danej operacji...
Ostatnio edytowano 1 cze 2009, 22:07 przez xXx, łącznie edytowano 2 razy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

PostTen post został usunięty przez Paweł 4 gru 2015, 12:37.

Postprzez Loczek » 1 maja 2009, 00:08

Spoon mowi o BIg Brake Kit

A patryk o Home brake kit :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sty 2006, 17:30
Posty: 2112
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Auto: Bezawaryjne i Niebite

Postprzez xXx » 1 maja 2009, 10:41

Łukasz, zestaw ofertowany przeze mnie nie będzie kosztował 2000 PLN, a dużo dużo mniej, nie piszę na razie ile dokładnie, ponieważ jest kilka opcji i była by to jedna wielka dywagacja.

Niebawem taki zestaw zagości w MX-3 którą posiadam, zrobimy testy przed oraz testy po, informował będę na bieżąco...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

PostTen post został usunięty przez Paweł 4 gru 2015, 12:37.

Postprzez xXx » 1 maja 2009, 15:17

Do zestawu o którym mysle wybralem tarcze łatwo dostepne, dobre, tanie oraz sprawdzone, tak samo zaciski oraz klocki....


Inna sprawa, ze tarcza 274-280mm miesci się wraz z zaciskiem pod koło 15"...


Jezeli beda zainteresowani tematem, jestem w stanie zaproponowac zestaw czterotłoczkowy również w bardziej dobrej cenie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez muaythai14 » 1 maja 2009, 16:39

Panie Patryku, wstępnie bym się na to pisał. Jeszcze bardziej bym się podniecił, jakby tarcze były nacinane i nawiercane. Pozdrawiam.
mt4l
Początkujący
 
Od: 1 lut 2009, 19:59
Posty: 23
Skąd: gda
Auto: mazda mx3 1.6

Postprzez Mev » 1 maja 2009, 16:41

muaythai14 napisał(a):Jeszcze bardziej bym się podniecił, jakby tarcze były nacinane i nawiercane

<lol>
f*ck
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2005, 14:16
Posty: 5791 (0/3)
Skąd: Piła
Auto: Mercedes CLS '18
Range Rover Sport
Fiat 500

Postprzez xXx » 1 maja 2009, 17:27

Mev napisał(a):muaythai14 napisał:
Jeszcze bardziej bym się podniecił, jakby tarcze były nacinane i nawiercane


Nie wiem jak to skomentować, ale nacinane tarcze to nie problem. Będzie kilka opcji od tarcz standardowych po nacinane oraz nawiercane takie jak Brembo Maxx oraz EBC TurboGroove...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez muaythai14 » 1 maja 2009, 20:22

xXx napisał(a):
Mev napisał(a):muaythai14 napisał:
Jeszcze bardziej bym się podniecił, jakby tarcze były nacinane i nawiercane


Nie wiem jak to skomentować, ale nacinane tarcze to nie problem. Będzie kilka opcji od tarcz standardowych po nacinane oraz nawiercane takie jak Brembo Maxx oraz EBC TurboGroove...

No to baja, na coś takiego właśnie czekałem. Komentarz chyba raczej Cię nie uraził (...) podniecony bo coś takiego mi się zawsze podobało. Jestem heteroseksualny "pjona"
A tak jak już nawiązał się dialog, to bez zbędnego cukrowania, jestem pełen uznania dla twojej wiedzy kolego i tego co robisz, do tego dodam, że jakbym miał swapować coś w swoim aucie to chciałbym oddać auto w twoje ręce, albo tego druciarza z pruszcza. Czekam, aż temat się dalej rozwinie. Pozdrawiam.
mt4l
Początkujący
 
Od: 1 lut 2009, 19:59
Posty: 23
Skąd: gda
Auto: mazda mx3 1.6

Postprzez xXx » 2 maja 2009, 15:05

Jak tylko będą konkrety wrzucę wszystko na forum...



P.S. Dzięki za słowa uznania...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez mlody1921 » 4 maja 2009, 21:07

Też chętnie czekam na montaż i testy jak sie sprawuje
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez Hvil » 5 maja 2009, 00:09

też chętnie się zainteresuję. Wozik w te wakacje chyba czeka całkowita przebudowa. Na dniach odezwę się także w sprawie silnika jesli można na pw.
"Towarzysze pomożecie?"
"Pomożemy!! <jupi>"
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 kwi 2005, 13:25
Posty: 298
Skąd: Lublin
Auto: Mazda MX-3 93r 1.6 16v

Postprzez Kalio » 6 maja 2009, 13:33

Jestem Ciekaw ! Jak by to mialo wygladac, cenowo i skutecznie ?
BURN RUBBER, NOT YOUR SOUL!
Forumowicz
 
Od: 24 paź 2008, 13:49
Posty: 30
Skąd: Dębica
Auto: Mazda MX-3 1,8 V6 1992r

Postprzez Mr.M » 6 maja 2009, 15:21

Również jestem zainteresowany może wrescie zacznie to hamowac :)

Pozdrawiam
Mazda 6 User :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 21:32
Posty: 308
Skąd: Kielce
Auto: Mazda 6

Postprzez Adaś » 6 maja 2009, 18:42

Pati a co do BA GT zaproponujesz ? :)

Albo lepiej nie proponuj, ja się teraz blacharką zajmuję <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Hazu » 6 maja 2009, 20:55

Adaś sam sobie takie coś dorób, wystarczy że dobierzesz sobie właściwą tarczę do standartowych zacisów a do tego trzeba dorobić adapter u ślisarza.

a tak wogóle to do BA powinny pasować hamulce od M6 wiec po co kombinować.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez bazyl wspaniały » 7 maja 2009, 00:16

Hazu napisał(a):a tak wogóle to do BA powinny pasować hamulce od M6 wiec po co kombinować.

tylko do jednej wersji BA, KF GT czy jakoś tak, nie jestem biegły w oznaczeniach 323. ale ręki za to nie dam sobie obciąć
Obrazek
"... prędkość była ok, to zakręt był za wąski..."
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 mar 2006, 19:10
Posty: 3713 (0/2)
Skąd: stalowa wola
Auto: ś.p 626 GE FP
ś.p 626 GE KL
ś.p XEDOS9 KF
ś.p Fiesta 1,3
Grand Caravan 3.3LPG :D
Virago 535

Postprzez xXx » 7 maja 2009, 10:22

Adam, jezeli chodzi o hamylce do BA KF, to proponuję czterotłoczkowy zestaw z Nissana 200SX S14A + tarcza około 285mm, taka powinna zmiescic się pod oryginalne 16"
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez Adaś » 7 maja 2009, 17:43

Hazu napisał(a):a tak wogóle to do BA powinny pasować hamulce od M6 wiec po co kombinować.

Ja nie wiem czy BA KF nie ma większych tarcz niż w M6 ;)

edit.

jednak nie, BA ma 274mm a M6 GG 283mm, ale i tak jest to więcej niz np. MX-6 KL lub X6 KF (258mm) :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje