Błąd P0434, a teraz już P0115 – co dokładnie oznacza?
Niżej filmik z odczytu błędów:
http://w706.wrzuta.pl/film/05YDc8VNCwN/mvi_2718
A tu filmik z falującymi obrotami:
http://w706.wrzuta.pl/film/8wC0zHEbEZz/mvi_2719
Jutro spróbuje namierzyć ten czujnik. Oby okazało się, że to tylko to.
http://w706.wrzuta.pl/film/05YDc8VNCwN/mvi_2718
A tu filmik z falującymi obrotami:
http://w706.wrzuta.pl/film/8wC0zHEbEZz/mvi_2719
Jutro spróbuje namierzyć ten czujnik. Oby okazało się, że to tylko to.
Ostatnio edytowano 27 kwi 2009, 22:52 przez Siwy21, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 10 wrz 2007, 19:25
- Posty: 68
- Skąd: Ostrów Mazowiecka
- Auto: 626 GF 2.0 DiTD 01r.
- Od: 10 wrz 2007, 19:25
- Posty: 68
- Skąd: Ostrów Mazowiecka
- Auto: 626 GF 2.0 DiTD 01r.
Czy to jest ten czujnik?
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0b1 ... 5bd76.html
A znajduje się mniej więcej w tym miejscu gdzie zaznaczyłem na zdjęciu:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7d1 ... 9c618.html
Jeśli to jest to, to jak tam się dostać? Proszę o dokładne info bo jestem w tym zielony.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0b1 ... 5bd76.html
A znajduje się mniej więcej w tym miejscu gdzie zaznaczyłem na zdjęciu:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7d1 ... 9c618.html
Jeśli to jest to, to jak tam się dostać? Proszę o dokładne info bo jestem w tym zielony.
- Od: 10 wrz 2007, 19:25
- Posty: 68
- Skąd: Ostrów Mazowiecka
- Auto: 626 GF 2.0 DiTD 01r.
Siwy21 napisał(a): znajduje się mniej więcej w tym miejscu gdzie zaznaczyłem na zdjęciu:
Witam! Tak. Pozdrawiam
Diagnostyka komputerowa vcds: audi, vw, skoda, seat. Kołobrzeg i okolice, Świdwin i okolice.
RF2A
Kiedyś będzie M 3 może M 6
Jak raz kupisz Mazdę to już nigdy nie zamienisz jej na inną markę
Mogę polecić dobrego mechanika z Redła (okolice Świdwina i Połczyna Zdroju) oraz z Piły
RF2A
Kiedyś będzie M 3 może M 6
Jak raz kupisz Mazdę to już nigdy nie zamienisz jej na inną markę
Mogę polecić dobrego mechanika z Redła (okolice Świdwina i Połczyna Zdroju) oraz z Piły
Problemów ciąg dalszy...
Zgodnie z waszymi radami i odczytem kodów błędów kupiłem czujnik cieczy chłodzącej (dokładnie taki sam jak tutaj)
http://sklep.intercars.com.pl/993532564 ... c=0&moto=0
Zabrałem się do wymiany i co się okazało: czujnik, o którym mówiliście, że znajduje się w bloku silnika w tym miejscu co zaznaczone na wcześniejszych rysunkach, jest to czujnik inny niż ten co kupiłem i co jest na intercarsie.Jest on 3 pinowy i jest trójkątny. Odłączyłem go i okazało się, że jest to czujnik od wskaźnika tempeatury na desce, bo opadło ona do zera i wogóle nie działała.
Zgłupiałem w tym momencie. Jednak dokładnie taki sam czujnik co kupiłem znajduje się w innym miejscu w silniku (zaznaczone na rysunku)
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3de ... ff45b.html
Wymieniłem go, ale nie ma żadnej poprawy. Obroty dalej skaczą, kod błędu ten sam. Zauważyłem też, ze przy gazowaniu silnikiem wydostaje się lekki czarny dymek z rury wydechowej. A wcześniej nie było o tym nawet mowy. Dodatkowo wywala jeszcze czasem błąd 0403, ale to raz jest a raz nie ma.
Więc nie wiem co mam dalej robić. Czy wymieniłem odpowiedni czujnik? Jeśli tak to czemu dalej jest ten sam błąd i problem też dalej jest?
Zgodnie z waszymi radami i odczytem kodów błędów kupiłem czujnik cieczy chłodzącej (dokładnie taki sam jak tutaj)
http://sklep.intercars.com.pl/993532564 ... c=0&moto=0
Zabrałem się do wymiany i co się okazało: czujnik, o którym mówiliście, że znajduje się w bloku silnika w tym miejscu co zaznaczone na wcześniejszych rysunkach, jest to czujnik inny niż ten co kupiłem i co jest na intercarsie.Jest on 3 pinowy i jest trójkątny. Odłączyłem go i okazało się, że jest to czujnik od wskaźnika tempeatury na desce, bo opadło ona do zera i wogóle nie działała.
Zgłupiałem w tym momencie. Jednak dokładnie taki sam czujnik co kupiłem znajduje się w innym miejscu w silniku (zaznaczone na rysunku)
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3de ... ff45b.html
Wymieniłem go, ale nie ma żadnej poprawy. Obroty dalej skaczą, kod błędu ten sam. Zauważyłem też, ze przy gazowaniu silnikiem wydostaje się lekki czarny dymek z rury wydechowej. A wcześniej nie było o tym nawet mowy. Dodatkowo wywala jeszcze czasem błąd 0403, ale to raz jest a raz nie ma.
Więc nie wiem co mam dalej robić. Czy wymieniłem odpowiedni czujnik? Jeśli tak to czemu dalej jest ten sam błąd i problem też dalej jest?
- Od: 10 wrz 2007, 19:25
- Posty: 68
- Skąd: Ostrów Mazowiecka
- Auto: 626 GF 2.0 DiTD 01r.
Siwy21 napisał(a):Jednak dokładnie taki sam czujnik co kupiłem znajduje się w innym miejscu w silniku (zaznaczone na rysunku)
Witam! Chodzi Ci o ten czyjnik na pompie paliwa? Jeżeli tak to nie jest to czujnik od temperatury silnika. Pozdrawiam
Diagnostyka komputerowa vcds: audi, vw, skoda, seat. Kołobrzeg i okolice, Świdwin i okolice.
RF2A
Kiedyś będzie M 3 może M 6
Jak raz kupisz Mazdę to już nigdy nie zamienisz jej na inną markę
Mogę polecić dobrego mechanika z Redła (okolice Świdwina i Połczyna Zdroju) oraz z Piły
RF2A
Kiedyś będzie M 3 może M 6
Jak raz kupisz Mazdę to już nigdy nie zamienisz jej na inną markę
Mogę polecić dobrego mechanika z Redła (okolice Świdwina i Połczyna Zdroju) oraz z Piły
To nie jest wina czujnika .... zawsze wszystko sprowadza sie do pompy wtryskowej lub jej osprzetu czyli Mabi / Hoffman.Siwy21 napisał(a):Czy wymieniłem odpowiedni czujnik
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Ale jeśli to coś z pompą to wtedy będzie wywalało błąd czujnika?? I czy mogło to się tak nagle stać? Bo jednego dnia wszystko było normalnie, samochód chodził pięknie, a kolejnego dnia po przejechaniu kilku kilometrów po korkach w Warszawie zaczęły się problemy.
A czytałem na forum, ze wiele osób miało podobne albo nawet takie same problemy i wymiana czujnika wszystko rozwiązywała.
A jeśli chodzi o sam czujnik to wymieniłem odpowiedni??
A może to być związane np z przekaźnikiem zasilania pompy wtryskowej czy SPV??
A czytałem na forum, ze wiele osób miało podobne albo nawet takie same problemy i wymiana czujnika wszystko rozwiązywała.
A jeśli chodzi o sam czujnik to wymieniłem odpowiedni??
A może to być związane np z przekaźnikiem zasilania pompy wtryskowej czy SPV??
- Od: 10 wrz 2007, 19:25
- Posty: 68
- Skąd: Ostrów Mazowiecka
- Auto: 626 GF 2.0 DiTD 01r.
No Panowie co się dzieje, nikt mi nie pomoże?
Nie chciałbym płacić grubych pieniędzy "pseudo specjalistom" za diagnozowanie usterki, a później jeszcze za eliminowanie jej metodą prób i błędów. Może problem nie jest taki poważny i to tylko jakiś przekaźnik czy czujnik, z którym można samemu sobie poradzić.
Mam co raz większy mętlik w głowie.
Rozmawiałem z facetem co zajmuje się u mnie w mieście właśnie japońskimi samochodami. I on twierdzi, jeśli chodzi o sam czujnik to ten wymieniony przeze mnie nie musiał za to wszystko odpowiadać. Twierdzi, ze ten 3 pionowy co siedzi w głowicy i jest zaznaczony na rysunku na 1 stronie nie odpowiada tylko za wskazówkę na desce rozdzielczej, ale to on przekazuje też informację do komputera a ten dozuje paliwem i dlatego może to wszystko tak się dziać. Po weekendzie podłącze do komputera i może wtedy coś się wreszcie rozjaśni.
Ale powiedzcie mi, jak to jest wreszcie z tym czujnikiem temperatury. Ile ich powinno być w moim modelu i który za co odpowiada??
Może do wymiany jest jednak ten 3 pinowy??
Nie chciałbym płacić grubych pieniędzy "pseudo specjalistom" za diagnozowanie usterki, a później jeszcze za eliminowanie jej metodą prób i błędów. Może problem nie jest taki poważny i to tylko jakiś przekaźnik czy czujnik, z którym można samemu sobie poradzić.
Mam co raz większy mętlik w głowie.
Rozmawiałem z facetem co zajmuje się u mnie w mieście właśnie japońskimi samochodami. I on twierdzi, jeśli chodzi o sam czujnik to ten wymieniony przeze mnie nie musiał za to wszystko odpowiadać. Twierdzi, ze ten 3 pionowy co siedzi w głowicy i jest zaznaczony na rysunku na 1 stronie nie odpowiada tylko za wskazówkę na desce rozdzielczej, ale to on przekazuje też informację do komputera a ten dozuje paliwem i dlatego może to wszystko tak się dziać. Po weekendzie podłącze do komputera i może wtedy coś się wreszcie rozjaśni.
Ale powiedzcie mi, jak to jest wreszcie z tym czujnikiem temperatury. Ile ich powinno być w moim modelu i który za co odpowiada??
Może do wymiany jest jednak ten 3 pinowy??
- Od: 10 wrz 2007, 19:25
- Posty: 68
- Skąd: Ostrów Mazowiecka
- Auto: 626 GF 2.0 DiTD 01r.
A podobno Mazdy są bezawaryjne...
Na pewno nie moja, już mnie szlag trafia na ten samochód.
Podczas jazdy co raz bardziej skaczą obroty i silnik szarpie. Teraz to już nawet nie da się normalnie jechać.
A co gorsze, wczoraj zostawiłem auto na 5 min, przychodzę przekręcam kluczyk a tu żadnej reakcji. Nie chciał odpalić, tylko kontrolki się świeciły. Dopiero na holu zapalił i dalej już odpalał normalnie z kluczyka. Ale nie wiadomo co go znów trafi. Strach jeździć żeby nie ustał na środku skrzyżowania. Dodatkowo co raz głośniej klekocze nawet już na gorącym silniku, ale może to przez te szarpanie i skoki obrotów.
Na pewno nie moja, już mnie szlag trafia na ten samochód.
Podczas jazdy co raz bardziej skaczą obroty i silnik szarpie. Teraz to już nawet nie da się normalnie jechać.
A co gorsze, wczoraj zostawiłem auto na 5 min, przychodzę przekręcam kluczyk a tu żadnej reakcji. Nie chciał odpalić, tylko kontrolki się świeciły. Dopiero na holu zapalił i dalej już odpalał normalnie z kluczyka. Ale nie wiadomo co go znów trafi. Strach jeździć żeby nie ustał na środku skrzyżowania. Dodatkowo co raz głośniej klekocze nawet już na gorącym silniku, ale może to przez te szarpanie i skoki obrotów.
- Od: 10 wrz 2007, 19:25
- Posty: 68
- Skąd: Ostrów Mazowiecka
- Auto: 626 GF 2.0 DiTD 01r.
Podziwiam kolegi wytrwałość , jak mi sprzet szwankuje a nie mam pojecia jak go naprawić oddaje do serwisu , napisałem juz wczesniej ze samemu nic nie zrobisz jak dla mnie wszystkie drogi prowadzą do pompy / jej osprzetu a silnika nie odpalaj z liny bo wpadniesz w jeszcze wieksze koszty....pasek strzeli i bedziesz miał kaszanke pod deklem.Siwy21 napisał(a):już mnie szlag trafia na ten samochód
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Dzięki za rady.
Właśnie wiem, że nie można tak odpalać, ale musiałem spróbować. Teraz Mazda stoi i czeka na mechanika. Po weekendzie zaprowadzam do kogoś co się tym zajmuje. Miejmy nadzieje, że to tylko jakaś drobnostka.
Właśnie wiem, że nie można tak odpalać, ale musiałem spróbować. Teraz Mazda stoi i czeka na mechanika. Po weekendzie zaprowadzam do kogoś co się tym zajmuje. Miejmy nadzieje, że to tylko jakaś drobnostka.
- Od: 10 wrz 2007, 19:25
- Posty: 68
- Skąd: Ostrów Mazowiecka
- Auto: 626 GF 2.0 DiTD 01r.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6