Mazda 323C BA 1.5l Z5 95r.
No no, wyglada rewelacyjnie, musze to zobaczyc na wlasne oczy
- Od: 6 lip 2008, 14:21
- Posty: 684
- Skąd: Włocławek
- Auto: Mazda 323F BJ 2,0 DITD 2001
yorgoo napisał(a):moze na wszelki wypadek dookola czujnika w miejscu przylegania do scianek rury daj silikon czy cus bylbys wtedy pewien w 100% swego.
Jestem pewny, nie ma co paprać silikonem w tak widocznym miejscu.
artro219 napisał(a):No no, wyglada rewelacyjnie, musze to zobaczyc na wlasne oczy
Dzięki. Na pewno nie długo się stykniemy na jakimś spocie to oblukasz.
Dziś sprawdziłem działanie dolotu na długiej trasie Włocławek – Gdańsk – Włocławek. Największą różnicę odczułem podczas wyprzedzania przy redukcji do niższego biegu. Od razu pięknie sie wkręcał.
Nawet po tak długiej trasie nie odczułem spadku mocy związanego z nagrzaniem powietrza, więc spełnia swoje zadanie wyśmienicie.
- Od: 26 paź 2008, 20:55
- Posty: 599
- Skąd: Włocławek
- Auto: 323c BA 1,5 16v DOHC 95r
luki88 napisał(a):waldez czemu tegoczujnika nie wpiołeś od spodu w to kolanko?
A co ta za różnica, przecież nie szpeci dolotu, a poza tym nie wiem czy przewód by starczył bo jest dość krótki, a nie chciało mi się sztukować przewodu
- Od: 26 paź 2008, 20:55
- Posty: 599
- Skąd: Włocławek
- Auto: 323c BA 1,5 16v DOHC 95r
luki88 napisał(a):no róznicy brak ale tak mniej wystających części by było
mnie to nie przeszkadza
luki88 napisał(a):teraz tylko polerka albo malwoanie silnika no i niebieska rozporka i bedzie git wypasior
silnik i kolektor dolotowy będzie polerowany, a co do rozpórki, bardzo chętnie, ale dopiero po springach.
A w sumie do 323c jakaś rozpórka pasuje, bo eFka chyba jest szersza troche nie
- Od: 26 paź 2008, 20:55
- Posty: 599
- Skąd: Włocławek
- Auto: 323c BA 1,5 16v DOHC 95r
powinno byc to samo bo to sa identyczne płyty podłogowe
ja u siebie wlasnei zmeinilem springi ale na samym przodzie i cos efka niechce usiasc:/:/:/ testuje te mts technik albo jamex- jak kto woli a wiec jakbys chcial kupic cos z tych firm to narazie sie wstrzymaj – zobaczymy jak sie w mojej mazdzie to bedzie zachowywalo
ps. jeśli chcesz meić sztywną furkę, musisz furce mieć rozpórkę
ja u siebie wlasnei zmeinilem springi ale na samym przodzie i cos efka niechce usiasc:/:/:/ testuje te mts technik albo jamex- jak kto woli a wiec jakbys chcial kupic cos z tych firm to narazie sie wstrzymaj – zobaczymy jak sie w mojej mazdzie to bedzie zachowywalo
ps. jeśli chcesz meić sztywną furkę, musisz furce mieć rozpórkę
- Od: 7 sie 2008, 11:39
- Posty: 503
- Skąd: Kutno
- Auto: Mazda 323F BA '96 1,5 STAG
Bartg napisał(a):Z rozporkami do z5 to ciezko, wiekszosc trzeba przerabiac bo nie mieszcza sie nad kolektorem.
Prawdopodobie w tym tygodniu już będzie
- Od: 26 paź 2008, 20:55
- Posty: 599
- Skąd: Włocławek
- Auto: 323c BA 1,5 16v DOHC 95r
Wymieniłem wczoraj łącznik stabilizatora z tyłu po prawej stronie, jednak głuche stukanie nie ustało. Na co teraz zwrócić uwagę i co teraz wymieniać, amor wykluczam bo jest git.
- Od: 26 paź 2008, 20:55
- Posty: 599
- Skąd: Włocławek
- Auto: 323c BA 1,5 16v DOHC 95r
Adamos napisał(a):waldez tylna klapa, plastiki w bagażniku i takie tam
No właśnie to nie to. Na bank coś w zawieszeniu, jutro ide dalej szarpać częściami tak długo aż znajde. Po prostu chciałem sie dowiedzieć na co najpierw zwrócić uwagę poza łącznikiem
- Od: 26 paź 2008, 20:55
- Posty: 599
- Skąd: Włocławek
- Auto: 323c BA 1,5 16v DOHC 95r
To stukanie, to może być końcówka drążka kierowniczego
Edit: Nie doczytałem, że to z tyłu słychać
więc może to
Ładny dolocik... tylko martwi mnie jedna sprawa, czy czasem tak nisko umiejscowiony filtr nie wciągnie wody jak chlapnie z pod koła? Poprawcie mnie jeśli nie mam racji.
Edit: Nie doczytałem, że to z tyłu słychać
kieresik napisał(a):gumowe tuleje co są na stabilizatorach
Ładny dolocik... tylko martwi mnie jedna sprawa, czy czasem tak nisko umiejscowiony filtr nie wciągnie wody jak chlapnie z pod koła? Poprawcie mnie jeśli nie mam racji.
Nie liczy się cel, liczy się podróż...
- Od: 4 mar 2006, 17:18
- Posty: 613
- Skąd: Bydgoszcz | Włocławek
Mev napisał(a):Lepsze jest: żeby sztywna była furka, musi w furce być rozpórka
Jeszcze chwila i będzie
kieresik napisał(a):a może te takie gumowe tuleje co są na stabilizatorach masz już wybite
Też to podejrzewam, ale dziś pada i nie mam szans sprawdzić
letkoletki napisał(a):Ładny dolocik... tylko martwi mnie jedna sprawa, czy czasem tak nisko umiejscowiony filtr nie wciągnie wody jak chlapnie z pod koła? Poprawcie mnie jeśli nie mam racji.
Coś w tym jest, ale jeszcze w tym tygodniu zostanie podniesiony wyżej. Rura, do której jest przymocowany sklada się w 2 części więc nie będzie problemu z podniesieniem, a do dolotu zostanie dodane kolanko 90 stopni, które będzie doprowadzało zimniutkie powietrze do filtra
- Od: 26 paź 2008, 20:55
- Posty: 599
- Skąd: Włocławek
- Auto: 323c BA 1,5 16v DOHC 95r
Adamos napisał(a):rozpórka do 323c?? coś wiecej??
Jak się wszystko uda to przedstawię "323c strut bar project"
- Od: 26 paź 2008, 20:55
- Posty: 599
- Skąd: Włocławek
- Auto: 323c BA 1,5 16v DOHC 95r
elegancka mazda
- Od: 8 lut 2008, 14:18
- Posty: 105
- Skąd: TOS/oppeln/breslau
- Auto: 323c 1.3 1996
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości