Taki Stary a taki niepoważny
Swap hamulców: Mazda6 –> MX-6, 626
Hazu napisał(a):Grzyby opanuj się
nawet powieka mi nie drży
Napisałeś że poprawienie przodu nie da NIC

Loczek napisał(a):Bazyl kiedy swapujesz [jakie?] heble.
właśnie
Grzyby napisał(a):Loczek napisał:
Bazyl kiedy swapujesz [jakie?] heble.
właśnie
qrcze, są problemy z dostawą towaru, m.in tych dla Siwego, nie mam czasu żeby się tym zająć i dościu nie ma kiedy mi tego podrzucić. Niestegy taka praca. Jak będzie coś wiadomo to od razu dam znać. Dzisiaj się dokładnie przyjżałem osłonie i ori osłona jest prawie równa tarczy od M6. Tyle nowości. Aha, ktoś tam wcześniej pisał że po co zmieniać hantle jeśli jedne i drugie po włączeniu abs hamują tak samo. Otóż z tego co mi wiadomo bardzo ważnym jest w jaki sposób klocki "łapią" tarczę, czas w jaki to następuje, ważny jest przewidywalny moment blokady hamulców, im hamulce łatwiej utrzymać na granicy blokady tym lepsze są hamulce. Po co ładują większe tarcze jeśli wystarczy zwiększyć ciśnienie w układzie, z grzaniem nie ma problemu bo można zrobić większe otwory w tarczy i zrobić dynamiczny nadmuch powietrza na nie. Była mowa wcześniej o prawie dźwigni i powierzchni styku klocka z tarczą. To wszystko ma wpływ na sposób i przebieg hamowania. Większa tarcza i większa powierzchnia styku klocka z tarczą tym bardziej "przewidywalne" hamulce.
Tyle
jeśli pisałem bez ładu i składu i coś jest niezrozumiałe to wyjaśnię ale jutro bo dzisiaj na pysk padam i nie rozumiem co sam piszę

"... prędkość była ok, to zakręt był za wąski..."
Hazu napisał(a):Grzyby Przeczytaj ze zrozumieniem co pisałem w tym temacie od początku
i nie pisz głupot.
kolejny niedowidzący ....
Nie piszę głupot, za to Ty najwyraźniej nie czujesz kiedy ktoś żartuje.
Wrrrrrrrrrrrrr
Czego tam 

"... prędkość była ok, to zakręt był za wąski..."
niec się nie zmieniło, czekam na info odnośnie tylnych, przednie hulają jak ta lala
czekam również na ori osłony na przód od M6. Ale dostawca coś mi się zamulił 

"... prędkość była ok, to zakręt był za wąski..."
bazyl wspaniały napisał(a):Ale dostawca coś mi się zamulił
bazylku a możesz jakoś sprawdzić czy wejdą na to 14" ori stalówki? tylko czy te większe też wejdą
bo moje się już kończą i muszę jakieś tarcze i klocki kupić
wolałbym wiedzieć to bym doraźnie tylko jakieś klocki kupił
- Od: 26 sie 2005, 07:39
- Posty: 1101 (2/0)
- Skąd: Drawno
- Auto: RX8 z z32se

A jednak pasują. Cholera, a mówili mi co innego.

DamianMX6 widzę że nie wierzyłeś mi
,pasują,pasują tylko najlepiej brać wszystko łącznie z osłonami -osłony też pasują z tym że trzeba otwór po czujniku abs zaspawać bo jest to trochę inaczej rozwiązane w M6 i wywiercić otwór na nasz czujnik abs-u -największy problem to linki najlepiej byłoby zamontować jakieś dłuższe ale od jakiego auta dopasować?,potrzeba gdzieś 20-30 cm i byłoby idealnie -po takim swapie jest wtedy o wiele lepszy ręczny (nie idzie ruszyć z zaciągniętym ręcznym)i w sumie dla niego to warto .... a tak na marginesie dostałeś tą kratkę bo nie napisałeś ?
- Od: 26 sie 2005, 07:39
- Posty: 1101 (2/0)
- Skąd: Drawno
- Auto: RX8 z z32se
Pawlec, jak tylko mi powiedziałeś że pasują to jak najbardziej uwierzyłem ale od razu też się wkurzyłem, przypomniało mi się że zanim kupowałem z Mazdy 6 na przód ,pytałem nie powiem kogo z forum czy pasują bo mogłem od razu kupić i na tył ale powiedział mi że nie pasują
. Chłopina zna się na MX-6 więc uwierzyłem. Wielka szkoda, mogłem mieć od razu zaciski na przód i tył i pewnie było by znacznie taniej. Szkoda że wtedy jeszcze nie rozmawiałem z tobą na ten temat, nic to szukam teraz na tył.
Kratka doszła, o taką właśnie mi chodziło, dzięki
A jak przednie zaciski się spisują z tarczami, chyba na długo jeszcze starczą. A klocki jakie dokupiłeś?
Kratka doszła, o taką właśnie mi chodziło, dzięki
A jak przednie zaciski się spisują z tarczami, chyba na długo jeszcze starczą. A klocki jakie dokupiłeś?
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje