Mazda 323C BA 1.5l Z5 95r.

BJ / BA / EC / BG / BF / BW / BD / BV

Postprzez artro219 » 18 kwi 2009, 21:12

No no, wyglada rewelacyjnie, musze to zobaczyc na wlasne oczy
Obrazek
Magnetyzer spełnia swe zadanie tylko z czip rezystorem i naklejkami,wydech z rynny i alukołpaki ze spinerami. Teścia Antka, szwagra brat ma taki zestaw i taaaak mu golf zapierda.. znaczy się śmiga ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 lip 2008, 14:21
Posty: 684
Skąd: Włocławek
Auto: Mazda 323F BJ 2,0 DITD 2001

Postprzez waldez » 18 kwi 2009, 23:13

yorgoo napisał(a):moze na wszelki wypadek dookola czujnika w miejscu przylegania do scianek rury daj silikon czy cus bylbys wtedy pewien w 100% swego.

Jestem pewny, nie ma co paprać silikonem w tak widocznym miejscu.

artro219 napisał(a):No no, wyglada rewelacyjnie, musze to zobaczyc na wlasne oczy

Dzięki. Na pewno nie długo się stykniemy na jakimś spocie to oblukasz.

Dziś sprawdziłem działanie dolotu na długiej trasie Włocławek – Gdańsk – Włocławek. Największą różnicę odczułem podczas wyprzedzania przy redukcji do niższego biegu. Od razu pięknie sie wkręcał.
Nawet po tak długiej trasie nie odczułem spadku mocy związanego z nagrzaniem powietrza, więc spełnia swoje zadanie wyśmienicie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2008, 20:55
Posty: 599
Skąd: Włocławek
Auto: 323c BA 1,5 16v DOHC 95r

Postprzez luki88 » 19 kwi 2009, 18:00

waldez czemu tegoczujnika nie wpiołeś od spodu w to kolanko?
Sprzedam
Zaślepki halogenów i podłogę bagażnika
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2008, 11:39
Posty: 503
Skąd: Kutno
Auto: Mazda 323F BA '96 1,5 STAG

Postprzez waldez » 20 kwi 2009, 15:09

luki88 napisał(a):waldez czemu tegoczujnika nie wpiołeś od spodu w to kolanko?

A co ta za różnica, przecież nie szpeci dolotu, a poza tym nie wiem czy przewód by starczył bo jest dość krótki, a nie chciało mi się sztukować przewodu
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2008, 20:55
Posty: 599
Skąd: Włocławek
Auto: 323c BA 1,5 16v DOHC 95r

Postprzez luki88 » 20 kwi 2009, 15:45

no róznicy brak ale tak mniej wystających części by było :)

teraz tylko polerka albo malwoanie silnika no i niebieska rozporka i bedzie git wypasior
Sprzedam
Zaślepki halogenów i podłogę bagażnika
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2008, 11:39
Posty: 503
Skąd: Kutno
Auto: Mazda 323F BA '96 1,5 STAG

Postprzez waldez » 20 kwi 2009, 16:38

luki88 napisał(a):no róznicy brak ale tak mniej wystających części by było

mnie to nie przeszkadza

luki88 napisał(a):teraz tylko polerka albo malwoanie silnika no i niebieska rozporka i bedzie git wypasior

silnik i kolektor dolotowy będzie polerowany, a co do rozpórki, bardzo chętnie, ale dopiero po springach.
A w sumie do 323c jakaś rozpórka pasuje, bo eFka chyba jest szersza troche nie
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2008, 20:55
Posty: 599
Skąd: Włocławek
Auto: 323c BA 1,5 16v DOHC 95r

Postprzez Bartg » 20 kwi 2009, 16:53

Z rozporkami do z5 to ciezko, wiekszosc trzeba przerabiac bo nie mieszcza sie nad kolektorem.
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7832 (27/126)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
MX5 NC '09
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez luki88 » 20 kwi 2009, 17:38

powinno byc to samo bo to sa identyczne płyty podłogowe

ja u siebie wlasnei zmeinilem springi ale na samym przodzie i cos efka niechce usiasc:/:/:/ testuje te mts technik albo jamex- jak kto woli a wiec jakbys chcial kupic cos z tych firm to narazie sie wstrzymaj – zobaczymy jak sie w mojej mazdzie to bedzie zachowywalo

ps. jeśli chcesz meić sztywną furkę, musisz furce mieć rozpórkę :)
Sprzedam
Zaślepki halogenów i podłogę bagażnika
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2008, 11:39
Posty: 503
Skąd: Kutno
Auto: Mazda 323F BA '96 1,5 STAG

Postprzez waldez » 20 kwi 2009, 18:52

Bartg napisał(a):Z rozporkami do z5 to ciezko, wiekszosc trzeba przerabiac bo nie mieszcza sie nad kolektorem.


Prawdopodobie w tym tygodniu już będzie
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2008, 20:55
Posty: 599
Skąd: Włocławek
Auto: 323c BA 1,5 16v DOHC 95r

Postprzez waldez » 5 maja 2009, 19:17

Wymieniłem wczoraj łącznik stabilizatora z tyłu po prawej stronie, jednak głuche stukanie nie ustało. Na co teraz zwrócić uwagę i co teraz wymieniać, amor wykluczam bo jest git.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2008, 20:55
Posty: 599
Skąd: Włocławek
Auto: 323c BA 1,5 16v DOHC 95r

Postprzez Adamos » 5 maja 2009, 19:18

waldez tylna klapa, plastiki w bagażniku i takie tam :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 sie 2008, 10:03
Posty: 2280 (4/1)
Skąd: Gdynia
Auto: Ford Focus C-MAX mk1

Postprzez waldez » 5 maja 2009, 19:36

Adamos napisał(a):waldez tylna klapa, plastiki w bagażniku i takie tam

No właśnie to nie to. Na bank coś w zawieszeniu, jutro ide dalej szarpać częściami tak długo aż znajde. Po prostu chciałem sie dowiedzieć na co najpierw zwrócić uwagę poza łącznikiem
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2008, 20:55
Posty: 599
Skąd: Włocławek
Auto: 323c BA 1,5 16v DOHC 95r

Postprzez Mev » 5 maja 2009, 20:45

luki88 napisał(a):jeśli chcesz meić sztywną furkę, musisz furce mieć rozpórkę

Lepsze jest: żeby sztywna była furka, musi w furce być rozpórka :D <lol>
f*ck
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2005, 14:16
Posty: 5791 (0/3)
Skąd: Piła
Auto: Mercedes CLS '18
Range Rover Sport
Fiat 500

Postprzez kieresik » 5 maja 2009, 21:09

a może te takie gumowe tuleje co są na stabilizatorach masz już wybite. Bo wiem że one też takie stuki powodują
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 paź 2007, 15:11
Posty: 106
Skąd: Koszalin
Auto: 323 C

Postprzez letkoletki » 6 maja 2009, 00:08

To stukanie, to może być końcówka drążka kierowniczego

Edit: Nie doczytałem, że to z tyłu słychać ;) więc może to
kieresik napisał(a):gumowe tuleje co są na stabilizatorach


Ładny dolocik... tylko martwi mnie jedna sprawa, czy czasem tak nisko umiejscowiony filtr nie wciągnie wody jak chlapnie z pod koła? Poprawcie mnie jeśli nie mam racji.
Nie liczy się cel, liczy się podróż...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 mar 2006, 17:18
Posty: 613
Skąd: Bydgoszcz | Włocławek

Postprzez waldez » 6 maja 2009, 12:33

Mev napisał(a):Lepsze jest: żeby sztywna była furka, musi w furce być rozpórka

Jeszcze chwila i będzie

kieresik napisał(a):a może te takie gumowe tuleje co są na stabilizatorach masz już wybite

Też to podejrzewam, ale dziś pada i nie mam szans sprawdzić

letkoletki napisał(a):Ładny dolocik... tylko martwi mnie jedna sprawa, czy czasem tak nisko umiejscowiony filtr nie wciągnie wody jak chlapnie z pod koła? Poprawcie mnie jeśli nie mam racji.

Coś w tym jest, ale jeszcze w tym tygodniu zostanie podniesiony wyżej. Rura, do której jest przymocowany sklada się w 2 części więc nie będzie problemu z podniesieniem, a do dolotu zostanie dodane kolanko 90 stopni, które będzie doprowadzało zimniutkie powietrze do filtra
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2008, 20:55
Posty: 599
Skąd: Włocławek
Auto: 323c BA 1,5 16v DOHC 95r

Postprzez Adamos » 6 maja 2009, 12:41

waldez napisał(a):Mev napisał:
Lepsze jest: żeby sztywna była furka, musi w furce być rozpórka

Jeszcze chwila i będzie



rozpórka do 323c??:D coś wiecej?? :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 sie 2008, 10:03
Posty: 2280 (4/1)
Skąd: Gdynia
Auto: Ford Focus C-MAX mk1

Postprzez waldez » 6 maja 2009, 12:56

Adamos napisał(a):rozpórka do 323c?? coś wiecej??

Jak się wszystko uda to przedstawię "323c strut bar project"
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2008, 20:55
Posty: 599
Skąd: Włocławek
Auto: 323c BA 1,5 16v DOHC 95r

Postprzez Adamos » 6 maja 2009, 13:04

:D to 3mam kciuki :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 sie 2008, 10:03
Posty: 2280 (4/1)
Skąd: Gdynia
Auto: Ford Focus C-MAX mk1

Postprzez krzemyk1981 » 6 maja 2009, 18:20

elegancka mazda
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2008, 14:18
Posty: 105
Skąd: TOS/oppeln/breslau
Auto: 323c 1.3 1996

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy