Witam
Już dwa razy zabrakło mi paliwa. Kontrolka rezerwy się nie zapala wskaźnik nie schodzi do zera a komputer pokazuje jeszcze zasięg. Więc jak to jest z ta rezerwą? Zapala się ona od pływaka w baku czy na podstawie obliczeń komputera? Jeżeli chodzi o komputer to jakiś rok temu sprawdzałem poprawność jego wskazań i wszystko było ok. (odchyłka jakieś 0,2 litra/100km), Nie dokonywałem żadnych zmian w nastawach – mam tu na myśli ukryte opcje komputera parametr chyba 50 d15. Test kontrolki rezerwy robiłem i jest ok.
Coś mogło się samo przestawić? Pływak się rozkalibrował?
brak kontroli rezerwy paliwa
Strona 1 z 1
Kiedyś widziałem przypadek gdzie gość najechał na jakiś wielki kamień i wgiął lekko zbiornik paliwa. Wskazania na desce rozdzielczej były podobnie przekłamane. Wskazywał że zostało gdzieś 7 litrów ale w rzeczywistości trzeba było tankować. Jednakże mowa tutaj o VW Polo (bez komputera pokładowego). Jak nie wizyta w ASO lub wyspecjalizowanym warsztacie to pozostało tobie dobrze przeliczać ilość zatankowanego paliwa na spalanie, samemu.
- Od: 10 mar 2009, 17:31
- Posty: 33
- Auto: Mazda 3 1.6
Ken napisał(a):Witam
Już dwa razy zabrakło mi paliwa. Kontrolka rezerwy się nie zapala wskaźnik nie schodzi do zera a komputer pokazuje jeszcze zasięg. Więc jak to jest z ta rezerwą? Zapala się ona od pływaka w baku czy na podstawie obliczeń komputera? Jeżeli chodzi o komputer to jakiś rok temu sprawdzałem poprawność jego wskazań i wszystko było ok. (odchyłka jakieś 0,2 litra/100km), Nie dokonywałem żadnych zmian w nastawach – mam tu na myśli ukryte opcje komputera parametr chyba 50 d15. Test kontrolki rezerwy robiłem i jest ok.
Coś mogło się samo przestawić? Pływak się rozkalibrował?
Kolego mam podobnie ! I raczej juz nie ryzykuje z ta kontrolką – jezdze do 250 mil (bo to amerykanin) i na stacje ! W ASO sprawdzali i z plywakiem wszystko ok, natomiast gdzies ktos mi mówil, ze wersje USA maja sygnalizator dzwiekowy, zamiast kontrolki. Nie wiem, nie znam sie, wole nie probowac :/
- Od: 19 maja 2008, 00:00
- Posty: 29
- Skąd: kraków / warszawa
- Auto: mazda 3 2.0 BK USA
Ja mam 2.3 z USA 2004 – kontrolka rezerwy zapala się jak zostaje ok 9litrów w baku – bak do pełna to ok 63litry. Mało tego jak pojeżdze na kontrolce z 2-3 litry to dodatkowo zapala sie kontrolka CHECK ENGINE (przypomnę że jest to jak najbardziej parwidłowe – tak mówi moja instrukcja obsługi – orginalna) – po zatankowaniu od razu gaśnie.
Liczy się bezpieczeństwo – a im więcej KM tym bezpieczniej
Teraz niestety troche mniej :–(
www.goldwinggl1800.blogspot.com
www.goldwinggl1800.blogspot.com
- Od: 24 lut 2006, 20:01
- Posty: 725
- Skąd: Białystok
- Auto: Lancer 2.0 '04 AT
witam ma mazde 6 1.8 ts 2003 anglik
i nie wiem czy jest ta kontrolka czy nie
i nie wiem czy jest ta kontrolka czy nie
- Od: 5 kwi 2009, 21:57
- Posty: 4
- Auto: MAZDA 6 1.8 ts 2003
0426slawek zalej do pelna i komp ci sie zresetuje wtedy bedzie rezerwa ja mialem tak samo 
Sprzedam felgi 17'' nowe z m3////felgi 17'' z oponami czarny polysk////lapmy tyl m6 polift ///fotele m6 polift /// PW
- Od: 8 sty 2009, 15:38
- Posty: 1476 (1/0)
- Skąd: READING/ Ostroleka
- Auto: MOJA PIEKNA I BESTIA
mialem tak w omedze gdzies byl zapchany odpowietrznik i robiła sie taka próżnia ze bak sie sam wgniatał i tez nie mogłem dojeżdzic do rezerwy
- Od: 15 maja 2008, 22:47
- Posty: 58
- Skąd: włocławek
- Auto: 626 2.0 99r 136KM
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6