Mazda 323C BA 1.5l Z5 '95r.

BJ / BA / EC / BG / BF / BW / BD / BV

Postprzez Bartg » 22 mar 2009, 02:40

Jak najbardziej podstawowe mody ;] Chociaz sprezyny -30mm ciezko znalezc, predzej -40, alufelgi z rantem ok, byle nie za duzym bo optycznie zmniejsza felgę. A dolot najlepiej zalozyc airboxa np simoty + jakis markowy stozek.
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7832 (27/126)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez Adamos » 22 mar 2009, 12:11

no -30 albo -40 :) zalezy co sie znajdzie. ale nie wiecej.
ranty też raczej delikatne, do tych z niemieckiego tuningu będzie im daleko :)
stożek będzie markowy ale dolot raczej dłubany samemu :)

2 nowe fotki na 1 stronie
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 sie 2008, 10:03
Posty: 2280 (4/1)
Skąd: Gdynia
Auto: Ford Focus C-MAX mk1

Postprzez Gość » 22 mar 2009, 12:31

No teraz furka wyglada super.Ja nie moge sie doczekac kiedy moja wreszcie pójdzie do lakiernika który ja pomaluje :D
Gość
 

Postprzez THOR » 22 mar 2009, 17:58

No Adamos teraz jest super :) Gratuluję udanej odnowy Madzi ;)
Forumowicz
 
Od: 2 sie 2008, 13:14
Posty: 2684 (0/6)
Skąd: Płock
Auto: To już przeszłość -->> Mazda 323C BA 1,5 16V DOHC '96

Teraz Mazda 3 BK 2,0 150 KM '03

Postprzez Adamos » 22 mar 2009, 18:02

a dzieki dzieki :)

ale jeszcze długa droga. z powodu kiepskiej pracy lakiernika było juz poprawianie, jeszcze raz malowane nadkole, a wczoraj jeszcze zobaczyłem, że czarny lakier ze zderzaka schodzi – czyli kolejna poprawka. masakra
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 sie 2008, 10:03
Posty: 2280 (4/1)
Skąd: Gdynia
Auto: Ford Focus C-MAX mk1

Postprzez THOR » 22 mar 2009, 18:16

No, ale dużo lepiej niż przed więc zawsze to już coś :)
Forumowicz
 
Od: 2 sie 2008, 13:14
Posty: 2684 (0/6)
Skąd: Płock
Auto: To już przeszłość -->> Mazda 323C BA 1,5 16V DOHC '96

Teraz Mazda 3 BK 2,0 150 KM '03

Postprzez pawelMX6 » 22 mar 2009, 18:17

Coraz bardziej mi się ta Cetka podoba :) Dobrze wygląda a po ostatnim polerowaniu jeszcze lepiej :)

ps. wrzuć więcej zdjęć ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 sie 2007, 22:10
Posty: 2050 (0/1)
Skąd: Gdynia

Postprzez Adamos » 22 mar 2009, 18:36

pawelMX6 nie mam wiecej ciekawych :) chyba, że wczoraj coś fajnego pstryknąłeś od d u p y strony :)

to wtedy na mejla poproszę :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 sie 2008, 10:03
Posty: 2280 (4/1)
Skąd: Gdynia
Auto: Ford Focus C-MAX mk1

Postprzez Adamos » 28 mar 2009, 12:31

No i w końcu okazało sie, że modyfikacje wejdą w zycie. I teraz mam dylemat co robić najpierw a co później :)

Zastanawiam sie nad takim planem modyfikacji. co sądzicie?

1.Felgi
2.Naprawa sprzęgła (szwankuje docisk albo sprzęgło cos nie halo)
3.Stożek + dolot
4.Naprawa wydechu plus wstawienie nowego katalizatora, strumienicy czy coś.
5.Sprężyny
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 sie 2008, 10:03
Posty: 2280 (4/1)
Skąd: Gdynia
Auto: Ford Focus C-MAX mk1

Postprzez Gość » 28 mar 2009, 13:08

2.Naprawa sprzęgła (szwankuje docisk albo sprzęgło cos nie halo)
4.Naprawa wydechu plus wstawienie nowego katalizatora, strumienicy czy coś.
1.Felgi
5.Sprężyny
3.Stożek + dolot
Gość
 

Postprzez Adamos » 28 mar 2009, 13:44

jest to też jakaś opcja :) generalnie sprężyny sa dość drogie jak na to "czym są" i auto może dobrze też wyglądać bez -40

Naprawa wydechu to chodzi o to, że jest wgnieciony i może jakoś w ciagu kilku miesięcy stracić szczelność.

Ale na pewno finanse pozwalają na zrobienie 3 rzeczy ( w tym felg). Pewnie wyjdzie tak, że felgi i sprzęgło będą niedługo a reszta sie poczeka troche i jak coś padnie (wydech) to wtedy bedzie wydech :)

ale stożek lub sprężyny będą ostanie a felgi i sprzęgło pierwsze :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 sie 2008, 10:03
Posty: 2280 (4/1)
Skąd: Gdynia
Auto: Ford Focus C-MAX mk1

Postprzez Gość » 28 mar 2009, 13:49

Adamos napisał(a):Ale na pewno finanse pozwalają na zrobienie 3 rzeczy ( w tym felg). Pewnie wyjdzie tak, że felgi i sprzęgło będą niedługo a reszta sie poczeka troche i jak coś padnie (wydech) to wtedy bedzie wydech usmiech

ale stożek lub sprężyny będą ostanie a felgi i sprzęgło pierwsze usmiech



<spoko> Najpierw naprawy techniczne a nad stylizacja jeszcze popracujesz :D


Masz juz jakiś zamierzony wzór felg??
Gość
 

Postprzez Adamos » 28 mar 2009, 13:54

Czarny323c napisał(a):Masz juz jakiś zamierzony wzór felg??


a no mam :) 15" felgi "udające" ranty. 7calówki. 5 ramienne :) jest tego trochę na allegro :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 sie 2008, 10:03
Posty: 2280 (4/1)
Skąd: Gdynia
Auto: Ford Focus C-MAX mk1

Postprzez THOR » 28 mar 2009, 13:58

No powolutku Madzia pięknieje ;)
Forumowicz
 
Od: 2 sie 2008, 13:14
Posty: 2684 (0/6)
Skąd: Płock
Auto: To już przeszłość -->> Mazda 323C BA 1,5 16V DOHC '96

Teraz Mazda 3 BK 2,0 150 KM '03

Postprzez Adamos » 28 mar 2009, 13:59

THOR a nawet bardzo powolutku...ale może sie ruszyć lada dzień :) :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 sie 2008, 10:03
Posty: 2280 (4/1)
Skąd: Gdynia
Auto: Ford Focus C-MAX mk1

Postprzez THOR » 28 mar 2009, 14:01

Adamos napisał(a):THOR a nawet bardzo powolutku...ale może sie ruszyć lada dzień :) :)


Ważne, że coś tam się rusza :) Powodzonka i czekam na efekty :)
Forumowicz
 
Od: 2 sie 2008, 13:14
Posty: 2684 (0/6)
Skąd: Płock
Auto: To już przeszłość -->> Mazda 323C BA 1,5 16V DOHC '96

Teraz Mazda 3 BK 2,0 150 KM '03

Postprzez Adamos » 30 mar 2009, 20:28

Obrazek

w planach takie felgi...chociaż może cos innego kolorystycznie (czarne) sie pojawią. ale chodzi o taki typ felg :) może by do Cetki?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 sie 2008, 10:03
Posty: 2280 (4/1)
Skąd: Gdynia
Auto: Ford Focus C-MAX mk1

Postprzez THOR » 30 mar 2009, 20:31

Całkiem niezłe, myślę, że będą pasować, ale najłatwiej będzie ocenić, jak będą w miejscu do tego przeznaczonym :P
Forumowicz
 
Od: 2 sie 2008, 13:14
Posty: 2684 (0/6)
Skąd: Płock
Auto: To już przeszłość -->> Mazda 323C BA 1,5 16V DOHC '96

Teraz Mazda 3 BK 2,0 150 KM '03

Postprzez Adamos » 4 kwi 2009, 12:49

Doszedł wykres z hamowni. na 1 stronie. jest całkiem spoko :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 sie 2008, 10:03
Posty: 2280 (4/1)
Skąd: Gdynia
Auto: Ford Focus C-MAX mk1

Postprzez Bartg » 4 kwi 2009, 15:36

Hmmmm ktos chyba nie umie hamownii obslugiwac, wg wykresu odcinka na ~5900 czyli jakies 850 obrotow za nisko, stad tez moc absurdalnie nisko na wykresie – normalnie z5 lapie maks moc okolo 5300-5500.
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7832 (27/126)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy